New Holland 8970 a G 240

Příspěvky: 5
Registrován: 30 pro 2010 17:20

New Holland 8970 a G 240

Příspěvekod Martin125 » 30 pro 2010 17:30

zdravim

Potreboval by som dake rady o tomto type traktorov jedna sa mi hlavne oto ze som pocul ze mali problem s kardanmi a ja to potrebujem na tahanie stiepkovaca tak to bude stale robit s kardanom na 1000 otacok.

dik za radu ci skusenost

Uživatelský avatar
Příspěvky: 262
Registrován: 05 úno 2008 19:29

Re: New Holland 8970 a G 240

Příspěvekod K10 » 30 pro 2010 21:35

V tom bych žádný problém neviděl,měli jsme tři tyhle Fordy series70,používali jsme je 15 let v řezacím samosběru,v rotačních bránách Amazone KG a v orbě,životnost náhonové spojky záleží na obsluze(když dostane zabrat tak se spečou lamely a unáší se jako u krystalu :),horší je to s životností ovládacího "hříbku"v kabině,jinak vše OK ),s kardankami má tento traktor problémy na opačné straně a to v předu na přední nápravě resp. pohonu koncových převodů,tam jsme měli neustálé problémy s vodícím kompozitovým pouzdrem kloubu na straně koncového převodu a následnou úplnou ztrátou mazací náplně(pravidelně každých 1200-1500mth).

Příspěvky: 1
Registrován: 10 led 2011 21:17

Re: New Holland 8970 a G 240

Příspěvekod PeterTG285 » 10 led 2011 21:59

Zdravím Vás, v prvom rade záleží o aký štiepkovač ide, a v druhom rade v akom stave je traktor. Tieto traktory už dosluhujú aj keď to boli dosť dobré stroje. Treba si ale zvážiť, do čoho ísť. Pri kúpe staršieho stroja treba rátať aj z poruchami a tie môžu byť dosť nákladne pri týchto traktoroch, oprava prevodovky môže byť tak drahá ako kúpa tohto traktora, bolo by dobré poznať historiu traktora, ako bol využívaný . Poznám zákazníka čo si kúpil 8970 lebo bol ,,lacný,, mal 8500Mth, PTO - teda kardan používal v ťahanej rezačke, 6 sezon, ročne cca 250 ha lucerky. Nový zákazník traktor agregoval do samozberacieho vozu Petinger a po pár dňoch sa zistilo, že spojka PTO je úplne zničená. Dával sa nový kôš, lamely,plechy, všetko nové, oprava stála cez 200 tis Sk. A to nebol koniec starostí, v priebehu sezony obsluha zničila nápravu, zvislé čapy, koncáky, následne pri podmietke jazdou bez vody uvarila motor, traktor sa zrepasoval, teda G.O. motor, náprava. Opravy prekročili investiciu na kúpu traktora. No v následnej sezóne odišla prevodovka čo bola totálna pohroma. Čo stojí oprava sa dočítate na fóre, len ak by ste neverili že aj 700 tis Sk. Takže opatrne pri voľbe traktora. Len ulomená hriadeľ PTO može stáť 50 tis SK. Pri voľbe štiepkovača treba počítať že diskový štiepkovač má značné rázy na kardan, čiže trpí sekaním a všetko to zachytáva prave kôš, lamely. Záťaž, nárazy sú silnejšie ako pri rotačných pránach, dá sa to porovnať práve z rezačkou, alebo lisom na veľké balíky. Pri bubnovom štiepkovači sú tieto nárazi menšie. Toto mám potvrdené aj od obchodníka čo sa zaoberá štiepkovačmi. Ak chcete viac informácií tak mi napíšte na email: petertg@centrum.sk

Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků