LEXION 600
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To je pravda, ale 600 tady nebude. Když chcete super výkonný kombajn, axiální, kupte si John Deere STS, dostanete to nejlepší z nejlepšího A jako druhý kombajn 2266HM.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Nevím hoši, ale když se tak dívám na to, mám toho Lexiona na stole, tady u počítače, vidím za oknem to bílé počasí krásné, tak mám takovou lepší náladu. Když se na to vše podívám
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
Zajeď si do Pelhřimova,prohlídni si krematorium,ať víš do čeho jdeš
Jak v Kameňáku 3: "jo opravář,to se pozná,třísk a poprdeli"
Jak v Kameňáku 3: "jo opravář,to se pozná,třísk a poprdeli"
Lexion 600 na našem trhu je přichystanej, na Techagru bude, stojí asi 314 900 GBP, to je dost, výkon až 80 t/hod . Včera mě ze servisu přivezli na něj prospekt, má asi 48 stránek, je fakt dobrej!!! A je nová 570 Plus, má zvýšený výkon na cca. 445 koní, vylepšenej drtič, jde lehčejc, a pozměněnej rotoplus.
Chci vidět, jak se Lexion 600 dostane na 80 t/hod V prospoktech napíšou nějaký výmysl, který někdo někde spočítal... Teoreticky to někomu vyšlo, ale při přijatelné úrovni ztrát to nejde. Při prům. výnosu 8 t by to dělalo 10 ha/hod Také všude píšou, že to má o 15% vyšší výkon než 580 a optej se někoho, kdo jezdí 580 kolik dělá za hodinu v 8 t porostu.
Bude to podobný jako když přišla 580, tak se také začaly zatracovat 480 a dnes, když jedou vedle sebe na poli, tak je skoro to samé (kromě spotřeby)
Ať mi někdo od Claasu vysvětlí, co je na tom kombajnu v průchodu hmoty tak světoborného oproti např 480 z roku 2000. Rotory koncepčně z 570 a profukování sít zestrany, jinak ani píď.
Za tu sumu, co za to chtějí je to nereálné, aby to ekonomicky vyšlo
Na předváděčce ve Stěžerech před 2 lety také vyrukoval JD s STS s výkonem 7-10 ha/hod (tak to alespoň hlásil ten borec z pódia) a pak byl ten kombajn rád, že dobrečel za půl hodiny těch pár arů co tam měl přidělený...
Bude to podobný jako když přišla 580, tak se také začaly zatracovat 480 a dnes, když jedou vedle sebe na poli, tak je skoro to samé (kromě spotřeby)
Ať mi někdo od Claasu vysvětlí, co je na tom kombajnu v průchodu hmoty tak světoborného oproti např 480 z roku 2000. Rotory koncepčně z 570 a profukování sít zestrany, jinak ani píď.
Za tu sumu, co za to chtějí je to nereálné, aby to ekonomicky vyšlo
Na předváděčce ve Stěžerech před 2 lety také vyrukoval JD s STS s výkonem 7-10 ha/hod (tak to alespoň hlásil ten borec z pódia) a pak byl ten kombajn rád, že dobrečel za půl hodiny těch pár arů co tam měl přidělený...
přesně tak.ty kombajny jsu pořad mlatičkově stejny.Akorat tam přidaj nejakou elektriku zaoblej plechy a je to.A somozřejmě motor jako krava.Stejně ryclejc nejede i když ma koně.jezdil jsem letos s580tku a davala pšenice 89metráku a ja s9metrovou lištou s480tkou a jezdil stejně jako ja.A dělal jsem otři ha deně víc a ta spotřeba je uplně někde jinde.A návratnost v dnečních podmínkach je hodně,hodně daleko.A ta cena hrůza.
to Anonym: jestli opravdu věříš, že 0,4 m2 a 70 koní navíc udělá 25 %, tak jsi pravým adeptem na koupi tohoto stroje....
Při uvedení 580 psali to samé o 480 a skutek utek.... Mluvil jsem s lidma, kteří s tím v Německu jezdili a shodli se max na 10 % oproti 580
580 koní to má dle normy EG 80/1296 a s elektronickým navýšením když poklesne o 100 ot/min. Normálně má tento motor 500 koní oproti 430 v 580. 480 s C12 měli 412...
Jestli jsi někdy jezdil kombajnem, určitě budeš vědět, že výkon motoru není limitující faktor u dnešních kombajnů - pokud nejezdíš ve 12 t pšenici prorostlé plevelem.
Při uvedení 580 psali to samé o 480 a skutek utek.... Mluvil jsem s lidma, kteří s tím v Německu jezdili a shodli se max na 10 % oproti 580
580 koní to má dle normy EG 80/1296 a s elektronickým navýšením když poklesne o 100 ot/min. Normálně má tento motor 500 koní oproti 430 v 580. 480 s C12 měli 412...
Jestli jsi někdy jezdil kombajnem, určitě budeš vědět, že výkon motoru není limitující faktor u dnešních kombajnů - pokud nejezdíš ve 12 t pšenici prorostlé plevelem.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Tam je to napsany. Ale výkon motoru vám pomůže v těžším terénu, podmínkách aby se kombajn utáhl, aby se nedusily separátory. Na to má vliv výkon. Ale aby se změnila průchodnost muselo by být jiné mlácení. Ten výkon by s tym mohly udělat ale jen jednou, ne standardně. To už tu bylo s John Deery. potom zůstaly na špičkové hranici 60 - 70ha denně.
mít přebytek výkonu je docela drahej luxus a výkon neni limitujícím faktorem výkonosti mlátičky, motor je duležité vytížit jezdil s AFXem záběr 7,3m a s náma jezdila 580 7,5m ja měl zatížení motoru 70% a on 30% ztráty, čistota a denní výkon stejný ale spotřeba byla o 60 litrů u 580 větší tak nevím co tu chtěj s 600 mě to příde jako reklama Claasu že jsou nej
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
sem čekal kdo to tady první řekne.
On by nebyl špatný, ale přidat jeden buben, n atak velkou plochu vytřasadel alespoň 1,5 tolky síta než má WTS, a zpět korčáky. pak pojede dobře. a kabinu též vylepšit. zesvětlit, upravit tak abys tam neseděl jak mezi plastovými krabicemi. Jinak je dobrý až na tohle.
On by nebyl špatný, ale přidat jeden buben, n atak velkou plochu vytřasadel alespoň 1,5 tolky síta než má WTS, a zpět korčáky. pak pojede dobře. a kabinu též vylepšit. zesvětlit, upravit tak abys tam neseděl jak mezi plastovými krabicemi. Jinak je dobrý až na tohle.
to Honza Sedlák
Nevím, zas tak zběhlej nejsem, nevím co by JD potřeboval aby se vyrovnal CLAASu, ale vím, že kdybych to měl všechno vypsat, tak by se to nevešlo na celej Internet Ještě jsem chtěl tady k Honzovi: Nevim už ve kterém tématu jste se dohadovali jak se řadí kvalty u Lex 500 řady. Jezdím s ním, takže vám to povím: před přeřazením zastavit, sešlápnout silou brzdu a přeřadit. Jakmile se mašina o milimetr pohne, tak to okamžitě vyhodí chybu a nepřeřadí to. Takže ty nesmysly o tom, že Lexion 500 řadí za jízdy ať si ti dotyční cpou někomu jinýmu. Nebylo to na Tebe, ale pamatuju si jediný tvoje jméno, který u tý diskuse bylo.
No schválne koľkokrát sa ti to stalo a ešte by ma zaujímalo koľkokrát ti to žralo ako ..... keď si zrovna výkon nepotreboval. Iste sa stane že ti motor povie dosť keď ho zabagruješ do zeme po návravu alebo ideš hore strechu rýchlo ako po rovine ale to nie je dôvod aby si mal motor ako z tanku. A nejakú chvíľu s tým jazdím a väčšinou v kopcoch.
Nechodíš náhodou Lexom 540 s 7,5 m lištou ????
Nechodíš náhodou Lexom 540 s 7,5 m lištou ????
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
O tom přeřazování to bylo tak, byl jsem tenkrát na školení a sedl jsem rovnou do 460ky a pak už jsem nejezdil s 500po silnici takže nevím paměť vynechala. K tomu výkonu: Pravda je že v kopcích se bude hodit, ale zajímá mě jak bude spotřeba na takový motor se 16l objemu, 8V na rovinách, s vyvážecím vozem. Nikterak tento kombajn neodsuzuji, uvidíme kolik jich tu bude a jak to dopadne. Minus má ale jedno - cenu. ale k výkonu ještě, na John Deere 2266 v kopcích bylo 270koní akorát, v brdech jsem stejně musel řadit, totéž byla i 208 mega, stačilo jen do kopce jet a zadrhnout lištou o zem a už šly otáčky dolu. Záleží ale jak je ten kombajn těžký. A to Lexiony 580 jsou. A záleží taky na podmínkách, když se bořím tak je to tak či tak jedno.
rozhodně co jsem se díval vzhledem k okolnostem, měl by Lexion 600 jezdit s devítimetrovou lištou
rozhodně co jsem se díval vzhledem k okolnostem, měl by Lexion 600 jezdit s devítimetrovou lištou
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
maličký dovětek k John Deeru: zlí lidé prominou že píšu.
mají dvě chyby, jeden buben, a malé síta. buben nestačí na výmlat většího množství hmoty, myslím pšenice s velkou délkou slámy. velká plocha vytřasadel něco vyklepe, to ano. Ale kámen úrazu jsou síta, u 2266 jakž takž se zavřenýma očima. U WTS je ale plocha hooooodně malá a ty íta jsou i na pohled nedostačující. Nová CTS je ještě hůř na tom, a STS má konečně větší síta ale k množství hmoty, záběru a výkonum co uvádí jsou přesto nedostatečny.
To by asi bylo tak všechno. když pomineme kabinu. ale je nejhorší že JD po těchto problémech JD nejde a neřeší je.
horší až si tohoto všimne nějaký prodejce JD.
mají dvě chyby, jeden buben, a malé síta. buben nestačí na výmlat většího množství hmoty, myslím pšenice s velkou délkou slámy. velká plocha vytřasadel něco vyklepe, to ano. Ale kámen úrazu jsou síta, u 2266 jakž takž se zavřenýma očima. U WTS je ale plocha hooooodně malá a ty íta jsou i na pohled nedostačující. Nová CTS je ještě hůř na tom, a STS má konečně větší síta ale k množství hmoty, záběru a výkonum co uvádí jsou přesto nedostatečny.
To by asi bylo tak všechno. když pomineme kabinu. ale je nejhorší že JD po těchto problémech JD nejde a neřeší je.
horší až si tohoto všimne nějaký prodejce JD.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků