JCB Fastrac

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 04 led 2006 18:00

Jde to normálně. Klepni na ten nápis mezi Deutz Fahrem a Fastracem a pak už jak sem říkal.

GIGI

Příspěvekod GIGI » 23 led 2006 18:23

Chcem kupit novy fastrac 220 koni na splatky
oplati sa mi to ? A kolko stoji taky fastrac

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 23 led 2006 18:30

asi o tretinu viacej ako by si bol ochotný za neho dať :D

GIGI

Příspěvekod GIGI » 23 led 2006 18:38

NO tak kolko stoji

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 23 led 2006 18:41

tak počítaj s cca 4,5-5 mil Sk bez DPH. Približne podľa výbavu. JCB je hodne drahé.

GIGI

Příspěvekod GIGI » 23 led 2006 18:46

To som si myslel ale na splatky to splatim najprv zaplatim 3 miliony co
mam a ostatne na splatky
Alebo co tak TG 285 neoplatilo by sa radšej to
NO kolko to stoji

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 23 led 2006 18:54

za 3 mega už kúpiš cely traktor skoro.
Napíš mi niekedy súkromne poradím kde a aký 8)
aké splátky máš na mysli, predpokladám že už v tom robíš dlhšie a nechceš len tak minúť štyri miliony ?
nový stroj brať zásadne len cez SOPku inak je lepší tak 2-3 ročný.

GIGI

Příspěvekod GIGI » 23 led 2006 18:59

Cez aku sopku ma to aj www stranku
A cosi tym myslel ze 3 mega
Ja vlastnim dobre prosperujuce druzstvo
a robi na nom aj jeden co tu vzdy pise o starych strojoch a vola sa MACO

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 23 led 2006 19:02

3 mega = 3 miliony
tak SOP to by si mohol poznať ako vlastník družstva.

GIGI

Příspěvekod GIGI » 23 led 2006 19:07

TAK to veru nepoznam

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 24 led 2006 08:37

to GIGI:jen k tomu vyběru traktoru musiš vědět na co ten traktor potřebuješ ,jestli na tahani v dopravě a nebo do pole a pak podle toho vybírat mašinu .Fastrack je do dopravy, ale když je potřeba tak muže i do pole,ale ne pořad. No a TG je zas tahač na pole a když je potřeba tak umí zaskočit i v dopravě u nas je použivame na tahaní senažnich vozu a na kompletní připravu pudy.

Příspěvky: 14
Registrován: 26 led 2006 21:36

Příspěvekod krieger » 26 led 2006 22:37

Stale nechápu co vydíte na pseudo traktorech JCB? Pravdou je, že co se týká vzhledu je ta kombinace žluté a černé velice efektní, ale to je vše! pokud si vzpomenu na první serie fastracu tak to byl jeden velký problém! Pokud namítnete, že v dopravě je jedinečný a nemá konkurenci tak ho srovnejte s moderním nákladnim autem! Svezte se v JCB a ve Volvu...(taky si ho můžete nechat nastříkat na žluto) :D Pokud Vám jde o využití JCB v poli tak také nic moc! Ve spoustě vláken tu opěvujete pásové traktory se skvělím přenosem tahové sily na podložku a minimálním utužením půdy! A najednou tu je vhodný pro tahové práce traktor s velikostí kol 520/70 R30 (tato velikost je u standartního traktoru na přední nápravě!!) vcelku komická je fotka jcb s dvojmontáží na zadní nápravě :shock: Když se vrátím ještě k dopravě tak těch 65m/h není zas až tak velkej odvaz. Při vzdálenosti 5km v kopcích nenajedete zas až tak úchvatnej čas oproti traktoru se 40km/h! Další věcí kterou se vám jcb nevyplatí jsou pneumatiky, přeci jen pro 65km/h jsou potřebné gumy jiné kvality a ceny(i opotřebení je větší). Jiný je pro tuto rychlost také plnící tlak a ruku na srdce, kdo z Vás mění tlak v pneu když dojede na pole???(opět negativní utužení půdy) Pak je tu ještě jedna nepodstatná mrzutost a tou je změna rozchodu kol. U svařovaných disků je většinou jen jedna možnost, ale těmi se vybavují i klasické traktory, které přesahují rychlost 40km/h.
Sečteno a podtrženo nevím jestli se vám vyplatí takto vysoce univerzální traktor?!

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 led 2006 22:51

Odpoveď je jednoduchá a je v ekonomike prevádzky. Sú práce ktoré sú preň vhodné viac, alebo menej. Iste by mal byť hlavný podiel prác v doprave a ľahších poľných prácach, a keď treba aj zaseje aj zdiskuje a tak. Pre poľnoh. podnik je neúnosné kúpiť Volvo ako píšeš na dopravu, to sa nedá z fin. dôvodov. A robiť dopravu s 250 koňovým traktorom to tiež nie je bohviečo.
A to je jedna silná stránka Fastraku že je univerzálny a tým je jasná ekonomika.
A nad kolesami sa netráp už som na tom videl aj Trelleborgy asi 1000-cky a frčalo to 50 v pohode.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 26 led 2006 23:30

Já do JCB moc nevidím i když u nás dělal ve službě a je pravda to že se na něco hodí a na něco ne to je i s klasickym traktorem každý vyniká při jiné práci ale váš názor PANE KRIEGER je poněkud zastarálí a pokud čtu i vaše jiné příspějky tak si mislím že jste ze staré školy

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 26 led 2006 23:30

to Krieger: Tvoje tvrzení jsou sice zavánějící pravdou, ale skutečnost je jiná.
Pokud začnu dopravou tak Fastarck jezdí až 80km/h, pohodlně a levně. Jak ve spotřebě tak v opotřebení pneu. V tvrdém silničním provozu se mění zadní pneu po 60 000km a předí po 120 000km i více. Sptřeba jak v dopravě tak i v polních pracích (všeobecně) je dokázána o 30% menší než je např. John Deere. Je sice stavěn na lehčí práce, podmítky a setí, ale to dnes vše prospívá moderní a rozvíjející se minimalizaci. Ano, první Fastracky byly problémové, ale to je snad normální. Ostatní firmy působý na trh u pěknou řádku let, ale Fastrack jen chvíli. Uvidíme jak se vybarvý nový Fastrack s 250PS. Pokud dobře, tak já předpovídám takový konec zelených jelenů v Čechách.
Ekonomicky jak v provozu, tak i v celoročním využití je na tom Fastrack velice velice dobře.
Tvůj příspěvek je působiví, ale dle mého názoru je jen čistě teoretický.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 26 led 2006 23:36

Konec klasických traktorů to je přehnané ale bude se JCB čím dál víc prosazovat. Na tvrdé těžké práce je a do budoucna bude furt lepší klasika až na CAT ten samozřejmě vyniká na tah a taky se víc a víc prosazuje ale klasiku zatim nenahradí do počtu kusů.

Příspěvky: 14
Registrován: 26 led 2006 21:36

Příspěvekod krieger » 27 led 2006 02:29

Stará škola, dobrá škola!
Jsem rád když se nad mím tvrzením lidé zamyslí!
Jestli-že se vrátím k dopravě, tak starší verze fastracu bylo možno vlastnit s 80km/h. Ale u nových strojů si tak jistý nejsem. Zatím jsem narazil jen na varianty s 65km/h. A i 8250 bude ve standartu dodáván s 65km/h, ale ruku do ohně bych za to nedal!
Také nevím jak přesně se na rychlost Fastraců a hmotnost návěsů dívá vyhláška, ale to je zas jen teorie..
Já jsem se zatím s tvrzením, že JCB je o 30% úspornější bohužel ještě nesetkal! Tam kde jsem byl, využívaly JCB přednostně ke sklizni píce a dopravě, do pole jen jako nouzovku, ve špičce. Co se týká minimalizace asi bych JCB také moc nedoporučoval, ale to je vše věcí názoru. Vy ho používáte a jste spokojeni. Orientujete se na jiné věci. Někde jsem zde narazil na Tvůj poutavý článek o ochraně půdy a tak.. Zkus se nad tím ještě jednou zamyslet.
Jestli do 4 let ovládne JCB evropský trh tak smeknu! Já tomu nevěřím!

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 27 led 2006 10:31

Když tak prahneš po 80km/h, zkus si nekde naložit návěs na 25tun, a jeť nekde po cestičkách kolem obcí, po těch úzkých 80 s touhle soupravou.
Fastrac je tahač konstruovaný hlavně na dopravu a lehčí práce, setí, hnojení, sklizeň píce. Tohle všechno zvládá bez naprostých problémů. Zvládne i těžší práce. Ale toje věc majitele. Ukaž mě traktor teď , mimo Fendta, s ketrým budeš zajišťovat práce v údržbě cest v zimě, prohrnování, posyp, s kterým traktorem budeš zajišťovat činnost a vedeljší příjem po celý rok?
Spotřeba byla u starších vyšší, ale u nových je tomu trochu jinak. Zkus se podívat taky na motor a trochu na ten traktor zevnitř.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 27 led 2006 19:17

koukam ze krieger nakous citlive tema, ale rek bych ze nektere veci co rika davaji smysl. Je jasny ze ten fastrac se do dopravy hodi jen na urcite vzdalenosti,na kratke je to zbytecnost,na dlouhe je lepsi nakladak. Na polni prace si myslim ze dobrej neni,nelibi se mi ta konstrukce a je lehky. To s tou rychlosti, oni myslej tu 80 treba z kopce, kdyz te stoucha naves,ale ta konstrukcni rychlost je 65. Neverim ze Fastrac ma na poli lepsi ekonomiku nez JD nebo i jinej stroj, pri orbe treba, tomu neverim,chtel bych videt JD a fastrac se stejnym pluhem na stejnym poli a jaka by byla spotreba. Verim tomu ze ji ma na silnici lepsi, ale na poli podle me ne. A ta 8250, neverim ze to bude lepsi tahac nez treba JD, neverim tomu ze je to nekdy v budoucnu nahradi. V ty doprave to ma smysl,ale do pole to je takovej zaskok. Rikate ze se hodi na lehci prace, praskovacka,mackac,ale na to se hodi i jakejkoliv jinej traktor, a nevim jestli je takova vyhoda ze ten fastrac s tim mackacem muze jet po silnici pres 70.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 27 led 2006 19:41

nechápu už pomalu podstatu této rozprávky, co tu vyprovokoval jeden -
. o co tu jde?
Já teda nevím, ale když jsem zkusil Fastrak se senážákem, a super. A asi byste se rchle vraceli z klasiky traktoru na Fastrak. proč teda Fendt může mít 50 nebo i 60km, když s žací lištou nepojede 50. asi takhle bude vypadat další námitka.
bavíte se tady o tomto traktoru, jeden člověk vytáhne špínu a další čtyři se přidají a najednou co se tu traktor chválil se na něj vytáhne tolik špíny. jen proto, že v poli není tak dobrý jako JD nebo NH? Tento traktor není na těžké polní práce. pak si uvědomte tohle, a hodnoťte ho v dopravě a ostatních takových pracích. Možná že nekde se nebude dat jezdit s ním 60 naplno, ale kdo má velkou vzálenost pozemků, vyplatí se mu to lépe rozhodně. a tak by se dalo pokračovat. ale to už stačí ať zase nedostanu za uši kvůli něčemu jinému.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 27 led 2006 20:12

Podle mého na těžké práce opravdu není i když nic jiného nezbývá tak taky musí jed ale nehodí se na to. Na jiné práce jako doprava se určitě hodí lépe. Jednou k nám přijel JCB s návěsem a já s CASE a taky moc nestíhal trasa byla 10 km ale sami přejezdy přes polničky a vesnice tam ten rozdil nebyl vidět ale pak jsme najeli na asfalt a to už se mi strácel v dáli.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 27 led 2006 20:27

ja jen rikam ze chapu rozdil v tom zapojit do navesu JD a fastrac,ale jestli mi potahne mackac fastrac,nebo JD, tam uz je to celkem jedno. Delat ty lehci prace muze,ale nerek bych ze by je odvadel extra lepe nez jiny traktory, narozdil od ty dopravy.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 27 led 2006 20:33

No oproti JD ten mačkač bude holt asi pro jiny bohužel tahat s nižší spotřebou.
To se týká i setí. Na těžké polní práce bude pořád klasický traktor, nebo pásák. ale na další práce pro lehčí traktor je to výbor¨ný tahač. nakonec na Slovensku je firma co je využívá i na těžší práce, a podle ředitele dokáže zajistit i tžké práce. jen ne se stejným pluhem než JD nebo Ford.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 27 led 2006 21:16

panove jem zkuste srovnat poholi ve fastracku a v klasickym traktoru .Když sekate nekde louku u lesa a je rozryta od divočaku tak musite s klasikou jet pomalu nebo z toho vyskočite ,ale fastrack to je odpružení a to je o něčem jinem . Kdo nezkusil nikdy nepochopí :!:

Příspěvky: 14
Registrován: 26 led 2006 21:36

Příspěvekod krieger » 27 led 2006 21:43

80-Do takové soupravy bych nikdy nevlez. Nerad bych někoho zabil! Ale měl jsem tu čest svézt se s několika řidiči autobusů :D a těm by to jistě problém nedělalo.
Jinak zde došlo zřejmě k omylu, protože já nejsem pro 80km/h u jakéhokoliv zemědělského traktoru! Jen jsem reagoval na Vojtěchovu námitku.
V žádném případě také netvrdím a tvrdit nebudu, že 60km/h na Fendtu je nějaké terno! Je to jen jeden ze způsobů, jak na tento traktor a značku upozornit!(někdo si to ale může pochvalovat)
Zas až takovou špínu jsem zde nevytáhl, na to tu máte jiné specialisty. Já prostě vidím užití Fastracu pouze v dopravě! Ostatní činnosti jsou jen taková náplast na promarněné dny! A na dopravu jsou lepší nákladní auta!( i nákladní auta jsou dobrá pro zimní údržbu) navíc stačí zajít do banky a oni Vám na něj rádi půjčí, že Honzo?
K 8250: stavbou se pomalu začíná přibližovat klasickému traktoru. Tak kdo ví jak to bude za pár let :D Ještě bych zde vyzvedl jeden parametr JCB 8250 a to poloměr otáčení 7,4m!

Příspěvky: 14
Registrován: 26 led 2006 21:36

Příspěvekod krieger » 27 led 2006 21:46

Pohodlnější než klasika jistě je! O tom se nehádám!
Někdy je lepší zpomalit než tam kus té sekačky nechat :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 27 led 2006 22:04

Tak ta spotřeba v poli je dokázána, ale není a ani nebude zveřejněna, to by zástupci JD nikdy nedovolily. Logicky: amerika versus evropě? Přechlastanej těký JD a úsporný lehčí Fastrac,
Co se týče vyhlášky tak hmotnost Fastracku, jakožto systémového nosiče společně s vlekem není nijak omezena. Teď realizujeme nákup speciálního traktorového podvozku, na který se zavěsí automobilový návěs a Fastrack tím bude tahat klidně 40tun.
K obchraně půdy tak když Fastrak používáme jen při lehčím pracích a je hmotnostně lehčí a při využití dvojmontáží tak půdu utalčuje daleko méně než JD. Lehké práce mám na mysli jarní přípravu, kdy prakticky nic neděláš.
Hodně se na veřejnosti skloňuje Fendt. Vemte si ale jeho cenu: za 300PS asi 6,5mil? Za tyto peníze mám daleko spolehlivější a výkonnější pásák. Cena náhradních dílů u Fendtu, to je katastrofa. Náročnost na obsluhu? Většina traktoristů je toho jednoduššího typu. atd atd. Má cenu tedy kupovat drahého Fendta? V sousedním podniku si navíc stěžují že Varia 926 mají o litr průměrně větší spotřebu než staré Fordy?

Na závěr: Viděl z vás někdo pracovat Fastracka více jak jeden den? Nevěřil jsem tim spotřebám, ale poduk jsem si obešel našich 9 Fastracků tak jsem se udivil. Spotřeby jak při setí, diskování, dopravě byly o jistou míru menší než u konkurenčního JD 8200 se stejným nářadím.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 27 led 2006 22:07

Jo 80km u Fastracku je extrém a jen z autovlekem, ale u obyčejného traktoru 40Km je taky extrém.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 27 led 2006 22:09

A kdo nevěří spotřebám v polních pracích tak ho tímto zvu do Jevišovic. Myslím si že pokud uvidíte výsledky 9 Fastracků tak uvěříte, že to není ani výjimka ani náhoda

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 27 led 2006 22:28

no nesouhlasil bych,myslim ze tech 40 tun nebude tahat klidne. To do prudciho kopce to potahne na redukce. Na pole bych s tim radsi nevjel, na kopec uz vubec ne, to by byla sebevrazda. Jinak nevim jestli se vyhlaska na fastraky diva jinak nez na traktor, ale pochybuju ze za to muzes zapojit treba i tech 40 tun, to bych rek ze nebude dovoleny ani vyrobcem. Davat to za tahac je neco jinyho,tam ty navesy lezej na tom tahaci, ale tahnout to traktorem, to bych se divil kdyby to dovolili. Dyt ten Fastrac vazi sotva 10 tun a tahat tim 4 násobek... I kdyz bych to v nasich podminkach rozlisoval na ceska vyhlaska dovoluje a na ceska vyhlaska zapomina...

PředchozíDalší

Zpět na JCB

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník