Kirovec
Re: Kirovec
jo je to škoda že se k nám nové kirovce nedováží třeba ten 9450 vůbec nevypadá špatně,zajímalo by mě čím to je způsobeno jestli tím ,že nabízí jenom kolové verze nebo kvůli normám ,myslím že emise by nemusely být problém na přání tam dávají motor mercedes i když radši bych bral YAMZ,pamatuju si na ty novější 744 že se jich tu pár prodalo .Pokud by byla dost dobrá cena nového tak by se obměna za K-700A nebo 701 vyplatila,jenže kirovců z našich polí ubývá takže to asi není reálné.
Re: Kirovec
Většina názorů kolem Kirovců koresponduje k pesimistickým uvažováním veřejnosti k ruským strojům, ale když se logicky člověk zamyslí nad tím co chce a co potřebuje a je člověk, co umí logicky, pragmaticky a progresivně uvažovat, tak řešení najdeš vždy.
Vím, že to tu moc nepatří, ale vlastním ZT 303, hledal jsem stroj, co by byl levný u uměl udělat tvrdou otrockou práci za málo peněz. Mám málo hektartů, takže Kirovec je pro mne nevyužitelný, proto jsem zvolil ZT 303. Většina mne od tohoto stroje odrazovala, když jsem ho koupil,tak si mysleli,že jsem blázen. Tento stroj mám něco přes rok a nemůžu na něj dopustit, ty nejtěžší práce zvládne bez problémů s minimálními náklady na provoz a opravy. Kdybych měl víc hektarů, řádově ve stovkách, tak bych se vůbec nebál jít i s málo penězi do staré K700 v pojízdném stavu a pokud bych potřeboval víc,tak bych si našel cestu i k novějšímu K744.
V dnešní době je evropa malá a leze dovést cokoli odkudkoli:
http://www.tec24.com/cs_CZ/kirovets_k_-a/mid_1932871.html
[url]http://www.agriaffaires.co.uk/used/farm-tractor/1/8643/kirovets/k-744.html
[/url]
http://www.truckscout24.de/search/ger/list.asp?mid=9&vehicletype_id=9&language=ger&substructure_id=0&make=365&model=744&pricefrom=-1&priceto=0&workinghoursfrom=-1&workinghoursto=0&productionyearfrom=0&productionyearto=0&country=&zip=&radius=0&price_type=1&sort=price&age=0&tst=&tmk=&tct=&action=Suchen
http://www.truckscout24.de/search/ger/list.asp?mid=9&vehicletype_id=9&language=ger&substructure_id=0&make=365&model=744&pricefrom=-1&priceto=0&workinghoursfrom=-1&workinghoursto=0&productionyearfrom=0&productionyearto=0&country=&zip=&radius=0&price_type=1&sort=price&age=0&tst=&tmk=&tct=&action=Suchen
http://www.techagra.pl/shwdet_mach.php?off=17561&p=6
Vím, že to tu moc nepatří, ale vlastním ZT 303, hledal jsem stroj, co by byl levný u uměl udělat tvrdou otrockou práci za málo peněz. Mám málo hektartů, takže Kirovec je pro mne nevyužitelný, proto jsem zvolil ZT 303. Většina mne od tohoto stroje odrazovala, když jsem ho koupil,tak si mysleli,že jsem blázen. Tento stroj mám něco přes rok a nemůžu na něj dopustit, ty nejtěžší práce zvládne bez problémů s minimálními náklady na provoz a opravy. Kdybych měl víc hektarů, řádově ve stovkách, tak bych se vůbec nebál jít i s málo penězi do staré K700 v pojízdném stavu a pokud bych potřeboval víc,tak bych si našel cestu i k novějšímu K744.
V dnešní době je evropa malá a leze dovést cokoli odkudkoli:
http://www.tec24.com/cs_CZ/kirovets_k_-a/mid_1932871.html
[url]http://www.agriaffaires.co.uk/used/farm-tractor/1/8643/kirovets/k-744.html
[/url]
http://www.truckscout24.de/search/ger/list.asp?mid=9&vehicletype_id=9&language=ger&substructure_id=0&make=365&model=744&pricefrom=-1&priceto=0&workinghoursfrom=-1&workinghoursto=0&productionyearfrom=0&productionyearto=0&country=&zip=&radius=0&price_type=1&sort=price&age=0&tst=&tmk=&tct=&action=Suchen
http://www.truckscout24.de/search/ger/list.asp?mid=9&vehicletype_id=9&language=ger&substructure_id=0&make=365&model=744&pricefrom=-1&priceto=0&workinghoursfrom=-1&workinghoursto=0&productionyearfrom=0&productionyearto=0&country=&zip=&radius=0&price_type=1&sort=price&age=0&tst=&tmk=&tct=&action=Suchen
http://www.techagra.pl/shwdet_mach.php?off=17561&p=6
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Trošku jsem se zajímal o nákup nového Kirovce přímo od výrobce (jak starší tak novější provedení). Ceny bez daně a cla jsou asi 2.5mil Kč za novou 701a a cca 4.5 za tuším 744 s motorem jamz. Ovšem problém by nastal, kdybych s tím chtěl jet po silnici. Bohužel ty motory nesplňují nesmyslné emisní normy. Jinak to jsou dobré mašiny, ale divim se,že s něma někdo šlape siláž. U toho zemědělského provedení převodovka dosti trpí (jiné je to u stavební či silniční modifikace). Bohužel všechny tyhle velmi dobrý stroje (stejně jako naše Tatra) dojedou na jednu věc, kterou je servisní síť. Ruku na srdce, kdo si koupí stroj a bude čekat min dva týdny na ND (ikdyž bude fanda a opravu si udělá sám)?
Co se týče spotřeby, tak si uvědomte, že dnešní nejlepší motory mají spotřebu někde kolem 205-210 g/kWh. Kírovec se pohybuje někde kolem 230-240g/kWh, ovšem na výslednou spotřebu má další vliv účinnost převodovky a hlavně účinnost přenosu tažné síly mezi polem a koly traktoru, potažmo rozložení hmotnosti (což hraje pro Kírovce). Píšete zde o tom testu s Fendem. Já jsem viděl pokračování toho videa, kde je místo tyče dlouhé lano, ale hlavně ten Kírovec má daný tažný bod ve stejné výšce jak Fend. Výsledek byl podle očekávání. A to určitě by šel Kírovec ještě trošku dotížit.
Jo , sháním informace o kombajnu SK10. Měl by to být axiál z Taganrogu.
Co se týče spotřeby, tak si uvědomte, že dnešní nejlepší motory mají spotřebu někde kolem 205-210 g/kWh. Kírovec se pohybuje někde kolem 230-240g/kWh, ovšem na výslednou spotřebu má další vliv účinnost převodovky a hlavně účinnost přenosu tažné síly mezi polem a koly traktoru, potažmo rozložení hmotnosti (což hraje pro Kírovce). Píšete zde o tom testu s Fendem. Já jsem viděl pokračování toho videa, kde je místo tyče dlouhé lano, ale hlavně ten Kírovec má daný tažný bod ve stejné výšce jak Fend. Výsledek byl podle očekávání. A to určitě by šel Kírovec ještě trošku dotížit.
Jo , sháním informace o kombajnu SK10. Měl by to být axiál z Taganrogu.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
Myslíš, že by sa nedal nový traktor prihlásiť u nás práve kvôli emisiám? Veď emisie v prvom rade zaujímajú výrobcu, ktorý musí splniť limit v domovskej krajine. A bolo by dosť zaujímavé, že by to v Nemecku nebol problém a u nás hotová katastrofa pre životné prostredie. Zaujímajú emisie aj prevádzkovateľa pri technickej kontrole, ale pár éčok naviac pri už aj tak nehoráznych sumách za kontroly zaručuje lepšie parametre ako na funglovke
Re: Kirovec
No dovolím si taky přispět - s tím dovozem je to opravdu mrzuté,ale dal jsem si letos závazek, že na Agritechnice musím ze zástupců Kirovce i Terrionu (předpokládám, že budou vystavovat opět odděleně) vymámit nějakou informaci ohledně možnosti či plánu na zastoupení v ČR...
K individ. dovozu toho nového - nemá cenu tu rozebírat dosti složitá pravidla dovozu a přihlášení při různých eventualitách, je faktž, že nový nesplňující emise nepřihlásíš. Chtělo by to udělat z něj "starého" či to nějak protočit přes přihlášení na někoho předtím třeba v Rakousku - ale: nechci tu rozhodně k tomu nabádat ale ruku na srdce u takového polního tahače se mi za cca 50 tisíc motohodín natočených na 3 našich tahačích jezdících dlouhá léta nikdy nestalo, aby bylo chybějící OTP či značka vážnější problém (projezdili několik okresů ČR a službovaly na SK)... nenabádám
K individ. dovozu toho nového - nemá cenu tu rozebírat dosti složitá pravidla dovozu a přihlášení při různých eventualitách, je faktž, že nový nesplňující emise nepřihlásíš. Chtělo by to udělat z něj "starého" či to nějak protočit přes přihlášení na někoho předtím třeba v Rakousku - ale: nechci tu rozhodně k tomu nabádat ale ruku na srdce u takového polního tahače se mi za cca 50 tisíc motohodín natočených na 3 našich tahačích jezdících dlouhá léta nikdy nestalo, aby bylo chybějící OTP či značka vážnější problém (projezdili několik okresů ČR a službovaly na SK)... nenabádám
Re: Kirovec
S papíry u Kirovce si myslím je nejmenší problém. Já bych to řešil jednoduše, tak jako vždy se starým autem,traktorem apod . Prostě bych koupil papíry na starého kirovce, nebo i s ním, a ty přišpendlit na nového a na blok vybouchat odpovídající čísla,k tomu povinné ručení a může se jet. Kdo z policajtů nebo na STK pozná co to je za typ? Kdyby byl někdo hodně zvědavý, tak budu tvrdit že je po kompletní GO.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Emise na traktory jezdící na poli to je blbost a šikana. Vše se dá udělat, ale nesmí být průser, jinak tě pak právnící okradou o všechno. U Kirovce ti řeknou, že mají motor (model) pro EU, ale je to pak asi min o 60% dražší než srovnatelný model s motorem JAMZ.
Re: Kirovec
No tak na Agritechnice myslím že Kirovec docela šokoval tím že vystavuje kloubák s vario-převodovkou... Otázka je kdy a nakolik vůbec bude reálná výroba tohoto stroje z nové 9-tisícové řady? Zajímavé je, že převodovka pochází od celkem málo známé firmy Mali, která v 90. letech kusově vyráběla (na tehdejší dobu) velké tracy s motory Liebherr. (Její zastoupení dokonce tehdy krátce inzeroval i na českém trhu Wincorp Agri.)
Re: Kirovec
Tak jsem ztratil poslední iluzi o reálnosti blízkého seriózního zastoupení Kůrovců v ČR... Zatímco na stánku Terrionu (celkem velkolepě pojatém) aspoň věděli, že existuje nějaké Tschechei a dokonce prý po veletrhu budou vybírat zastoupení pro ČR, byť dle mne poněkud nešťastně tlačí na to, že to vlastně vůbec nejsou ruské traktory, ale jen v Rusku zkompletované z německých komponentů nabitých elektronikou (toto technicko-technologické spojení u mne vyvolává mírné mrazení u těchto jinak velmi sympatických a zajímavých traktorů , tak na stánku Kirovce, který si v "reprezentativnosti" mohl zadat snad jen s pár čínskými traktorovými značkami (např. Turecké značky byly už o kus dál ) vládl totální nezájem ve stylu my jsme německé zastoupení, tady máte prospekt na starou 744 a víc po nás nechtějte. Tak jsem to vzdal...
Re: Kirovec
No, v tom je ten zakopaný pes výchdoevropských (i našich) firem. Má dobré produkty (šikovní inženýři, technologové, dělníci, servisáci), ale to další (marketing, obchod, obchodní zastoupení a řízení podniku) nestojí za nic (jsou to převážně dobrodruzi a mafiáni). Nejsem rasista, ale jeden žid by strčil do kapsy celé obchodní oddělení kdekterého podniku.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
http://www.youtube.com/watch?v=tZczP8uxhCA
pravda o souboji titánů zveřejněném na FARMVIDEU
pravda o souboji titánů zveřejněném na FARMVIDEU
Re: Kirovec
Takové přetahování považuji za líbivý nesmysl, který o daném traktoru nic nevypovídá.
Je to jen o šikovnosti řidičů nejen na poli. Každý stroj má nějaké nesporné plusy a mínusy.
Co víc k tomu dodat, hlavně že je na co koukat.
Je to jen o šikovnosti řidičů nejen na poli. Každý stroj má nějaké nesporné plusy a mínusy.
Co víc k tomu dodat, hlavně že je na co koukat.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Tak jsem našel tohle http://www.youtube.com/watch?v=aUvlYhFOBzU&feature=related
Jinak prosím nevíte někdo, jak funguje diferenciál u K700, co jsem pochopil já, tak to vlastně je jenom spojka, která odpojí na základě "něčeho" vnitřní kola. Ale nevím, co tohle odpojení ovládá.
Jinak prosím nevíte někdo, jak funguje diferenciál u K700, co jsem pochopil já, tak to vlastně je jenom spojka, která odpojí na základě "něčeho" vnitřní kola. Ale nevím, co tohle odpojení ovládá.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
to miki: dobrá otázka ale těžko se mi to vysvětluje máš pravdu rozpojí se v diferencialu spojka dá se říct že to ovládají vzniklé osové síly spolu s pružinou vysouvají zuby ze záběru (myšleno při zatáčení při rovné jízdě jsou obě kola plně hnaná )
Re: Kirovec
premo píše:to miki: dobrá otázka ale těžko se mi to vysvětluje máš pravdu rozpojí se v diferencialu spojka dá se říct že to ovládají vzniklé osové síly spolu s pružinou vysouvají zuby ze záběru (myšleno při zatáčení při rovné jízdě jsou obě kola plně hnaná )
Děkuji, to jsem se také dočetl, jenom právě nechápu, co jsou to ty "vzniklé osové síly". Od čeho jsou, jak vzniknou.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
Nikdy mě nenapadlo rozebírat síly v diferenciálu myslím že osové síly vzniknou rozdílnými otáčkami kol při zatáčení
Re: Kirovec
A nebo taky při tom, když jedno kolo najede na led. To nedává smysl. Proto jsem položil ten dotaz, jelikož taky sám nevím
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
Je mnoho typů samosvorných diferenciálů. Obecně fungují tak,že pustí malý rozdíl otáček kol,resp. běžné zatáčení při provozu na tvrdém povrchu,ale při velkém rozdílu,kdy je jedno kolo na ledě nebo na blátě se samosvor sepne nebo sevře a kola se začnou točit stejně.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
poulm píše:Je mnoho typů samosvorných diferenciálů. Obecně fungují tak,že pustí malý rozdíl otáček kol,resp. běžné zatáčení při provozu na tvrdém povrchu,ale při velkém rozdílu,kdy je jedno kolo na ledě nebo na blátě se samosvor sepne nebo sevře a kola se začnou točit stejně.
Ale Kirovec nemá samosvorný diferenciál. On má prostě jen zubovou spojku, která je při jízdě rovně zapnuta (obě kola jsou v záběru) a při zatáčení je výkon přenášen pouze na jedno kolo, druhé se "volně otáčí". Můj dotaz byl, co nebo čím je je tato spojka ovládána. Budu se snažit najít nějaký obrázek s popisem.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Kirovec
Tak tam bude nejspíš nějaký jednoduchý mechanizmus, který zareaguje na rozdíl otáček mezi košem nebo unašečem a hřídelí a tu spojku rozepne,jak se otáčky srovnají,tak se zase spojka sepne třeba pružinou nebo něčím podobným.
Nějaký nákres nebo obrázek by byl lepší pro pochopení.
Nějaký nákres nebo obrázek by byl lepší pro pochopení.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Pěkné obrázky.
Já v tom vidím normální diferenciál,akorát je trochu jinak vyrobený než je běžné.
Na té nápravě nikde nevidím něco,co by fungovalo jako uzávěrka,spíš bych řekl,že ten diferenciál zároveň funguje jako samosvorný.
Já v tom vidím normální diferenciál,akorát je trochu jinak vyrobený než je běžné.
Na té nápravě nikde nevidím něco,co by fungovalo jako uzávěrka,spíš bych řekl,že ten diferenciál zároveň funguje jako samosvorný.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Tohle není klasický diferenciál, chybí tady satelity. Spíš mně to připomíná samosvor.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Kirovec
Takže je to samosvorný diferenciál, co víc řešit? Na tom obrázku je to pěkně vidět,jak tam jdou ta ozubena kola a jak ta pružina rozpíná ten středový mechanizmus,čím větší je rozdíl otáček,tím víc ho svírá. Dost by mne zajímalo,jakou to má životnost a jak to pak opravit, když vidím mnohé Kirovce se motat přes 30let a nikdo to nikdy neřešil,s výměnou oleje v nápravách se taky nikdy nikdo v kolchozech nepřetrhl, tak to pak klobouk dolů nad umem rusáků,když vezmu v úvahu i další technické zajímavosti v převodovce atd., tak si myslím, že ten stroj v těch skalních dobách okolo sedmdesátých let vývojově v některých věcech hodně předběhl dobu.
Sice to byl stroj původně určený pro armádu,ale i tak dobřem, že se pak ujal v zemědělství.
Sice to byl stroj původně určený pro armádu,ale i tak dobřem, že se pak ujal v zemědělství.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Právě že to bylo pro armádu....co se týče vývoje byli sověti hodně napřed. Když kdysi zadali američani parametry ruslanu do počítače tak jim počítač vyhodnotil že to lítat nebude a rusům to už dávno lítalo.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Kirovec
Muselo jim to lítat,jinak by šli konstruktéři a technici do gulagu nebo rovnou ke zdi
Takovou motivaci američani neuplatňují.
Takovou motivaci američani neuplatňují.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Kirovec
Nevím zda reaguji na správný dotaz,ale vyhledat foto Kirovců není zase tak těžké,zadal jsem Do hledače na seznamu Kirovec K 701 M a je tam hafo obrázků,i nákres s rozměry......... Byl jsem až překvapený v jakých modifikacích se vyráběl a stále vyrábí...........
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků