Závady na traktorech JD
Příspěvků: 150
• Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 6230 P
Mám 6330 P r.v. 2008 dojem supr, poruchy seklí kabel na dákové světla 6 mh, zaseklý termostat cca450mh a dvě špatně utažené sponky na hadici, tahám postřikovač john deere 740i a nosím rozmetadlo unese cca 3t včetně rozmetadla (samozřejmě dopředu dát cca1t závaží). momentálně s nim prohrnuju pro správu silnic. Každopádně je třeba odpružená náprava a jestli můžu doporučit tak aut. klimatizaci stojí okolo 16tis a v té ceně se ztratí (funguje skvěle).
Re: Závady na traktorech JD
Máme 6420 a zatím asi největší závada je že upadávají otočné blatníky. Upadávají i známým co maji šestitisícovou řadu. Jinak teď se nám spálily dvě relátka na pracovní světla, je špatný potenciometr na nožním plynu, vrže přední okno, ztrácela se nám chladící kapalina a zjistili jsme že teče výměník. Nechali jsme si ho celý dokola zavařit, protože to vyšlo lépe než nový. Taky se nám rozbil průtokový ventil na 1. okruhu hydrauliky. Byla výměna. Obyčejný závěs s kolíkem je naprosto nepoužitelný. Několikrát jsem díky němu ztratil disker, tak jsme navařili na kolík kus kulatiny a vyvrtali díru na zajištění závlačkou, je bezproblémové. Teď máme něco přes tři tisíce motohodin a traktor šlape jak hodinky.O menších závadách nebo aktualizaci software se zmiňovat nebudu. Bratranec má 6430Premium s převodovkou autopower a to je panečku stroj. Jenomže už když to přivez tak mu to občas zakouřilo, tak teď přišli na to že je špatné čerpadlo a jeden vstřik. Oprava cca 60 000,- Známej má 6820 a tam mu přestalo jít olejové mazací čerpadlo. Po rozebrání jsme přišli na to že se uvolnilo ozubené kolo na pohon čerpadla z hřídele. Bylo tam jen nalisované a tak si tam nechal vyjiskřit díru pro kolík a je to bez problémů
Re: Závady na traktorech JD
Zdravím, když tady čtu o vrzajícím předním skle...jak se dá spravit? Pomalu mě začíná trápit u 7. řady. Ze začátku nic a tedka to začíná vrzat čím dál víc
Re: Závady na traktorech JD
Ahoj,taky přidám trošku do mlýna,při 1050mth mi začal vypadávat spínač na zapinání vývodového hřídele kdy než sepnul tak jsem to musel zkoušet několikrát nebo se vypnul,spínač jsme vyměnili a je klid,další věc řídící ventil vtřikovacího čerpadla při 1120mth ten jsme vyměnili ale ta cena 9700kč bez dph ale nakonec jsme to uhráli na spoluúčast jinak jsem spokojený mám 6430 ST.
- deere-hanys
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24 dub 2011 21:57
Re: Závady na traktorech JD
mame 2 JD.
první 6620(r.v.)2005-první rok-vadne čidlo od odpružení kabiny-čekalo se na čidlo takže 2 dny se jezdilo jakoby bez odpružene kabiny(počitač zablokoval odpružení)
ohnuté táhlo mezi zadními rameny a agrohákem-diagnoza-přílišna udržba-vazelina s prachem tam vytvořily pevnou hmotu kvuli ktere se to ohlo (vyměněno-od te doby se tahlo nemazalo a vše je OK)
volne přední okno-servis přijel,aby to mohl přitahnout tak musel demontovat vyfuk,při montáži ale dal špatně přechodovy vyfukovy kus(harmonika) tak za tyden tam byl znova a přivezl novou ,,harmoniku,, protože ta puvodní praskla.....
paty rok(2010) 3 polohovy vypinač pracovních světel pracuje pouze ve 2 polohách....
Jinak bez závad.................když nepočitam nějake ty zrcatka a podobně.....to ale nebylo chybou JD ale řidiče(mě):-)
druhý 6230(r.v.2010) servis akorat upravoval tlaky v odbružení přední napravy....standartní nastavení muže servus mirně upravovat podle přani zakaznika
první 6620(r.v.)2005-první rok-vadne čidlo od odpružení kabiny-čekalo se na čidlo takže 2 dny se jezdilo jakoby bez odpružene kabiny(počitač zablokoval odpružení)
ohnuté táhlo mezi zadními rameny a agrohákem-diagnoza-přílišna udržba-vazelina s prachem tam vytvořily pevnou hmotu kvuli ktere se to ohlo (vyměněno-od te doby se tahlo nemazalo a vše je OK)
volne přední okno-servis přijel,aby to mohl přitahnout tak musel demontovat vyfuk,při montáži ale dal špatně přechodovy vyfukovy kus(harmonika) tak za tyden tam byl znova a přivezl novou ,,harmoniku,, protože ta puvodní praskla.....
paty rok(2010) 3 polohovy vypinač pracovních světel pracuje pouze ve 2 polohách....
Jinak bez závad.................když nepočitam nějake ty zrcatka a podobně.....to ale nebylo chybou JD ale řidiče(mě):-)
druhý 6230(r.v.2010) servis akorat upravoval tlaky v odbružení přední napravy....standartní nastavení muže servus mirně upravovat podle přani zakaznika
Re: Závady na traktorech JD
Pánové ,jak moc je u vašich jelenů slyšet kardan od motoru? U mého 5r to na volnoběh docela klepe a když za něj vezmu,tak je docela volný v tom dampru na setrváku.
Jinak při otáčkách nad 1200 je ticho.
Jinak při otáčkách nad 1200 je ticho.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: Závady na traktorech JD
v setrvaku musi byt pevny pohyblive je na prevodovce v setrvaku je veliky silemblok a v nem drzak toho krize tam je vule jen toho silembloku rukou neni poznat je to prakticky tvrde na prevodovce nejaka drobna vule na tech drazkach ma byt
Re: Závady na traktorech JD
No právě ,že v tom silentbloku je to docela volný.Jednou rukou s ním na krut pootočím asi o 1cm a jinak se ta příruba hýbe asi 3mm nahoru a dolu.
Na to že má jen 350h,dost slušná zemědělská vůle
Na to že má jen 350h,dost slušná zemědělská vůle
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: Závady na traktorech JD
s tim radeji nejezdi pokud mas 350 mth tak jsi v plne zaruce obrat se na servis at to spravi
neni to zas takova vede
pokud by se to ale melo roztrhnout v tahu tak to uz nebude tak v klidu
neni to zas takova vede
pokud by se to ale melo roztrhnout v tahu tak to uz nebude tak v klidu
Re: Závady na traktorech JD
Tak jelen má po opravě,výměna pouzder unašeče kardanu.Oprava byla velmi rychlá skoro do 24h. Tím ale pozitiva končí,protože po opravě je to skoro to samé.
Vibrace na volnoběh jsou pořád velké,takže musím nechat motor klapat na min 1000 ot,aby se mi traktor nerozložil ,tím si ale zvyšuji spotřebu paliva.
Takže jsem z JD a čas ukáže co všechno se vlivem vibrací poškodí,protože pokaždé se jízdě na volnoběh vyhnout nedá.
Vibrace na volnoběh jsou pořád velké,takže musím nechat motor klapat na min 1000 ot,aby se mi traktor nerozložil ,tím si ale zvyšuji spotřebu paliva.
Takže jsem z JD a čas ukáže co všechno se vlivem vibrací poškodí,protože pokaždé se jízdě na volnoběh vyhnout nedá.
- deere-hanys
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24 dub 2011 21:57
Re: Závady na traktorech JD
bombardovat servis...něco tam je špatně.. a oni musi přijit v čem je problem!!!!rači at tam tet všechno opravi než aby si to pak měl platit z vlastni kapsy...
Re: Závady na traktorech JD
u nás na 6920s stratil kardan na silnici,. povolený šrouby,. servis namontoval zpět
Re: Závady na traktorech JD
Můj 6430 jde od výměny k výměně bez dolévání a bez nějakého většího úbytku.
Re: Závady na traktorech JD
Já bych řekl co kus, to originál Ale musím zaklepat, jak 6620, tak i 7830 si nevezmou během intervalu výměny ani kapku na víc, i když 66 si ze začátku trošku vzala než si sedl
- lukas....1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03 dub 2006 18:03
Re: Závady na traktorech JD
Zdravím, nechal jsem si dodělat na 7930 přední tříbodový závěs s hřídelí a teď řešim dopředu nějaký závaží. Po úpravě mi zbyla konzole na závaží a "kanystry" 50kg. Nemá tohle někdo z vás předělané na uchycení do předních ramen? Kdyby ano šlo by poslat nějakou fotku pro inspiraci? Díky
Re: Závady na traktorech JD
Nám dávali ramena na JD 8330,7730 a 6930 takže konzolí nám trochu zbylo.Řešili jsme to tunovím betonovím závažím.
Re: Závady na traktorech JD
Zdravim.Chlapi kdo používá satelitní navigaci a jak vám slouží?Já ji mám 3 rok a vždy na jaře problémi s řízením AUTOtrack.Mám ji na traktoru JD 8330.
Re: Závady na traktorech JD
Zdravím,
satelitní navigaci musíš neustále aktualizovat přes internet. Letos na jaře se údajně pozměňovala frekvence u gps, tak to bylo víc než nutné to zaktualizovat.
Takže doporučuji přes support na anglických stránkách john deere a tam si vyber tvůj model GS a přes usb si to stáhni přímo do monitoru v traktoře. Jinak aktualizovat nejlépe co půl roku.
satelitní navigaci musíš neustále aktualizovat přes internet. Letos na jaře se údajně pozměňovala frekvence u gps, tak to bylo víc než nutné to zaktualizovat.
Takže doporučuji přes support na anglických stránkách john deere a tam si vyber tvůj model GS a přes usb si to stáhni přímo do monitoru v traktoře. Jinak aktualizovat nejlépe co půl roku.
Re: Závady na traktorech JD
To jo aktualizace navigace každý půl rok to dodržuju.Na podzim platíme signál FS 2 roční předplatné 18000Kč.Dnes sem měl servizáka na traktoru a zjistil chybu v řídícím ventilu na orstě.CENA DÍLU ZÁVRATNÁ 100000Kč.Ještě že traktor je v záruce.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: Závady na traktorech JD
delam GPS skoro dene o zmene satelitu se vedelo dost dopredu kdo to nedostal na vedomi tak je to chyba i tak stare frekvence korekcniho signalu se menily minuly tyden v tu chvili samozdrejme autotrac nesel ani spray pro a jine aplikace pro funkcnost neni nutne prehravat program vsude staci jen klobouk a nebo jen rucne zmenit korekcni fregvenci otazka chvile a jede vse dal
samo pri prehrati se vse resi samo bez vedomi ridice ale kdo s uzivatelu to sam umi
ale u standartu tohle nepomuze musi se zadat rucne
nani treba menit celou orstu staci jen ten blok ventilu a cena o dost klesne
samo pri prehrati se vse resi samo bez vedomi ridice ale kdo s uzivatelu to sam umi
ale u standartu tohle nepomuze musi se zadat rucne
nani treba menit celou orstu staci jen ten blok ventilu a cena o dost klesne
Re: Závady na traktorech JD
Zdar chlapi.Řeším u svého traktoru JD 8330 dost velkou spotřebu mot.oleje.Od výměny je to 16 litrů(po 370hod).Servizáci mi trvrdí že sem v normě.To se mi moc nezdá a štve mě to když pak dolejvám každý 4 dni 3 litry.Vedoucí pak na mě kouká jako bych to nosil domu.
- Frantík SK
- Příspěvky: 112
- Registrován: 28 říj 2008 21:00
- Bydliště: Vých. Slowensko
Re: Závady na traktorech JD
Taká vysoká spotreba oleja určite nemôže byť v norme Koľko má ten traktor mth? Podobný problém sme mali my s jedným našim MF, žral strašne veľa oleja a motor mal slabšie ťahal, už na prvé počutie bol iný aj zvuk motora, taký tupý. Turbo bolo úplne OK, vonkajší únik oleja žiaden. Tiež nám zo začiatku hovorili, že je to v norme, až keď to už bolo vážne a mysleli sme že sú pridreté krúžky, premerali sa tlaky vo valcoch. Výsledok: na 6000 mth mal motor tlaky ako nový, tak sa pokračovalo v pátraní. Nakoniec sa zistilo, že 4 vstrekovače sú skoro po smrti+ je vydretý blok rotačného čerpadla ( pripisujeme to tej našej slávnej červenej nafte)- odtiaľ ten slabý výkon. Traktor dostával zabrať od jari do jesene (točí 1200 mth ročne, na 120 HP traktor celkom dosť), mysleli sme že tá spotreba oleja ide ruka v ruke so zaťažením motora a nedostatočným výkonom, ale nakoniec sa ukázalo, že najviac oleja odchádzalo cez semeringy na drieku ventilov do sania- jednoducho sa olej spálil. Vymenili sa všetky a motor ide od výmeny do výmeny skoro bez doliatia.
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.
Re: Závady na traktorech JD
Traktor má 3000 mth.Včera jsem mluvil s klukama v servizu a říkaly o nějakým těsnění mezi v zduchem a olejem .To prej bylo v pořádku.Dál scháněly informace někde v německu a došla řeč na ty gufera na vetilech jak si psal.Že prej tam je největší ůnik oleje a že je vyměněj.Zejtra snat bude spravenej.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: Závady na traktorech JD
tento problem u těchto motoru neni nic noveho řeseni je celkem jasne nevim co serisaci vědi ale pokud maji plny přistup na technicke centrum tak je to otazka 10 minut a maji řeseni na stole (v počitaci ale angicky ) a dal na školenich se toto řesilo a ne jednou pod ktery servis patřiš
Re: Závady na traktorech JD
Tak když je to z Agrozetu tak to se nedivím, že ti servis řekl, že je to v normě Agrozet si dělá čím dál lepší jméno.
Příspěvků: 150
• Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků