Nový Fendt

Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2007 13:43
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod Bart » 09 lis 2007 12:46

Tohle bude pěkný éro, když se jen podívám na ten žlutej na FW jemu podobnej, tak to už je dost hukot a tohle má ještě větší výkon. Nevím proč se tu vedou diskuze o to že za to nebude co zapřáhnout. Rostěnice mají dva Steigery a myslím že dva kloubový JD a nářadí za ně jak ušitý. Jim by se takovej drobek určitě vyplatil :wink:
Student zemědělské školy :-)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 09 lis 2007 17:19

Možná vyplatil, ale šance, že by se tam někdy objevil je dost malá.

Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2007 13:43
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod Bart » 09 lis 2007 18:26

To Petrrr: jen názor :) ale bude to pěkně mastná záležitost :!:
Student zemědělské školy :-)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 59
Registrován: 11 zář 2007 23:29
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod michal.n.514 » 09 lis 2007 20:05

Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz

Příspěvky: 81
Registrován: 09 črc 2007 20:44
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvekod turbo » 09 lis 2007 20:37

jo a ma to dve prevodovky vario vykon 540 HP a rychlost 60km/hod a je plne odpruzeny konkurencia je konkurencia :lol:

Příspěvky: 34
Registrován: 22 říj 2007 19:58
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Jarino88 » 09 lis 2007 21:02

Mne sa ten traktor celkom páči. To bude nezmar v ťahu.

Příspěvky: 34
Registrován: 01 lis 2007 21:29
Bydliště: náchodsko

Příspěvekod adam deere8530 » 09 lis 2007 21:42

nepřide mě to zas tak hrozny až na ten zadek a tu barvu

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Pěkné obrázky

Příspěvekod Traktrorfanatik » 10 lis 2007 13:34

No pěkné fotky. V tahu to asi bude dobrý stroj. I když na klasickém traktoru si také můžu namontovat 6 kol, když dám dvojmontáže dozadu. Jen pak nesmím na silnici.
Stejný problém je u klasických kloubových traktorů. Tady je o jednu náravu víc, zase je traktor dlouhý a není vidět na zadní TBZ. Tam bude asi vario-kamera. Taky by mně zajímal poloměr zatáčení. Neumím si Trisix představit někde v rohu na souvrati na menším poli. A také ne s pluhem.
Možná by se osvědčil také jako tahač raket namísto Kirovce :-)).
Petr

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 10 lis 2007 14:32

Tomu trošku nerozumím. Pode tebe bude mít špatnou manévrovatelnost? S přední a zadní nápravou zatáčecí? Bouře se otočí prakticky na fleku, takže proč by ne tahle zrůdička. Jinak Bouře byla konstruována převážně do pluhu, takže tam je to odzkoušeno. Ne, nespojuji Bouři a Fendta, víám dobře, že nemají "prakticky" nic společného, ale koncepce je stejná.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 zář 2007 08:54
Bydliště: Dětřichov u Svitav

fendt trisix

Příspěvekod pepís » 10 lis 2007 19:55

ahoj vždy jsem u nových neokoukaných strojů velmi opatrný při hodnocení všechno se okouká a třeba se i začne líbyt ale tento traktor je opravdu konstrukčně nepovedený koukám že ty němci už fakt neví jak ten víkon přenést na podložku ale asi z toho bude obsluha neštastná při pohledu do zádu no ale nebudem předcházet věřím že chopnosti prodejců jsou neomezené a jistě si to někdo koupí a pak se ukáže co to bude dělat pripomíná mi to americký verzatil

Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2006 09:19
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod PS » 11 lis 2007 13:13


Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Zatáčení

Příspěvekod Traktrorfanatik » 11 lis 2007 13:35

No já vím, že jsou obě nápravy řízené. Jenže při pohledu na průměr kol a na ten prostor mezi nimi a rámem si neumím představit, jaký budou mít ta kola úhel rejdu. A s malým úhlem natočení kol se těžko otočí na fleku.
Petr

Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2006 21:48

Příspěvekod Mirin » 11 lis 2007 14:04

Pokud nebude mít řiditelný všechny nápravy,a možnost pohonu na bioplyn nebo zemní plyn,tak to je výkřik do tmy a ztracená příležitost.Možnost krabího chodu vidím jako zásadní.Tento kocept si přímo říká o umístění nádrží na plyn za kabinou.Jestli na tohle klucí u Fenda nepřišli,tak to se můžou jít vycpat.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 11 lis 2007 16:05

Zřejmě tu nádheru jen zkusí na Agritechnice jako koncept, jaký o to bude zájem a dle toho se rozjede či spíš asi nerozjede výroba...V takovéto podobě by se asi Fendt neodvážil to poslat na trh... :oops: Myslím, že mají co dělat, aby s kapacitou továrny uspokojili stávající velkou poptávku po traktorech Fendt a tento stroj by jim na linkách asi dělal trochu "hokej".

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 11 lis 2007 16:58

Pokud mám informace, tenhle kousek opravdu pro Agritechnik a bude se dále vyvíjet, takže sériovka bude eště dlouho trvat. Hlavně a´t zaplatěj kloudnýho designéra. Klidně jim to i naskicuju zadarmo. :wink: Co sem četl parametry, pak paráda, takže eště ať se na to dá koukat, pár měsíců to poléčit při testech a bude to krásnej traktor.

Příspěvky: 34
Registrován: 22 říj 2007 19:58
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Jarino88 » 12 lis 2007 15:00

Dopočul som sa, že Trisix vario by mal mať až 600PS a max. rýchlosť by mala dosahovať 80km/h.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 13 lis 2007 18:16

brat bol v hannoveri a než išiel tak som mu povedal nech ho obhliadne. Motor mi nepovedal aký má ale, že podvozok má veľmi podobný tatre 815 (nohavice, diferáky ... )
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 14 lis 2007 16:16

náš TRISIX - Tri nápravy, Six kol, predni a zadni naprava riditelna synchonne, zadni se pri rychlosti nad 30km/h automatiš blokuje ve stredni poloze, motor MAN 6vál 12,4 litru, 4ventil splnuje normu Tier 4 kera je povinna až od roku 2014, navyšeni kroutaku 43% jm. vykon 500PS max. potom 540 dle ECE R 24, ma 2 Vario prevodovky, jedna pohani prvni a druhou napravu a druha treti napravu, predni TBZ zvedne 5,5t zadni 12t hmotnosti, celkova povolena hmotnost 29t při 40km/h,28t při 50km/h a 24t při 65km/h. predni naprava je rizena hydromechanicky což je podminka pro dalnice, takže tam muže, vyvodak dá 1000/1000E za min, delena nadrž 1360 l tankovately obe časti z kerekoliv strany, nad zadni napravu mezi nadrže se je prostor pro nadstavbu max 10 000kg težkou a nebo treba pro točnu na návěs, každy kolo nezavisle odpruženy a uhel vykyvu +8 -12 stupnu, zdvih cca 37cm,delka 7,60m širka s 600mm kolama 2,75m s 800mm gumama 3m rovny, vyška 3,55m,polomer otačeni asi 7metru srovnatelny s 900 fendtama, kabina X5 z 900 rady, ma jednu kameru vpředu a 2 vzadu na blatnicich, v kabine potom na obouch A-sloupkach monitory, cena odhadem 350 000 - 400 000 Euro.
Raději standartní kolovej traktor, kterej jezdí. Než nějakej 6-tikolovej, kterýmu pořád jedno kolo chybí...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 59
Registrován: 11 zář 2007 23:29
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod michal.n.514 » 14 lis 2007 18:21

Fotky z Agritechnici 2007:
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient ... 0,0,154113
Ty kola jsou hrozný.
Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Příspěvekod neznalek » 14 lis 2007 18:44

michal.n.514 píše:Fotky z Agritechnici 2007:
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient ... 0,0,154113
Ty kola jsou hrozný.


ono to má zadni světla z Passata? :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 235
Registrován: 05 kvě 2007 14:49
Bydliště: SLOVAKIA-RADOšINA

Příspěvekod deutz215 » 14 lis 2007 18:47

sorry za výraz ale prisam pánubohu, že hej, nechcel by som ho niekde ťuknúť a potom to uhradiť :D
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt

Uživatelský avatar
Příspěvky: 91
Registrován: 13 lis 2005 12:35
Bydliště: Metylovice

Příspěvekod Honza » 15 lis 2007 12:13

http://www.myvideo.de/watch/2737942
kamoš našel toto video neni moc kvalitni

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 01 čer 2006 15:31
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvekod john » 15 lis 2007 17:57

http://www.agrarheute.com/index.php?redid=149691 Video nového fendtu na výstavě. Je to třetí video od spodu, jmenuje se "Drei Achsen und 80 km/h".

Příspěvky: 59
Registrován: 08 črc 2007 14:54
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Tom T » 15 lis 2007 23:02

Připadá mi to jako P.B. včetně toho pérování,asi to jen okopírovali nebo koupili patent a dali tomu kabát.P.B. je přece podvozkem a prý i motorem TATRA.

Příspěvky: 2
Registrován: 17 lis 2007 17:05
Bydliště: Svésedlice DC.

Příspěvekod Widlak » 17 lis 2007 17:11

to: david
davide to myslis vazne nebo jen zavidis protoze se to do chmelnice nevejde?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 17 lis 2007 17:41

Widlak píše:to: david
davide to myslis vazne nebo jen zavidis protoze se to do chmelnice nevejde?
smrtelně vážně fakt se vubec nepovedl :x :x (Svesedlice DC fakt dobrý :lol: :lol: :lol: )

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 20 lis 2007 23:56

Kdo ho viděl v Hannoveru "naživo" tak asi potvrdí, že v reálu vypadá líp než na fotkách. Je to studie a tak jestli se někdy dostane do výroby asi bude vypadat jinak. Zajímavé bylo že na stánku MAN byl vystaven 16l osmiválec do V učený pro traktory FENDT. To by mohlo naznačovat, že ty mohutné kapoty u TRISIXe jsou dimenzovány i na větší stádečko kobylek.

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Trisix Vario

Příspěvekod Traktrorfanatik » 21 lis 2007 09:29

No to je možné, třeba bude chtít pokořit rekordy ve vytrvalostní orbě :-) Zajímavý je ten podvozek a samostatné odpružení kol. Tím, že řidič může z kabiny traktor zvedat a spouštět na všech kolech, a tím měnit světlou výšku, je prý možné i vyrovnávání na svahu. To měl dřív Same u kabiny na traktorech Rubin, ale nějak se to nechytlo a upadlo v zapomnění. Prostě každý řidič musí mít "pod zadkem" pocit, co se s traktorem děje, a to u toho Rubína neměl (myslím že Galileo kab). Na přání je k Trisixu možná i regulace tlaku vzduchu v pneu. S pneumatikama rozměru 800 bude mít celkovou šířku 3 m. Celková hmotnost až 29 tun.
Trisix by také mohl tahat sedlové návěsy na točnici, která se může připevnit na plochu za kabinou (nosnost 10 t). Proto, aby mohl jezdit až 65 km/h, má řízení přední nápravy hydromechanické, tj. pevně spojený volant a kola. První adruhou nápravu pohání jedna převodovka, poslední pak druhá.
Jinak ten začátek vývoje Trisixu v Čechách přiznávají i Němci.
Petr

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 21 lis 2007 14:17

Nejenom začátek. :wink: Ale to už neřiznávaj. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 21 lis 2007 15:45

Je obecně známo že p. Honzek z Opavy doladil VARIO prevodovku...

PředchozíDalší

Zpět na Fendt

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků