massey

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

massey

Příspěvekod accuphase » 16 kvě 2007 01:20

vase skusenosti s traktorom mf 8250? dakujem :wink:

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 16 kvě 2007 18:04

já sem s nim jel na předvádečce a táhnul pěkně... kabina dobře uspořádáná, poruchy minimální do 10tis mth...
slušnej traktor, povedenej poměrně...ostatně jako všechny mašiny od AGCa (massey, fendt)

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 16 kvě 2007 20:38

moj ma okolo 5300 mth. ale nie som jeho prvy majitel. je s povershiftom, je to, myslim si lepsia prevodovka na pole nez dynashift

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 17 kvě 2007 10:37

accuphase píše:moj ma okolo 5300 mth. ale nie som jeho prvy majitel. je s povershiftom, je to, myslim si lepsia prevodovka na pole nez dynashift

no já ani pořádně už nevím co tam bylo za převodovku...ale asi Dynaschift...
máš 5300mth? nezlobilo tě už vstřik čerpadlo, je tam Lucas a u 8smiček je to bolest...rotační Lucas....

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 17 kvě 2007 20:53

mam taky pocit, ze je tam cerpadlo Bosch. mal som som uz aj zopar neprijemnosti.. :( padnuta remenica na klukovke, omotane lano okolo zadneho kolesa, prevrateny pluh..

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 17 kvě 2007 21:00

je tam nejaka habadura v elektrike na solenoide na cerpadle. mam to uz vyriesene, obisiel som to.. :)

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 18 kvě 2007 17:24

accuphase píše:je tam nejaka habadura v elektrike na solenoide na cerpadle. mam to uz vyriesene, obisiel som to.. :)

a motor...teplota a rozvody? dobrý?
pak po těch 10tis se vyskytnul problém u nákýho...82 sou dost zatěžovaný ttraktory atak něco to vydrží...ale všecko a na furt to né...je to stroj...

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 18 kvě 2007 18:55

nuz,ta padnuta remenica na kluke mala za nasledok varenie parkov, ale motor to nastastie ustal, aspon dufam. :o olej v pohode,trosku ho vytrepe cez kompresor,kruzky. skoda,ze sa neda vypnut, ked ho nepotrebujem.

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 19 kvě 2007 23:11

accuphase píše:nuz,ta padnuta remenica na kluke mala za nasledok varenie parkov, ale motor to nastastie ustal, aspon dufam. :o olej v pohode,trosku ho vytrepe cez kompresor,kruzky. skoda,ze sa neda vypnut, ked ho nepotrebujem.


jj to nejde vypnout no... jedině sundat řemen ke kompresoru...

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 20 kvě 2007 00:12

ani to sa neda tak jednoducho,je nad nim alternator a je to prepojene na spolocnej remenici. je v nom prevodovka dimenzovana na 260 koni, je to hodne v pohode na ten motor, kt ma max vykon 200 koni.

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 20 kvě 2007 10:28

no kulové čepy na nápravě.... to je první problém u masseye... po 4500mth sem je měl na tom mym 100konovým uplně v vymlácený... a u větších tomu jinak není- zvlášt když jezdí převážně po poli.oranici apod.....když zvedneš kolo přední na heveru a zameleš s ním...tak to je hrůza.... tam je na kole vůle třeba 7cm to dělá pak...
a ty kulový čepy se musej kupovat s tou trubkou s vnitřní závitu na konci...a jeden stojí 7000kč origo od servisu.... :cry: :cry:

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 20 kvě 2007 16:48

lava strana trochu klope, prava je v pohode. mal som rozbite predne puzdro na centralnom cape, je z nejakej zvlastnej hmoty,kevlar alebo daco take. ma prednu napravu neodpruzenu zn.DANA s uzavierkou.

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 20 kvě 2007 21:57

accuphase píše:lava strana trochu klope, prava je v pohode. mal som rozbite predne puzdro na centralnom cape, je z nejakej zvlastnej hmoty,kevlar alebo daco take. ma prednu napravu neodpruzenu zn.DANA s uzavierkou.


jj všechny masseye maj DANA nápravy...výjimečně carraro...
no ty jsi měl vymlácenej středový čep nápravy? kejvačku?
je fakt že to tam ten čep je dost namahanej...když je zaplej předek tak se traktor mírně pne...

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 20 kvě 2007 21:59

jo a taky se občas vyskytly poruchy pitomý jako jsou prodřený hadice nebo trubky pod kabinou apod... to se ti nic takovýho nestalo ? to se stává...
co máš za motor? jak ho hodnotíš? (asi budeš mít Valmeta né?-dnešní Sisu.)

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 21 kvě 2007 19:25

presne ten.. traktor je z nemecka.nemcur ho asi dobre nemazal.. motor je sisu 7,4 l. celkom dobry stav. taha dobre,vladze, ciferske disky pustim na doraz, rychlostou aj 12km, ked sa stane,ze sa upchaju a nepridem na to hned,je tam hromada hliny az po ram.. ale to iba vynimocne. vecsinou pri tom nespim . . cosi je trochu mastneho pod kabinou, neprisiel som este na pricinu. a este zboku jak je cerpadlo hydrauliky.

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 21 kvě 2007 22:35

accuphase píše:presne ten.. traktor je z nemecka.nemcur ho asi dobre nemazal.. motor je sisu 7,4 l. celkom dobry stav. taha dobre,vladze, ciferske disky pustim na doraz, rychlostou aj 12km, ked sa stane,ze sa upchaju a nepridem na to hned,je tam hromada hliny az po ram.. ale to iba vynimocne. vecsinou pri tom nespim . . cosi je trochu mastneho pod kabinou, neprisiel som este na pricinu. a este zboku jak je cerpadlo hydrauliky.

no z boku je čerpadlo vnější hydrauliky, bývá to hlinikový zubový...
tam to sákne většinou kolem toho čidla mazání-tlaku co je na něm montovaný u většiny masseyů....
mě se prodřela trubka o hadici pod kabinou a to bylo dost na houby, protože než sem si toho všimnul tak bylo přes půl převodovky vystříkaný a kabina a převodovka opláchnutý od oleje....
je to svinstvo, olej není zrovna lacinej- BP...

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 21 kvě 2007 23:45

v prevodovke olej az tak rychlo neubuda, velka netestnost to asi nebude.uz rozmyslal aj nad tym, ci to nebude nafta s nadrze.ma druhu nadrz pod kabinou.treba dat dolu preve koleso a prebadat to poriadne.aj tak mi treba vyrovnat aj kryt vzduchojemu a vsetkych tych serepeticiek.podryval som a vytiahol som na svetlo Bozie lano,ktore sa mi omotalo dvakrat okolo kolesa.mal som o zabavu postarane. :evil: BP to su drahe oleje. ja mam SHELL

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 22 kvě 2007 08:38

accuphase píše:v prevodovke olej az tak rychlo neubuda, velka netestnost to asi nebude.uz rozmyslal aj nad tym, ci to nebude nafta s nadrze.ma druhu nadrz pod kabinou.treba dat dolu preve koleso a prebadat to poriadne.aj tak mi treba vyrovnat aj kryt vzduchojemu a vsetkych tych serepeticiek.podryval som a vytiahol som na svetlo Bozie lano,ktore sa mi omotalo dvakrat okolo kolesa.mal som o zabavu postarane. :evil: BP to su drahe oleje. ja mam SHELL

massey jednině na BP jezdí, no shell si myslím že je ještě dražší...
já jezdím v celým traktoru na BP terraca za 60kč + dph za litr a je to origo doporučovanej a dodávanej olej od BP pro mašiny massey f. je polosyntetika 10W-40

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 22 kvě 2007 08:41

napadlo mě že padá hydraulika- ramena asi po 4500 to už popadává.... nemáš problémy? ono se to spraví-přetěsní a padá to za půl roku znova... a servisáci z západu čech to ani nespravujou už... ono to zvedá a to že to spadne za půl hodiny nikdo u nich neřeší...

Příspěvky: 209
Registrován: 22 říj 2006 10:46

Příspěvekod karelk » 22 kvě 2007 08:55

Že vám do toho skáču. Já doslova neznalec téhle značky. Jsou to traktory které jsou od pohledu tak cenově jakš takš dostupné. Né že by jsem na něho měl, ale zajimá mě, kdo vlastně tyhle traktory vyrábí, jaké jsou v nich motory ( do 100 koní ) a jak je to ze servisem třeba až na Severní Moravě? Pár na vokolí jsem jich už zahlídl. Karel.
karel

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 22 kvě 2007 14:28

karelk píše:Že vám do toho skáču. Já doslova neznalec téhle značky. Jsou to traktory které jsou od pohledu tak cenově jakš takš dostupné. Né že by jsem na něho měl, ale zajimá mě, kdo vlastně tyhle traktory vyrábí, jaké jsou v nich motory ( do 100 koní ) a jak je to ze servisem třeba až na Severní Moravě? Pár na vokolí jsem jich už zahlídl. Karel.

Massey dělá traktory v francii převážně a jinak do roku 2001 je děla doma- v anglii... něco se dělalo i v Americe...-ale to jen velký krávy co jen jezděj kilometry po těch jejich planinách....
Cenově jsou akorát... nic lacinýho, nic drahýho, kvalita-když je novej a zachází s nim obsluha jak má tak je to bezproblémovej traktor do 5tis mth. do 100koní se dávaj méně povedené perkinsi-poruchové ale jinak tahouni motory usporný... ted se dává do 100k i vydařený motory Sisu...
na severu Moravy by se dalo jednat s gordexem, neo magrix tam taky je- oba sou v prostějově...

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 22 kvě 2007 20:50

shell donax,cislo neviem,cena myslim nieco cez 100sk bez dph.. obcas zazmatkuje hydraulika a vyhodi pluh.to robilo raz-dvakrat za den.. tak som musel na koliesku hladat novu polohu.. teraz snimac polohy dolnych ramien.ono to na pravom ovladacom paneli vyblikava cervena diodka poruchove kody.ako taka morzeovka.. :|

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 22 kvě 2007 20:55

vyrabaju sa v Bouveais, dufam,ze som to napisal spravne. v tej fabrike sa vyrabaju aj Claasy a aj niektore John Deery

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 22 kvě 2007 21:53

accuphase píše:shell donax,cislo neviem,cena myslim nieco cez 100sk bez dph.. obcas zazmatkuje hydraulika a vyhodi pluh.to robilo raz-dvakrat za den.. tak som musel na koliesku hladat novu polohu.. teraz snimac polohy dolnych ramien.ono to na pravom ovladacom paneli vyblikava cervena diodka poruchove kody.ako taka morzeovka.. :|


jj to máš v návodu napsaný ty chybový kody...ty tony jak jdou po sobě a hned je k tomu napsaná jaká je to porucha čeho... mě to řve někdy když natočím studenej v zimě...tak je hustší olej a atak to tak půl minuty pípá a pak to zhasne...

Příspěvky: 209
Registrován: 22 říj 2006 10:46

Příspěvekod karelk » 23 kvě 2007 06:22

Ještě by mě zajimalo proč jsi zmiňoval do 5 tis. mth. Je to z vlastní zkušenosti nebo proč? Motor pokuď má vše co potřebuje tak těch 15-20tis. mth musí vydržet jak nic? Karel
karel

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 23 kvě 2007 22:32

karelk píše:Ještě by mě zajimalo proč jsi zmiňoval do 5 tis. mth. Je to z vlastní zkušenosti nebo proč? Motor pokuď má vše co potřebuje tak těch 15-20tis. mth musí vydržet jak nic? Karel

no mluvím z vlastní zkušenosti, nic si nevymejšlim...massey mám a občas jezdím s známým servisákem na opravy...
no u tedlech Perkinsů 4 válcovejch co tam dávaj-dávali, tak se v 5tis mth aspon nějak rosypalo vyrovnávací protiběžky na klikovce... na 6 válec perkinsích nejsou a tam není tento problém, 6válce šlapou do němotyy...15tis mth apod...
jinak perkins je motor s vyšší provozní teplotou -95°C-až 110°C a tak se pak snadno při pořádným zátahu přehřejou...tydle problémy sou i u jiných značek a u kombajnů a manipulátorů a bagrů apod...
jinak Perkins snáší teda větší teploty a rozhodně se chová uplně jinak než zetoráckej motor...
a karleK... dnešní technika nevydrží tolik co zlatej dobrej zetor 4011-7745 který najedou ty 20tis mth i bez GO všeho a maká to...v dnešní době je všecko spotřební zboží a fabriky potřebujou mít práci i do budoucna... za 5let, za 10let... tak se sichrujou...

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 23 kvě 2007 22:47

tak tak.. holt, biznis je biznis

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 24 kvě 2007 18:38

accuphase píše:tak tak.. holt, biznis je biznis

jj bohužel je to tak, já pláču doslova nad tím když vidím jak chlapi v servisu rozdělávaj masseye traktor z roku 1992 na ND... odešel mu prej motor-Cummins(američan ten massey-200koní), a čerpadlo hydrauliky a nákej vyštílej zub v převodovce a náprava hučela, tak se ten majitel-Němec rozhod to dát do šrotu a chlapi odnás- ze servisu to koupili, protože polovina traktoru se dá ještě použít...
je to takle a mě to trhá srdce, když vidím jak skončí jednou všechna nový dnešní traktory... je to spotřební zboží no...
a tenhle massey měl najetý 15800mth... u chlapa co mu technika moc neříká....

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 25 kvě 2007 23:12

mas skusenosti s Datatronicom 2?

Příspěvky: 309
Registrován: 18 úno 2007 20:54

Příspěvekod Enguma » 26 kvě 2007 12:34

nemám, já se zajímám o menší především... datatronik1 byl na 3690, 8140 ale jako to že to vim... hlídá to to fukce traktoru apod... princip nevim, rozdělaný sem to nikdy neměl...
já jezdim s známým servisákem na ty menší...řady, 42-64... protoe tyhle mám taky,,tak to mě zajímá nejvíc...

Další

Zpět na Massey Ferguson

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků