JD 7530 Premium
Příspěvků: 28
• Stránka 1 z 1
JD 7530 Premium
Zdravím všetkých fanušíkov JD. Nevedel by mi niekto poradiť ako je to s prídavnými svetlami na JD 7530 Premium, ktoré sa montujú na držiaky na ktorých sú smerovky. Mal som dole kryt a sú tam tri koncovky. Jedna je biela a dve čierne, ale iba v bielej je šťava a to pri zasvietení parkovacích svetiel. Je možné že dostanem šťavu do niektorej z koncoviek po namontovaní spínača, ktorý má prípravu na prístrojovej doske po pravej strane volantu podobne ako spínač na výstražne svetlá?
Ak by mi niekto vedel poradiť budem rád.
Ak by mi niekto vedel poradiť budem rád.
Re: JD 7530 Premium
asi ti moc nepomůžu,já mám jen 6230P,ale chtěl jsem to taky bez těhle světel a až přidam čn že je tam dam,ale prodejce mi tvrdil že to potom neni tak jednoduché kvůli nastavení v command centru.
Re: JD 7530 Premium
Jestli je to přes command centr, jak je to pěkně složité, pač ti to vede přes řídící jednotku a to jen tak lehce nerozchodíš. Nejlepší si je to nechat udělat normálně přes servis.
Re: JD 7530 Premium
Diky chlapi za radu, takže k šťave ku koncovkám sa dá dostať až po namontovaní spínača a po nastavení cez command center? Pochopil som to správne? Ak nie tak budem rád, ak ma niekto vyvedie z omylu. Ja som žil v tom že keď namontujem spínač tak dostanem šťavu na niektorú z koncoviek a od nej potom môžem napojiť ďalšie svetlo
Re: JD 7530 Premium
Určite sa to dá urobiť cez extra spínač - natiahneš nové káble - vypínač, ... ale nie cez comand c. Tam to potrebuješ preprogramovať, lebo nastane väčší odber a svetlá ti buď nepôjdu vôbec, alebo budeš odpaľovať poistky.
Nám to v UK robil servis, chceli sme pridať extra maják (čiže aby boli 2) a ani to nešlo, taktiež to bolo potrebné preprogramovať. Na 20 tkovej sérii sme to robili bežne (pridáš svetlá, napojíš už vopred zabudované káble, vypínač do konzoly na pravej strane a máš to), no u 30 tkových , smola - volať servis - nová doba
Nám to v UK robil servis, chceli sme pridať extra maják (čiže aby boli 2) a ani to nešlo, taktiež to bolo potrebné preprogramovať. Na 20 tkovej sérii sme to robili bežne (pridáš svetlá, napojíš už vopred zabudované káble, vypínač do konzoly na pravej strane a máš to), no u 30 tkových , smola - volať servis - nová doba
Re: JD 7530 Premium
Přesně tak, pač když to napojíš, tak máš větší odběr a pro řídící jednotku je to jako chyba, takže ti to vypne...takže se můžeš stavět nahlavu, ale pokud neumíš v tom chodit (jako že asi bývalej servisák od JD nejsi) tak hold s tím nic nenaděláš
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 7530 Premium
da se to udelat primo s coman centra musis vstoupit do T calibrace a pak EPM zmenit adresy presne s hlavy to nevychrlim ale zadna veda pokud pouzijes svetla s zarovkou ktera odpovida tovarni tak neni zadny problem mam pocit ze je tam H3 v EPM jsou vsechny hodnoty nastaveny tovarne teda pokud tam nikdo jiny nehrabal
hlavne nemen to co nevis k cemu je muzes si i zmrtvit traktor je tam spouta adres cisl atd . kdys si nejsi jisty radsi ni nemen
muzou tam byt i mormalni svetla treba pri celnim tanku u secich stroju celnim pluhu a tak .
hlavne nemen to co nevis k cemu je muzes si i zmrtvit traktor je tam spouta adres cisl atd . kdys si nejsi jisty radsi ni nemen
muzou tam byt i mormalni svetla treba pri celnim tanku u secich stroju celnim pluhu a tak .
Re: JD 7530 Premium
doporučuju nechat montáž na autorizovaném servisu v případě amaterského zapojení může dojít ke zničení řidicí jednotky a ta sranda stojí od 20 tis vyše stejně tak kontrola přívodu ke světlům se může pouze provadět digitalní zkoušečkou na konancentru se musí změnit kofigurace adres a to laik nejní schopen zvládnout a doporučuji zakoupit celou montažní sadu světel jsou tan i vodiče se štekrama které pasuji na svazky kabelů štekry a piny nelze zaněnit jsou nornované pro johndeere s pozdravem sjhde
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 7530 Premium
ja stim nemam problem klidne to privez
jednotku jen tak neznicis je ochranena proti zkratu prepolovani a spouste jinych nepristojnosti pro zajimavost spinani svetel neprobiha zapnutim spinace relatka nebo neceho podobneho pilot pusti proud jen jako signal do jednotky kabiny ta po datech posle informaci do jednotky EPM a ta sepne tranzistor pro ta ktera konkretni svetla
kdo o tom neco vi tak ta informace z kabiny je posilana rychlosti sbernice CAN bas to je asi 57000 krat za sekundu jeste zalezi na priorite informace svetla nejsou to nejdulezitejsi ale takovou rychlosti jednotka EPM spina ten tranzitor je jasne ze pri zmereni nejakym normalnim nerakem je tam plne napeti zmeri tohle jde jen osciloskop
tyhle obvody se poznaji tak ze pri odpojene zarovce tam zadne napeti neni a jednotka DTI hned pise chyba na okruhu svetel preruseny obvod pokud se da zarovka zpet zavada zmizi je to dane tim ze v EPM je dan maximalni a minimalni odber a pri jake koli odchylce se okruh vypina s chybovym hlasenim
nevim jak u 7530 ale vim ze u 7830 jde na tu frekvenci zapnuti sahnout a umim svetla stlumit v podstate (nasekat napeti na nizsi frekvenci )
jeste ctu si znova velky pozor na ty parkovacky ty jdou na primo od spinace svetel jsou jistene normalne pojistkou radeji na ne nic nepripojovat uz tak jsou dost pretizene vecne spatne vleky ruzne naradi atd.
jednotku jen tak neznicis je ochranena proti zkratu prepolovani a spouste jinych nepristojnosti pro zajimavost spinani svetel neprobiha zapnutim spinace relatka nebo neceho podobneho pilot pusti proud jen jako signal do jednotky kabiny ta po datech posle informaci do jednotky EPM a ta sepne tranzistor pro ta ktera konkretni svetla
kdo o tom neco vi tak ta informace z kabiny je posilana rychlosti sbernice CAN bas to je asi 57000 krat za sekundu jeste zalezi na priorite informace svetla nejsou to nejdulezitejsi ale takovou rychlosti jednotka EPM spina ten tranzitor je jasne ze pri zmereni nejakym normalnim nerakem je tam plne napeti zmeri tohle jde jen osciloskop
tyhle obvody se poznaji tak ze pri odpojene zarovce tam zadne napeti neni a jednotka DTI hned pise chyba na okruhu svetel preruseny obvod pokud se da zarovka zpet zavada zmizi je to dane tim ze v EPM je dan maximalni a minimalni odber a pri jake koli odchylce se okruh vypina s chybovym hlasenim
nevim jak u 7530 ale vim ze u 7830 jde na tu frekvenci zapnuti sahnout a umim svetla stlumit v podstate (nasekat napeti na nizsi frekvenci )
jeste ctu si znova velky pozor na ty parkovacky ty jdou na primo od spinace svetel jsou jistene normalne pojistkou radeji na ne nic nepripojovat uz tak jsou dost pretizene vecne spatne vleky ruzne naradi atd.
Re: JD 7530 Premium
A ako je to s majakom? Da sa pripojiť druhy majak od toho prveho, ktory bol namontovany od vyroby?
A ešte jedna otazka. Ako je to zo svetlom? Mame prasknute sklo, da sa vymeniť iba sklo, alebo treba cele nove svetlo.
A ešte jedna otazka. Ako je to zo svetlom? Mame prasknute sklo, da sa vymeniť iba sklo, alebo treba cele nove svetlo.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 7530 Premium
na tehle rade dva majaky nejdou tovarna to nepodporuje teda originalne
svetlo nevim podivej se do ktalogu
svetlo nevim podivej se do ktalogu
Re: JD 7530 Premium
Tak my mame 7530 premium čerstvě dovezenej z Anglie se dvěma majáky, original, funkční.
7530 premium by mělo mít navýšení výkonu v dopravě a s vývodovym hřídelem.... Kdybych teda čistě teoreticky například podmítal s pasivním nářadím a zapnul bych vývoďák aby se točil na prázdno, tak bych měl k dispozici těch 25 koníků? Nechá se to takhle používat? Nehrozí nějaké nebezpečí?
7530 premium by mělo mít navýšení výkonu v dopravě a s vývodovym hřídelem.... Kdybych teda čistě teoreticky například podmítal s pasivním nářadím a zapnul bych vývoďák aby se točil na prázdno, tak bych měl k dispozici těch 25 koníků? Nechá se to takhle používat? Nehrozí nějaké nebezpečí?
Re: JD 7530 Premium
Přesně tak, vývoďák musí mít odpor, aby se zaplo navýšení. Letos jsem přemýšlel úplně stejně v dopravě při jízdě do kopce pod 25km/h se 7930 a takže vím, že to nefuguje.
Jo a ohledně těch majáků, originál zapojené dva majáky fungují.
Jo a ohledně těch majáků, originál zapojené dva majáky fungují.
Re: JD 7530 Premium
A jak poznám že se výkon navýší? Nějaká kontrolka na přístrojovce nebo tak něco?
Re: JD 7530 Premium
Navýšení u třicítek z Německa poznáš, když si dáš na command centru tu ikonu co je na fotce v pravém dolním rohu. Má to dvě části, světlejší zelenou a tmavší a když je ta tmavá tak tam jde navýšení. A naše 6930 ho tam dává když potřebuje, poznáš sám že nějaké umělé vyvolání nebude třeba.
Re: JD 7530 Premium
hahukuku píše:Navýšení u třicítek z Německa poznáš, když si dáš na command centru tu ikonu co je na fotce v pravém dolním rohu. Má to dvě části, světlejší zelenou a tmavší a když je ta tmavá tak tam jde navýšení. A naše 6930 ho tam dává když potřebuje, poznáš sám že nějaké umělé vyvolání nebude třeba.
S tím ukazatelem navýšení máš pravdu, ale s tím že navyšuje kdy potřebuje to asi trošku pravda není což?
- Zdenda Deere
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30 pro 2014 20:53
Re: JD 7530 Premium
Druhý maják na 7530ku jsme si dodělali sami, není problém, CC to pustí i když servis tvrdí že ne
Re: JD 7530 Premium
Donutil si mě hledat informace a sám z toho nejsem moudrý, ano stroje na vývodový hřídel tak tam si přidá kdy potřebuje, doprava to samé nad 15 km/h. Ale nějak tedy nechápu že tam šlo navýšení při orbě, když žádná tahle podmínka nebyla splněna. Takže jediný co by na to sedělo je, že jsem se dočetl že si přidává nad 1700 ot/min. Koupili jsme LED maják na 6930 a CC mi to nepustí. Tak přemýšlím koupit druhý LED a dát tam i 2. nemáte někdo zkušenost s tímto jestli bych se vešel do horního limitu odběru proudu ?
Re: JD 7530 Premium
Tak vidíš, měl jsem pravdu, ale v té orbě je to divný a že by to šlo nad 1700 ot/min. to je blbost!. V té dopravě jsem si myslel, že to tak je jak píšeš, podle moudré knihy, ale pravda mi ukázala, že to navýšení se zapíná u 7930 až při jízdě nad 25 km/h. S těmi majáky ti neporadím, ale vím, že třeba u aut kdž si chtěl dát kamarád místo halogenové žárovky ledkovou, tak musel mít spěcialní, jinak mu jí řídící jednotka nerozsvítila. Možná by pomohlo, dát tam odpor, který by nasimoloval větší odběr jako u klasického majáku. Jen tak se zeptám, máš ten starý maják funkční, který jsi tam měl předtím?
Re: JD 7530 Premium
Uvidím na jaře budu muset určitě ještě něco orat, tak to zkusím vyzkoumat. Máme jí v 50km/h takže v dopravě se pod 15 km/h nedostanu ani na žádném kopci, proto v podstatě říkám že si může dát navýšení pořád. Měl jsem v plánu 2 majáky udělat a když jsem se dočetl, že to u třicítek nejde tak mě právě napadlo jestli by to nevynahradili 2 LEDkové. Originál HELLA tam odešel motůrek takže se mi netočí, na cenu u john deera jsem se ještě bál zeptat, ale mám v plánu ho opravit a dát na 6520 u který maják dostal větví.
Re: JD 7530 Premium
Asi za tím netaháš nic velkýho, nebo máte roviny Já letos vozil kukuřici se 7930 AP a Annaburger HTS 22.04/03, celková hmotnost návěsu 26 tun a v kopcích jsem místy lezl jen 9 km/h takže o navýšení si mohu nechat zdát Moturek možná koupíš přímo od helly, ale jestli nebude levnější novej celej maják Jinak klasický dva majáky na třicítkovou řadu jdou
Re: JD 7530 Premium
Jo kopce tu jsou, ale nemáme za něj žádný návěs. Jinak všechny stroje byly původně za 6520, která měla všechny docela na hraně (alterna 500, 4m secí kombinace, 6 radličný lemken varidiamant, 3m radličku taky tahala), ale zvládala to dobře na to, že už bude mít 10 000 h. Myslíš teda že když natáhnu kabel na druhej maják, že mi to CC pustí ? vždyť to už bude mít velký odběr proudu.
Re: JD 7530 Premium
Zdravým a čtu že další výrobce řídí vše přes počitač u nás co máme Fenda tak chtěl dát další světla a místo ledek tam museli dát origo. aby to traktor vůbec zapl a počítač zjistil že tam jsou a tak čtu že i John deer to má taky. to já zatim neřeším mám teď novou Case 340 CVX a tam vyměňuji H 3 za Ledky a tady to zatim jde bez problémů a nebo možná jde o to kde je to vyrobené jestli Evropa nebo USA.
Re: JD 7530 Premium
Tak to má docela 69-ka pohodové... tahat stroje, které předtím tahala 65-ka to je pohoda. Hele já se v elektrice nevyznám, takže neporadím, ale vím že kamarád má na 6430 premium dva majáky a zapíná je originál na command centru, nemá žádný zvláštní vypínač.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 7530 Premium
odběry se daji někde nastavit pokud jde s tovarny dat H3 nebo led tak jde na adresach v jednotce vybrat co tam je a neměl by byt problem pokud to amperově stiha tak tam jde připojit cokoli j potřeba to zkusit
Re: JD 7530 Premium
Jezdím se 7530 dovoz anglie, má dva majáky a pánové s anglie to vyřešili zajimavě přes relátko a volnou patici s napětím za rádiem. Jeto vyřešeno dobře, bez zásahu do comandcentra.
Příspěvků: 28
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků