Kirovec

Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 06 led 2007 01:00
Bydliště: Zap.Slovensko

Příspěvekod Polnohospodar » 12 led 2007 13:48

Nieco najdes na tejto novej nemeckej stranke

http://www.kirovets-michi.de.tl/Home.htm

rozmery najdes tu

http://mkmagazin.almanacwhf.ru/venicle/ ... irovec.htm

ale najlepsie je zadat si do google slovo kirovec v rustine a dat vyhladavat v obrazkoch

Příspěvky: 8
Registrován: 28 srp 2006 19:25
Bydliště: CHORNICE

Příspěvekod vajda » 12 led 2007 16:38

Polnohospodar:
díky díky to je to co jsem potřeboval - suprový stánky 8)
Rozestavěno:
řezačka Class Jaguár 840 - 40%
Fekál za traktor - 90%
Kírovec k 700 - 50%

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 21 led 2007 19:33


Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 10 bře 2007 23:21


Příspěvky: 2
Registrován: 20 bře 2007 16:53

Příspěvekod Johny1490 » 20 bře 2007 18:09

Kirovec je stary rusák kery toho vydrzi hodne fakt dobry stroj

Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2006 09:19
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod PS » 15 dub 2007 18:34

Strávil jsem na něm 9 let na naší rodinné farmě. Byl to můj mazel a při každé vzpomínce musím téměř zatlačit slzičku. Opečovával jsem ho jako v bavlnce. V létě sice nic moc klima, ale monumentální stroj, před kterým na silnici s respektem uhýbaly i kamiony. 14,9 l V8 turbo napoví dost...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 16 dub 2007 22:13

Je to fakt parádní stroj, ale občas sme mysleli že je někde proražená nádrž jak se rychle ztrácela nafta, ale kdo s nim uměl jezdit tak se s 12m bránama dostal i na spotřebu 6,5 l/Ha Jinak nikdy nezapomenu na zvuk toho turba. :)

Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2006 09:19
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod PS » 17 dub 2007 23:12

6,5 l s 12 m bránama? To je docela dost. Když si vzpomenu, tak GF 6000 (6m radličkový Kromexim) na 12 - 15 cm kolem 7 - 8 l/ha, PB 800 (roudnický kombinátor 8 m) na výsevní hloubku cca 4,5 - 5 l/ha a hluboká podmítka Kromexem na 20 a i více cm cca 10 l/ha. Byl to K 700A s motorem V8 JaMZ 238 ND2 (240 k), r.v. 1989.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 18 dub 2007 14:55

Záleží taky na tom jak má kdo těžkou nohu, jak umí řadit - poslouchat motor a v druhu půd. je rozdíl mezy hlinitopísčitou půdou a jílovitou ulepenou černozemí. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 18 dub 2007 19:50

Je to přesně jak píše vašek, taky záleží na tvaru pole, na malym poli ti to naskáče na souvratích, ale na dlouhejch lánech kdy uděláš 1Ha cestou dolu a druhej cestou zpátky sou ty spotřeby neuvěřitelný. :D

Příspěvky: 56
Registrován: 29 srp 2006 16:43

Kirovec

Příspěvekod Jirka.st180 » 17 pro 2007 22:11

Nemáte někdo prosím fotky Kirovců který se nedostaly na net.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Re: Kirovec

Příspěvekod vasek » 17 pro 2007 22:54

Jirka.st180 píše:Nemáte někdo prosím fotky Kirovců který se nedostaly na net.


Fotky ne, ale nějaké to video na netu lze najít. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=D-6wwtX9uzk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=M4-UesAc ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xtTUd-7nKfQ

Snad to tady ještě nebylo. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 17 pro 2007 23:07

To turbo prostě miluju. :D

Příspěvky: 56
Registrován: 29 srp 2006 16:43

Příspěvekod Jirka.st180 » 17 pro 2007 23:23

:shock: Tak to je něco fakt moc pěkný!! to turbo opravdu hvízdá krásně.

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Příspěvekod Vaclav UPZT » 29 led 2008 21:52

Taky mám rád zvuk Kirovce,moc rád jsem s nim jezdil.
V Rusku nám říkali,že když tam dáme České turbo,pískání přestane.
V nákladních autech MaZ to u stejného motoru dělali a opravdu je to znát,ale stratilo by to koluzlo. :)

Příspěvky: 77
Registrován: 17 zář 2007 21:09

Příspěvekod cibusp » 31 led 2008 21:12

jojo, kírovec, to je srdeční záležitost, pamatuju když jsem byl malej, měli u nás na statku 5 škodovek, ale jen 1 kírovce, kdo ho dostal, byl král, je to skutečně tank na kolech. Jinak tady u nás v okolí jich taky pár je, 1 pojízdnej (dosud jezdí na polních pracech) hned ve vedlejší vesnici, a 3nebo 4 jsou směrem ze Žatce na Most (asi, protože tam jsem je viděl na poli, to byla paráda pokoukáníčko a hlavně posloucháníčko :D :D )

Příspěvky: 1
Registrován: 15 kvě 2008 10:03
Bydliště: Bruntál

Re: Kirovec

Příspěvekod certik » 15 kvě 2008 12:21

Dobrý den,tak vas tady všechny zdravim.Na "Káčku" jezdím už 4 roky.Mám 8-válcoviho žlutáska.Tyto mašiny jsou nezmaři,ale maji nevýhodu v převodovce.Kolikrát se mi stalo že sem na zpátečku nemohl vyřadit a ani spojka nevypinala...Tuhle mašinu nezastavíte ani přes brzdu!Zbýva jen zatáhnout za zdechák a doufat.Párkrát sem si takhle i zhodil zaoranej pluh v polu.... :lol:

Příspěvky: 2
Registrován: 15 kvě 2008 15:41

Re: Kirovec

Příspěvekod ales » 15 kvě 2008 15:53

v sobotu jdu jednoho k700 obhlidnout ke koupi tak su zvedavej zatim mam jenom krystala ale potřebuju neco 4*4 jsem z vysočiny a 4 je 4kolka.tak uvidim.za kolik se hodi koupit chce za nej 70.tis s spz a novy gumy.

Příspěvky: 1
Registrován: 19 led 2008 16:24
Bydliště: Spůle

Re: Kirovec

Příspěvekod Broník » 19 kvě 2008 20:40


Příspěvky: 1
Registrován: 02 led 2009 22:03

Re: Kirovec

Příspěvekod Robo » 02 led 2009 22:08

Mame na predaj 2 ks KIROVEC K 700A,jeden v dobrom stave a druhy na ND,je k tomu aj nejaka literatura / v rustine.../

Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2009 23:32
Bydliště: Okrouhlice (Havlíčko Brodsko)

Re:

Příspěvekod frr-82 » 04 zář 2009 21:09

PS píše:Strávil jsem na něm 9 let na naší rodinné farmě. Byl to můj mazel a při každé vzpomínce musím téměř zatlačit slzičku. Opečovával jsem ho jako v bavlnce. V létě sice nic moc klima, ale monumentální stroj, před kterým na silnici s respektem uhýbaly i kamiony. 14,9 l V8 turbo napoví dost...


Neni divu když zabere skoro celou silnici :D

dvě videa při tahání břemene/zátěže:
http://www.youtube.com/watch?v=4NV-AOK5 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=IUWWn9JMirc&NR=1

Kdyby šel upravit že by měl nižší spotřebu,v kabině by byl menší hluk pohodlí jak moderní kabině,do přední časti by šel dát nějaký pluh na sních nebo sněžná fréza (pro zimní použití) a místo kol pásy to by potom bylo dělo :D

Příspěvky: 8
Registrován: 28 kvě 2009 13:03

Re: Kirovec

Příspěvekod matuš » 05 zář 2009 13:25

strejda říkal že za kirovcem tahal nesený devitiradličák a když snim jel po cestě tak měl problémy projet pod drátama a orali na 2 směny za den udělali 30 ha ale 500-600 litrů nafty bylo fuč ,ale taky mi řilal že kirovec byl uspornější než 120 xx protože když oraly 2x 120-citky tak poorali stejně jak ten kirovec ale celkocvou spotřebu měli 2x větší než kirovec
Naposledy upravil matuš dne 14 zář 2009 17:53, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
Příspěvky: 323
Registrován: 03 pro 2007 20:33
Bydliště: Levice okolie (SR)

Re: Kirovec

Příspěvekod CBS » 05 zář 2009 23:40

600l / 30ha = 20l/ha čo je celkom slušná spotreba.Jeden známi známy s K700 A + 5PHX35 18l/ha a rám pluhu sa sem tam aj šúcha po zemi :wink: . Kirovec je legenda, ktorá azda poteší každého kto ju v dnešnej dobe zazrie v poli. Niekde sa písalo že domáce traktory Škoda 180 nešli na odbyt kvôli tlakom z RVHP a dovozu Ruských traktorov, no myslím si že aj v dnešnej dobe by dostal určite zelenú stroj navrhnutý armádou do ťažkých podmienok pred strojom ktorý údajne vznikol na družstve. Tým samozrejme nechcem haniť Š 180, oba traktory boli skvelé traktory, o čom svedčí fakt že niektoré podniky ich prevádzkujú aj dnes aj keď poredšie. Rád by som si aspoň posedel v novom Kirovci, no na našom trhu si tieto stroje nejako nenašli miesto aj keď si myslím že môžu plne konkurovať ostatným výrobcom ťažkých kĺbových traktorov.

Příspěvky: 123
Registrován: 25 říj 2007 15:51

Re: Kirovec

Příspěvekod Vaclav UPZT » 19 zář 2009 21:35

Škodovka 180-ka se nedá s ostatnímy kloubovýmy traktory srovnat.Byla skonstruována na koleně v JZD Dolany u České Skalice,ale za její dobu výroby v Doksech se o mnoho nezmodernizovala.Motor z typu RT na MTS,převodovka zcela nevhodná pro traktor(i u nákladních aut těžce pokulhávala za konkurencí již v 80 letech),hydraulika dostala lepší čerpadlo a rozvaděč,řízení Orstu.O nějakém řazení pod zatížením,nebo reverzu u typu N nebylo ani vzdechu.
Crystal 16145 byl proti ní kočár.V době vroby Š 180 nebyl zájem něco modernizovat,přesto ře se o to mnoho lidí snažilo.Nezapomeňte že naše republika a celé RVHP nebylo na tom finančně dobře a veškteré zvýšení výrobních nákladů (což změna výrobní technologie vyžaduje)bylo jen těžko prosaditelné,to bylo ve všech oborech v této zemi.
Přesto Škodovky z našich polí a farem jen tak nevymyzejí,ceny komodit tomu hodně pomahají. :(

Uživatelský avatar
Příspěvky: 323
Registrován: 03 pro 2007 20:33
Bydliště: Levice okolie (SR)

Re: Kirovec

Příspěvekod CBS » 03 říj 2009 22:29

Vaclav UPZT píše:Škodovka 180-ka se nedá s ostatnímy kloubovýmy traktory srovnat.Byla skonstruována na koleně v JZD Dolany u České Skalice,ale za její dobu výroby v Doksech se o mnoho nezmodernizovala.Motor z typu RT na MTS,převodovka zcela nevhodná pro traktor(i u nákladních aut těžce pokulhávala za konkurencí již v 80 letech),hydraulika dostala lepší čerpadlo a rozvaděč,řízení Orstu.O nějakém řazení pod zatížením,nebo reverzu u typu N nebylo ani vzdechu.
Crystal 16145 byl proti ní kočár.V době vroby Š 180 nebyl zájem něco modernizovat,přesto ře se o to mnoho lidí snažilo.Nezapomeňte že naše republika a celé RVHP nebylo na tom finančně dobře a veškteré zvýšení výrobních nákladů (což změna výrobní technologie vyžaduje)bylo jen těžko prosaditelné,to bylo ve všech oborech v této zemi.
Přesto Škodovky z našich polí a farem jen tak nevymyzejí,ceny komodit tomu hodně pomahají. :(

Aj keď je to tu trocha of topic: Chcem iba doplniť, dočítal som sa že snahy o modernizáciu boli, aj bolo postavených pár prototypov ale na vedení Liazu žiadna modernizácia nebola schválená.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2009 23:32
Bydliště: Okrouhlice (Havlíčko Brodsko)

Re: Kirovec

Příspěvekod frr-82 » 17 říj 2009 18:20

Možná už to tu někde je(nebo bylo ale pokud ne) na truck foru jsem objevil toto: http://img166.imageshack.us/i/21406tg3.jpg/

Příspěvky: 1
Registrován: 25 říj 2009 19:33

Re: Kirovec

Příspěvekod Broněk » 25 říj 2009 19:48

Nová řada Kírovců je výkonově naladěla 350 , 400 a 450 koní. Uvidíme jeslti se objeví někdo , kdo bude schopný je dovážet do Evropy popřípadě k nám.
Rozhodně nesouhlasím s tím , že Kírovec je už dávno out. Samozdřejmě,že co se týče převodovky a pohodlí se to nedá srovnávat. Ale vezměte v potaz,že například ta novika od Zetoru ( revezrace řazená pod zatížením ) měl Kírovec už před 25ti lety !!!
Nedá mi to abych se nevyjádřil také k přetahování Fendta a K701P. Nepovažuji to za právoplatný a spravedlivý souboj, natož test !
Další pomluva je spotřeba. Jeden podnik v našem regionu udělal test za přítomnosti servisáků od NH ,kteří zapůjčili šestiradličný pluh Lemken. Byl tam nějaký traktor NH cca 200 koní a K700A . Stejný čas, pole , nářadí. Spotřeba byla srovnatelná. :D

Příspěvky: 114
Registrován: 21 led 2009 21:40

Re: Kirovec

Příspěvekod premo » 25 říj 2009 21:42

bohužel tě musím zklamat kirovec nemá reverzaci řazenou pod zatížením akorát 1-4 rychlost se zasebou řadí pod zatížením přičemž 1 z neutrálu se musí řadit se spojkou na tu dobu geniální převodovka ,ale se spotřebou jsi se trefil ,pokud se dá za kirovec adekvátní nářadí jeho výkonu je schopen dosáhnout stejné spotřeby nebo i menší než mnohé dnešní traktory plné elektroniky s polovičními objemy motoru.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: Kirovec

Příspěvekod poulm » 27 říj 2009 21:37

Mrkněte na obrázky na http://www.farmphoto.com/forum.aspx?fid=66&auth=&n=0&tab=idx
dole, celkem pěkná sbírka.
Řekl bych, že ty nové K744 nejsou až zase tak pozadu za JD,NH,CASE,MF,FENDT apod.
Měl jsem štěstí v jednom sedět před pár lety a nic mi v kabině nechybělo, pohodlné křeslo, palubní deska jak v migu,kvaltů mraky včetně 4 stupňového násobiče, klima na přání a mnoho dalších vychytávek, bohužel už jsem ho u nás dlouho neviděl, ale jezdí jich docela hodně v německu a v polsku. Když se člověk víc zajímá, tak ledacos sežene.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: Kirovec

Příspěvekod poulm » 27 říj 2009 22:07

Ještě jedna raritka : http://www.youtube.com/watch?v=0Uo9R2poYq0
je tam obrázek s Kirovcem na pásech, takže Case Quadtrac má těžkou konkurenci :lol:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků