JCB Fastrac

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 05 bře 2006 13:31

zatím první fastrak co sem kdy viděl pro práci v lese http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/d ... e&id=38967 ale nevím jak moc je to použitelné.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 112
Registrován: 09 led 2006 17:04
Bydliště: okolí UH Hradiste

Příspěvekod Tomáš K » 05 bře 2006 13:37

Myslim ,ze na vyvazeni dreva z lesa to nemusi byt zas tak spatne.

urcite lepsi nez tatry

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 05 bře 2006 13:40

No tak jestli je to lepší než tatry to nevím....je možná, že to bude pracovat dobře...kdo ví...chtělo by to vidět při práci....

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 05 bře 2006 14:31

prej kdyz se mu to stalo tak zacal coudit v pluhu tak zastavil a viles ven a bila podnim kalaba tak to vizvet a jel domu jel prej 10 km/hod me bilo divny zejel tak pomalu a domu dojel v pohode

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 05 bře 2006 14:57

tak to jo...jak dlouho jste se v tom vrtali?

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 05 bře 2006 18:46

asi jeden apul mesice ele von ten kluk co to delal tak mesic marodl stoho tak ho delal tak strnact dni to vis nejhorsi je to vobednavani z anglie tak furt nato cekas to vis anglani

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 05 bře 2006 19:52

řekl bych, že je výhoda, že si to opravujete sami....
Naposledy upravil riderstan dne 19 úno 2007 19:31, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 15 lis 2005 01:10
Bydliště: Boskovštejn 6

Příspěvekod Vojtěch Rada » 05 bře 2006 21:09

možná TOKO se moc nestará o staré typy ale jinak si myslím že je to nejlepší servis v republice s nejlepším přístupem. Aspoň podle svých zkušeností.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 05 bře 2006 21:29

Co jsem se bavil s lidmi, kteří mají nové typy, tak ty si TOKO strašně moc chválili...
Naposledy upravil riderstan dne 19 úno 2007 19:31, celkově upraveno 1

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 05 bře 2006 21:37

to mas pravdu poslali nam vrtulku do turba jinou a hnetam volal a privezli tu co sme potrebovali az ya tri dny vsechno co se rozbije tak sito chtej vodvist a trva jim to moc dlouho

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 05 bře 2006 22:15

přesně tak když už něco tak to trvá strašně dlouho...

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 06 bře 2006 18:07

Máte na mysli ten stroj kterému se všeobecně mimo dílenský stroj říká FaktStrach. Jinak asi na dopravu a možná i ty písniny asi docela použitelné ale jak to vidí brázdu nevím nevím.

Návštěvník

Re: JCB Fastrac

Příspěvekod Návštěvník » 06 bře 2006 18:57

NEJLEPSI STROJE JSOU ZETORY 16245 SUPER TURBO A NE TOKA TY STREPY TO RACI BUDU JEZDIT NA SKODOVCE180N

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 06 bře 2006 19:08

Já se fakstraka nezastávám ani jsem snim nikdy nejel ale to že bys jezdil raději se škodovkou než s fastrakem tak tos přehnal

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 06 bře 2006 19:18

ten anonym ma pravdu skodovka je lepsi nes fastrak ja jezdim se skodovkou tak vim co to je na jednom poli se unas a rozpad se mu koncak a dyferaka ja tam jezdil bez problemu fastrak neni na vorani ani na teskou pripravu tomu ver

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 06 bře 2006 19:23

Nechápu jak můžete srovnávat fastraca se škodovkou, fastrac není do těžké práce vůbec a zvlášť první genarace...a když někdo prohlásí, že by raději jezdil se zetorem tak to je úplný konec...ono pohodlí mu asi nic neříká...vždyť jezdit s fastracem v dopravě to je krása a když se aspoň trochu šetří tak se to zase až tak nekazí..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 06 bře 2006 19:23

Pavel píše:ten anonym ma pravdu skodovka je lepsi nes fastrak ja jezdim se skodovkou tak vim co to je na jednom poli se unas a rozpad se mu koncak a dyferaka ja tam jezdil bez problemu fastrak neni na vorani ani na teskou pripravu tomu ver
ale i tak bych radši jezdil s Fastrakem jak ze škodovkou :shock:

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 bře 2006 19:27

Dosť sa divím že s tým máte také problémy, tu Fastraky behajú dlho, najstarší 1996-ka, a keď sa pomienia komplet veci v koncákoch tak je na 2-3 roky (3000-5000h) pokoj. To skorej na novších 3185-ách sú s tým problémy. Na tých aj viacej pištia, asi bude zmenený prev. pomer.

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 06 bře 2006 19:31

cau prectisi co vonem pisu vod strany 8 a hned zmenis nazor jo nadopravu strci sechny traktory do kapsi ale na vorbu a na pripravu neni to je tak tahat nejakej kombinator skodovka ta je na vorbu a tesky prace stavena ja sni jezdim tak vim co rikam je to uz babicka ale furt jezdi bez problemu zeptejse riderstana voni ho maj taky

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 bře 2006 19:37

No nemusím sa pýtať, tu ich jazdí na jednom podniku do desať. Pred 4 rokmi som tam robil jednu prácu a mal som prístup v všetkým podkladom, teraz je tam kamoš mechanizátor tak mám info z prvej ruky.Díval som sa do poznámok ten najstarší je 1995-ka, sorry. Tu je zvykom robiť v zime poriadnu kontrolu na sezónu a potom to ide v pohode. Chvíľu to trvalo až sa to naučili nakoniec robili aj servis na Fastraky tak im to ide bez problémov na poli aj na ceste.

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 06 bře 2006 19:59

cau nemas nejaky katalogy nebo dilenskou prircku hlavne katalog nahradmih dilu moc ti diky jestli jo tak pak ti napisu imejlovku

Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 05 bře 2006 19:50
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod Jan » 06 bře 2006 20:26

Je to zajímavé Vás tady poslouchat,škodovka byla držák na který se minimálně pět roků po zakoupení nemuselo šáhnout,Fastrak za tu dobu měl skoro komplet podvozek vyměněný pokud jezdil v poli ale pokud mi někdo tvrdí že bude jezdit raději se škodovkou tak před ním smekám ..

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 bře 2006 20:46

Ja to beriem z pohľadu vykonanej práce. Až by škodovka robila toľko čo Fastraky porobia dnes a tu tak by asi tiež ináč vypadala. Na ten počet Mh čo spraví sa radí v spoľahlivosti medzi lepší priemer medzi traktormi, a v možnom využití počas roka na špičku.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 05 bře 2006 19:50
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod Jan » 06 bře 2006 22:41

já jsem na toho Fastraka tehdy šel přímo ze škodovky,takže dělal tu samou práci místo ní,fakt je ten že ta první řada Fastraků byla hodně poruchová pokud zůstali v poli a taky že tehdy Tokáci slibovali hory doly kolik práce to zastane. Nám jej dodali s šestimetrovýma diskama a za něma měly být ještě camridge. během měsíce byly gumy o polovinu menší a disky se redukovaly na 4 metry a to jsme ty válce za ně ani nezapřáhly.
Fastraky jsou koncepčně skvělé traktory ale tehdy měl pan Kořínek velké oči a bohužel si tím odradil hodně zákazníků ..

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 06 bře 2006 23:19

Když tak čtu tohle všechno.... První Fastraky byly poruchovy. To tenkrát byly na tom tak i Masseye, Fordy, Deutz Fahry. Nevychytany muchy. Je rozdíl jestli se použije na pole Fastrac 185 65 nebo 3220.... Fakt že tenkrát mělo Toko kompletní nabídku, a s tym pětiradličnym pluhem, co měly ten traktor jezdil docela dobře. Dokonce dělali jednu dobu i Vaderstaty ve 4 metrech, taky paráda. Druhá věc, ty Fastraky nebyly konstrukčně složity takže to nebylo na opravu tak hrozny. Pár případů jsem viděl a se 185 65 jsem taky párkrát jezdil.
Pokud si tady odradil někdo z Toka zákazníky něčím, tak to zcela jistě nebylo tím že byly Fastraky poruchovy, nebo měl velky oči na to že zvládnou to či ono ale za celou věcí bylo něco jinyho týkající se prodeje. Nehodí se to ale tady moc rozebírat.

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 07 bře 2006 10:01

tady unas nechtej o fastraku ani sliset kazdyho do toho naverbovali ze je to dobrej traktor kazdyho a sliselpo x letech jak se to sipe tak si tim vodradili lidi a proto ho nikdo nechce kdo siho ted koupi toho noveho tak ho ma na lehkou pripravu nebo na vodvos mi tady mame ten prvni typ v ciferu 4m tak se v tom krouti jak paragraf vubec to zanim cestuje jo a 5paterak pluh vobracak AGRNOM tak votom ani nemluvim a ted tady je secka FARMET 4,5 METRU A TY MA TAKY PLNY ZUBY

Uživatelský avatar
Příspěvky: 265
Registrován: 05 bře 2006 19:50
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod Jan » 07 bře 2006 15:40

U nás ten Fastrak tahal cífery a v pohodě,nesený pětiradličný obracák Eberhard a taky v pohodě. Záleží taky hodně na podmínkách a na obsluze ..
Neříkám že ty nové jsou stejně špatné jako jejich předchůdci,slabá místa se vychytala a je to zase o něčem jiném. Problém tehdejší doby byl že Fastrak byl systémový nosič ale používal se jako polní tahač ..

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 07 bře 2006 17:18

jo mi tady mame cerno jil to dela lavice tak to ma moc tezky vorani to ty cifery to je jak de to bysem chtel videt ten novej tady u nas nemas nejaky fotky ja ti poslu jestli chces

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 07 bře 2006 17:21

Záleží jak kde asi. A taky kolik se s ním udělá. Na to aby oral 500ha tam v kuse celý podzim, to ne, ale mysleli to asi tak, že dostaneš od jedné firmy celý sortiment a celou technologii, poořeš tam sto ha, zaseješ krmny plodiny, pozev si na to sklízeč odveze si to fastrakem domu a těch sto ha zapodmitáš... Asi tak podle mé představy a jak jsem to pochopil. Problém byl v něčem jinym. Kdyby se měli dívat na to že se sype traktor, tak by dnes v ČR po té době byly jen dvě značky traktorů a nikdo jiný by neprodal ani jeden traktor. Ty problémy, kdy mělo TOKO prodaných hodně fastraků se netýkaly technické stránky ani tak ale spíš to bylo zaviněny něčím jiným.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 07 bře 2006 17:46

to mas pravdu celej podzim by nedokazal orat to by kleknul a uz by dalsi sezonu nemoch jezdit jo to voni ti dodaj vsechno ale to ti vdrzi par sezon mi uz ho nechcem unas je hrozna puda to vis fastrak toho ma plny zuby chci videt ten novej ten ma koncaky jak v zadu mouchy mu snad vychitali tak uvidime tak uvudime

PředchozíDalší

Zpět na JCB

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník