Vývoj

Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 16 črc 2009 19:15

Vývoj

Příspěvekod JD 6910 TLS » 28 zář 2009 17:31

Možno sa vám to bude zdať ako blbé vlákno. Ale aký je váš názor na vývoj kombajnov vo svete? Čo myslíte môže sa ešte objaviť nejaký nový systém mlátenia alebo niečo podobné???
Obrázek
Keď stroj, tak JOHN DEERE

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Vývoj

Příspěvekod VonVagel » 28 zář 2009 19:22

Celkem dost zajimavy system je od GLEANER, urcite to je dost jine nez zname:) Rika se ze s necim novym ma prijit firma CLAAS...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: Vývoj

Příspěvekod michal.Š » 28 zář 2009 22:25

O moc jiné to není, je to jen axiál převrácenej na bok.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 19
Registrován: 13 srp 2009 23:49

Re: Vývoj

Příspěvekod lexikon » 28 zář 2009 23:20

podla mna celkom zaujimava tema. ja osobne dufam,ze claas prinesie nieco nove. mohli by prepracovat vario listu a niektore dalsie veci tiez. a ked uz by prisli s niecim uplne novym,tak im zelam,aby to fungovalo

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Vývoj

Příspěvekod VonVagel » 29 zář 2009 07:04

To michal: myslím že to je dost jiné:) jinak CLAAS uz mel davno predelat Vario listu, je posledni ktery musi pridat plechy...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: Vývoj

Příspěvekod michal.Š » 29 zář 2009 19:00

V čem o dost jiné? Princip je stejný jak u axiálu, akorád na sítech to má 2 válce které jsem pořádně nepochopil jak pracujou. Bylo vyzkoušeno už mnoho mláticích mechanizmů, samotnej Claas jich měl hodně, na papíře. Co z toho udělal to nevím, ale bylo to docela impozantní. Ten poslední z roku 2006 bych viděl jako možný nástupce Lexiona, nebo jak vy tady říkáte: úplně novej kombajn od Claase a jak mi zdělil jednou prodejce: superkombajn od Claase. Každopádně různé druhy mlátiček se zkoušely i v SSSR, pneumatická mlátička. A nebo u nás, ŽMB 330, šlo o kombajn se semerádovou mlátičkou, byl jeden kus. Asi nejzajímavější stroj co je, byl představen v Argentině, David mě možná opraví:-), prostě v Latinské Americe. Jde o kombajn s mlátičkou jako má Lexion akorád s tím , že je tam možnost odpojit bubny, takže to pracuje pak jako čistej axiál.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 612
Registrován: 15 led 2007 09:04
Bydliště: Opava

Re: Vývoj

Příspěvekod VonVagel » 30 zář 2009 10:16

Mel jsem na mysli typ R6...Gleaner dela i klasicky Axial:) i kdyz klasicky taky nevypada...
http://www.agcoiron.com/

A6 Serie http://www.agcoiron.com/fileUpload/GL09A6_FINAL.pdf
R6 Serie http://www.agcoiron.com/fileUpload/GL09R6_FINAL.pdf
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...

Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/

Příspěvky: 11
Registrován: 19 zář 2008 18:42

Re: Vývoj

Příspěvekod aaron » 30 zář 2009 17:13

ten princip ako R6 nevyuzival aj new holland?? inak ta mlaticka nieje spomalovana prave kvoli tomu ze tok hmoty sa musi otacat o 90 stupnov??

Příspěvky: 19
Registrován: 13 srp 2009 23:49

Re: Vývoj

Příspěvekod lexikon » 30 zář 2009 17:51

tok hmoty sa praveze nemusi otacat o 90 stupnov, si zober,ze ten axial je natoceny do polohy klasickych mlatacich bubnov ako su v kazdom kombajne,v ktorych sa tiez hmota nikam nemusi tocit.. proste hmota si ide svojim smerom,len mlatky na bubne ju neposuvaju dalej v pozdlznom smere,ale doboku.. ale zaujimalo by ma,ake vykony podavaju tie stroje v praxi,lebo v nasich koncinach sa take nieco asi nepohybuje.. :?:

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: Vývoj

Příspěvekod michal.Š » 30 zář 2009 19:45

Tudiš se musí otočit o 90° protože přeci změní směr!! U klasického mlátícího mechanizmu, tangenciál, se nemusí otáčet, protože hmoda jde dál po středové ose kombajnu přes buben. Gleaner A6 je akorád ten přebarvenej Massey Ferguson Fortia kterej se prodává taky pod značkou CHallenger, Fendt a Laverda. Typ R6 je pravej Gleaner.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 10
Registrován: 11 srp 2007 21:46

Re: Vývoj

Příspěvekod votech » 20 lis 2009 23:29

no ten GLEANER se mi nezdá zas až tak dobrej nápad, docela by mně zajímalo jak je tam vyřešený těžiště

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Re: Vývoj

Příspěvekod OŤAS » 21 lis 2009 00:07

Letos jsem na Agritechnice očekával něco nového a hlavně od firmy Claas, ale asi se ta "blbá doba" odrazila i na vývoji. Osobně jsem stále nepochopil jen jednu velkou změnu u mlátiček silnějších verzí Tucano, a to vložení Hybrid systému, sice jen s jedním rotorem ,a le mám takovou obavu že si tímto vykopali hrob pro slabší verze Lexionů.

Stále čekám že se najde zase něco nového a převratného byť by to měl být jen výkřik jako např. Laverda MX 300 nebo ARCUS od MDW.
Každý člověk má právo na můj názor.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Re: Vývoj

Příspěvekod Kuba Medera » 21 lis 2009 13:03

Při probírání sklízecích mlátiček ve škole nám byly promítnuty obrázky staré Laverdy, která měla axiální mláticí a "vytřásací" buben v jednom místo šikmého dopravníku. Tento buben byl uložen napříč a materiál do něj vstoupil z jedné strany ( od pravého kola po směru jízdy ) a vylezl na druhé straně ( u levého kola ) Na konci bubnu byla malá šroubovice ( asi 1,5 závitu ), která házela slámu do řádku. Buben měl zajímavé prvky a měl za funkci jak mlátit, tak i vytřásat. Ve vnitřku kombajnu se odehrávalo jen čištění ( pokud si dobře obrázek pamatuji ). Bohužel označení tohoto typu Laverdy si nepamatuji, ale systém byl vskutku zajímavý a nevídaný. Kdo o tom má více informací, popřípadě fotografie, tak sem s nimi.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 26 dub 2009 22:08

Re: Vývoj

Příspěvekod Tomyh » 21 lis 2009 13:19


Zpět na Všeobecná diskuze o kombajnech a řezačkách

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků