NEW HOLLAND 8870 FORD
Příspěvků: 33
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: NEW HOLLAND 8870 FORD
ejo píše:Pozeral som inzeráty a bežne sa dajú zohnať s nízkym počtom MTH (cca 7 tis.) do 20 tis. EUR
Údajne je najväčšou slabinou prevodovka, čiže som uvažoval, ak by som nejaký zohnal, poprípade vrazil ďalších cca 8 - 10 do prevodovky, malo by to byť ok povedzme na ďalších 6 - 7 tis. MTH.
Možno si niekto povie tak daj 30 tis. do novšieho ...., len mám pocit, že aj 30 tis. zahraničný traktor nebude bez ďalšej investície ....
Čo vy na to, má to zmysel (myslím 70 radu) v dnešnej dobe?
No takhle,je to starý železo o tom žádná,obecně můžu říct že převodovka je naopak hlavní devizou tohodle typu,jezdí jich pár s origo rychlostkou s náběhem 30 tis. mth i víc,naopak hlavní slabinou je přední náprava(obzvláště legendární je SuperSteer),elektroinstalace obecně a někde býval problém se zadkem resp.uzávěrkou.
Jestli má series70 v dnešní době cenu ti nepovím,to záleží na konkrétním stroji,zamýšleném využití atd.
Re: NEW HOLLAND 8870 FORD
využitie: bol by samozrejme na ťažšie práce orba, príprava, diskovanie, sejba (jednalo by sa o 86 resp 87) silnejší už nepotrebujem
Cieľová výmera by bola cca okolo 100HA, momentálne polovica ako záloha by bola 16145.
Prevodovku som počital ako časť ktorú si človek sám doma nja kolené nespraví ... Tú nápravu pokiaľ sú dostupné ND, myslím, že kľudne aj na kolene.
Elektrika ...? to by tiež možno aj šlo.
Osobne som krátkodobo jazdil s challengerom 35 a prevodovka + zadok na tú dobu myslím, že boli na súper úrovni.
Cieľová výmera by bola cca okolo 100HA, momentálne polovica ako záloha by bola 16145.
Prevodovku som počital ako časť ktorú si človek sám doma nja kolené nespraví ... Tú nápravu pokiaľ sú dostupné ND, myslím, že kľudne aj na kolene.
Elektrika ...? to by tiež možno aj šlo.
Osobne som krátkodobo jazdil s challengerom 35 a prevodovka + zadok na tú dobu myslím, že boli na súper úrovni.
Re: NEW HOLLAND 8870 FORD
Převodovka se dá udělat doma v dílně pokud je čím sundat kabina a poodjet s motorem....
Převodovku jsem dělal už 2x... U tohoto traktoru se také nesmí řadit při jízdě dopředu (dojezdu) zpátečka a opačně... Pak je veliké opotřebení lamel... Je dobré 1 ročně kalibrovat spojky převodovky....
Náprava - reduktory se nám hodně podělávaly, když jsme na nich používaly dvojmontážky.. od doby co jsme přestali používat dvojmontáže, problém zmizel... Prevventivně jsme měnily ventily, které prý rády odcházejí při cca 13000...
Párkrát oprava gumiček v hydraulických rozvaděčích...
Dále už jen pár drobností...
Převodovku jsem dělal už 2x... U tohoto traktoru se také nesmí řadit při jízdě dopředu (dojezdu) zpátečka a opačně... Pak je veliké opotřebení lamel... Je dobré 1 ročně kalibrovat spojky převodovky....
Náprava - reduktory se nám hodně podělávaly, když jsme na nich používaly dvojmontážky.. od doby co jsme přestali používat dvojmontáže, problém zmizel... Prevventivně jsme měnily ventily, které prý rády odcházejí při cca 13000...
Párkrát oprava gumiček v hydraulických rozvaděčích...
Dále už jen pár drobností...
Příspěvků: 33
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků