Fendt 936
Příspěvků: 147
• Stránka 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Aha, tak to sem nevedel, to na tech fotkach vypadalo jako kdyz tam ma jen seci botky. U 8m Rapidu uvadej prikon 200kW, coz by odpovidalo tomu co mi rikala obsluha co s tim jezdi. A hmotnost ty osmimetrovky je 8800kg, ale netusim jestli je to s prazdnym nebo plnym zasobnikem. Kdyby s prazdnym, tak to dalsi tri tuny k tomu. Kolik ma ta GP, tak to bohuzel vubec netusim.
Co sem slyšel a četl, mělo by být představení novinek i na Mistrovství v orbě 8. září. A 936 by tam údajně měla být taky. A nebo si ty novinky můžoufarmáři objednat na předváděčku na svoje farmy a do podniků, tedy pokud tak uděláte, dejte mi vědět, přijedu kamkoliv. Páč toho 8. září tam opět nemůžu jet kvůli práci.
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Jak ste se tady někde bavili o ceně, tak kamáradovy 936ku nabízeli za necelý 4 mil. ?! to je slušná cena. Magnum 310 by ho přišel na 3,5 mil v plný výbavě.
A srovnvá se ta cena ve stejné výbavě... Není to jak píše Jan výše, že Fendt byl očesaný a Case vybavenější Co se zavedly u Fendta 2 úrovně výbavy tak už nemusí platit stará známá pravda, že to co mají ostatní za příplatek má Fendt ve standardu.
Když tu napíšu třeba MF 8480 je třeba za 3,5 mil a Challenger MT665B je příkladně za 3,2 mil....Není nikde zmíněno co mají za výbavu, kola záruku... Takže to jsou někdy jen výkřiky do tmy.
Když tu napíšu třeba MF 8480 je třeba za 3,5 mil a Challenger MT665B je příkladně za 3,2 mil....Není nikde zmíněno co mají za výbavu, kola záruku... Takže to jsou někdy jen výkřiky do tmy.
- Lukas Marek
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 pro 2006 12:44
- Bydliště: Jizni Morava
No pánové, ač skalní příznivce značky JD a zvlášť nové řady 8030, musím objektivně přiznat, že to je nejkrasnější traktor, které se prohání po českých polích. Trošku sem spoléhal nato, že ten traktor je zvenku moooc pěkne, ale zevnitř je jen průměrný s průměrnýma tahovýma vlastnostma. Ale jak sem se ptal uživatelů, kteří měli možnost aspoň chvilku se s ním svést, tak ta mašinka je výborná ve všech ohledech. Zřejmě jediným mínusem tak zůstane vysoká cena a možna zatím těžko dostupné satelitní navádění. Radši už se nebudu pouštět do dalšího srovnávání značek JD a Fendt, protože mi to připada jako bychom porovnávali Mercedes a BMW. Pro mě zůstává 1ckou JD, ale kloubouk dolů před Fendtem.
Re: Fendt 936
dávnejšie som počul, že do 900 rady sa budú montovať pravdepodobne objemnejšie motory. Neviem čo je na tom pravdy
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Fendt 936
Jo, měl by to být SISU jaký používá MF a mělo by to být do čtyř let.
Re: Fendt 936
s novými lépe naladěnými motory SISU bychom se mohli vrátit na úplnou špičku v parametrech motoru i spotřebě !!
Re: Fendt 936
Fendtfans píše:s novými lépe naladěnými motory SISU bychom se mohli vrátit na úplnou špičku v parametrech motoru i spotřebě !!
Hmmmm, to znamená, že teraz je to niekde dosť nízko
Re: Fendt 936
To jako že tam budou konečně kloudný motory jako má Challenger nebo MF?Fendtfans píše:s novými lépe naladěnými motory SISU bychom se mohli vrátit na úplnou špičku v parametrech motoru i spotřebě !!
Re:
Polci píše:Také jsem se tu moc nechtěl vyjadřovat k této diskusi, ale nedalo mi to. Fendt je klasický "allround" traktor. Je spíše konstruován na podmínky Evropy, kde je od traktroru očekávána ona univerzálnost (to ale asi nebude případ 936). Dovede všechny práce v zemědělství na průměrné či nadprůměrné úrovni. V dopravě patří mezi nejlepší, jak již zmiňoval jirka - v práci s vývoďákem nemá konkurenci. V tahu to také není nejhorší, ale ameriky jsou jinde . Pohodlí pro řidiče je vynikající, pro spolujezdce žádné . Plnohodnotné otočné řízení. Spotřeba je také lepším průměrem. Řady 400,700 a 800 jsou velmi dobré pro práci s čelním nakladačem. Má velmi dobrou možnost dotížení a možnost využití předních ramen a předního vývodového hřídele díky kratší délce....Kdo chce, tak si ho koupí a ten stroj zastane dost prací na střední farmě. Za tu univerzálnost bude muset sáhnout trochu hlouběji do kapsy. Bude se možná strachovat, jak to dopadne s generálním dovozcem se servisem a dodávkou ND. Kdo chce stroj, který bude jen v těžkých polních pracech, sáhne jinam. U velkých podniků jako třeba u Vojty Rady tu univerzálnost moc nepotřebují, tak tam preferují jiné stroje, ale zemědělec, který potřebuje na 500 či 750 ha nosný traktor se kterým si v zimě ještě přivydělá při frézování pařezů nebo drcení kamenů a úpravě cest...Ale o tom to je. Určitě bych ty stroje nehanil jen kvůli vlastnostem, které někomu nevyhovují a jinému zas ano.... U Prahy tahají s 930 10r Lemkena, u Rudné 8m Väderstad Rapid a 8r Rabe Kormoran. Na Farmwebu je také diskutující od Slaného, který má za tím 8m Rapida...Takže asi to utáhne. Jak to bude s výdrží ukáže čas, ale jsou podniky, kde mají natočeno přes 15 000 Mth a jede to.
Myslím že si to vystihl úplně správně, já jsem letos kupoval JD 6430 standard hlavně kvuli rámu na čelní nakladač a kvuli ceně (myslím cenu a užitnou hodnotu), pokud bych měl 2 mil tak bych šel taky do 110 k Fendt protože vário převedovka je supr a potřeboval jsem univerzální traktor. Zkušenosti co je lepší do tahu na pole mají v ZD Bohuňovice,kde měli jako první Fendt a dělali s ním vše pak koupili JD 8 řadu a dělali s ním dopravu po zkušenostech v tahu na poli dělají na poli s JD a dopravu s Fendt. Ale samozřejmě pokud někdo bude příznivcem JD nebo Fendt koupí si to co chce a podle mého jsou obě značky dnes na špici co se týká kvality. Každý traktor je jen stroj a že se nebude kazit je hloupost, je to jako vše spotřební zboží, hodně udělá i obsluha a stará pravda, když je to tvůj traktor za který dáš své peníze jinak se o něj staráš než o stroj, který ti někdo koupí do podniku nebo nedej bože se na něm střídá více obsluh.
Příspěvků: 147
• Stránka 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků