Kirovec
Jsou to John Deere 8210 a John Deere 8100-šlapou nádherně, co vim tak akorát jednou měl na 8210 vytřískaný okno od mačkače Kuhn FC 302 GV, dneska už mají při sečení radši drátěný kryty na okna
Jinak ještě koupili JD 6920S, JD 6820SE a JD 6110SE(ten jezdí jenom s krmným vozem Frasto Storm 90, nikdy neměl za sebou snad nic jinýho )
Svezení v 8210 je fakt super (jednou sem jezdil s bezoreb.sečkou JD a jednou vozili vojtěšku na siláž).... mam hodně fotek,ale pomalej net, takže celkem problém
Jinak ještě koupili JD 6920S, JD 6820SE a JD 6110SE(ten jezdí jenom s krmným vozem Frasto Storm 90, nikdy neměl za sebou snad nic jinýho )
Svezení v 8210 je fakt super (jednou sem jezdil s bezoreb.sečkou JD a jednou vozili vojtěšku na siláž).... mam hodně fotek,ale pomalej net, takže celkem problém
- Vojtěch Rada
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
Super, že se někdo zajímá o Kirovce. Mě jde o nové Kirovce v červených barvách s výkonem 450 nebo 500PS. Neví o nich někdo něco? Těmto by se žádný John Deere nevyrovnal.
- Honza 2
Kirovce jsou dobrý stroje.U nás jsou tři K 700A, a nemůžem si je vynachválit.Myslim si,že je škoda,když se používaj jen na jámě.Takhle se nevyužije ten skrytej výkon.Projedou opravdu vším.Tam kde se moderní traktor boří,starej kirovec projede a jede dál.jedinej případ,kdy u nás zapad kirovec,bylo když vjel v noci na poli do 30 cm vody.Páni,jak ten byl zahrabanej.
Martin x píše:Kirovce jsou dobrý stroje.U nás jsou tři K 700A, a nemůžem si je vynachválit.Myslim si,že je škoda,když se používaj jen na jámě.Takhle se nevyužije ten skrytej výkon.Projedou opravdu vším.Tam kde se moderní traktor boří,starej kirovec projede a jede dál.jedinej případ,kdy u nás zapad kirovec,bylo když vjel v noci na poli do 30 cm vody.Páni,jak ten byl zahrabanej.
Svatá pravda ten projede skoro vším.To už musí bejt,aby ostal vyset.Nato že má podle knížky psanejch 220 koní je to nezmar a pokořil by i současné traktory stejného výkonu.Myslím tím v tahu a né v ekonomice provozu.Jinak jeho doba je nenávratně pryč,ale ostaly pěkné vzpomínky.
Joska
Přeci Kirovec měl řazení pod zatížením na tu dobu dobrej stroj, ale i ted v českým meziříčí maj dvě ne tři Káčka jedno tahá Tigra 4AS a druhej sečku CO9 jsou tahače jak mají být pak na broumovsku jsou dva v kopřivách červenej a žlutej v Provodově tam mají taky Káčko jsou všude
Jenda píše:TO Vašek:no ta ekonomika když se za ním tahala 4metrová sečka dobrá nebyla.
Copak sečka,ale dříve tahal tří nebo čtyř radličnýho Jugoslávskýho Tigra na proorání a chlapy říkali že na noční jim stačili nádrže jen tak tak.A to je dvakrát 300 litrů To pak byla ekonomika,ale vlastně tenkrát to bylo jedno všeho bylo mnógo.
No to ano ale vtedy aj nafta a vubec vsecko bilo lacnejsi....My sme mneli 2 a jeden uz zrusili koupili case a JD jeden este stale je ale asik uz nepojede ale to bili casy kdyz sem s tatou jako 10 rocni kluk jezdival kabina obrovzka pohodli na tu dobu obrovske jo ale ted 3 traktori maji co robit aby vubec stihli za tu sezonu vsechno udelat a kdisik to robivali unas 2 kirovci to bili masiny my mame 210 konoviho ale uz si odpociva tak ufidime ci este pojede ale moc bich som sa nevsadal ze pojede to je velka skoda.
Jo Kirovec je mašina taky jsme měli K-701 dvanáctiválec to je docela vzácnost jenže dneska na to sehnat obsluhu je už problém - žár v kabině od podlahy, vibrace, hluk... S tím výkonem u Kirovců je to co zdroj to jiný údaj nejstarší K-700 se šikmou kapotou měla uváděno 220k, K_700A kterejch je zdaleka nejvíc 210k, K-701 se uvádí 300 nebo 320k, nevím jestli v ČR jezdí někde K-701M ten měl taky několik variant a pak už moderní 734 a 744 od 250k nahoru s různejma motorama - pro SRN tam dávají Deutz místo ruských. To byly ještě mašiny bez přemíry elektroniky nevím jak je na tom dneska 745. Ale jsem zvědavej jestli se k nám někdy budou dovážet i menší řady 3000 a 5000 a za jakou cenu má to spoustu německých komponentů a sériovka se rozbíhá velmi pomalu třeba někdy...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník