new holland tl 100
Příspěvků: 47
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
new holland tl 100
mate ho nekdo jake s nim mate skusenosti v zivocisne vyrobe mate na nim celnak ? jestli jo tak jakej
reform píše:Oudi píše:JJ mame doma TL90 A s čelňakem quicke 930 krásně to maká
a nejcastejsi problemy jinak mate ho jako hlavni traktor?
já se přídám do debaty... nemám NH ale to je jedno muj kámoš ho má je to teda slabší než TL100 má TL80 rok 2003 má ho ten s tou původní kapotou apod.. je to já řikám ten hezčí a ještě držák traktor od NH.... fakt je to celkem držák... a to že on ho trápí uplně hrozně až mu dojde nafta.... je to borec na toto...
jezdí ten traktor furt...aby ho zaplatil-leasing... zima vyhrnuje celou docela dlouhou obec... pak v létě a když se dá tak odvoz z lesa kulatiny na klaničáku 9tce, a pak klasický práce na pícniny a orba, příprava,setí atd...
natočí cca 700mth ročně možná víc tedka
jinak poruchy samý krávoviny, ale jed nemuže no... startování- skřínka se vypálila po pár týdnech provozu, pak mu se vytrhly hned taky ty jazýčky na hákách u ramen a kapota se začla klepat divně a hydraulika popadává... ale to je vše detail kterej nevadí...a spraví se to dobře... podstata traktoru zatim drží...
Mame ho jako hlavní traktor, používame ho hlavně do lisu Welger RP200 a na práce s čelňákem, svážíme s nim koule do chlíva, na nakládání klád a tak různě při stavbách (palety, písek, štěrk ) atd. Dříve než jsme měli NH Tl90A tak jsme ten čelňák měli na Zetor 62:45 funguje taky spolehlivě ale když se koupil NH tak se rozhodlo koupit tu kozu pod nakladač i k NH a ( po výměně oleje ) používáme nakladač na oba traktory. S Hollandem zatím skoro bez problému jenom přestali jít půlený ( takže vyměnili řídící jednotku traktoru vlastně počítač ) a půlený fungujou. Jinak zatím bez poruchy jak čelňák tak traktor )
Máme druhým rokem traktor TL100A a používáme ho na svážení sena s horalem STS Toužim, lisování s lisem JD 592, sečení s rotačkou poettinger novadisc 350 nebo novacat 360. Jinak máme ho opatřený čelním nakladačem Trac lift 360 s kterým nemá vůbec problémi. Pak máme ještě asi 5 let starý TL90 který používáme do téměř stejných prací jako TL 100A a máme na něm taky trac lifta ale slabšího, tušim že 240. Občas sou oba traktory v zimě agregovány i se staršími krmnými vozy. TL sou držáky a jedinej problém kterej na nich máme je, že nám zlobí palubovka, někdy neukazuje nic někdy ukazuje zase až moc. Jsme s nimi plně spokojeni.
Re: new holland tl 100
Jezdim ctvrtym rokem s TL 90 A . Agregovan hlavne v postrikovaci. Jsem s nim jako obsluha nadmiru spokojen protoze na tomhle traktoru jen menim oleje a ctyri roky jede bez poruch. Mame jeste dve stejne stare TS 135 A a dve TND 75 A a na nich se kazi cidla (podle kluku ze servisu spatna serie).
Jezdim jeste s FORD NH 8970 (11000mth). Na svuj vek absolutne BOMBA stroj. V 8500mth stredni oprava na motoru. Je to muj mazel.
Jezdim jeste s FORD NH 8970 (11000mth). Na svuj vek absolutne BOMBA stroj. V 8500mth stredni oprava na motoru. Je to muj mazel.
Re: new holland tl 100
My ho máme doma od prosince...zatím asi 150mh... Chodí dobře, oproti Zetoru je to nebe a dudy...Mám ale dotaz ohledně závěsu: daly nám k tomu klasickej se svorníkem....nebyl by samosvorný lepší? Napište někdo kdo ho máte jaké s ním jsou zkušenosti...Dík!
Re: new holland tl 100
Tak uběhl další rok a moje tl 90a ma další sezonu bez poruchy za sebou. Super stroj.
Re: new holland tl 100
Aby to tady nebyly samé chvalozpěvy na TLko. Místní soukromník si koupil předloni NH TL 100 nový ,a od té doby toho lituje(jinak jede v JD) ani ne kvůli poruchám (problémy se startováním a jiné drobnosti), ale kvůli spotřebě že je to strašný žrout doloženo prakticky větší spotřeba než JD 6320 ,NH jezdil ještě s menší zátěží protože podle šoféru se na 4 zajíce s 11t po rovině dusí tak jezdí na želvu můžete mi zkusit toto vysvětlit kde můžou dělat chybu nebo je to normální ,vylučuju vadný motor protože předtím měli půjčený předváděcí a dělal to samé a stejně si ho koupili mysleli že jak se zajede zlepší se to.
Re: new holland tl 100
premo píše:Aby to tady nebyly samé chvalozpěvy na TLko. Místní soukromník si koupil předloni NH TL 100 nový ,a od té doby toho lituje(jinak jede v JD) ani ne kvůli poruchám (problémy se startováním a jiné drobnosti), ale kvůli spotřebě že je to strašný žrout doloženo prakticky větší spotřeba než JD 6320 ,NH jezdil ještě s menší zátěží protože podle šoféru se na 4 zajíce s 11t po rovině dusí tak jezdí na želvu můžete mi zkusit toto vysvětlit kde můžou dělat chybu nebo je to normální ,vylučuju vadný motor protože předtím měli půjčený předváděcí a dělal to samé a stejně si ho koupili mysleli že jak se zajede zlepší se to.
to je naky divny...... kamarad ma tl90 asi 5let 2000mth taha s tim 4 overuna a 3m kombinaci amazone + teda jeste na tom ma celak takze mu dava pekne do tela halvne tou kombinaci... a pohoda akorat mu ted zacala rosit simering na klice prej
zetor rulezzzzzzz
Re: new holland tl 100
to martasek: a tahá za ním nějaký pořádný vlek zkus se prosímtě zeptat jo a 2000mth za 5let to mu moc do těla nedává(ještě v nakladači ) ten u nás měl 600mth za půl roku.
Re: new holland tl 100
Zdravím všechny. Co se týče stroje TL100A tak mám jeden doma už přez rok a můžu říct že věčí hloupost než si koupit tenhle stroj jsem udělat nemoh. Už od začátku byly velké problémy s převodovkou a s jejími elektromagnetickými cívkami které špatně spínaly a při rozjezdu nebo při přepnutí na zajíce se ozvala hrozná rána a traktor poskočil div člověk nevypad z kabiny. Pokaždé když přijel servis tak to nějak poladili že už to bude dobrý ale během pár dní to dělalo zase až jsme se po roce dostali k to mu že nám vyměnili celej vnitřek převodovky a prodloužili na ní záruku. Teď už to chvilku šlape dobře ale co je to platný když mi na novým stroji už generálkovali převodovku. Jeden kamarád si ho koupil taky a dělalo mu to to samí. Navíc je pravda to že při vyšším výkonu má šílenou spotřebu. Tahnul jsem s nim 15 t kamene a na asi deset kilometru mi sezral čtvrt nádrže. Taky jsem si k němu s velkou slávou koupil polonesený třímetrový disker a nejen že ho sotva zmůže ale to jenom jezdim pro naftu. Zase na druhou stranu v lisu kde ho točim jen na 1200 až 1400 otáček mi chodí jak víno a žere málo. Skrátka je to stroj na né příliš vysoký výkony a já bych ho doporučoval spíš do živočišný výroby nebo na pícniny. Do pole to stroj moc neni. Tak nevím třeba máte jiný zkušenosti.
Re: new holland tl 100
Ty motory splňují nějaké limity EURO a jsou přiškrceny na naftě. Když byl novej tak taky neměl bůhví jaký výkon. Měl jsem možnost zkusit starý TL90 a proti tomu mému TL 90 A to byl tank. Musí se mu přidat na čerpadle nafta , jinak to bude stále lenochod a naftožrout. Kluci ze servisu mi to nechtěli přidat protože byl ještě v záruce. Tak mi poradili abych si to udělal sám. N a čerpadle je ze přední strany klobouček z plastu a pod ním půl matice na 13ctku klíč. Ta slouží jako kontra, musí se povolit a štelovacím šroubkem (klíček 7) přidat palivo otočit minimálně jednu otáčku ve směru hodinových ručiček. já mám přidáno 1 a půl otáčky. Musí se to udělat s rozumem , aby nebyla z traktoru lokomotiva. Tam kde jsem musel řadit do kopce s 2000l postřikovačem až na 1čku , tak teď to zvládá malá 3ka. Motor zakouří jen při přidání plynu a při jízdě nekouří . Výkon šel o dva kvalty nahoru. Snažte se netočit zbytečně plné otáčky. Kdo to zkusíte poznáte neuvěřitelný rozdíl a napište.
Re: new holland tl 100
zdenek píše:Ty motory splňují nějaké limity EURO a jsou přiškrceny na naftě. Když byl novej tak taky neměl bůhví jaký výkon. Měl jsem možnost zkusit starý TL90 a proti tomu mému TL 90 A to byl tank. Musí se mu přidat na čerpadle nafta , jinak to bude stále lenochod a naftožrout. Kluci ze servisu mi to nechtěli přidat protože byl ještě v záruce. Tak mi poradili abych si to udělal sám. N a čerpadle je ze přední strany klobouček z plastu a pod ním půl matice na 13ctku klíč. Ta slouží jako kontra, musí se povolit a štelovacím šroubkem (klíček 7) přidat palivo otočit minimálně jednu otáčku ve směru hodinových ručiček. já mám přidáno 1 a půl otáčky. Musí se to udělat s rozumem , aby nebyla z traktoru lokomotiva. Tam kde jsem musel řadit do kopce s 2000l postřikovačem až na 1čku , tak teď to zvládá malá 3ka. Motor zakouří jen při přidání plynu a při jízdě nekouří . Výkon šel o dva kvalty nahoru. Snažte se netočit zbytečně plné otáčky. Kdo to zkusíte poznáte neuvěřitelný rozdíl a napište.
Ahoj mám dotaz máme JXúčko 95 což je podobný ale v červeným a taky to nic moc netahá tam by to mělo fungovat taky ne?
Re: new holland tl 100
Taky se mi zdá že by to naše TL100 mohlo mít výkon větší...A když mu přidám na naftě tak jak to bude se spotřebou? Asi taky stoupne, co? Raši se ještě poradím u nás se servisákama co na tohle říkají...
To premo: Minulý týden sem táhnul dva vleky se 154q nákladem panelů a jelo to nad očekávání dobře...no, v tom největším stoupáku sem jel asi 10km v hodině ale na to že je to 100ka a táhnul sem i s vlekama nějakých 20t tak si myslím že je to slušný..ale je fakt že nafty v nádrži ubylo, to jo...
Jinak, taháme taky 285cm diskovku od KUHNa bez kondicioneru...ja jezdím na 540Eko, známej mi říká že je to blbost,že to dusím, ale podle mně je to dobrý, na 100 je ta lišta podle mně dost lehká...co myslíte?
To trhání při rozjezdu bylo daný špatnou sérií nějakých spojkových válečků...nám je vyměnili a byl pokoj..ale je fakt že převodovka asi trošku zaplakala a než se to udělalo tak pár ran schytala...doufám že to pozdějc neprojeví.. Jinak nám zatím měnili taky simering na kompresoru a taky plovák v nádži...ukazujeto ale pořád dost pofidérně...
Taky sem mluvil s klukem co dělá v družstvu...TL80 tam maj 8 let a prej !!30tis!! motohodin! Je fakt že dělali asi 3x spojku a v 25 tis motor, ale to prej bylo tim že ho zapekli bez vody...takže jinak asi dobrej stroj!
To premo: Minulý týden sem táhnul dva vleky se 154q nákladem panelů a jelo to nad očekávání dobře...no, v tom největším stoupáku sem jel asi 10km v hodině ale na to že je to 100ka a táhnul sem i s vlekama nějakých 20t tak si myslím že je to slušný..ale je fakt že nafty v nádrži ubylo, to jo...
Jinak, taháme taky 285cm diskovku od KUHNa bez kondicioneru...ja jezdím na 540Eko, známej mi říká že je to blbost,že to dusím, ale podle mně je to dobrý, na 100 je ta lišta podle mně dost lehká...co myslíte?
To trhání při rozjezdu bylo daný špatnou sérií nějakých spojkových válečků...nám je vyměnili a byl pokoj..ale je fakt že převodovka asi trošku zaplakala a než se to udělalo tak pár ran schytala...doufám že to pozdějc neprojeví.. Jinak nám zatím měnili taky simering na kompresoru a taky plovák v nádži...ukazujeto ale pořád dost pofidérně...
Taky sem mluvil s klukem co dělá v družstvu...TL80 tam maj 8 let a prej !!30tis!! motohodin! Je fakt že dělali asi 3x spojku a v 25 tis motor, ale to prej bylo tim že ho zapekli bez vody...takže jinak asi dobrej stroj!
Re: new holland tl 100
konečně sem měl tu čest řídit TL 90 poslední model před 5000 a dost mě sklamalo hukot od převodovky v kabině a čidlo spínání spojky dost to škubalo když sem něco zapřahal prostě za JD 6320 s kterým jezdím bych to nevyměnil ,jo newholland má dobrou cenu ,ale v tehle výkonové třídě bych bral radši ZETOR forterru .
To jurysek :20t už je pěkný náklad zajímalo jak si vedl po rovině tos musel poznat každé mírnější stoupání ,taky na JD používám 540Eko kde to jde a vyplatí se to spotřeba je o dost nižší proti normálním 540.
To jurysek :20t už je pěkný náklad zajímalo jak si vedl po rovině tos musel poznat každé mírnější stoupání ,taky na JD používám 540Eko kde to jde a vyplatí se to spotřeba je o dost nižší proti normálním 540.
Re: new holland tl 100
Hukot od převodovky je..to je fakt, např při dopravě v to kabině na rádio moc není..ale není to nic hroznýho! Škubání spojky sem už vysvětloval výše, mně jde spojka úplně krásně a lehko...
Jo JD6320 už je někde jinde, to se nehádám..ale např reverz mám lepší, u JD kdybych ho dal v rychlosti tak vylítnu z kabiny..u NHTL si to krásně přibrzdí a až pak rozjede..
Kopečky znát byly ale na ten náklad to pořád ještě šlo..
Jo JD6320 už je někde jinde, to se nehádám..ale např reverz mám lepší, u JD kdybych ho dal v rychlosti tak vylítnu z kabiny..u NHTL si to krásně přibrzdí a až pak rozjede..
Kopečky znát byly ale na ten náklad to pořád ještě šlo..
Re: new holland tl 100
jurysek píše:Hukot od převodovky je..to je fakt, např při dopravě v to kabině na rádio moc není..ale není to nic hroznýho! Škubání spojky sem už vysvětloval výše, mně jde spojka úplně krásně a lehko...
Jo JD6320 už je někde jinde, to se nehádám..ale např reverz mám lepší, u JD kdybych ho dal v rychlosti tak vylítnu z kabiny..u NHTL si to krásně přibrzdí a až pak rozjede..
Kopečky znát byly ale na ten náklad to pořád ještě šlo..
No mám doma JD 6430 st s TLS a co tady píšeš tak se nepotvrdilo když dám reverz zabrzdí si a začne couvat ale to jsem jen zkoušel protože takhle spojky zachvilku odejdou proto tam jsou brzdy aby se traktor rozjíždel ze zastavení a ne ve velké rychlosti házet revrz, chlapi myslete jak šetřit techniku
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: new holland tl 100
jjaris ty spojky jen tak neodejdou u nejstaršich traktoru jsou pořad puvodni a to někteři ty traktory použivaji jako nějakeho hona hlavně v živočišne a určitě ho nikdo nešetři reverzuji napřimo pod plynem cely den uvědom si že jsou to vlastně dvě spojky v oleji
pro zajimavost do stejneho provozu koupili zetora a spojka mu vydržela 250 mth sucha spojka tohle nemuže dat i kdyby byla ze zlata
pro zajimavost do stejneho provozu koupili zetora a spojka mu vydržela 250 mth sucha spojka tohle nemuže dat i kdyby byla ze zlata
Re: new holland tl 100
lukasbranka1 píše:jjaris ty spojky jen tak neodejdou u nejstaršich traktoru jsou pořad puvodni a to někteři ty traktory použivaji jako nějakeho hona hlavně v živočišne a určitě ho nikdo nešetři reverzuji napřimo pod plynem cely den uvědom si že jsou to vlastně dvě spojky v oleji
pro zajimavost do stejneho provozu koupili zetora a spojka mu vydržela 250 mth sucha spojka tohle nemuže dat i kdyby byla ze zlata
Prosimtě na pojezd tam jsou jen 2 spojky? a kolik jich je na vývoďák? myslel jsem že jich je na pojezd víc? Jsem rád že jsi to nakousnul , já dnes moc nechápu ty kdo si kupují nový traktor bez reverzu pod zatížením. i když nebude v čelním nakladači tak mokrá lamelová spojka by dnes už měl být základ a každý když porovnává cenu nových strojů by si měl uvědomit a porovnat co za tu cenu dostává a tím pádem koupit radči vyšší užitnou hodnotu. Jelikož problém obecně u zetorů s čelňákem je problém právě ta spojka kterou dělají vždy ještě v záruce pokud je trochu vytížený traktor a to mi potvrdili přímo servisáci.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: new holland tl 100
špatně jsi to pochopil jsou to 2 vicelamelove spojky v oleji kolik je tam přesně lamel nevim musel bych hledat rozebrane jsem to ještě neměl
funguje to tak že reverzorem voliš kterou spojku budeš ovladat (hybeš šoupatkem ktere na tři polohy )nohou šlapeš vlastně do pružiny to aby to nešlo moc lechce a ovladaš zase šoupatko na viku převodovky kterym řidiš tlak oleje pro ovladani te vicelamelove mokre spojky pojezdu(bud vpřed nebo vzad )
dalši 4 rychlosti pod zatězi je samostany dil převodovky (ten se měni podle volby převodovky )a v něm jsou dalši mokre vicelamelove spojky
funguje to tak že reverzorem voliš kterou spojku budeš ovladat (hybeš šoupatkem ktere na tři polohy )nohou šlapeš vlastně do pružiny to aby to nešlo moc lechce a ovladaš zase šoupatko na viku převodovky kterym řidiš tlak oleje pro ovladani te vicelamelove mokre spojky pojezdu(bud vpřed nebo vzad )
dalši 4 rychlosti pod zatězi je samostany dil převodovky (ten se měni podle volby převodovky )a v něm jsou dalši mokre vicelamelove spojky
Re: new holland tl 100
hm to jsem nevěděl a to tam tedy je na každou rychlost pod zátěží lamelová spojka, že. o kolik jsou tyto převodky méně účinné než u mechanických převodovek?
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: new holland tl 100
učinost se neměni jen se neřadi mechanicky ale chydraulika zapina a vypina spojky podle převodoveho stupně ozubena kola jsou pořad v zaběru jen se měni pruchod vykonu přes ně (těmi spojkami )zbytek jede na volno (vžycky je to kombinace několika spojek )
zbytek převodovky je normalni sinchronizovana počes stupněu je podle vybavy 4 -5-6
poversifty je soustava hydraulickych spojek kde je vše pod zetěži u nich s mechanicky nic neřadi vše jede elektricky cely system řidi PC obsluha je dava požadavek
zbytek převodovky je normalni sinchronizovana počes stupněu je podle vybavy 4 -5-6
poversifty je soustava hydraulickych spojek kde je vše pod zetěži u nich s mechanicky nic neřadi vše jede elektricky cely system řidi PC obsluha je dava požadavek
Re: new holland tl 100
Zadarmo drahej a přístup prodejce otřesný.
začátek cca 7 minuta
http://archiv.nova.cz/multimedia/obcans ... 0.html?s=0
začátek cca 7 minuta
http://archiv.nova.cz/multimedia/obcans ... 0.html?s=0
Re: new holland tl 100
bob píše:Zadarmo drahej a přístup prodejce otřesný.
začátek cca 7 minuta
http://archiv.nova.cz/multimedia/obcans ... 0.html?s=0
Pokud je to s tim New hollandem, tak jsem to taky viděl, ale já kdybych si kupoval traktor, tak s tim kterym by jsem si chtěl koupit, tak by nejdřív udělal testovací jízdu a až potom by jsem si ho koupil.
Příspěvků: 47
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků