JD 9030T
Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 1
JD 9030T
http://www.deere.com/media/player/en_us ... 9030_2&r=1
Tak co říkáte na nový podvozek?
A co myslíte bude se už konečně dovážet taky do ČR
Tak co říkáte na nový podvozek?
A co myslíte bude se už konečně dovážet taky do ČR

zemědělství není práce, ale styl života
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
JD 9030T
Já myslím, že JD v minulosti moc nebyl pro to, aby se pásové verze prodávaly v Evropě. Viz 8000T, ten byl na předváděčky v ČR dovezený až z Německa. No ale ted je ten nový podvozek a upravené pásy, tak se snad stanovisko změní.
Ten podvozek je prodloužený, má větší výkyv a hlavně celé pásové jednotky jsou odpružené. Nejsou tedy odpružené jen ty středové kladky a nebude to už tak tvrdé. Je to podle JD tím, že prý pásy narozdíl od pneumatik nepruží tou vrstvou stlačeného vzduchu. Ale já myslím, že kolové 9020 také moc nepružily. Nevím, jaké s pohodlím u JD 9020 máte zkušenosti vy.
Prodejci CASE IH my sami potvrdili, že i Steigery kolové jsou dost tvrdé. V tom traktoru je všechno spojeno natvrdo. Prý toho měla obsluha po 1 dnu práce se scraperem dost.
No a myslínm, že i kolové 9020 budou to samé. Takže v tom bych viděl přínos pásů, ten větší komfort jízdy, lepší adhezi a menší prokluz. Pásy u 9030 jsou také inovované, mají širší patky atd.
Takže se tu zřejmě ty pásové traktory ukážou a už budou hodně dobré. Co vy si myslíte o kauze JD 9030T verzuz CAT Mobil-trac ?
Ten podvozek je prodloužený, má větší výkyv a hlavně celé pásové jednotky jsou odpružené. Nejsou tedy odpružené jen ty středové kladky a nebude to už tak tvrdé. Je to podle JD tím, že prý pásy narozdíl od pneumatik nepruží tou vrstvou stlačeného vzduchu. Ale já myslím, že kolové 9020 také moc nepružily. Nevím, jaké s pohodlím u JD 9020 máte zkušenosti vy.
Prodejci CASE IH my sami potvrdili, že i Steigery kolové jsou dost tvrdé. V tom traktoru je všechno spojeno natvrdo. Prý toho měla obsluha po 1 dnu práce se scraperem dost.
No a myslínm, že i kolové 9020 budou to samé. Takže v tom bych viděl přínos pásů, ten větší komfort jízdy, lepší adhezi a menší prokluz. Pásy u 9030 jsou také inovované, mají širší patky atd.
Takže se tu zřejmě ty pásové traktory ukážou a už budou hodně dobré. Co vy si myslíte o kauze JD 9030T verzuz CAT Mobil-trac ?
Petr
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
Re: JD 9030T
No, myslim, že by tady jezdit mohl. Ale ne v podnicích s rozlohou tak do 6000 ha. To tak Jevišovice, nebo Rostěnice. Jevišovice ale prý přecházejí na pásový. Na pásové verzi se mi nelíbí ty nádrže nad blatníkama.



Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Nechte se překvapit.... Třeba jezdit bude.
A ani v jednom podniku cos uvedl né. A Jevišovice přecházejí na pásovce? 


TO TRAKTORFANANTIK:
Takže se tu zřejmě ty pásové traktory ukážou a už budou hodně dobré. Co vy si myslíte o kauze JD 9030T verzuz CAT Mobil-trac ?
VODIACE KLADKY - JD prevne, CAT odpruzene - myslim, ze kopirovanie nerovnosti bude lepsie u CAT a tym teda aj prenos taznej sily. Toto ja asi najvacsi a podstatny rozdiel, odpruzenie pasov ako celku je u oboch dost podobne. Mobil-Trac je patentovana technolgia CAT, takze iny vyrobcovia musi najst ine riesenie.
Takže se tu zřejmě ty pásové traktory ukážou a už budou hodně dobré. Co vy si myslíte o kauze JD 9030T verzuz CAT Mobil-trac ?
VODIACE KLADKY - JD prevne, CAT odpruzene - myslim, ze kopirovanie nerovnosti bude lepsie u CAT a tym teda aj prenos taznej sily. Toto ja asi najvacsi a podstatny rozdiel, odpruzenie pasov ako celku je u oboch dost podobne. Mobil-Trac je patentovana technolgia CAT, takze iny vyrobcovia musi najst ine riesenie.
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
No někdo to tady psal, že mají dlouhé přepravní vzdálenosti a na silnici je kloubový moc velký, no nevim někde to bylo.
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
- přezrálej meloun
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Re: JD 9030T
PISKUNK563 píše:No, myslim, že by tady jezdit mohl. Ale ne v podnicích s rozlohou tak do 6000 ha. To tak Jevišovice, nebo Rostěnice. Jevišovice ale prý přecházejí na pásový. Na pásové verzi se mi nelíbí ty nádrže nad blatníkama.![]()
Proč myslíš že velký tahač využijou jen tyhle podniky, takovej tahač využijou i podniky s výměrou kolem 2000 ha, nechápu že Agrospol už dávno nějakej nemá, pořád jen ty malý kocoury...............
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
Re: JD 9030T
Čau, ty znáš Agrospol? V podniku je nejsilnější jen John Deere 8330 

Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
Re: JD 9030T
ne Agrospol neznám ja měl na mysli třeba AGD Jevišovice ale otom třeba napiše více Vojta RadaPISKUNK563 píše:Čau, ty znáš Agrospol? V podniku je nejsilnější jen John Deere 8330
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Využití traktorů
No to je otázka, zda koupit jeden veliký nebo více menších. Ono těch několik menších traktorů je podstatně flexibilnější než 1 obr. Také není třeba kupovat nové širokozáběrové stroje. Taky můžou na 1 poli jezdit 2 traktory a třeba podmítat (nebo orat) a vedle rovnou set. To s jedním velkým nejde. Ten musí nejdřív odělat jednu práci a pak teprve se vrhnout na další.
Kloubáky potřebujou 2-montáže a s nimi je problém na silnicích. A kromě toho kolové verze jsou dost tvrdé, nemají žádné odpružení kromě sedačky. To ty velké kolové traktory jsou komfortnější (odpružený předek). A ta 8330 může také zaskočit třeba v dopravě nebo jinde. Tady taky tenhle traktor jezdí s Annaburgerem HTS 29.12 nebo vozí vodu k postřikovači když je potřeba. A přitom přišel s novou sečkou. Výhoda toho traktoru je prostě v tom, že se dá zapřáhnout do toho, co je právě potřeba. A na poli si vede dobře, to už musí být opravdu močál, aby se zahrábnul. Opravdu ho vytížil až TopDown firmy Vaderstadt o záběru 5 m, jinak s diskáčema a podrývákem si jen hraje.
P.
Kloubáky potřebujou 2-montáže a s nimi je problém na silnicích. A kromě toho kolové verze jsou dost tvrdé, nemají žádné odpružení kromě sedačky. To ty velké kolové traktory jsou komfortnější (odpružený předek). A ta 8330 může také zaskočit třeba v dopravě nebo jinde. Tady taky tenhle traktor jezdí s Annaburgerem HTS 29.12 nebo vozí vodu k postřikovači když je potřeba. A přitom přišel s novou sečkou. Výhoda toho traktoru je prostě v tom, že se dá zapřáhnout do toho, co je právě potřeba. A na poli si vede dobře, to už musí být opravdu močál, aby se zahrábnul. Opravdu ho vytížil až TopDown firmy Vaderstadt o záběru 5 m, jinak s diskáčema a podrývákem si jen hraje.
P.
Petr
Re: JD 9030T
aha tak to potom joPAJA XX píše:ne Agrospol neznám ja měl na mysli třeba AGD Jevišovice ale otom třeba napiše více Vojta RadaPISKUNK563 píše:Čau, ty znáš Agrospol? V podniku je nejsilnější jen John Deere 8330
- přezrálej meloun
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Re: Využití traktorů
Traktrorfanatik píše:No to je otázka, zda koupit jeden veliký nebo více menších. Ono těch několik menších traktorů je podstatně flexibilnější než 1 obr. Také není třeba kupovat nové širokozáběrové stroje. Taky můžou na 1 poli jezdit 2 traktory a třeba podmítat (nebo orat) a vedle rovnou set. To s jedním velkým nejde. Ten musí nejdřív odělat jednu práci a pak teprve se vrhnout na další.
Kloubáky potřebujou 2-montáže a s nimi je problém na silnicích. A kromě toho kolové verze jsou dost tvrdé, nemají žádné odpružení kromě sedačky. To ty velké kolové traktory jsou komfortnější (odpružený předek). A ta 8330 může také zaskočit třeba v dopravě nebo jinde. Tady taky tenhle traktor jezdí s Annaburgerem HTS 29.12 nebo vozí vodu k postřikovači když je potřeba. A přitom přišel s novou sečkou. Výhoda toho traktoru je prostě v tom, že se dá zapřáhnout do toho, co je právě potřeba. A na poli si vede dobře, to už musí být opravdu močál, aby se zahrábnul. Opravdu ho vytížil až TopDown firmy Vaderstadt o záběru 5 m, jinak s diskáčema a podrývákem si jen hraje.
P.
A kdo tady ty šmoulo mluví o kolový verzi jám mam na mysli Quatracka, takže žádný kola, a pokud máš málo lidí tak je jediná volba tkovýhle tahač, řek bych že žiješ v hliboký totalitě

Re: Využití traktorů
no podle mě zas tak pravdu nemáš... třeba mám jeden kloubák za něj všechno nářadí na předsetoví přípravě se kloubák posere a týden stojí celý setí....ono všechno má své pro a proti a spoléhat se na to že všechno porafe jeden velkej traktor je bláhovépřezrálej meloun píše:A kdo tady ty šmoulo mluví o kolový verzi jám mam na mysli Quatracka, takže žádný kola, a pokud máš málo lidí tak je jediná volba tkovýhle tahač, řek bych že žiješ v hliboký totalitě


- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Může stát a nemusí. Jestliže to máš na 2 - 3 tisíce ha tak ta výkonnost je taková že je malá pravděpodobnost aby se něco stalo. Jiná věc je v případě Rostěnic nebo zrovna místního ZOD. A takovy podniky mají v záloze starší traktory. Nebo má prodejce zrovna k dispozici předváděcí. Zrovna loni byly dvě poruchy kdy zůstal STX stát v poli, obě v době setí. Tu první vyřešily během dvou dní, ta druhá na podzim byla horší o to že neměly na skladě to co se pokazilo. Tak sem měl jet předváděcí Quadtrac 480, nakonec to z něho jenom vymontovaly a druhý den ráno zase traktor jel.
A k jednomu traktoru co bude dělat všechno- když si budu pořizovat silnej tahač, tak předpokládám že v době setí bude táhat širokozáběrovy kompaktory a setí bude probíhat odděleně. Takže potřeba ještě jednoho traktoru zůstává.
Ve většině případů tomu tak je.
A k jednomu traktoru co bude dělat všechno- když si budu pořizovat silnej tahač, tak předpokládám že v době setí bude táhat širokozáběrovy kompaktory a setí bude probíhat odděleně. Takže potřeba ještě jednoho traktoru zůstává.
Ve většině případů tomu tak je.
- Vojtěch Rada
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
AGD Jevišovice nikam nepřechází, to jsou jen fámy čistého výmyslu. I když je pravda že kvalita servisu od Phoenix Zeppelin není dobrá, což většinou není dobrá i u ostatních servisů jiných značek, tak Challengery jezdí v AGD dál a dál jezdit budou.
Příspěvků: 25
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník