LEXION 550
Příspěvků: 36
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
LEXION 550
Jezdim LEXION 550 s lištou V750 a LASER PILOTEM,r.v.2008 Mth300.rád bych vaše skušenosti stímto strojem,poruchy přednosti a tak.jo a rád bych se zeptal na pojezdovou rychlost.mně jede 28km/h a servizáci řekli že stim nejde nic udělat a přitom všichni řikj jak jim to jezdí 35km/h.díki za příspěvky.
Naposledy upravil mirdavw dne 01 lis 2009 08:56, celkově upraveno 1
Re: LEXION 550
Mne sla 550 19km/h po prestaveni ide 30.Prestavil som rychlost v isobuse,preklemovanim dvoch konektorov,ale teras to idem spravit na prevodovke. A čo sa tyka poruch,tak ich myslim bolo dost(prasknuta trubka oleja na zdvich žacieho,prasknute silenbloky na ramenach sit.skrine,spálene čerpadlo na pohon bočných kos,lebo odišiel semering,dva zlomené držiaky kladiek,snimač na quantimetri).To všetko po 800 mth.Ešte,že to bolo v záruke.Inač spokojnost
Re: LEXION 550
Já loni najel 300mth a po čtrnácti dnech sem dal reverz a zvedla se mi podlaha v liště jeden plech to odnes uplně vtom už mam díru pak mi prask kloubek na drtiči jak je na tech usměrnovačích na slámu,upad mi plinokapalinovej tlumič jak je v násipce naty otvíraci plechy,prasklá trubka na lište, nespočetně krat vilítaný O kroužky z rozvaděču dávám misto originál berner a tet to drží,odešel snímač na polohu přiháněk.jinak vše šlapalo bez problemu.sem snim spokojen.přetim sem jezdil naCASE 2188 je fakt že bil starej ale katastrofa pořát rozbitý žral jako tank a nikdo to nechtěl na služby tak máme CLAAS.stim sou služby bez problemu to všude uctívaj ja špičku.Letos mam ject na slovensko tak se právě kvuli tomu zajímám oto zvíšení rychlosti jak tam dám trojky tak spadnou otáčky na motoru a jedu jak hlemejšt stejná rychlost jak na Fortschrichtu E516B.tak prosim o radu.
Re: LEXION 550
to mirdavw:o aké o kružki v rozvádzačoch hovoriš ,mohol bi si bliššie špecifikovat?,rád bi som predišiel nejakej poruche
Re: LEXION 550
to fedor: Z těch "mnoha závad" co jsi popasl si myslím, že minimálně 2 jsou relativně normální. To, že ti po 800 Mth odešly silentbloky, je poměrně v limitu, pokud nejezdíš v absolutní rovině....
To, že odešel simering v čerpadle je možné, ale spíš někdo nedotlačil rychlospojky na boční kosy, když se sundavaly či nandavaly....
to mirdavw: Pokud máš rok 2008, raději to prober se servisem, pokud to nebudou chtít udělat oni (pokud byl kupovaný v ČR, měl by frčet přes 25 km/h), raději bych volil přidání přes základní desku. Pokud by se totiž něco stalo a ty by jsi měl oddělanou plombu a překlemované čidlo, těžko by se to dávalo zpět. Takto vytáhneš drátek a je to... Ale z rychlosti cca 25 si pomůžeš na 29-32. Ale dost si zvýšíš spotřebu...Ale to již není moje věc
To, že odešel simering v čerpadle je možné, ale spíš někdo nedotlačil rychlospojky na boční kosy, když se sundavaly či nandavaly....
to mirdavw: Pokud máš rok 2008, raději to prober se servisem, pokud to nebudou chtít udělat oni (pokud byl kupovaný v ČR, měl by frčet přes 25 km/h), raději bych volil přidání přes základní desku. Pokud by se totiž něco stalo a ty by jsi měl oddělanou plombu a překlemované čidlo, těžko by se to dávalo zpět. Takto vytáhneš drátek a je to... Ale z rychlosti cca 25 si pomůžeš na 29-32. Ale dost si zvýšíš spotřebu...Ale to již není moje věc
Re: LEXION 550
to polci:Myslím ,že si raz už písal,že cez základnu dosku zvyšovat rýchlost bi si neodporúčal,lebo bi sa mohlo niečo poškodit(myslim,že to bolo niečo s diagnostikov motora,no nie som si istý),ak sa mylim ,tak sa ospravedlnujem
Re: LEXION 550
to fedor: To jsem psal. Jde to zvýšit přes COM1 (právě ona diagnostika motoru), ale i přes jiný port. Pokud si bude ten, kdo to bude dělat, jistý, že "nebrnkne" drátem o jiný pin, bude to mít tak zaizolované, aby se mu to náhodou nevyklepalo a určitě bude vědět, co tam spojit ,ať si to udělá přes diagostiku. Některé stroje jsou i tak blokované, že přes COM1 se zvýší i volnoběh, takže je nutné to po přejezdu vytáhnout... Nejlepší je samořejmě "upravit" čidlo.... Ale v případě záruky či nějaké nehody (mimo nějakého překlopení i problémy s pneu, disky, čepy) by mohl servis dělat "malinko" problémy...
Re: LEXION 550
Čauky já už se jich ptal a řekli mi že to nejde.prej jedině přes počitač a žr je nato drahej program a nikdo to prej nikdy nechtěl.Přitom když sme bili na moravě na službách tak mi všichni ujížděli a nikdo mi neřek co stim mám udělat.akorát že je to jednoduchý že se jenom něco proklemuje ale co to nevim.
Re: LEXION 550
to:Fedor..rozvaděč na levej straně kombajnu tak uprostřed je to na ovládáni všeho na liště a sou vnom na imbusi šroubi takovi jako slepý komurky tak pod těma šrobama a pod holendrama na trubky.v sezoně je to nemilí kombajn je celej olepenej a mejt ho taky neni dobrý kort když je utoho samá elektrika.
Re: LEXION 550
Propojení konektoru v elektrice je samozřejmě funkční, ale nedoporučuji. Používá se spíše jen pro krátkodobé řešení. Lepší je provést úpravu přímo na převodovce. Tam lze vložením mezikusu, který změní propojení, docílit max. otáček motoru i při zařazené 3. rychlosti. Jediný problém je, že musíte vytáhnou konektor, který je zadrátovaný s plombou. Někdy je to volnější, tak se neporuší, jindy to musíte utrhnout.
Re: LEXION 550
Zdar všem dneska sem mněl na kombajnu servis kvuli záručnim opravám vše mu uznaly bez problému na záruku a mněnili všechny oleje a filtry.přijeli jiný než mi kombajn předávali tak sem se jich nato zeptal a bez problému že to udělaj akorát sebou nemněl nákej kabel na propojeni čidla převodovky a řekli že to stojí 2000kč tak že v ponděli přijedou z náhradníma dílama a udělaj mi to. Takže všem děkuju za rady.a všem štastnou sezonu a hodně posečenejch hektarů.
Re: LEXION 550
Zajimala by me ta uprava na prevodovce...prece jenom se me zda ze osaleni cidla je jednodussi:)
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: LEXION 550
tak dnes konecne som bol pre lexa , bol som dohodnuty ze mi na nom zmenia aby isiel rychlesie ale nakoniec to nespravili lebo ak mi to spravia tak mi pada zaruka , poradte ako sa to da spravit na tom cidle na prevodovke lebo tych 20km/h je utrpenie
Re: LEXION 550
Když jsem byl loni pro lexika, tak byl taky tenhle problém. Na trojku se snížili otáčky a jelo to max. 20km/h. Teď vali už ani nevím kolik už je to rok ale 30 tuším. Šmarja to je skleróza. Servisáci mě řekli, že mám propojit dva konektory a povalí to. Jestli chceš pošlu ti na mail foto jak je to propojený, zrovna dneska jsem ho vytahoval tak bych ti to vyfotil.
Re: LEXION 550
ja to mám tiež prepojené na Lex. 550 základnej doske..robil mi to servisák ale je to prepojené zo zadu nie z predu v zásuvke
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt
Re: LEXION 550
tak ak mi to vie niekto odfotit tak mi to poslite na fajoo@centrum.sk . dakujem marcel
Re: LEXION 550
no chlapy ako vám vychádzajú spotreby v repke ? mne minulí rok vychadzala aj 18 l/ha a tento rok keď už mám motor po zábehu mám najnižšiu cca 8,7 litra..priemer mám zatial zo všetkých dní v repke tento rok 10 l
Naposledy upravil deutz215 dne 09 črc 2009 10:13, celkově upraveno 1
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt
Re: LEXION 550
Mel bys spis napsat jaka je repka ted a jaka byla v loni...sama od sebe se ti spotreba nesnizi:) Nebo mozna uz to mas vic v ruce...ale to zase bacha budes vypadat podezrele s tak nizkou spotrebou,ze?:D
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: LEXION 550
no neviem či budem podozriví ved minulí rok som kosil len v jednom podniku repku..teraz beháme kade tade..pochopitelne, že sa to nedá porovnať s minulím rokom ked boli väčšie výnosy kapánek a aj polahlín bolo dosť..tu spotrebu som dosiahol v repke s výnosom v priemere 3,2 tony z ha
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt
- radovanbel
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17 dub 2011 13:06
Re: LEXION 550
Zdravím. Tento rok ak všetko klapne by som mal isť do firmy kde majú dve 55O-ky a jednu 570. Chcem sa spýtať či existuje nejaký servisný manuál alebo návod na takýto stroj či už 550 alebo 570. Niečo v elektronickej podobe. Ak ano mohli by ste ma nasmerovať kde také stiahnem alebo mi to rovno poslať na email radovanbel@gmail.com
Vďaka
Vďaka
Re: LEXION 550
chci se zeptat jestli se vám taky ucpávají vytřasadla v řepce? jak je po páté hodině tak jezdím sotva 2 km a ucpává se to nad drtičem. kolega má zase opačný problém přes den to tahá ze zadu a večer lítá jak das. zní to debilně já vím ale je to tak. nevíte proč se to tam začne chytat nebo teda spíš jestli nezná někdo nějaký fígl aby se to necpalo?
Re: LEXION 550
Problem neni ve vytrasadlech ale s "hrablem" ktere je na konci nad nima...
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: LEXION 550
nekdo tvrdí, že se na prestavit protiostří na drtiči. Nejezdim s Claasem ani s jinym modernim kombajnem, ale vytrasadla nad drtičem se mi v řepce cpou docela pravidelně
Příspěvků: 36
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník