NewHolland TM165

Lupák

NewHolland TM165

Příspěvekod Lupák » 26 lis 2005 17:29

Máte s ním někdo skušenosti?????

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 26 lis 2005 17:36

znal sem podnik kde ho měli, bohužel zkrachovali, chválili ho, odpružená kabina, převodovka pod zatížením, startování bezproblémový, to nejsou špatný stroje

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 26 lis 2005 17:38

Co ta jeho převodovka 19 * 6 Economy? Jaké s ní jsou zkušenosti z praxe?

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 17:43

U Brna ho má soukromník, vozil ode mě s ním, docela si ho chválil. Akorát na něm dělal turbo a motor. Ty převodovky mohou být dobry, ale je otázka co udělají za tři roky jak je u NH zvykem, dlouho nevydrží.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 18:52

Tu ho má súkromník na 400 ha farme. U neho je to druhý traktor po velkom Forde. Motor výborný, ale prevodovka už sa dva razy vysypala, mala by byť pôvodom z Talianska. Traktor má asi tri roky, väčšinou len diskuje, vozí senáž, alebo ťahá rezačku JF v senáži.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 18:55

To se dá čekat u těchto traktorů. Jaký máš názor na Fordy 8070? Napiš to kdyžtak do TG 285

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 19:08

Väčší Ford je 8870. Má tak 11-12 rokov, do leta na ňom chodil jediný človek a tak aj vypadá. Problémy boli s prevodovkou, keď sa nejako pomiešali oleje cez rychlospojky, predné koncové prevody hnevali, motor má silné svedomie ten je ako nový. Ťažko povedať čo by spravil na inom podniku, ale pri poriadnej záťaži by asi vydýchol. U neho má zapnutý len 5-rák pluh, rozmetadlo 8t, disky 4m, sejačku Amazone 4m+kyprič, donedávna ešte rezačka New Holland. Samé malé náradie. Pre nich to bola dobrá investícia.
Podľa mňa dobrý univerzálny traktor, mohol by mať ťažší predok, rozhodne má na dopravu lepšiu prevodovku od JD, jeden z vydarenejších od New Holland. Potrpí si na citlivé zachádzanie.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 19:20

Tak potom jo, takové vytížení. Ale u nás tahají 6radličné pluhy, Hesston 4800 a disky 5,5m-GrBesson, kompaktor 6m Freres a po šesti letech problém s převodovkou, na tom prvním dělali převodovku po druhém roce, už do něj dali skoro 2 miliony. a takovou zátěž tahají JD bez problémů. Pravda, na dopravu má lepší převodovku. Má víc stupňů než JD. Ale teď už se na SVK prodává nová řada JD 8030 s bezstupňovou převodovkou.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 19:26

K Fordu : O jeho opotrebení len toľko - ešte má originálne zadné pneu.

JD s CVT prevodovkou zatiaľ nie je u dealerov upredňostňovaný. Výborne riešenú CVT prevodovku má CASE/STEYR. Pri poruche žiadne rozpolenie traktora, dá sa z nej kus vytiahnuť do boku.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 19:32

To nevím neviděl jsem to ještě. Jinak Johnek se dá dobře rozpůlit a převodovka vymontovat. Na Techagru mají být představeny. ja už jsem je viděl na fotu.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 19:35

No rozpoleného Johna som nevidel. To má rám že ? Potom by to mohlo byť ľavú zadnú.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 19:37

8000-8020 nemají. je tam masivní blok, převoovka je téměř před kabinou. 7020 až 5020 mají rám.

josefsrejber

Příspěvekod josefsrejber » 14 pro 2005 16:12

U nás máme NH TM 165 má skoro 6000mth a vpohodě jak motor tak převodovka stejně tak i NH G 190 , která má 12000mth. Tam byla akorát menší oprava převodovky na 11000mth.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 03 úno 2006 10:56

Co řikate na TM190 ,chci nazory z praxe ? jaka je spokojenost a slabiny tohoto traktoru ?
http://www.eagrotec.cz/script/cz/aktual ... 0123124527

Radek

Příspěvekod Radek » 07 úno 2006 11:32

U nás ho koupily v loni na jaře. Má natočeno cca 600mth. Problémy s ním nebyly jenom nějaké drobnosti. Tahají za ním šesti radličný PHX, čtyřmetrovou kombinaci KUHN jinak traktor je nevitíženy. Letos na podzim bylo docela tvrdo a s těma šesti radlicema měl co dělat (na těžkém pozemku)

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 14 říj 2006 12:55

Ako vidíte spoľahlivosť rady TM ??? Už to má zase o rok viacej.......
Ide mi hlavne o TM 190. Bol som na dni poľa NH, nejako to ani jeden nepochválil. To samé Case MXM. Čo vy na to ?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 14 říj 2006 20:07

No TM 190 by nebyl zas nejhorší...
U Kroměřiže si jeden podnik pořídil hned tři. Hlavně jezdí v dopravě s Bergmanny. Porazily při výběru několik značek docela snadno. No ale jako když měl utáhnout osm metru Amazonne Citan tak to ne, byl v koncích s hydraulikou i s výkonem. V dopravě když zavřou oči. Spolehlivost taky tak, to bude lepší soukromě.
Jinak 3190 Fastrac jak v dopravě s Bergmannem a Citanem ten Fastrac oproti TM byl sto a jedna. Jinak takovy dojmy a postřehy obsluhy byly vesměs takovy negativní. Třeba ovládání že je víc nadřenej z toho traktoru, k tomu ještě poruchy. Ale přesto jezdí a jezdí.
A v září jsme byl u soukromníka na Brněnsku, ten m teda 8560, deset let což by se dalo tolerovat ale za tu dobu už ten traktor měl dost poruch, a to by bylo taky spíš soukromě lepší.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 16 říj 2006 08:06

tak u nas je zanama první sezona(minulí tyden mel650Mth) tohoto traktoru a je snin spokojenost. Komplet sečení všech travnich porostů (600hax3seče) prace s s Jumbem 8000 a doprava. Jinak komplet podmítky rubín 6m(v kopcich je to horsí muselo se jít o dva kvalty niž než na rovině) a chystaní na řepku s kockerlingem vario jezdil pomalu ale vykon nějakej udělal (TG285to není) Poruchy měl 2x zacpané filtry oleje a diku tomu přestalo fungovat řizení a jedno čidlo na motoru( ten olej je chyba že se s nim tahaly annaburgery po ZTS160 a promichali se oleje )

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 16 říj 2006 18:47

To míchání olejů je velice nebezpečná věc mi jsme zdědily SAMEHO a tak to jeho nářadí má pp 80 a tak tam skusime dát do převodovky olej CASE

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 16 říj 2006 20:02

no podle mě to zas tak nevadí kolik litru ti tam přijde moc ne hlavně ten olej musí bít naprosto čistej

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 16 říj 2006 20:36

Tak to se hodně pleteš jestli jsi někdy študoval převodovky nebo jsi chodil na školení a taky z vlastní zkušenosti tak bys měl vědět že každá převodovka je přesně kalibrovaná na ten určitý olej a pokud tam dáš jiný tak to pěkně blbě řadí ta převodovka má tolik elektroniky že ten jiný olej nedovede přečíst už jenom stačí když ti vymění olej tak to po čase neřadí tak pěkně a pokud ti to zkalibrují tak to je paráda. Vyděl jsem jak jeden podnik chtěl šetřit a nepoužily originál olej a to pak byl šrumec při řazení ti pár mabnetů vypíná a pár zapíná a pokud se vlivem jiného oleje opozdí o malou chviličku tak tam máš dva kvalty ty šoupátka jsou tak přesná že jinačí olej způsobí jejich zadrhávání Samozřejmě pokud tam máš 170 l a dáš tam 5l tak to asi vydrží ale moc často bych to nedělal Pak olej vzimě dej tam olej s jinou viskozitou a máš zaděláno na rozebrání převodovky i té plynulé převodovka je velice náročná na olej

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 16 říj 2006 21:50

libor píše:Tak to se hodně pleteš jestli jsi někdy študoval převodovky nebo jsi chodil na školení a taky z vlastní zkušenosti tak bys měl vědět že každá převodovka je přesně kalibrovaná na ten určitý olej a pokud tam dáš jiný tak to pěkně blbě řadí ta převodovka má tolik elektroniky že ten jiný olej nedovede přečíst už jenom stačí když ti vymění olej tak to po čase neřadí tak pěkně a pokud ti to zkalibrují tak to je paráda. Vyděl jsem jak jeden podnik chtěl šetřit a nepoužily originál olej a to pak byl šrumec při řazení ti pár mabnetů vypíná a pár zapíná a pokud se vlivem jiného oleje opozdí o malou chviličku tak tam máš dva kvalty ty šoupátka jsou tak přesná že jinačí olej způsobí jejich zadrhávání Samozřejmě pokud tam máš 170 l a dáš tam 5l tak to asi vydrží ale moc často bych to nedělal Pak olej vzimě dej tam olej s jinou viskozitou a máš zaděláno na rozebrání převodovky i té plynulé převodovka je velice náročná na olej
to samozdřejmě vím tady se jednalo o to když něco zepřihneš a zbylo tam trochu jinýho oleje pokud je čistej tak se nic neděje samozdřejmě to nesmí bít moc často

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 17 říj 2006 18:33

V Blatnici tak zničili Challengera, měli ten starší typ a šoupli tam PPčko a bylo...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 17 říj 2006 20:11

Ve čtvrtek dělám udržbu a do převodovky jedině originál a ještě si ho tam dávám přes filtrovací zařízení aby to bylo na 100%

Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2007 13:43
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod Bart » 07 lis 2007 14:14

My máme NH8560 od roku 99, obhospodařuje cca150ha, má nalítano skoro 5000mth, tahá sice jen menší věci, akorát s pluhem má problémy, staví se na zadní, je celkem těžky(skoro 3,5t nesený - bohužel) je značky Kuhn - Vari Master 150, ale jinak práce dobrá. Děla téměř všechny práce - seje, oře, podmíta, hnoje rozhazuje, lisuje atd. Zadná vetsí oprava nebyla, až na drobnosti jako tekoucí rychlospojky apod. Az letos do něj zapřáhli, kvůli poruše Fastraku lsi značky Krone Big Pack 1290 myslím, a to se vysypal vývodová skřín, dalo se čekat. Moc velký odpor na takového kocoura. Je to dobrej stroj
Student zemědělské školy :-)

Příspěvky: 18
Registrován: 22 úno 2009 12:12

Re: NewHolland TM165

Příspěvekod pantau2 » 24 úno 2009 18:30

klUCI ACO ŘÍKATE NEWHOLLand 190 my ho máme porad je rozbitý.

Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků