Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvky: 16
Registrován: 28 pro 2014 00:11

Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvekod <{[StoneWall]}> » 10 led 2021 17:34

Zdravím, máte někdo zkušenost se zástavbou motoru z Liaz 300 do tahače Škoda? Co vše je třeba upravit ?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 140
Registrován: 06 říj 2007 17:41

Re: Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvekod venca43 » 10 led 2021 19:17

Já to teda nedělal , ale blok by měl být stejný. Takže vypálit rám na turbo , a vymyslet něco s čerpadlem řízení a s kompresorem. Možná to čerpadlo z auta utahne řízení i na traktoru. Asi bych prodloužil rám aby se tam vešlo i to příslušenství z auta. Nebo motor rozhodit a dat prsa a kompresor z 634 motoru. Záleží jak to má vypadat , co to bude dělat , technická a tak.
No a desítka převodovka těch 330 koni nedá no vlastně ani spojka. Pokud to teda nemá být na parádu.

Příspěvky: 67
Registrován: 16 zář 2009 23:58

Re: Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvekod rakosniklubomir » 23 led 2021 11:09

Pokud to má být použito jako traktor,tak by chtělo předělat regulátor na výkonostní,auto má omezovací,s tím si čerpadlář poradí.Spojka půjde z auta i s motorem tam problém nebude,použít stávající dvojité čerpadlo hydrauliky,problém by mohla být sestupná převodovka dimenzovaná na 180 koní,tam by mohlo zčásti být řešení citlivý řidič v kombinaci s ubráním nafty na čerpadle.

Příspěvky: 240
Registrován: 07 úno 2007 08:13

Re: Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvekod zemědělec » 23 led 2021 13:28

Jedna taková škodovka jezdí u Chotěboře. Tahá osmiradličný Lemken a má kola z E 516. Kontakt nemám, ale třeba se někdo ozve tady.https://farmweb.cz/index.php?page=view_ ... &gal=48670

Uživatelský avatar
Příspěvky: 140
Registrován: 06 říj 2007 17:41

Re: Zástavba Liaz 300 do ŠT 180

Příspěvekod venca43 » 20 dub 2021 20:50

On to asi tazatel dělat nebude tak je to jedno.
Použít stávající cerpadlo na motor z Liaz 300 právě úplně jednoduchý není ne? Nejsem žádný znalec aut Liaz ale 300 má kompresor hnaný řemenem na prsou. Je to samozřejmě řešitelný ale “plug and play” řešení to rozhodně není.

Ta z odkazů je super. Není vidět jak to má udělaný jen co vidím já prodloužený rám , čerpadlo na původním místě , alternátor vlevo, zajímalo by mě kde má kompresor tipuju na bloku jako na 634 motoru. Ale chtěl bych vidět kdo na to udělá technickou , to je tak mít druhou v origo stavu a s tou chodit na TK.

Zpět na Ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků