Fendt 936

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 pro 2005 16:22

Pak ho prodá debilum do čech ne? Však oni to koupí. My traktor zajedem, ono ho v čechách už jen dojezdí a prodají dál na východ.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 07 led 2006 17:03

Nevíte někdo zatím přibližnou, orientační cenu tohoto traktoru?

Díky.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 07 led 2006 17:22

Zatím jezdí jen pár prototypů, nejdříve to bude tak za rok :shock: . Fendt musel něco vytasit na Agritechniku a tak sfoukli horkou jehlou toto... Cena bude dle mého někde okolo 5-6 mil. Ale plně sohlasím s tvrzením, že kola tu sílu nepřenesou, v takovém výkonu vidím jako účinné pouze pásy. I 930 měly problémy s přenosem síly - muselo se to dovažovat, upouštět kola atd. co pak 50 koníků nvíc. Nezdá se mi, že by byl o tolik těžší než 930. Další problém bude s motory. Pokud vím, tak tento typ je zatím jen v 936... :?: Takže zase to bude muset pár "dobrovolníků" za slušné peníze vyzkoušet :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 07 led 2006 17:31

Je tam Deutz. A to není to nejlepší. ty máš přehled, tady 930 je jen jedna v Šaraticích jinak sem ji neviděl v tahu jen slabší. nevím jak pro tento traktor najdeš využití, a cena bude pravděpodobně vysoká dost. Když to vezmeš oproti MT 765 Challengeru s 5,5 miliony.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 07 led 2006 17:43

Třeba 926 s dobrejma gumama a slušným dotížením je pro běžné nářadí zcela v pohodě. Za 930 nemá cenu tahat třeba 6r obracák. U Prahy mají 11r a dvojmontáže a to celkem jde i když nevím, jak dlouho vydrží uchycení dvojmontáží nebo koncáky :? . Jak chtějí přenášet těch 360 koní na gumy opravdu netuším... Možná regulací vzduchu, ale i tak nevěřím, že ten tah ten materiál vydrží.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 07 led 2006 18:08

Nemá to cenu, je to drahý traktor a zbytečný. To s 926 souhlasím, to je podle mě idealní na svoji koncepci a využití.
U těchto 360tek pokud zapojíš nářadí odpovídající výkonu motoru tak to nezvládne a když tak ne na douho :D A v kopcích už vůbec ne.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 07 led 2006 19:10

to polci: nevis kde presne u Prahy maj toho fendta?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 08 led 2006 11:37

Vím ,ale nevím, zda by ten člověk byl moc rád, že o něm píšu veřejně, jen řeknu, že je to okolo Barrandova :) a má barvu na přání a ten člověk to dělá dost dobře.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 16 led 2006 20:26

Co vy nato že na Techagru asi nebude??? Pravděpodobně to tak dopadne. V Německu to je zatím prototyp. A kdoví kdy bude k dodání na našem trhu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 18 led 2006 09:46

Výroba možná konec roku... První půjdou do Německa a za rok možná i sem. Spíš to ale vidím na podzim 2007. Ten kdo si to ale koupí, bude moci očekávat to samé, co zažívali první majitelé 900 Vario... Jeden problém za druhým. A při kvalitě servisu generálního dovozce bude nutné si pořídit ještě jeden záložní... :lol:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 18 led 2006 12:48

Dokud bude traktory Fendt servisovat firma Agrall, tak problémy se servisem nebudou. Nevím jaky byly problémy s prvními 900kami, ale proto pojedou první v Německu aby se vychytaly chyby.
Pokud jde o první 900Vario traktory, tak zrovna ty první se zkoušely v ČR, a byly tam první poruchy jako u každého nečeho nového. Ale podle mých informací přímoz tehdejšího Agroklasu nebyly zase ty problémy takoveho rázu že by se nedalo tak strašně ty traktory používat. navíc tam jezdili zároveň i ty první 926 a 924. A na Vario převodovky si nikdo nestěžoval.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 18 led 2006 16:06

Kdyby to servisoval Agrall, tak se toho ani nebojím, ale myslím generálního dovozce :o Vždyť ty víš o čem mluvím. První Varia měly poruchy převodovek na 25%... Jelikož se to neopravovalo, poslali Němci novou a ta rozbitá šla zpět do raichu... Třeba 10 dní to pak v sezóně stálo. Neříkám, že to bude případ 936, tam asi nepůjde o převodovku, ta je celkem vychytaná. Ale celková koncepce podvozku, odpružení přední nápravy, rychlosti a elektroniky je úplně něco jiného.... Byl bych rád, pokud by se žádné chyby neobjevily, ale jako u všeho nového se tomu asi 936 nevyhne.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 18 led 2006 17:18

Tak byly to chyby a musely se vychytat. Vím o čem mluvíš to jo, ale pořád je ještě na tom dobry že je v tom trochu servis Agrallu.
Mluvil jsem s prodejcem RCG na podzim, přímo o 936, konstrukce převodovky je tam upravená tak aby snesla, nebo měla snést zatížení odpovídající velikosti a výkonu traktoru. Přední náprava, té bych se taky moc nebál, proslýchají se věci, že Fendt spolupracuje na mnoha věcech s John Deere, když jsme se jen tak díval na detaily tak je to konstrukce stejná, pravda že ukáže se až časem jak se vymačkají futra a čepy. Motor Deutz, no nevím, jak který vydrží ale myslím že kdyby tam daly Man motory, a kdyby vůbec udělali takový vzhled a novou kabinu na řadu 900, od 920 do 930 tak by udělali 100x lépe a ne udělat neco co je prakticky dlouho nedostupny a asi ještě bude hodně dlouho. Vzhledově ten traktor vypadá hezky ale....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 28 led 2006 10:51

Krásný traktor... 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 05 úno 2006 20:43

to Jan Sedlák: Ty motory jsou podle mě jen mezistupeň. Proč by Agco mělo kupovat motory od jiných výrobců, když vlastní Sisu :) .

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 05 úno 2006 20:55

Ty si myslíš že by tam daly Sisu? To by byly už dávno si myslím.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 06 úno 2006 12:05

Zatím nemají volné výrobní kapacity, ale myslím, že to tak dopadne. V MF Dyna jsou a spotřebově na tom jsou dost podobně jako Fendt. Sisu není zas tak špatný motor. Navíc s Deutzem (elektronicky řízeným) jsou, co vím, problémy. A hlavně by Amíci ušetřili... A to bude to hlavní. Uvidíme co ukáže čas.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 úno 2006 19:12

Tažko povedať ako je spravená zmluva na motory s Deutzom.
Najväčší MF s vario prevodovkou má Sisu, tak sa to dá očakávať časom aj u Fendtu. Bloky už na seba napasovali.......

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 26 úno 2006 17:49

Náš mechoš byl v německu u fenda a byl tam ten nový Fendt měl normální seriové pneu ale měl na každém zadním ráfku speciální závaží o váze 1 tuny. a všude samé čidlo a drát říkal že je tam toho hodně samá elektronika

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 07 bře 2006 21:50

Tak ted mam pred sebou otevrenou novou Mechanizacu maj tam inzerat Agromexaci a primo tam stoji ''V nedeli 2.dubna probehne slavnostni predstaveni traktoru 936 Vario''.
Takze v nedelu 2.dubna vsici koho FENDT zajima sraz na TechAgru v pavilonu F stanek 009.
Uz se tesim :D, (kolik tam bude lidi :x )

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 08 bře 2006 21:25

http://www.andygander-modelle.de/mediac ... MG4092.JPG

Tady je vydět to závaží na kolech

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 09 dub 2006 11:30

Zdravím. I když nejsem velkým příznivcem značky Fendt tak bych chtěl položit jednu otázku. Všude se zde Fendt srovnává v dopravě s Fastrackem a v poli s nejsilnějšíma kolovýma traktorama, občas i s pásovýma ale: Dokáže Fendt tu svou teoretickou sílu převést do praxe? Dokáže utáhnout například Vario 6,6m? Když se dívám na tu dnešní i starší aktualizace tak jej všude vidítě z malý stroji, např. secí stroj Vadestad 5m, nebo starý smyky. Vždyť tyto stroje vám utáhne traktor do 200PS. Na co tedy super silný a super drahý Fendt?
A co se týče dopravy: Myslíte si že opravdu dokáže jet rychlostí 60km/h? Teorie je jedna stránka, ale jel jste někdo s traktorem 280 PS pouze rychlostí 40km/h s návěsem nebo čímkoliv jiným? Ano z kopce se tak rozejde ale ta jízda je na hranici únosnosti a ubzdit to je dost problematické. S takovou konstrukcí traktoru je možné jet takovou rychlostí ale jen výjmečně. Proto srovnávat to s Fastrakem nemá cenu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 09 dub 2006 11:55

No ja vim o jednom Fendtu 930 ktery taha 11-ti radlicny pluh, tak to bych rek, ze je poradna agregace. Nekteri uzivatele mi rikali, ze nechteji ten vykon toho Fendtu mit tak tak, ze chtej rezervu, jinak to zere jako bejk, tak mozna proto tim tahaji slabsi stroje. A nebo proste to je nahoda, ze tu jeste nejsou fotky s poradnym naradim. Ja abych se priznal, tak Fendt 930 mam zatim vyfocenej jen s kombinatorama 6m. Jinak nemam problem uverit tomu, ze ten Fendt 936 klidne pojede 70km/h. Uz s tema starejma Fendtama se da jet 60km/h. A osobne bych se vic bal rozjet Fastraca nez Fendt, protoze ten Fendt je o moc tezsi a drzi na ty silnici. Ja bych rek, ze odpruzeni to ma slusny, stejne jako JCB, motorova brzda, nevim proc by se to nedalo ubrzdit. Zajimalo by me, kdyby jste tahli tridem a odpojili hadice od brzd, a chteli to zabrzdit jen traktorem, kdo by s tim mel vetsi praci, jestli Fendt, ci JCB.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 09 dub 2006 12:21

V místním podniku je 924 TMS a ta jede 56 km/h jak prd.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 09 dub 2006 12:47

Ale zas tu dáváte jen rekordy. Já když pojedu se Zetorem 7711 pustím ho v kopci bez rychlosti tak udělám taky 60Km/h, možná se zabiju ale udělám to.
Co se týče těšch nářadí tak jen výjimky co mají příslušné nářadí a ty výkony s větším nářadím jsou jen odhadové.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 09 dub 2006 13:29

Ale u tech Fendtu nemusis vyrazovat, abys jel tech 60, to jede bezne, kdyz te neco stoucha dozad, a nepretacis motor. Jedinej rozdil oproti JCB je ten, ze Fendt to nesmi jezdit vzhledem k cesky vyhlasce. Uz si nepamatuju, kolik s tim pluhem za den udelaj, ale urcite az budu mluvit s nejakymi uzivateli Fendtu, tak se zeptam na beznou vykonnost. Jinak vim o 926, ktera taha Horsch Terrano 8m s optipackem, to mi prijde jako dobra agregace. Pak jeden Fendt, myslim ze 930 taha Solitair 12m a to jsou vykony pres 100 hektaru za den. Jinak ten kockerling (pochopil sem to jako ten Vario 6,6m) chce 300 koni na tenhle zaber, tak nevim, proc by si s tim JD 8520 nebo Fendt 930 pripadne 936 nemel poradit, s dvojmontazema jeste lepsi, asi do obrovskyho kopce by s tim nevyjel, nebo v extra tuhe a mokre pude, ale zase jen kuli tomu bych si nekoupil pasaka, kdyz vim ze ty situace kdy to neutahne nejsou casty.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 09 dub 2006 13:33

Sousední podnik má 920 a 6 ti radličnej pluh PB 100. 20 ha/den v průměru.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 09 dub 2006 13:35

Není ta 926 z Ďáblic? Ale už nevím jak se ten chlap jmenuje

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 09 dub 2006 13:54

Jo, mas pravdu, je to od pana Jiřího Kmínka z Ďáblic, kdo četl novou MZ, je doma. Ma tam dve 926 Vario TMS. Bohuzel to nemam nafoceny v akci, ten terrano vyjede az zrejme na podzim, ale brzy by mel sit soju s Horsch Concord 6m, tak z toho snad nejake foto bude.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 09 dub 2006 16:44

To Vojtěch Rada: Myslím, že Fendt 936 by utáhl Vario 6,60 sice ne v kopcích, ale někde na rovině možná s problémama možná bez problémů, ale spíš budu reagovat na otázku proč tak super silný a super drahý Fendt? V tomto ohledu bych na tvým místě začal u sebe a zeptal bych se proč tak super silný a super drahý Challenger MT 845, který u vás tahá Precisera 7000!!! Tak mi řekni teda jestli není tohle trochu moc??? :) :)

PředchozíDalší

Zpět na Fendt

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků