Lexiony

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Lexiony

Příspěvekod Miro » 30 lis 2005 18:48

Ako tu čítam tuším v každej téme je Lexion spomenutý tak spravím pre ne zvlášť tému. Dúfam že bude čo písať.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 lis 2005 20:02

No vidíš, kritizují i Lexoše. John Deere ztrácí svoje kredo, Lexik má maly vytřásadla, Kolos je starej, nevrátíme se k 516kám? Když už tak už.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 30 lis 2005 20:22

Nejlepší mašiny. Cebis parádní věc, Vario lišta s LaserPilotem mazec.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 30 lis 2005 20:31

taky ty peníze ,kdyby si ho měl v plné výbavě tak by to byl ranec

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 30 lis 2005 20:37

To máš zlatou pravdu. Ale Lexiona bez Vario lišty už snad ani némá cenu, Když už, tak už.
Jak se Vám jeví LaserPilot

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 30 lis 2005 20:42

líbí se mi,ale jak jsem někde četl tak ,když se ti zapraší,tak snímá kulový,ale víc se mi líbí vario lišta

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 30 lis 2005 20:47

To je jasná věc taky budu raději investovat do Vario lišty než do Laser Pilot. Claas přece píše jak s ním můžeš valit v prachu, v noci apod. Ne je to někdy sranda číst propagační materialy (prospekty).

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 30 lis 2005 21:03

To píše Claas? když se zapráší tak ho očistíš. Stejně kolikrát zastavíš aby ses vyčural. tak kromě čurání utřeš LaserPilota ne?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 30 lis 2005 21:09

no jo,ale zase nevíš jak často se ti zapráší,zjistíš to až ti kombajn pojede někam jinam a nevím jak často chodíš čůrat

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 30 lis 2005 21:13

Jo píše se to, ty nečůráš za jízdy do flašky, když stojíš tak ti utíkaj hektary to si nemůžeš dovolit, doufá, že to bereš ze srandy??? :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 30 lis 2005 21:15

Když máš chuť a máš chlazeny tak párkrát jo :D. Spíš tě naštve když po tmě hledáš záběr a nevidíš ho. No a pivo musíš občas.

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

lexik

Příspěvekod xslayer » 01 pro 2005 19:20

lexioni sů nejhazčí kombajni nej nej nej hlavně 500 řada.
samo vkus je vkus.
Naposledy upravil xslayer dne 18 srp 2006 19:48, celkově upraveno 1

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 02 pro 2005 09:26

To zaleži na vkusu ,ja si myslím že nejhezčí je Cx a hned za nim je AFX a v době kdy vyjel Cx to bylo něco, takovy kulaty tvary a ostatní měli jen hranate krabice,ale ted už skoro všichni zakulacujou :)

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 02 pro 2005 11:04

když to beru podle vzhledu tak u mně jasně vítězí koncern cnh. hlavně CR a AFX prostě radost se dívat.
CNH JE BEST

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 02 pro 2005 12:20

No pokud se týč vzhledu u mě je to složitější. Vždycky se mi něco ze začátku vůbec nelíbí a pak na o nedám dopustit. Takže donedávna sem byla zarytý zastánce Lexionů,ale teď se mi začali strašně líbit CX, CR a hlavně AFX a z traktorů TG. No jo,asi sem divnej, že k tomu potřebuju dospět, ale to samý mám s Fábií. Nejdřív sem jí nemohl ani vystát a teď je to pro mě milovaný autíčko a nedám na ní dopustit. Líbivost je ohromně subjektivní věc a nelze ji nikomu vyvracovat nebo vnucovat. Stejně jako se každýmu líběj jiný ženský, každýmu se líběj i jiný stroje. Ale jë to tak dobře, myslim. Kdyby to bylo u všech stejný, byl by ten život strašně jednotvárnej.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 02 pro 2005 13:40

Co se týče vzhledu, nemá Lexion řady 500 konkurenci. NH CX je kulatej až moc, jo a u CR je šerednej zadek. To ho má hezčí E512

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 02 pro 2005 13:57

to Fugas: vždyt to tady Jirka piše ,každej ma jinej vkus .Pro tebe nema konkurenci vzhled Lexiona ,pro jineho zas STS a pro mě zas CX ,prostě je to na vkusu a na tom ktere značce kdo fandí. 8)

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 02 pro 2005 14:38

Ale jinak se s LEXÁČEM NEMŮŽE NIC ROVNAT.CLAAS JE CLAAS.SICE SI PŘIPLATÍŠ ALE VE VÝSLEDKU SE TI TO VYPLATÍ!!! PROBLÉM JE ŽE DNESKA JE TĚCH PENĚZ FAKT MÁLO A KAŽDEJ RAČI KOUPÍ LEVNĚJŠÍ MLÁTČIKU ABY SE LÍP ZAPLATILA ALE VĚŘTE MI VYPLATÍ SE TO.
CNH JE BEST

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 03 pro 2005 20:09

mezi 550 a 560 je cenový rozdíl cca 0,5 mil Kč. Přitom výkon je je asi o 20 k rozdíl zásobník o 1000l. Mě se zdá ten rozdíl až moc veliký. Tak se ptám jestli se vůbec vyplatí.
S tou cenou to psali v MZ.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 03 pro 2005 20:11

Jo a v Nekoři, náš prodejce, prodali zatím spíše jen samé 550. jednu 530 Montana, 540 a 1 580. Ale žádnou 560.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 03 pro 2005 20:20

560tky jsou tady taky. Jinak kamoš má teď novou 580, v plné výbavě se zadkem, cena okolo 10 milionů. 550 hodně berou, možná z toho důvodu že to je parametrově 460, nevím proč berou slabší, když už ty peníze na to dávám tak vezmu silnější. ale to je věc každyho. S adaptery nevím, nejvíc je prodávanej Geringhoff, je to tím že už je mají v nabídce i JohnDeeráci, což nebylo zvykem. Nabízí je každý, myslím si ale že jsou dost drahy, nevím. Je to dany tym, že tady je hodně geringáčů, origoš adaptery od výrobců moc neznáme. Chce si to projít ceny a porovnat vybavení s Cornspeedy, New Hollandy a Geringhoffy. Tady je 8 řádek na TF 78, předloni se jim pokazil tak ho ani nespravovali že by to bylo drahy. Kombajn se jim taky rozpadl tak to dělá CX s osmiřádkem.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 03 pro 2005 20:26

Na Geringhoff je složitý řezání, Connspeed má jen velký 1 nůž na každém řádku, to je lacinější výměňování než na Geringhoff tam je na 6ti řádku 96 nožů.
A k tý 580 kolik dělá ha obilovin za sezónu? A to má na služby?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 03 pro 2005 20:28

Kde mají tu novou 580 není to v Blažovicích? Nemá náhodou 9m já slyšel že u nás žádná 580 není. To je opravdu tak drahý? Jinak ceny adapteru Geringhoff jsou ke stažení na jejich stránkách. Nějakej 12řádek jezdí ve Višňové.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 pro 2005 20:28

Ne, má myslím 800 ha, měl tam letos 3 New Hollandy. Má 7,5 m lištu na tom Lexošu, na hektar jim bere 20 litrů.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 03 pro 2005 20:35

Těch 20 l je nějak moc, to abych výtách žačku za koně :D

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 03 pro 2005 20:40

Je, ale vem si že kafemlýnek CTŠtětka JohnVergl bere i 22, 25l. a ještě se tak dáví, upadávají ji kola. Oproti tomu je Lexion s 20 litry v normě ne? Tech 20 bere i MF 7274 Cerea v kopcích.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 03 pro 2005 20:45

Je, ale je to na hraně. Já bych spíše sáhl po vytřasadlovém kombajnu 550 nebo 560 se V750. U nás by mě s 580 vyhnali tady jsou na axiály alergičtí. Nevím proč. Když řeknu 480 nebo 580 ta k hned sláma je špatná. Ale co jsem viděl v ZOD Žichlínek, tak to není problém nebo na předváděčce.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 03 pro 2005 21:39

To máš jedno jestli je sláma polámaná. Lip ji slisuješ a líp se nastýlá. Tady v tom rozdíl ani není. Axiály mají větší spotřebu, až na NH, tam je úspornej motor. U principu Lexionu a CTŠtětek je problem že jak chytneš vlhčí slámu tak konec, separátory to spíš zdržují, VerglDeery kafemlýnky když zacpeš tak to nevytaháš.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 03 pro 2005 21:46

To je fakt když zarveš 480 nebo 580 tak je to v pytli. V létě jsem jezdil s novou 580 a té se to den předtím stalo, obsuha pak to do jedné do rána vytáčela zpětným chodem celekm tři hodiny to trvalo, ale podařilo se.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 04 pro 2005 21:19

Nevíte jestli u nás jezdí nějaká 405?

Další

Zpět na CLAAS

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník