John Deere 8030
Příspěvků: 96
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Moc jsem se do toho nechtěl míchat ale změn tam je dost to jen tak okrajove můj Case 270 a teď 285 taky vypadá stejně ale je vnich hodně velkej rozdíl a to nemluvím o 310. a to se tíka i JD rozdíly tam jsou. A co bys te chtěly u osobáku tam taky vypadají všechny skoro stejně ale ty maličkosti dělaj jiný auto. Plně souhlasím s klukama co tam ty rozdíly vidí
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
Tím myslím jako nový displej a nová převodovkapřezrálej meloun píše:To teda přestřelil žádnou novou elektroniku jsem tam nepozoroval.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To je věc že... Uplně nová elektronika, i kabina je trochu nová.. Když je použitá z řady 7020. Máte tam nový 9l motor, CR a úpravu aby splňoval normy, výběr převodovek a co je podstatná věc je hydraulika která je vylepšená.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
No asi to bereš celkem ve srandě, tak bacha, já mám očkování od JD.. )
Na první pohled asi nic ale je tam víc oleje k odběru, což někdy škodilo u 8000, větší objem oleje, silnější čerpadlo rovněž. Takže nemusíš mít obavy zapřáhnout třeba rozmetadlo nebo lemken solitair 12... a dokonce ani z toho že to nedělá dobře převodvce. žejo? Třeba i v dopravě, kam nebyly osmičky moc vhodny.
Na první pohled asi nic ale je tam víc oleje k odběru, což někdy škodilo u 8000, větší objem oleje, silnější čerpadlo rovněž. Takže nemusíš mít obavy zapřáhnout třeba rozmetadlo nebo lemken solitair 12... a dokonce ani z toho že to nedělá dobře převodvce. žejo? Třeba i v dopravě, kam nebyly osmičky moc vhodny.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Letos jsme prohnaly 8520 o žních s překladačem a ještě práškovačem. Tam se to projeví, takže bych bral hned bezstupňovou. On ten Power Shift to ani moc nesnáší, jemu vyhovuje zatížení v tahu na poli. Ale teď to je odstraněny takže už tam potíže nenastanou. Case Magnum má zas převodovku lepší v tom že tam je víc stupňů a když je dobře nakalibrovaná tak i kolikrát líp řadí a taky jí nevadí použití při dopravě nebo větší odběr oleje pro stroje.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Udělal jsem si čas porovnal průtoky oleje v hydraulice,
John Deere 8020 má průtok 126l nebo na přání 160l, řada 8030 má standardně 167l a na přání 227. To je stejně jak u traktoru Fendt 936. Takže pak tam budou změny řekl bych podstatny.
John Deere 8020 má průtok 126l nebo na přání 160l, řada 8030 má standardně 167l a na přání 227. To je stejně jak u traktoru Fendt 936. Takže pak tam budou změny řekl bych podstatny.
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Jo, mně se JD 8030 také moc líbí. Viděl jsm tady jezdit 8530 (po vsi) a ten zvuk motoru to bylo teda něco. Zase úplně jiný, než u předchůdce. Co se týká plynulé převodovky, tak by mně zajímalo, jak bude chodit. Prý je úplně jiná, než u 7020, i když ovládání má stejné. A reverzor může být vpravo nebo i vlevo pod volantem, revrzace ale má prodlevu. Powershift má zdokonal. elektron. řízení, řazení je měkčí, automat dokáže přeskakovat jednotl. rychlosti.
Hydraulika poskytuje větší průtok při nízkých otáčkách motoru. Jednotlivé funkce tudž reagují podstatně rychleji - i řízení s dvojmontáží.U motoru je super nový systém chlazení VariCool, tj. plynulá převodovka pohonu větráku, nezávisle na ot. motoru regulace otáček vrtule podle potřeby chlazení. Šetří palivo.
Od 2007 bude navýšení výkonu o 35 k i u 8030, to jsem zvědavý, kam stoupne výkon u 8530 (385 k ??????). AutoTrac bude umět řídit traktor i na souvrati při otáčení a pracovat spolu s IMS.
Hydraulika poskytuje větší průtok při nízkých otáčkách motoru. Jednotlivé funkce tudž reagují podstatně rychleji - i řízení s dvojmontáží.U motoru je super nový systém chlazení VariCool, tj. plynulá převodovka pohonu větráku, nezávisle na ot. motoru regulace otáček vrtule podle potřeby chlazení. Šetří palivo.
Od 2007 bude navýšení výkonu o 35 k i u 8030, to jsem zvědavý, kam stoupne výkon u 8530 (385 k ??????). AutoTrac bude umět řídit traktor i na souvrati při otáčení a pracovat spolu s IMS.
Petr
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
Hej kdo ty seš z nymburska???Jestli ten kdo myslím tak...Traktrorfanatik píše:Jo, mně se JD 8030 také moc líbí. Viděl jsm tady jezdit 8530 (po vsi) a ten zvuk motoru to bylo teda něco. Zase úplně jiný, než u předchůdce. Co se týká plynulé převodovky, tak by mně zajímalo, jak bude chodit. Prý je úplně jiná, než u 7020, i když ovládání má stejné. A reverzor může být vpravo nebo i vlevo pod volantem, revrzace ale má prodlevu. Powershift má zdokonal. elektron. řízení, řazení je měkčí, automat dokáže přeskakovat jednotl. rychlosti.
Hydraulika poskytuje větší průtok při nízkých otáčkách motoru. Jednotlivé funkce tudž reagují podstatně rychleji - i řízení s dvojmontáží.U motoru je super nový systém chlazení VariCool, tj. plynulá převodovka pohonu větráku, nezávisle na ot. motoru regulace otáček vrtule podle potřeby chlazení. Šetří palivo.
Od 2007 bude navýšení výkonu o 35 k i u 8030, to jsem zvědavý, kam stoupne výkon u 8530 (385 k ??????). AutoTrac bude umět řídit traktor i na souvrati při otáčení a pracovat spolu s IMS.
no mne sa tiez nova 8030 paci...su to krasne stroje a neviem kde sa fendt hrabe dizajnom lebo nemaju sancu...a najviac sa mi paci riesenie odpruzenia prednej napravy..to je hotony hummer ale celkovo je to prekrasny stroj ked som ho videl na zivo tak sa mi aj vacsi zdal nez 8020 a command arm podla mna nema konkurenciu samozrejme v spolupraci s activSEAT
- Jirka Starosta
- Příspěvky: 5
- Registrován: 22 led 2007 23:54
- Bydliště: Rakovník
Zdravim lidi jen by mě zajímal váš názor na ty nové 9l motory u téhle řady traktorů mě přijdou vychytaný a i to zvýšení toho výkonu je parádní!!! jinak u nás jezdí zatim jen dvacítková řada nejnovější chtělo by to něco z té nové,ale tak třeba pán bůh dá tady u nás jezdí zatim 8320 a 8220, 7810 2x, 1x 8200 a 1x 8100 (ale to už jsou staříci ) každopádně už bych si tenhle stoj 30kové řady chtěl vyzkoušet!!!
- Traktrorfanatik
- Příspěvky: 26
- Registrován: 03 kvě 2006 10:37
Turbo VGT
To turbo je klasické konstrukce VGT, což značí, že je vybaveno regulací vyklonění lopatek, umístěných ve výfukovém potrubí motoru. Při malých otáčkách motoru se zmenší prostor pro proudění spalin, tím proudí rychleji a turbo se roztočí. Při velkých otáčkách naopak. Je to plynulá regulace, ne jako Wastegate, který reguluje jen max. tlak.
Petr
tady máte fotky toho jd 8530,jak fotil Tomáš Boura http://www.zemedelskefoto.net/rv/rv2006 ... ist274.htm
Zpráva agentury TASS:
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.
Když fotky 8530, tak na tomto webu jsou taky...
http://old.farmweb.cz/Host%20galerie/Zd ... nahled.php
http://old.farmweb.cz/Host%20galerie/Zd ... nahled.php
Naposledy upravil Packard78 dne 12 srp 2007 12:03, celkově upraveno 1
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
- Lukas Marek
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 pro 2006 12:44
- Bydliště: Jizni Morava
Zdarec, mam dotaz na kolegy bydlici v okoli Vyskova. Tento vikend sem projizdel po dalnici smer Vyskov - Brno a na polu jsem zahledl traktor John Deere 8530. Tak se chci zeptat, je to novy prirustek v Rostenicich nebo opet nejaka predvadecka?
Jan Sedlák píše:No asi to bereš celkem ve srandě, tak bacha, já mám očkování od JD.. )
Na první pohled asi nic ale je tam víc oleje k odběru, což někdy škodilo u 8000, větší objem oleje, silnější čerpadlo rovněž. Takže nemusíš mít obavy zapřáhnout třeba rozmetadlo nebo lemken solitair 12... a dokonce ani z toho že to nedělá dobře převodvce. žejo? Třeba i v dopravě, kam nebyly osmičky moc vhodny.
A jak je to Honzo u nový 8030 udělaný přečerpávání oleje mezi převodovkama? Na 8000 byl velikej problém při velkém obděru(třeba sklápění návěsu) že ti to každou chvíli vypnulo hydrauliku z nedostatku oleje,vyřešili to nějak?
MICHAL
Příspěvků: 96
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník