TRAKTORY JD

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 20 bře 2007 18:23

No asi blbá otázka....co je závěs K-80?



No když sem blbej tak se zeptám.... :D
MICHAL

Příspěvky: 57
Registrován: 20 led 2006 15:30
Bydliště: Moravská Třebová

Příspěvekod Zdenek Krones » 20 bře 2007 19:36

normálně koule SCHARPMILER jeto jak na osobaku ale větší.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 18 kvě 2006 19:07
Bydliště: Doma

Příspěvekod přezrálej meloun » 20 bře 2007 19:37

Zdenek Krones píše:normálně koule SCHARPMILER jeto jak na osobaku ale větší.

Je to SCHARMILER

Příspěvky: 16
Registrován: 17 říj 2006 17:46
Bydliště: Šahy

Příspěvekod Juraj » 21 bře 2007 22:12

ešte presnejšie Scharmüller.
http://www.scharmueller.at

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 22 bře 2007 18:55

Aha tu moc dobře znám ale já ji mám od rockingera,jen jsem tedy neznal správné označení :idea:
MICHAL

Příspěvky: 24
Registrován: 20 úno 2007 14:33
Bydliště: vesele SR

Příspěvekod jozef šajtlava » 01 dub 2007 13:18

JD JE KVALITA SAMA O SEBE

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 01 dub 2007 15:48

Ano a ta o Popelce je taky moc hezká. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 05 dub 2007 23:34

Zajímavý srovnání a možná bych tomu i věřil: http://www.horsch.com/german/g-index.ph ... on=news_cz

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 07 dub 2007 20:51

Petrrrr píše:Zajímavý srovnání a možná bych tomu i věřil: http://www.horsch.com/german/g-index.ph ... on=news_cz



Tomu se dá věřit kvalitní práci dělá kockerling vário ale jak píšou má mnoho pracovních orgánů dělá pěknou práci ale klade hodně odpor a tam to vyřešily ušími radličkami a klesá odpor a dá se jít do větší hlobky a je lepší mít rezervu ve výkonu raději jet straktorem silnšjším na menší otáčky než trápit motor na doraz a nemít rezervu ale hlavně nepřetáčet motor

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 09 dub 2007 10:39

Mě hlavně zaujala ta GPS navigace u toho JD 8530, zpracovat o 6 ha ( na 100ha) míň než normálně bez navigace, při spotřebě 13l/ha a dnešní ceně nafty, to už na tom něco bude. :!:

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 09 dub 2007 14:07

No a pak tu zlí jazykové tvrdí že se se silným traktorem nedá jezdit hospodárněji než se slabším,a to už tady neřeším to že se jedná o JD.
MICHAL

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Příspěvekod chomyz » 09 dub 2007 14:55

Akorát tam zapomněli uvést, jestli s tím jezdil 1 nebo různí řidiči, jaké tam byly převodovky, jaké měli nastavení otáček, strategii řazení, nastavení EHR atd. což jsou pro spotřebu celkem zásadní věci... Hlavně teda ten mezikus mezi sedačkou a volantem :)

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 10 dub 2007 20:00

tak JD 8530 mal jednoznacne len vario to iste fastrack a JD 8320 mal jednoznacne powershift......a len my vysletli co ma s tym spolocne EHR.......aky zavazny rozdiel tam moze byt....a za dalsie co spravi EHR alebo prevodovka na tom ci spravis o jeden prejazd menej....tam sa riesila hlavne ta navigacia a od toho sa odvijali dalsie veci

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 dub 2007 18:12

EHR je jedna z důležitých věcí na traktoru. Pokud ji dobře umíš nastavit má to vliv. A zrovna Tiger je nářadí agregovany do ramen traktoru takže tam bude nastavení hydruliky a regulace prokluzu mít význam. Samo že ne tak aby to dělalo takový rozdíl jako u tohoto srovnání. Tam hrál roli výkon jak to tady víš popsal Libor. Ten traktor měl na 4m záběr 330 koní oproti 250 a 230. A GPS taky kdyby neměl tak by to možná nebyl tak velký rozdíl oproti variantě s GPS v případě měření a srovnávání.

Příspěvky: 221
Registrován: 13 pro 2006 18:10

Příspěvekod chomyz » 11 dub 2007 18:51

To maclos: samozřejmě jsem měl na mysli tu spotřebu a ne navigaci, pokud se traktorista naučí jezdit s navigací a má trochu vhodný pozemek tak jsou její výhody dané (akorát u nás jim to jaksi nefungovalo - prý je od nás špatně vidět jeden satelit říkal pán-haha..). A to EHR spraví ozaj hodně ale málokdo s tím umí pracovat a ještě míň lidem se s tím pracovat chce :) A i s daným jedním typem převodovky se dá jezdit tolika způsoby, že i to má vliv klidně pár ltr/ha...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 04 kvě 2007 15:51

Tak to vypadá, že nová řada traktorů Jd 9030 je už na světě: http://forum.aceboard.net/7381-553-3271 ... e-9030.htm

Škoda jen, že je to ve francouzštině, snad se najde někdo, kdo by zkusil přeložit co se tam píše. :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 12 čer 2007 22:07

...dnes u nás byl zasít trávu na novou ohradu JOHNDEERE 8200....škoda jen, že jsem to promeškal, ale hlavní o co jde =>traktor má najeto 15 000 mth a veškeré závady za tuto dobu byly: dvě vyměněná gufera na přední nápravě, toť vše, dál jen pravidelné výměny náplní, na traktoru nikde nenajdete ani kapku úniku jakéhokoliv oleje....neskutečné, Johndeere je prostě číslo 1...

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 14 čer 2007 22:04

00 řada byla fakticky legendární,a bude jezdit ještě dlouho. Co vydržely tyhle traktory tak ty novější řady nevydrží ani náhodou si myslím. Byla to kvalita sama o sobě.
MICHAL

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 15 čer 2007 07:00

Třeba to nebude tak špatny. Spíš jak dlouho vydrží bezstupňová převodovka v řadách 8030. I když vypadá robustně a jednodušeji.

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 16 čer 2007 08:44

Jan Sedlák píše:Třeba to nebude tak špatny. Spíš jak dlouho vydrží bezstupňová převodovka v řadách 8030. I když vypadá robustně a jednodušeji.

Tak rad by som vedel co je podla teba na nej jednoduche......

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 16 čer 2007 11:11

opravdu má Jan Sedlák pravdu plynulé převodovky jsou mnohem jednoduší než pawerchift

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 16 čer 2007 13:38

To mi je jasne, ale co je take jednoduche konkretne na prevodovrach vario u typovych radov JD 8x30....
Mam o tom dost hodne materialov okolo 90MB a nieje to az take jednoduche...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 16 čer 2007 18:03

Zkus se podívat i ke konkurenci. Pokud to máš jen od JD tak se to zdá složity :wink:

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 16 čer 2007 21:46

Já myslím že ty bezstupnový na řadu 8030 nejsou,na tu je daleko lepší power. Na těžký polní práce to určitě je tak. Ale zase v 7030 si myslím že bezestupnová bude mít daleko lepší vlastnosti a využití,když se budou využívat v dopravě,sekání,setí a prostě ty lehčí práce.
MICHAL

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 16 čer 2007 23:31

U PS je zařazená rychlost a mění se otáčky motoru. U varia je tomu jinak. Když před rokem jezdila v rostěnicích 8530 se Swifterem o záběru 17m tak se v kopcích nerozjel tak jak kdyby měl powershift. Snížil si rychlost a motor nenechal jít až do kritických otáček jako u Powershiftu, který by odřadil až by motor nemohl. Stejný názor jaký máš ty měly i ti co s tím jezdily.
Na druhou stranu, odpadají kalibrace, ztráty výkonu při přeřazení.

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 17 čer 2007 22:13

Jo časy se mění, není to zas tak dlouho kdy se lidé od jelenů na vario převodovky koukali skrz prsty a prorokovali jim neslavnou budoucnost.
Vario u řady 8.30 už dokonce řadí skupiny bez toho aby sebou škubal celý traktor, jak to někdy dělaly nižší řady.

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 18 čer 2007 08:06

václav píše:Jo časy se mění, není to zas tak dlouho kdy se lidé od jelenů na vario převodovky koukali skrz prsty a prorokovali jim neslavnou budoucnost.
Vario u řady 8.30 už dokonce řadí skupiny bez toho aby sebou škubal celý traktor, jak to někdy dělaly nižší řady.


Nechápem prečo vravíš že neslávnu budúcnosť.....ale to je jedno........
malý náhľad kedy to preraďuje

http://www.imagehosting.com/show.php/79 ... s.jpg.html

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 23 pro 2007 23:44

Tak a UPOL som pár videí ako funguje AutoPowr u JD.....rada 8030.....kto chcete a viete ako to stiahnuť tak nech sa vám páči :wink:

http://rapidshare.com/files/78622343/d1 ... Tmovie.rar

http://www.upnito.sk/download.php?dwTok ... 58af8cea2a

Příspěvky: 49
Registrován: 28 zář 2007 23:38
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Martin.Komar » 25 pro 2007 23:49

Tak a pánové, co říkáte na traktor JD 6520 SE? Koupili jsme ho asi před měsícem, a tak bych rád věděl jestli jme udělali dobře, jaké s nima máte kdo zkušenosti? My s ním máme teda zatím jen ty nejlepší, ale tak mámeho měsíc, jak asi může vypadat po třeba 7000mth?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Příspěvekod VonVagel » 26 pro 2007 10:44

JD6520? To je snad rok stary model? ne?

PředchozíDalší

Zpět na John Deere

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník