Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvky: 30
Registrován: 28 lis 2007 20:35
Bydliště: Vlašimsko

Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod JJJirkaaa » 20 zář 2009 08:50

Tak už se to blíží na Agritechnice by měla být představena nová 8 řada s novou kabinou z 9 řady .
Jsem zvědavej jestli taky dojde k mírnému navýšení ceny ?

Příspěvky: 20
Registrován: 21 kvě 2008 08:01

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod jorry » 20 zář 2009 16:21

K navýšení dojde hlavně u výkonu, bude mít až 280k. 8)

Příspěvky: 88
Registrován: 02 bře 2008 14:39

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Dalibor » 23 zář 2009 12:24

Však na youtube už je video s tímto strojem Fendt 828 vario.

Příspěvky: 20
Registrován: 21 kvě 2008 08:01

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod jorry » 23 zář 2009 14:08

To video jsem viděl, ale na 100% bych neřekl že je to 828. Když se podíváš na konec videa když zatáčí, tak ta kabina se ve přední části liší, ve skutečnosti nemá ani ty zadní blatníky a lampy, které má na tom videu. Má zadní světla z 900V , akorát že mají LED:-)......ani bych se nedivil, kdyby to byla tak očekávaná...00 Vario :lol: ......ale musí se nechat, že ve skutečnosti vrčí pěkně a jezdí se s ní taky docela dobře :wink:

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 07 říj 2009 20:55

Pár fotek a informací nové 800.
Zde

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 07 říj 2009 20:56

jorry píše:To video jsem viděl, ale na 100% bych neřekl že je to 828. Když se podíváš na konec videa když zatáčí, tak ta kabina se ve přední části liší, ve skutečnosti nemá ani ty zadní blatníky a lampy, které má na tom videu. Má zadní světla z 900V , akorát že mají LED:-)......ani bych se nedivil, kdyby to byla tak očekávaná...00 Vario :lol: ......ale musí se nechat, že ve skutečnosti vrčí pěkně a jezdí se s ní taky docela dobře :wink:


opravdu je to 828 info o přispěvek výš !!

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 09 říj 2009 09:27


Příspěvky: 88
Registrován: 02 bře 2008 14:39

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Dalibor » 16 říj 2009 21:03

jj, tohle video sem měl na mysli.

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 16 říj 2009 21:48

jo krásný stroj a jede 60km/h :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Polci » 18 říj 2009 14:00

Jede 60 km/h... I zde. Že by se ledy pohnuly? Jestli ne, tak je ta informace pro zdejší uživatele celkem bezcenná :wink: a budou se dál šourat 40 km/h :idea:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod VonVagel » 19 říj 2009 07:27

Nemusi byt bezcenna. Muze to byt investice do budoucnosti(daleke) :D
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 19 říj 2009 14:55

Když si pozorně přečtete specifikace tak zjistíte že nový fendt se ani ve 40km/h nevyrábí !!!
Alespoň co jsem četl ... Ale fendt + 60km/h v ČR nemožné !!!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Polci » 19 říj 2009 17:11

Tak pokud je to ve specifikacích, tak jej asi firma Fendt nebude moci vyvážet do zemí, kde je povoleno pro traktory pouze 40 km/h a dovozce nemá nějakou vyjímku :mrgreen:
Zatím to vypadá, že je nemožné i 50 km/h, takže v 60 km/h nikdo legálně asi zatím ani nedoufá :roll:

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 19 říj 2009 17:26

Ale od milaty 936 jezdí 60km/h ne ?

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 19 říj 2009 17:28

Ještě pro dolnění to není ve specifikacích origo !!!
Ale nějaký časak ,takže je možné ,že fendt na 800 ma 40km/h.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod VonVagel » 19 říj 2009 18:43

To Polci: Mel jsem na mysli ze teoreticky by mohl jit koupit z 60 ale provozovat na 40:) Za par let(mozna nikdy) legalne jezdit 60:)
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 19 říj 2009 18:48

Když se podivaž na bazar co ma www.rcg-agromex.cz
tak tam jsou fendy 900 v provedení 60 km/h ale je to "omezeno" na 40 km/h.

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 19 říj 2009 20:15

takže dneska uz oficialně byli představeny novinky pro rok 2010 !!
http://www.fendt.com/de/

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Polci » 20 říj 2009 11:28

to VonVagel: Rozumím tomu, jde o to, kdy a zda to někdy projde. Musí na to být připraveny i prostředky za to (pominu li autovleky). Takže poměrně zajímavé na to doufání. Je jasné, že to jde pustit na rychleji, ale udělá to někdo v záruce. Co mám info tak nikoliv. Takže argument s rychlostí 50/60 km/h je poměrně na :arrow:
to w690i: Od p.Milaty mohou třeba 60 km/h jezdit. Ty stroje jsou přímo od firmy Fendt, věřím, že v TP mají napsáno 40 km/h. Takových strojů je zde třeba více....Rozhodně ale majitelé nebudou rádi, když se to bude veřejně pitvat. V bazaru RCG-Agromex je možné, že takové stroje mají, ale pokud jsou "omezeny" na 40 km/h, tak zřejmě rychleji než 43 km/h nepojedou :idea:
Tudíž takové výkřiky, že něco pojede 60 km/h jsou poměrně liché. V zahraničí možná. Ostatně na neomezených částech německých dálnic mohu beztrestně frčet autem třeba 250 km/h...Tady 130 km/h a většinou si rozbiju zuby nebo zaplatím a přijdu o body.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod VonVagel » 21 říj 2009 07:13

Diky za odkaz na stranky:) Jsem prekvapen ze motor ma AdBlue...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 127
Registrován: 29 úno 2008 14:34

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Cecka » 21 říj 2009 14:06

Už v roce 2011 přijde další zpřísnění normy, takže se to řešit musí :)
Mě zas překvapuje, že se tomu každý tak diví. Fend je pod AGCO a tím pádem spíš půjde cestou SCR.
EGR je stejně max do roku 2014. Pak to budou muset technologicky překopat nebo upustit. A co je lepší teď neřešim :)

V nový řadě teda budou motory Sisu nebo jaký? :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod VonVagel » 21 říj 2009 15:09

Divim se tomu jen ja:) Me zas prekvapuje proc by tam mely byt motory Sisu kdyz zatim pouziva DEUTZ a neni to tak davno co tenhle motor byl cely prepracovan na common rail...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 21 říj 2009 16:34

No hodně se mluví ,že se řada 900 bude modernizovat motory Sisu a přibyde i nový model 940 .
A v řadě 200 vario je uz taky sisu.

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod chomyz » 21 říj 2009 18:00

Dovolím si pár poznámek k výše uvedenému k této velice zajímavé řadě traktorů: dle vyjádření zástupců f.Fendt v nedávném VIP-´fóru v časopise Profi není v blízké budoucnosti plánováno užití motorů Sisu v dalších řadách (pro 200Vario byly tyto motory přímo konstruovány dle zadání) no možná je to jen obchodní mlžení, tato "velká" řada 800 zatím jako zřejmě jediná plní budoucí normu emisí Tier 3b platnou od 2011 (MF řady 8600 mají sice SCR, ale zatím plní "jen" 3a), důvodem je asi hlavně to, že komerční prodej této řady by měl začít až v půlce příštího roku, takže nové normy už budou za dveřmi. Jinak pochybuji, že by neexistovala varianta 40km/h, (jinak 2 vyšší úrovně výbavy mají rychlost 60 a nejnižší výbava 50) protože i v SRN stoupá trend návratu k 40km rychlosti z mnoha obecných i místně specifických důvodů (delší intervaly technických prohlídek, postačující nižší kategorie řidičáků, odpadá možnost nutné montáže tachografů atd....). A k té vyšší rychlosti v ČR - možná někde hodně daleko nad obzorem svítá ke změnám protože kdo zachytil novelizace zák. 341 platné od 1.1.2010 tak se doplňuje odstaveček, že za určitých podmínek mohou být i traktory T1 s rychlostí nad 40 a to do doby než: budou přijaty všechny jednotlivé směrnice podle přílohy II směrnice 2003/37/ES. Asi jsem to pochopil špatně a budu rád, pokud to někdo znalý osvětlí, ale pro mne z toho laicky plyne, že až jednou budou tyto směrnice implementovány tak budou pro rychlejší traktory v ČR platit stejné podmínky jako např. v SRN a nebude už tato kategorie "blokována" nutnostní plnit předpis EHK č.13 určený původně pro nákladní automobily?? (sorry za mírné odbočení od tématu)

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 21 říj 2009 18:25

chomyz píše:Dovolím si pár poznámek k výše uvedenému k této velice zajímavé řadě traktorů: dle vyjádření zástupců f.Fendt v nedávném VIP-´fóru v časopise Profi není v blízké budoucnosti plánováno užití motorů Sisu v dalších řadách (pro 200Vario byly tyto motory přímo konstruovány dle zadání) no možná je to jen obchodní mlžení, tato "velká" řada 800 zatím jako zřejmě jediná plní budoucí normu emisí Tier 3b platnou od 2011 (MF řady 8600 mají sice SCR, ale zatím plní "jen" 3a), důvodem je asi hlavně to, že komerční prodej této řady by měl začít až v půlce příštího roku, takže nové normy už budou za dveřmi. Jinak pochybuji, že by neexistovala varianta 40km/h, (jinak 2 vyšší úrovně výbavy mají rychlost 60 a nejnižší výbava 50) protože i v SRN stoupá trend návratu k 40km rychlosti z mnoha obecných i místně specifických důvodů (delší intervaly technických prohlídek, postačující nižší kategorie řidičáků, odpadá možnost nutné montáže tachografů atd....). A k té vyšší rychlosti v ČR - možná někde hodně daleko nad obzorem svítá ke změnám protože kdo zachytil novelizace zák. 341 platné od 1.1.2010 tak se doplňuje odstaveček, že za určitých podmínek mohou být i traktory T1 s rychlostí nad 40 a to do doby než: budou přijaty všechny jednotlivé směrnice podle přílohy II směrnice 2003/37/ES. Asi jsem to pochopil špatně a budu rád, pokud to někdo znalý osvětlí, ale pro mne z toho laicky plyne, že až jednou budou tyto směrnice implementovány tak budou pro rychlejší traktory v ČR platit stejné podmínky jako např. v SRN a nebude už tato kategorie "blokována" nutnostní plnit předpis EHK č.13 určený původně pro nákladní automobily?? (sorry za mírné odbočení od tématu)

Tak pokud to dobře chpu tak v ČR se bude moc jezdit straktorem i nad 40km/h ?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Polci » 22 říj 2009 07:13

to chromyz: Tu novelu mu známý také poslal, ale moudrý jsem z toho nějak nebyl :oops: . Je to klasický paskvil, za který se dá schovat cokoliv... Ale snad se opravdu v dáli objevuje světýlko.
Jinak k těm motorům Sisu. Pár holých faktů. Američani z firmy Agco jsou šetrní lidé. Jsou rozběhlé nějaké kontrakty na motory Deutz pro firmu Fendt. Firma Agco vlastní motorárnu Sisu. Vedení firmy Fendt se snaží mediálně uchlácholit motoráře od firmy Deutz, pro které je Fendt významným zákazníkem, aby nenastaly "výpadky" výroby (i když v současné prodejní krizi budou asi rádi, když se zbaví toho, co mají na skladě).
Pokud jsou schopni si vyrobit motory v rámci koncernu, nevidím důvod, aby po naplnění kontraktů od firmy Deutz nepřešel Fendt na motory Sisu...

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod chomyz » 28 říj 2009 11:32

to Polci: tak až na toho Chromyze s tebou ve všem souhlasím :D Asi by opravdu bylo nelogické, aby se dříve či později nepřešlo na koncernové motory. A snaze rozluštit ten legislativní uzel jsem věnoval několik hodin leč jednotlivé přílohy a směrnice se zacyklují do sebe vzájemným odkazováním takže si počkám snad to časem vysvětlí někdo znalý i nám laikům... :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod Polci » 29 říj 2009 06:58

to chomyz: Omlouvám se za prznění nicku :oops:

Příspěvky: 146
Registrován: 03 dub 2009 14:13

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod w690i » 22 lis 2009 19:22

Hele jak to je teda stou 60km/h ?
Bude nebo ne ?

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Re: Fendt 820 s kabinou devítkové řady

Příspěvekod václav » 09 led 2010 23:04

Řada 700 taky asi nebude s inovacemi dlouho čekat.

http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/d ... y&id=31463

Další

Zpět na Fendt

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků