JCB Fastrac
A stím oběmem to je pravda.O víkendu jsem jezdil s liazkou kloubákem má něco kolem 230 koní a tahal jsem 8m kombinátor v přípravě pro kukuřici.A snažil jsem se jezdit na mín otáček a šlo to bez problému.V kopci jsem ubral až někde na 1400 a po sešlápnutí se motor sebral bez větších problémů.A to jsem jezdil na velkou trojku něco kolem 12 km v hodině.Oběm je 11,9l klasika Liaz.Zato Claas Atles má 250 koní motor Deutz o oběmu 7,14 jako Fend 936,ale starší generace a je to nic moc prostě ta záloha tam chybí.Alespon tak to vidím jak jsem to porovnával.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Taky by to mohlo byt naftou.
Ještě se podívám na parametry motoru, jaky sou tam hodnoty zálohy MK a průběh výkonu. Zase na druhé straně ale ten traktor nežere naftu, olej toho si nevezme ani kapku. Ale zálohu Mk a pružnost motoru nic moc.
Ještě se podívám na parametry motoru, jaky sou tam hodnoty zálohy MK a průběh výkonu. Zase na druhé straně ale ten traktor nežere naftu, olej toho si nevezme ani kapku. Ale zálohu Mk a pružnost motoru nic moc.
Pavel píše:vasku zdar co to bylo za skodovku za kloubaka ja sni jezdim taky a je to 180 ale vi vtom mate turo nebo ne
Pavle jezdí tady dvě jedna ŠT 270 se sníženým výkonem na 200 koní a LT 190 s přidaným výkonem na 230 koní.To LT je zkratka Liaz Tahač a je z roju myslím 86 asi.To LTčko za komunismu mělo na zadku točnu a tahalo návěs se třemi sklopnými kontejnery.Byl to takový předchudce překládacích návěsu.Používalo se to hlavně na řepnej chrást a cukrovku auta stály na souvrati a nemusely rajtovat po poli.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Právě to bylo to co u toho fastracu nějak nebylo. 220 koní má, stálých 200 a 20 se aktivuje po 15km/h a nejlepší hodnoty má při 1500ot/min. Na těch sem jel v kopci a utáhl se. S 13 tunama v návěsu a rychlostí něco kolem 14km/h. Na trojku se želvou, když už nemohl tak šnek, pak nemohl šnek tak dvojku a už se nerozjel... Přitom stary 185ky jezdily jak drak s plnym návěsem.
Zato abych nehanil pořád motor tak tam bylo perfektni pohodli v kabině, dobry odpružení, super hydraulika a vyvodovy hřídel, dobře udělany okruhy na hydrauliku. Taky za celou dobu plnyho provozu za měsíc nikdo na ten traktor nemusel kromě udržby ani chytnout.
Zato abych nehanil pořád motor tak tam bylo perfektni pohodli v kabině, dobry odpružení, super hydraulika a vyvodovy hřídel, dobře udělany okruhy na hydrauliku. Taky za celou dobu plnyho provozu za měsíc nikdo na ten traktor nemusel kromě udržby ani chytnout.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To by měly být traktory. Řidičák T máš na traktory. Prodejci tvrdí že na Fastraca stačí mít papíry na traktor. Ale jak je to potom možny že traktory mužou mít max.rychlost 40km a Fastrac je schválený na 65km, potom by měl teoreticky být v kategorii nákladních aut. teoreticky.
1. KATEGORIE TRAKTORŮ JSOU DEFINOVÁNY TAKTO:
- Kategorie T1: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, s nejméně jednou nápravou a s minimálním rozchodem větším než 1150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou menší než 1000 mm.
- Kategorie T2: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, s minimálním rozchodem menším než 1150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou menší než 600 mm. Pokud je však výška těžiště traktoru [1] (měřeno vůči vozovce), dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav větší než 0,90, je maximální konstrukční rychlost omezena na 30 km/h.
- Kategorie T3: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, a s nenaloženou hmotností v provozním stavu menší než 600 kg.
- Kategorie T4: ostatní kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h.
= T4.1 traktory s vysokou světlou výškou:
Traktory konstruované pro práci s vysokými plodinami, např. s vínem. Jejich znakem je zvýšený podvozek nebo jeho část, což traktoru umožňuje pojíždět souběžně s plodinou s levými a pravými koly na každé straně jedné řady nebo více řad plodiny. Tyto traktory jsou určeny k nesení nebo k pohonu nářadí, které může být montováno na předku, mezi nápravami, na zádi nebo na nákladové plošině. Pokud je traktor v pracovní poloze, je jeho světlá výška kolmá na řady plodiny vyšší než 1000 mm. Pokud je výška těžiště traktoru 1 (měřeno vůči zemi při užití normálně montovaných pneumatik), dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav větší než 0,90, nesmí maximální konstrukční rychlost překročit na 30 km/h.
= T4.2 zvláště široké traktory
- Kategorie T1: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, s nejméně jednou nápravou a s minimálním rozchodem větším než 1150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou menší než 1000 mm.
- Kategorie T2: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, s minimálním rozchodem menším než 1150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou menší než 600 mm. Pokud je však výška těžiště traktoru [1] (měřeno vůči vozovce), dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav větší než 0,90, je maximální konstrukční rychlost omezena na 30 km/h.
- Kategorie T3: kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h, a s nenaloženou hmotností v provozním stavu menší než 600 kg.
- Kategorie T4: ostatní kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nepřevyšující 40 km/h.
= T4.1 traktory s vysokou světlou výškou:
Traktory konstruované pro práci s vysokými plodinami, např. s vínem. Jejich znakem je zvýšený podvozek nebo jeho část, což traktoru umožňuje pojíždět souběžně s plodinou s levými a pravými koly na každé straně jedné řady nebo více řad plodiny. Tyto traktory jsou určeny k nesení nebo k pohonu nářadí, které může být montováno na předku, mezi nápravami, na zádi nebo na nákladové plošině. Pokud je traktor v pracovní poloze, je jeho světlá výška kolmá na řady plodiny vyšší než 1000 mm. Pokud je výška těžiště traktoru 1 (měřeno vůči zemi při užití normálně montovaných pneumatik), dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav větší než 0,90, nesmí maximální konstrukční rychlost překročit na 30 km/h.
= T4.2 zvláště široké traktory
Ted sem se bavil s instruktorm z autoškoly a řikal že C je cokoli nad 3,5tuny kromě autobusu plneho lidi. Když si k tomu udělate E ktere mužete dělat až dostane te řidičak s C potvrzeny uřadě, tak se to dá využít nejen v zemědělství ale i kdekoli jinde. něco kolem 12,5tis. A k C nedostanete T. T je jen jednpoučelove poue traktor a samochod. Ovšem když to někdo dostane zadarmo od školy tak to potom jo
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To nám taky tenkrát říkaly ve škole že to tak je. Dokonce i na velky traktory s rychlostí 40km těžších přes 3,5tuny by mělo být C...
každopádně budete mít nejlepší a nejjistější C,E. Pak je to v zaměstnání o to jednodušší a bez problémů.
každopádně budete mít nejlepší a nejjistější C,E. Pak je to v zaměstnání o to jednodušší a bez problémů.
no to bych musel mět i na toho mojeho a ten velkej není to je blbost to bys musel mět C i na Zetora ProximuJan Sedlák píše:To nám taky tenkrát říkaly ve škole že to tak je. Dokonce i na velky traktory s rychlostí 40km těžších přes 3,5tuny by mělo být C...
každopádně budete mít nejlepší a nejjistější C,E. Pak je to v zaměstnání o to jednodušší a bez problémů.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To bylo taky před čtyřma rokama. Pak zas byla změna, na traktor s musel mít T. Pokud s měl C a neměl T tak si neměšl s traktorem na silnici co dělat. To bylo v roce 2002, když se zaživaly novy testy v autoškolách a nová vyhláška. To co jsem říkal o tom C na traktor bylo z postřehů z autoškoly na zem. škole.
Nevím jak jinde, ale já kde sem jezdil s traktorem a kombajnem tak chtěli trojku. I v případě fastraca C+E.
Navíc, jak je to v zahraničí, co tam platí na traktor??
Nevím jak jinde, ale já kde sem jezdil s traktorem a kombajnem tak chtěli trojku. I v případě fastraca C+E.
Navíc, jak je to v zahraničí, co tam platí na traktor??
3220 nejede
Po delší době jsem se dostal nas Web a chci napsat hlavně pro Jirku ohledně jeho 3220, která nejede. trošku jsme to probrali v praci, skus se podívat na čidlo váhy vzduchu mohlo by to být ono , že Fastrac nejede, kdysi jsme s tím ještě na starém taky měli problémy. Dneska jsem poslal do galerie pár fotek s kejdovačem, je tam tak 12-13tun kejdy plus 4tuny kejdovač a i v těch našich kopečkách to v pohodě utáhne, akorát se tam muselo dát přední závaží, předek se pěkně dotížil a nehrabe ale krásně táhne. jarmil
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník