JCB Fastrac
ten novej má zadní nápravu celou tuhou odpruženou na měchách tak to možná už bude lepšíAnonymous píše:to mas pravdu celej podzim by nedokazal orat to by kleknul a uz by dalsi sezonu nemoch jezdit jo to voni ti dodaj vsechno ale to ti vdrzi par sezon mi uz ho nechcem unas je hrozna puda to vis fastrak toho ma plny zuby chci videt ten novej ten ma koncaky jak v zadu mouchy mu snad vychitali tak uvidime tak uvudime
Podle mě nejde srovnávat škodovku s fastracem, škodavka je vytvořena pro těžké polní práce, oproti tomu fastrac byl vytvořen jako rychlý dopravní prostředek pro zemědělství a pro lehčí práce, jen v době kdy přišel na trh první fastrac tak si ho většina zemědělců pořídila jako náhradu za dosluhující škodovky apod....to že se začal rozpadat to bylo tím, že nebyl pro tuto práci navržen, TOKO to ho v té době prosazovalo, jako traktor vhodný na vše, ale to jen proto aby tady šel fastrac prodat...my našeho fastraca nikdy v těžkých pracech nepoužili....a taky se problémy s převodovkou ani s ničím podobným nikdy neobjevili.....
- Vojtěch Rada
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
Nevím. Já bych Fastracka k ničemu nepřirovnával. Ani k Fendtu. Fastrac je prostě rarita, výjimka a nic nesrovnatelnýho. Jasně že v jistých odlišných pracech jsou jiné stroje či traktory lepší, ale pokud má Fastrac práci celý rok, tím myslím i na poli tak vychází ekonomicky nejlépe ze všech traktorů. A v podnikání i v zemědělství nám přeci jde nejvíce o ekonomickou prosperitu. A je jedno jestli se mi stroj líbí, nelíbí, jestli je rychlej nebo pomalej, silnej nebo slabej, pohodlnej a nepohodlnej a tak dále. Proto si myslím že dnes je Fastrac šipčka mezi traktory.
Já se vtom moc nevyznám fastrak má všechny kola stejné nebo ne co tato fotka nebo mi něco uniklo nebo je to blbě nafoceny to spiš že
http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/r ... /39503.jpg
http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/r ... /39503.jpg
To bude ten najnovší 8250, myslím že už to tu bolo písané, že má vzadu väčšie kolá. Inak je tu jeden 185-65, aplikátor s nesenou cisternu, je to značené ako Horsch AT a majú na tom vzadu o chlp väčšie kolá, to by ste mali vidieť čo to robí so zadnou nápravou. Jak to opravia hneď vyletí kardan, alebo hruška zo zadného diferáku. Šéfkovi aj hovorili že to tak nemôže chodiť, ale on nie, že nové kolá nekúpi a bodka. 

- Návštěvník
8250 ma určitě větší zadní kola a to z duvodu, aby se nový Fastrac co nejvíce přiblížil klasickému traktoru, kdo s Fastracem jezdil ví o čem je řeč nebyl totiž moc dobrý na polní práce, hlavně na orbu. Nová 8250 ma lepší rozložení na nápravy, lepší těžiště a díky větším zadním kolům i lepší tahové vlastnosti včetně vetší nosnosti ramen až někde kolem 9ti tun. Už jsem tady o tom jednou psal že pokud nové Fastracy budou to co se o nich píše a očekává tak to asi bude pomalý konec zelených jelenů. jarmil
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Dnes jsem se svezl s novým Fastracem 8250 i 3220. Ta nová 8250 má už sílu, 8,3l motor s 250 jmenovitým a 26o maximálním výkonem. Má předoklady pro to aby zvládal zátěž a měl výkon. Je jiná velikost kol vzadu, zdá se mi lepší rozložení hmotnosti na nápravy. Na silnici je to pořádny dělo, možná bude i na poli. Ale když jsem sedl z polního traktoru který je profi vybaven na pole, asi v hodnotě 5,5 milionu, všechno co mám v tom polním traktoru který bych mohl použít i na dopravu jsem ale nenašel v tom fastraku za cenu přes 4 miliony. Na pole se mi prostě tento traktor nezdál být ideální tak abych v něm seděl a v kuse s ním podmital nebo podrýval a sel
Anonymous píše:Nevím co máš na mysli ale o handicapu tady vůbec nebyla řeč akorát ze zkušeností vím, že se fastrac v orbě moc neosvědčil, lehce se totiž uhrabaval, tedy v porovnáni s klasickým traktorem, možná záleží i na pluhu my jsme měli B 201 6radlic
Já jsem za ním tahal přes léto pokud se zaorával hnůj nebo pod setí PHX 7x30 a potom na zimu jsem v něm měl pětiradličný nesený obracák Eberhard
a nemohu na něj říct jediné špatné slovo. Tam kde MF3690 s PHX35 končil díky tomu ře se již nemohl utáhnout tak jsem to po něm doorával. Fakt je ovšem ten že jsem měl nesený pluh a stím se dá udělat hodně ..
Asi bude něco na tom, že jsi měl nesený pluh, který dobře dotěžuje traktor B 201 nebyl špatný pluh ale Fastrac se s ním lehce uhrabal. S neseným by ta oračka byla asi o něčem jiném, ale bohužel se u nás už téměř neorá a tu trochu pod kukuřici zvládne 150 Case sám. Fastracky jsou na hnojení a pak hlavně do vozů na senáže a tam jsou super.
To si piš že na tom něco bude,ještě se Ti nestalo že bez předku jsi si místy ani neprdnul? Fastrak má veškerou hmotnost na předu,nevím jak ty nové,tam je již nějaké závaží jak jsem četl ale u starého tam byla jen náprava kousek rámu s umělohmotnou krabicí a TBZ takže ten zadek se musel dotížit nářadím a pokud byl nesený pluh tak pak byl frajer ..
Fastrak byl odjakživa psaný jako systémový nosič nářadí a pokud se toho majitel bude držet tak mu jistě podělá hodně práce ale do pole to chce klasický tahač ..
Fastrak byl odjakživa psaný jako systémový nosič nářadí a pokud se toho majitel bude držet tak mu jistě podělá hodně práce ale do pole to chce klasický tahač ..
- Vojtěch Rada
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
Fastrac je sice systémový nosič a do pole není nejlepší, ale když se to vezme z ekonomického hlediska tak: Fastrac s diskama 5,5m oproti traktoru 300PS s diskama 7,5m bude vždy ekonomicky a výkonově horší. Což tyto práce zabírají tak 2-3 měsíce v roce. Ale v ostaních pracích: setí, předseťová příprava, hnojení, doprava a jiné celoroční práce bude zas vždy Fastrac minimálně ekonomicky lepší. Což je 9-10 měsíců v roce. Sečteno podtrženo vychází jednoznačně lépe Fastrac.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Pořád se tady řeší jestli je fastrac na pole nebo na silnice a když se za něho zapojí pluh že se tam pokazí to nebo ono a je to takovy makovy. Já teda nevim, ale kdo bude chtít tak si s ním bude orat, kdo ne tak ho bude mít jen na silnice. v ARW s nímnormálně ořou a nic se nestává. To že se v pluhu ničí i klasický traktor to nikdo nechce vidět a nevidí.
Navíc 8250 je pořádny dělo a v poli to bude už poznat. Jenom by to chtělo zapracovat na kabině ještě a pak už by to bylo výborny. Řekl bych že konkurence Fendtu.
Navíc 8250 je pořádny dělo a v poli to bude už poznat. Jenom by to chtělo zapracovat na kabině ještě a pak už by to bylo výborny. Řekl bych že konkurence Fendtu.
V podstatě tady jde asi o to že první Fastraky 185-65 byly dosti poruchové tudíž k nim je dosti velká nedůvěra u těch co s nima měli nějaké zadostiučinění.
Dalo by se pomalu mluvit o prototypech které se teprve tady zkoušely v praxi. Za tu dobu se hodně závad vychytalo a nyní jsou z nich slušné stroje které jsou schopny konkurovat ostatním.
8250 je zatím nová a v praxi neodzkoušená ale až se zbaví dětských nemocí tak bude asi dosti vážná konkurence ..
Dalo by se pomalu mluvit o prototypech které se teprve tady zkoušely v praxi. Za tu dobu se hodně závad vychytalo a nyní jsou z nich slušné stroje které jsou schopny konkurovat ostatním.
8250 je zatím nová a v praxi neodzkoušená ale až se zbaví dětských nemocí tak bude asi dosti vážná konkurence ..
Neverim tomu, ze Fastrac 8250 bude nekdy vazna konkurence traktorum klasicky konstrukce. V ty doprave jo,ale do ty zeme vjet nesmi. Jak tu Vojta rika, ze se ora jen 2-3 mesice, no u nas se zacne orat ke konci cervence a prestane se na zacatku prosince, takze 4 mesice urcite, zora se pres 1000 hektaru, ora se temer kazdy den, na dve smeny. Tohle kdyby mel delat Fastrac, tak po dvou sezonach se rozpadne. Ten traktor na to neni stavenej, kdyby ta jeho konstrukce byla vyhodnejsi nez klasicka, tak si myslim, ze by na to uz ostatni vyrobci prisli a zacali by ty stroje takhle konstruovat. To zpracovani pudy, v tom vzdycky dostane na zadek od JD a spol. V ty doprave je fakt, ze to je hodne vyhodny, pri specifickych podminkach (ne moc velky vzdalenosti), na ty lehci prace, proc ne, nevim jestli to ma tak nizsi spotrebu jak tu lidi tvrdi, kdo vi. Ale treba ten Fendt mi prijde univerzalnejsi, spotrebu ma taky nizkou, rychlost pres 50, na zpracovani pudy to je lip staveny, je to ale taky drazsi. Mozna me panove z JCB vyvedou z omylu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků