NEW HOLLAND TM190
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
NEW HOLLAND TM190
NEW HOLLAND TM190
***************************
Zdravím hoši, potřeboval bych poradit. potřebuju plnící množství na klimatizaci do tohoto stroje, mockrát děkuju za nějakou odpověd...
***************************
Zdravím hoši, potřeboval bych poradit. potřebuju plnící množství na klimatizaci do tohoto stroje, mockrát děkuju za nějakou odpověd...
Re: NEW HOLLAND TM190
tak jsem to nakonec zjistil sám.... tak pro ty kdyby co to budou někdy hledat je to 1100g chladiva R134a.
Re: NEW HOLLAND TM190
Borci, sháním návod a jakékoliv info o tomhle stroji. Poruchy, náročnost údržby,spotřeba a pod. Mám možnost tenhle stroj koupit a tak potřebuju informacéééé- dík
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: NEW HOLLAND TM190
bold píše:Borci, sháním návod a jakékoliv info o tomhle stroji. Poruchy, náročnost údržby,spotřeba a pod. Mám možnost tenhle stroj koupit a tak potřebuju informacéééé- dík
V sousední vsi ho mají (ještě ten starší - má původní grafiku polepů). A slovy agronoma "takhle se nesraly ani ruský kombajny". Figuruje tam jako jeden z hlavních traktorů (celkem tři na cca 700 ha - 8870, TM 190 a T7050). Odvoz s autovlekem, 6-rák Vogel-Noot a Kompaktomat 6-ti metr. Z oprav - půlka motoru vyměněna, loni kompletní elektrika za 300 kolíků (a furt v ní straší), problémy s převodovkou (duchařina v ovládací elektrice), náhodné loužičky oleje pod odstaveným strojem, několikrát zničené čidlo setrvačníku (velká sranda - nejde zařadit, sám vyřazuje na neutrál, nakonec se přišlo na původce - utržená pružina na setrvačníku).
Letos o žních byla nějaká duchařina v ovládání světel a stěračů. Nakonec to byl ten blok s páčkama. Cena náhradního dílu 7000 (pokud si dobře pamatuju), nakonec vyřešeno návštěvou vrakoviště a vymontováním shodného (!) dílu ze starého Fordu (escort či sierra, či co) za 500 korun.
Takže tak, možná má někdo jinačí zkušenosti, ale ani mezi servismanama nemají tito "oři" nejlepší pověst.
Re: NEW HOLLAND TM190
každopádně dík za info. On bude po značkovém servise, takže by mělo být vše OK. Na elektriku seženu zásuvku a program, Spíš mně jde o mechaniku- kolik vydrží převodovka mechanicky, na co se zaměřit při koupi- kontrola toho či onoho, páč se to sere. Na co se připravit (např při hicu dochází k přehřívání toho či onoho, v zimě je problém s tím či oným, za deště se zamlží kabina a pod.)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: NEW HOLLAND TM190
No nevim,mám zkušenost s TM165 a nadám na něj dopustit,trpí jen na přední koncáky(průsaky oleje a pouzdro hnací hřídele do koncáku minimálně jednou za sezónu oprava/výměna),má přes 15000 mth a zatím jen běžné opravy(prasklá/prošoupaná hadice nebo kabel apod.),jinak solidní a robusní stroj podobně jako series70(NH 8x70),možná jsem zaujatý ale oproti prokletému TéGéčku úplně jiná liga.
Re: NEW HOLLAND TM190
V podniku kúsok odo mňa behá TM 175, chodí s ňou kamarát a je to vraj veľmi vďačný stroj. Čo viem tak problémy s tým nemali žiadne vážne, ak niečo bolo bola to drobnosť. Koľko má mth neviem, ale už to bude asi cez 10 000, možno 12. Počul som že TM boli dosť poruchové ale o tomto sa to nedá povedať. Vraj ich časom čaká obmena a TM by malo ísť z dvora, no ťažko povedať či naozaj pôjde, doteraz makal parádne. Ale je zas pravda že čím viac mth, tým väčšia náchylnosť na poruchy.
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků