John Deere 8030

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 24 lis 2006 20:25

Moc jsem se do toho nechtěl míchat ale změn tam je dost to jen tak okrajove můj Case 270 a teď 285 taky vypadá stejně ale je vnich hodně velkej rozdíl a to nemluvím o 310. a to se tíka i JD rozdíly tam jsou. A co bys te chtěly u osobáku tam taky vypadají všechny skoro stejně ale ty maličkosti dělaj jiný auto. Plně souhlasím s klukama co tam ty rozdíly vidí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 24 lis 2006 20:35

Dik rikam rozdilu je tam plno a podle me nikdo nedokaze napsat presne vsechny tak proto at se nekdo zepta kdyz mu nebude neco jasny podle me to bude nejlepsiii :D

Příspěvky: 36
Registrován: 13 kvě 2006 11:50
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod Tomáš Boura » 24 lis 2006 22:28

souhlasím o tom co kucí říkají

Příspěvky: 36
Registrován: 13 kvě 2006 11:50
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod Tomáš Boura » 24 lis 2006 22:31

přezrálej meloun píše:To teda přestřelil žádnou novou elektroniku jsem tam nepozoroval.
Tím myslím jako nový displej a nová převodovka

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 25 lis 2006 02:22

To je elektronika teda uplne nova ze zvetsily LCD a dali na nej 3 barevny prouzky :D

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 25 lis 2006 10:35

8030 má eletroniku riešenú cez CAN-bus zbernicu to tiež nie je vidieť ale je to podstatná zmena. A farebný GreenStar displey tiež nie je na zahodenie aj keď na produktivite to pridá menej ako nové lepšie odhlučnenie kabíny.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 25 lis 2006 10:40

To je věc že... Uplně nová elektronika, i kabina je trochu nová.. Když je použitá z řady 7020. Máte tam nový 9l motor, CR a úpravu aby splňoval normy, výběr převodovek a co je podstatná věc je hydraulika která je vylepšená.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 25 lis 2006 10:57

jj to mas pravdu tam sou nejvetsi zmenyy...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 25 lis 2006 14:02

No asi to bereš celkem ve srandě, tak bacha, já mám očkování od JD.. :-))
Na první pohled asi nic ale je tam víc oleje k odběru, což někdy škodilo u 8000, větší objem oleje, silnější čerpadlo rovněž. Takže nemusíš mít obavy zapřáhnout třeba rozmetadlo nebo lemken solitair 12... a dokonce ani z toho že to nedělá dobře převodvce. žejo? Třeba i v dopravě, kam nebyly osmičky moc vhodny.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 13 pro 2005 23:18
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod bedla » 25 lis 2006 14:24

Ne ve srande to neberuuuuu.
No v doprave je ta prevodovka u 8300 fakt uplne na nicc proste sou 4 kwalty na silnici malo bud to pretacisss nebo malo otacek ta prevdovka neni moc zdarila myslim na silnici jinak se mi jevila super kdyz jsem s tim jezdilll

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 25 lis 2006 17:06

Letos jsme prohnaly 8520 o žních s překladačem a ještě práškovačem. Tam se to projeví, takže bych bral hned bezstupňovou. On ten Power Shift to ani moc nesnáší, jemu vyhovuje zatížení v tahu na poli. Ale teď to je odstraněny takže už tam potíže nenastanou. Case Magnum má zas převodovku lepší v tom že tam je víc stupňů a když je dobře nakalibrovaná tak i kolikrát líp řadí a taky jí nevadí použití při dopravě nebo větší odběr oleje pro stroje.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 26 lis 2006 15:01

Udělal jsem si čas porovnal průtoky oleje v hydraulice,
John Deere 8020 má průtok 126l nebo na přání 160l, řada 8030 má standardně 167l a na přání 227. To je stejně jak u traktoru Fendt 936. Takže pak tam budou změny řekl bych podstatny.

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Příspěvekod Traktrorfanatik » 03 pro 2006 11:56

Jo, mně se JD 8030 také moc líbí. Viděl jsm tady jezdit 8530 (po vsi) a ten zvuk motoru to bylo teda něco. Zase úplně jiný, než u předchůdce. Co se týká plynulé převodovky, tak by mně zajímalo, jak bude chodit. Prý je úplně jiná, než u 7020, i když ovládání má stejné. A reverzor může být vpravo nebo i vlevo pod volantem, revrzace ale má prodlevu. Powershift má zdokonal. elektron. řízení, řazení je měkčí, automat dokáže přeskakovat jednotl. rychlosti.
Hydraulika poskytuje větší průtok při nízkých otáčkách motoru. Jednotlivé funkce tudž reagují podstatně rychleji - i řízení s dvojmontáží.U motoru je super nový systém chlazení VariCool, tj. plynulá převodovka pohonu větráku, nezávisle na ot. motoru regulace otáček vrtule podle potřeby chlazení. Šetří palivo.
Od 2007 bude navýšení výkonu o 35 k i u 8030, to jsem zvědavý, kam stoupne výkon u 8530 (385 k ??????). AutoTrac bude umět řídit traktor i na souvrati při otáčení a pracovat spolu s IMS.
Petr

Příspěvky: 36
Registrován: 13 kvě 2006 11:50
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod Tomáš Boura » 15 pro 2006 20:37

Traktrorfanatik píše:Jo, mně se JD 8030 také moc líbí. Viděl jsm tady jezdit 8530 (po vsi) a ten zvuk motoru to bylo teda něco. Zase úplně jiný, než u předchůdce. Co se týká plynulé převodovky, tak by mně zajímalo, jak bude chodit. Prý je úplně jiná, než u 7020, i když ovládání má stejné. A reverzor může být vpravo nebo i vlevo pod volantem, revrzace ale má prodlevu. Powershift má zdokonal. elektron. řízení, řazení je měkčí, automat dokáže přeskakovat jednotl. rychlosti.
Hydraulika poskytuje větší průtok při nízkých otáčkách motoru. Jednotlivé funkce tudž reagují podstatně rychleji - i řízení s dvojmontáží.U motoru je super nový systém chlazení VariCool, tj. plynulá převodovka pohonu větráku, nezávisle na ot. motoru regulace otáček vrtule podle potřeby chlazení. Šetří palivo.
Od 2007 bude navýšení výkonu o 35 k i u 8030, to jsem zvědavý, kam stoupne výkon u 8530 (385 k ??????). AutoTrac bude umět řídit traktor i na souvrati při otáčení a pracovat spolu s IMS.
Hej kdo ty seš z nymburska???Jestli ten kdo myslím tak...

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Odpověď

Příspěvekod Traktrorfanatik » 16 pro 2006 21:27

No to jsem zvědavý, co bude :-) Jsem z Milovic. A zajímám se o John Deera intenzivně.
Petr

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 22 led 2007 22:26

no mne sa tiez nova 8030 paci...su to krasne stroje a neviem kde sa fendt hrabe dizajnom lebo nemaju sancu...a najviac sa mi paci riesenie odpruzenia prednej napravy..to je hotony hummer :lol: ale celkovo je to prekrasny stroj ked som ho videl na zivo tak sa mi aj vacsi zdal nez 8020 a command arm podla mna nema konkurenciu samozrejme v spolupraci s activSEAT

Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2007 23:54
Bydliště: Rakovník

Příspěvekod Jirka Starosta » 23 led 2007 16:24

Zdravim lidi 8) jen by mě zajímal váš názor na ty nové 9l motory u téhle řady traktorů :?: :?: :?: :) mě přijdou vychytaný a i to zvýšení toho výkonu je parádní!!! jinak u nás jezdí zatim jen dvacítková řada nejnovější :( chtělo by to něco z té nové,ale tak třeba pán bůh dá :lol: tady u nás jezdí zatim 8320 a 8220, 7810 2x, 1x 8200 a 1x 8100 (ale to už jsou staříci :D ) každopádně už bych si tenhle stoj 30kové řady chtěl vyzkoušet!!! :twisted:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 10 pro 2006 19:52
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvekod Metalica » 05 úno 2007 13:08

Zdar, to regulovaný turbo má regulaci výstupu nebo vstupu? Z mechanizace 1/2006 a z "TRAKTORY"(Bauer) se spíš zdá, že má regulovanej vstup. vsude na internetu je ale spis to, ze to cerpadlo saje stredem, takže by to byla regulace výstupu. jak to teda je?? Dik Metallica

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 05 úno 2007 13:53

jy si myslim zo obe aj vstup aj vystup.....

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Turbo VGT

Příspěvekod Traktrorfanatik » 05 úno 2007 20:39

To turbo je klasické konstrukce VGT, což značí, že je vybaveno regulací vyklonění lopatek, umístěných ve výfukovém potrubí motoru. Při malých otáčkách motoru se zmenší prostor pro proudění spalin, tím proudí rychleji a turbo se roztočí. Při velkých otáčkách naopak. Je to plynulá regulace, ne jako Wastegate, který reguluje jen max. tlak.
Petr

Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 10 pro 2006 19:52
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvekod Metalica » 06 úno 2007 00:00

pokud vim, tak VGT u JD8030,7030,6030 nereguluje turbinu, ale kompresor. jinak receno saci cast turba. mozna je to aji v te hnaci, ale o tom se nikde nepise. Metallica

Příspěvky: 36
Registrován: 13 kvě 2006 11:50
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod Tomáš Boura » 11 bře 2007 11:17

Fotili ste už někdo 8530?










Já jo
Kdo ví...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 bře 2007 12:23

Tak dej fotí. Ať z té radosti taky něco máme..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 21 říj 2006 17:51
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Petr K » 11 bře 2007 19:36

tady máte fotky toho jd 8530,jak fotil Tomáš Boura :shock: http://www.zemedelskefoto.net/rv/rv2006 ... ist274.htm
Zpráva agentury TASS:
Na sovětsko-čínských hranicích napadla skupina čínských tanků sovětský poklidně orající traktor. Ten palbu opětoval a po zničení všech tanků v klidu odlétl.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 11 bře 2007 20:27

Když fotky 8530, tak na tomto webu jsou taky...
http://old.farmweb.cz/Host%20galerie/Zd ... nahled.php
Naposledy upravil Packard78 dne 12 srp 2007 12:03, celkově upraveno 1
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 11 bře 2007 22:24

A narozdíl od těch ze Zemfota se na ně i dá dívat. :wink:

Příspěvky: 31
Registrován: 24 pro 2006 12:44
Bydliště: Jizni Morava

Příspěvekod Lukas Marek » 19 bře 2007 11:59

Zdarec, mam dotaz na kolegy bydlici v okoli Vyskova. Tento vikend sem projizdel po dalnici smer Vyskov - Brno a na polu jsem zahledl traktor John Deere 8530. Tak se chci zeptat, je to novy prirustek v Rostenicich nebo opet nejaka predvadecka?

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 19 bře 2007 12:05

Je to přirustek a je tyden stary 8)

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 20 bře 2007 18:15

Jan Sedlák píše:No asi to bereš celkem ve srandě, tak bacha, já mám očkování od JD.. :-))
Na první pohled asi nic ale je tam víc oleje k odběru, což někdy škodilo u 8000, větší objem oleje, silnější čerpadlo rovněž. Takže nemusíš mít obavy zapřáhnout třeba rozmetadlo nebo lemken solitair 12... a dokonce ani z toho že to nedělá dobře převodvce. žejo? Třeba i v dopravě, kam nebyly osmičky moc vhodny.

A jak je to Honzo u nový 8030 udělaný přečerpávání oleje mezi převodovkama? Na 8000 byl velikej problém při velkém obděru(třeba sklápění návěsu) že ti to každou chvíli vypnulo hydrauliku z nedostatku oleje,vyřešili to nějak?
MICHAL

Příspěvky: 36
Registrován: 13 kvě 2006 11:50
Bydliště: Městec Králové

Příspěvekod Tomáš Boura » 24 bře 2007 12:46

Kdo ví...

PředchozíDalší

Zpět na John Deere

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků