LEXION 540
Re: LEXION 540
To hej nie je súčasťou a ešte ako je to u C9 motora dá sa k nej pridať kompresor. lebo predajcovia tvrdia že to môže mať kompresor len keď sa vymení celí motor, že je kompresor súčasťou motora že to nejde prirobiť k nemu.
Re: LEXION 540
neviem ci sa meni cely motor ale nejaky zasah tam urcite je lebo aj ja nemam kompresor hnany remenom ale je primontovany priamo na bloku, cize asi bude hnany cez ozubene kolesa od rozvodu
Re: LEXION 540
je na pevno primontovan na motor, proto jserm psal ze je soucasti motoru. Je tam C9 ACERT
Re: LEXION 540
Motor CAT C 9, může být i bez kompresoru, poněvadž když tam není vmontovaný, je na boku rozvodů zatěsněný plechový deklík.
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: LEXION 540
Patras píše:je na pevno primontovan na motor, proto jserm psal ze je soucasti motoru. Je tam C9 ACERT
Čiže na tú c9 Acert sa dá primontovať kompresor..... motor vidieť na stránke www.kombajnistiodtrnavy.wbl.sk a zložke Claas Lexion 540.
Re: LEXION 540
Vim ze to tady nepatri ale na vasich strankach je CLAAS MEGA DOMINATOR 203? Jsem nevedel ze neco takoveho existuje...nebo to je nalepkou??
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: LEXION 540
Nevím, kdo vymyslel, že nejde namontovat na C9 kompresor a že se musí měnit celý motor To vám musel říci někdo, kdo o tom buď nic neví nebo se mu to nechce dělat. Samozřejmě, že to jde bez demontování motoru a je to práce cca na 2 hodiny, pokud je vhodný vercajk a přestavbová sada... Jak je to hnané a čeho se chytit popsal nejlépe Oťas...
Jinak přípravou na mapování výnosu je zřejmě od vašeho prodejce (doufejme, že to není ten, který kvůli kompresoru chce měnit celý motor ) myšlena čtečka PCIMA karet ,to mají již všechny Lexiony 480 od roku 2000...Je k tomu však zřejmě nutno dokoupit přijímač GPS, zpracování polohy, náklonová čidla, modul a přeprogramovat Cebis...(možná jsem něco zapomněl,ale když jsem to předělával, nic jiného tam nebylo). Samozřejmě ten stroj musí být s výnosoměrem.
Jinak 540 vyrobenou v roce 2002, jak píše Marco br bych celkem rád viděl....O 2 roky starší než předsérie, to už je unikát...
Jinak přípravou na mapování výnosu je zřejmě od vašeho prodejce (doufejme, že to není ten, který kvůli kompresoru chce měnit celý motor ) myšlena čtečka PCIMA karet ,to mají již všechny Lexiony 480 od roku 2000...Je k tomu však zřejmě nutno dokoupit přijímač GPS, zpracování polohy, náklonová čidla, modul a přeprogramovat Cebis...(možná jsem něco zapomněl,ale když jsem to předělával, nic jiného tam nebylo). Samozřejmě ten stroj musí být s výnosoměrem.
Jinak 540 vyrobenou v roce 2002, jak píše Marco br bych celkem rád viděl....O 2 roky starší než předsérie, to už je unikát...
Re: LEXION 540
no jak som to pozeral tak tam je aj čítačka kariet no neni tam karta má to prijímač no nie som si istý či to má aj čidlo náklonu, no tiež tam neni modul a v cebisom som to neštudoval tak neviem ako to tam je. No a s tým kompresorom ma tiež dostali nechcel som im veriť no ale teraz ako som si to zistil tak to budu nútený spraviť aj keď sa im nechce ....Je to parádna vec mi to máme na tucane a nedá sa to vynachváliť....každé ráno bol pokoj a nebolo treba čakať v podniku na kompresor kým sa uvolní....
Re: LEXION 540
Tu paměťovou kartu už dnes koupíš za pár korun, pouze jde o to, aby ji někdo naformátoval na Agrocom tvé verze a pokud tam máš ostatní komponenty co potřebuješ (pokud je anténa, měla by být i čidla a vše ostatní) můžeš vesele zapisovat. Zpracování těchto dat je trochu složitější. Tam potřebuješ software (hodně drahý) přímo od firmy Agrocom a ten se pirátsky snad ani nedá získat....
Re: LEXION 540
Jak pozoruju tuhle debatu,tak se hodně točí kolem kompresoru zabudovaným na claase. To bych docela rád viděl, ani nevím že něco takového na kombajně je.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: LEXION 540
Jo mám tam snáď všetko no akurát hovorím že nie som si istý či tam je to náklonnostné čidlo.... Má quantimeter a všetko k tomu prislúchajúce..... Vedel by si my poslať názov toho programu na spracovanie tých dát..... Diky
Re: LEXION 540
Ten kopresor je to normálne montované na želanie na Každý lexík a tiež na tucano pri megach a ostatných tak sa my zdá že táto možnosť neni.... NO a je to parádna vec....ako som už spomínal v predošlých príspevkoch.
Re: LEXION 540
Třeba Agro-Net NG od Agrocomu, ale jsou i jiné programy. Jde o to, aby se ti nepopraly s daty, která nahraješ na kartu... Jinak přeji hodně úspěchů při získávání tohoto programu.
Re: LEXION 540
Jen takovej dotaz neskoušel to nekdo propojit přímo s NTB vše a tím myslím vše na 98% ma v sobě RS232 a kdo něco o tom ví tak je to kouzelnej port a myslím si že tam bude taky. Jinak na té kartě je uloženo GPS souřadnice s daty jako vynos vlhkost a takovy ne ? Je to jedna obrovská databáze a akorát to nějakym programem nacpat do grafiky aby to někdo přečetl . Nebo se mýlím ?
Re: LEXION 540
Jinak proč řešíte kompresor ? každej zetor co přijede jako odvozce ma kompresor a nejakou tu hadici na vyfoukání chladice a když nahodou to nestačí nebo se nelíbí existuji kompresory do EL zasuvky sice netlačí moc jen nejak 2.5 atmosfery ale pokud to cpe do nejakyho zásobníku tak je tam taky dosti vzduchu a na to vyfoukání to stačí a taky nefoukáte skoro každej den že ?
Jinak souhlasím s Polcim že každej vyrobce se snaží vyrobu zjednodušit a pochybuju že by delal zvlášt blok na kompresor a blok bez kompresoru pojedou jednu linku a max jiny prsa na motoru kde bude bud kompresor nebo zasleplka
C9 je delany jako univerzálni motor takže i v tom bagru je ten kompresor potřeba
Jinak souhlasím s Polcim že každej vyrobce se snaží vyrobu zjednodušit a pochybuju že by delal zvlášt blok na kompresor a blok bez kompresoru pojedou jednu linku a max jiny prsa na motoru kde bude bud kompresor nebo zasleplka
C9 je delany jako univerzálni motor takže i v tom bagru je ten kompresor potřeba
Re: LEXION 540
Motor Cat C-9 je opravdu hodně využívaný motor ve stavební technice, nejvíc je jich v pásových rypadlech, dozerech a kloubových nakladačích, ale ani u jedné zástavby jsem neviděl kompresor. Na co taky? Dnes už se převážně používají hydrostatické pohony a nebo hydraulické brzdy s pružinovou vazbou.Setkal jsem se pouze u motoru Cat 3126 B (předchůdce C-9)s kompresorem a ten byl zabudovaný v Grejdru, tam byly vzduchové brzdy. A protože je C-9 univerzální zástavbový motor a počítá se s ním pro větší okruh použití, má i ten možnost dokompletace kompresoru dle požadavků.
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: LEXION 540
to shooter: Jistě, že ta PCIMA karta jde strčit do každého novějšího počítače. Jde právě o to přečtení dat, naformátování, aby to "mluvilo" s Cebisem jednotlivé verze a program následně dovedl přečíst a převést ta data...Jestliže firma Agrocom chce za ten software cca 100 000 CZK, tak už ve spolupráci s Claasem pirátské rozšiřování mají opravdu slušně ošetřené... Třeba karta z naprogramovaná na verzi Cebisu roku 2000 nejde načíst ve verzi Cebisu 2003 a obráceně...
Jinak už jsem tu někde psal, že pokud bychom na našich 580 neměli letos v létě kompresor, neodjezdili bychom ani den v kuse... A ne vždy mají ti "zetoristé" tak dlouhou hadici, ne vždy jsou po ruce, když je člověk potřebuje. Ráno si v klidu mohu dojet na pole a tam si stroj ofouknu, aniž bych potřeboval někoho se Zetorem či Liazkou, který pojede se mnou, pokud foukám někde na dvoře, dost často se z boku ani ten Zetor nedostane, když mi třeba přivezou naftu později na pole v bandě, která se vyfukuje vzduchem, nemusím se opět shánět po nějakém zdroji vzduchu.... takže shrnuto, podtrženo, já bych na stroji chtěl kompresor na ofukování vždy. A kdo to zkusil, jistě má podobný názor...
Jinak už jsem tu někde psal, že pokud bychom na našich 580 neměli letos v létě kompresor, neodjezdili bychom ani den v kuse... A ne vždy mají ti "zetoristé" tak dlouhou hadici, ne vždy jsou po ruce, když je člověk potřebuje. Ráno si v klidu mohu dojet na pole a tam si stroj ofouknu, aniž bych potřeboval někoho se Zetorem či Liazkou, který pojede se mnou, pokud foukám někde na dvoře, dost často se z boku ani ten Zetor nedostane, když mi třeba přivezou naftu později na pole v bandě, která se vyfukuje vzduchem, nemusím se opět shánět po nějakém zdroji vzduchu.... takže shrnuto, podtrženo, já bych na stroji chtěl kompresor na ofukování vždy. A kdo to zkusil, jistě má podobný názor...
Re: LEXION 540
v prvom rade sa chcem ospravedlnit vsetkym co som uviedol do omylu s tou nasou 540 vyrobebovou v roku 2002. Na upozornenir Polciho som bol pozriet na vyrobno stitku je tam rok vyroby 2003. Sorry chlapci a tebe Polci patri moje Dakujem. A k teme kompresora 5 rokov som jazdim bez neho a teraz ho mam na 560 a neda sa to porovnat s im a bez neho. Hlavna vyhoda je v nezvyslosti od niekoho, nemusim sa starat ci na podniku maju dobry kompresor. Ja ho len odporucam
Re: LEXION 540
Prosím vás chaloši odbočím od témy,ale zaujímalo by ma či by sa oplatilo kúpiť lexika a jazdit s nim ako službár a pod aké ceny sa neoplatí ísť
Re: LEXION 540
Jasné že sa oplatí kupiž lexíka na služby, no záleží na tom kolko s ním chceš robiť hektárou a za akých podmienok a podobne. Ked budeš robiť na slamu taj najlepšie vytriasadlový kombajn no ale inač ...... troška presnejšie informácie aby sme ti vedeli poradiť....
Re: LEXION 540
Tak zaťial by to bolo ak by sa podarilo 400ha ale newiem či by to stihlo zmlátiť,ale aj s kukuricoua.Ci sa oplatí na to kúpiť adaptér alebo robiť obilniny bez kukurice ci by to na seba vyrobilo alebo este viac hektárov velmi sa do toho nevyznám Prosím poradťe vopred dakujem.
Re: LEXION 540
no mi ked sa darý robíme tak 900 - 1000 ha len obiloviny. Z lexikom tak 540 a vižšie.
Re: LEXION 540
Neprehanaj s hektármi,hlavne po tejto upršanej sezone.A ta tvoja,vlastne otcova 540 stoji asi ešte v Nemecku
Re: LEXION 540
KAmarát mY hovoril,že on urobil mynulí rok okolo 1200ha aj s kukuricou
či je to pravda asi nie
či je to pravda asi nie
Re: LEXION 540
U nás je normálne že robíme 900 - 1000 ha v obilovinách začíname na slovensku a končíme v Čechách pri Prahe. Poslednú sezónu som mal na 440 Evo zo 6 metrovou lištou 750 ha tak prečo by bolo nereálne robiť z tou 540 900 až 1000 ha.???? Máli sme 450 no s tou sme spravil 880 ha poslednej sezóny. No k tomu ide ešte slnečník a kukurica ako plus. no keď chce niekto kupovať nie jaku tu 500 radu tak musí minimálne tu 1000 ha buchnuť dole aby dokázal zaplatiť lízing a keď chce ešte zarobiť tak musí mať viac ha aj keď má zaplatiť posádky na strojoch a podobné drobné finančné položky.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků