Deutz-Fahr Topliner

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod Karel » 19 lis 2005 21:14

Měli sme ho před WTS. Byl to dobrý kombajn až na ten pohon.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 21:17

vyrábí se ještě,já jsem co si slyšel ,že prej se to přesunulo někam do Chorvatska,ale nevím co je na tom pravdy

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 19 lis 2005 21:19

Dělá se pořád teď je nová generace. Ty co se dělají v Chorvatsku sou něco jako řada před 4060
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 21:20

aha,kolikati m to mělo vál

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 19 lis 2005 21:54

Záběr měl 6m. To byla 4060tka. Taková vylepšená verze E 516. Teď seče někde v ZD Záhoran nebo tam někde poblíž Všechovic
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 21:57

kolik měla najeto ha,kolik sezon to fakčilo,měli jste na něm nějaké vážnější poruchy a jaké? :?:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 19 lis 2005 23:07

byla tu asi 7-8 sezon. ročně dělal 400-500ha. to byl první kombajn co sem řídil to sem měl 14. Jediná závada co si pamatuju byla že se ukroutila hříde na drtiču a najeli kosou na studňák. Ják tak koukám na ty fotky nového toplineru tak je to to same. Spon to co je vyfocené. Doufám že předělali pohon kol na hydromotory a zapínání kosy a mlátičky na knoflík místo těch dvou pák
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 20 lis 2005 09:24

Pohon hydromotorom majú všetky TopLinery s označením H, HTS.
Šestvytrasadlové modely majú zapínanie spojky žacieho a mlátačky na gombík.
Ako sa správal vzduchom chladený motor ?
Počul som, že rád sa zapáli.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 25 lis 2005 21:32

Není divu. Prach, horko je to možné. Jinak jsem ho párkrát viděl na Slovensku ale nevím jak jsou s ním všichni spokojeni. Do Chorvatska je přesunuta celá výroba mlátiček.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 25 lis 2005 21:41

Ja viem o piatich. Dva sú súkromné, podľa nich výborný jednoduchý a spoľahlivý stroj, tri sú po družstvách a to je samý zvar, samé špatné ložisko a pod. Čím to bude ? Raz som stretol kolónu asi 9-10 TopLinerov odniekaľ zo Sev. Moravy podnik už si nepamätám.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 00:04

Ta to nevím kdo jich má tolik. Vím že v Lysicích mají dva a v Lipově u Hodonína ji má soukromník a je sním spokojený, včetně traktoru. Asi to bude podobné Laverdám

Martin Čepička

Toplinery

Příspěvekod Martin Čepička » 04 pro 2005 00:52

To Honza: zdravím Honzo, tak v Lysicích už jsou 3 Top linery. s jedním z nich jezdím já :) chvilku :) sem s nim moc spokonený. Je to na údržbu velmi jednoduchý stroj. S nízkou spotřebou se solidním výkonem. Prostě velmi spolehlivý!!! :P

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 04 pro 2005 01:06

Teda to se divím že jsou s DF takovy spokojenosti. Kdo Vám na tom zajišťuje servis? Mimochodem jsem slyšel že máte i dva velky žíznivy John Deery? Měl jsem informace z jednoho s Vámi spolupracujícího podniku.

Martin Čepička

Příspěvekod Martin Čepička » 04 pro 2005 02:04

DF jsou tak spolehlivý že servis nepotřebujeme a drobné opravy si děláme sami. 8)

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 04 pro 2005 08:59

Na školním staku byl D-F 4080 HTS na kukuřici s 6ti řádkem Geringhoff. Ztráty jako prase, jezdil docela pomalu, odváželi jsme jen dva 7745 a 8111 s 9ti tunam, a dělal 46 ha 2 dny. Pak za rok přijel WTS 9640 taky s 6ti řádkem Geringhoff, ten lítal jak hovado beze ztrát. A ve 3 jme měli co dělat (2x 7745 s 9ti tunam, 12145 s návěsem STS 10t). A to jme zvládly tu samou výměru za celý den. D-F byl někde od Lanškrouna a WTS byl z Dobříkova od Chocně (pan Hrdý).

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 04 pro 2005 09:59

To nevěřím.... Jak o tom JD, tak o DF. Teďka dělají kombajny v Jugoslávii nakonec. Ale slyšel jsem že s traktory ste měli problémy, z ničeho se přehřívaly motory a měli velkou spotřebu.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 04 pro 2005 10:04

Mě to je jedno, já nikoho nepřesvědčuju, zajeď se na ten statek podívat a popovídej si o tom s majitelem. Rodinná farma Zamečníkova. Koldín. Byli i v Zemědělcovi. možná je pravda, že d-f měl horší opdmínky, byly vlhčí.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 04 pro 2005 10:47

Tak znám akorát soukromníka z Lipova, který je s nimi spokojený. Jinak když jsme se někde zmínili o DF tak se všichni dívali křivo a nechválili si je.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 04 pro 2005 10:54

To Martin Čepička : Aké "muchy" majú Deutz-Fahre ?
S čím sú najväčšie problémy ? Každý má obavy zo vzduchom chladeného motora, aké sú tvoje skúsenosti ? Máte aj svahový BALANCE ?

Návštěvník

To: Miro

Příspěvekod Návštěvník » 27 pro 2005 17:12

Mno muchy? Největší problémy máme snad s kolečkami od vozíku od lišty. DF je měly u těch starších typů málo dimenzovaný, každou chvíli se ukroutil nějaký šroub a když se to stane po cestě z nebo na Slovensko, kam každoročně jezdíme, tak to není zrovna příjemné :( a také majá na prd děliče. Obě tyto mušky mají nové typy DF podchycené. Možná by Tě taky zajímalo, že jsme měly horní i dolní síta žaluziové. Horní jsme nechali a spodní jsme vyměnili za děrované, se kterými bylo krapet čistější obilí.
Co se týče toho vzducháče tak je pravda, že foukám každý den. Bez toho bych si netroufnul vyrazit na pole. Ale zas, když člověk udělá za den 7 Ha (i to se stává, zaprší, atd...) tak to není zas až tak nutný. Kolega co s moji 4075 HTS jetdil předemnou si už vyzkoušel jaký to je mít "táboráček" na kombajnu. Teda né tak docela a to né jeho vinou :) Bylo to snad asi jenom 2x a vždy to uhasil nějakou minerálkou bo co :) To totiž ráno nemohl vyfoukat protože mu odvezli kompresor :evil: Abych to uzavřel, ze vzduchovýho chlazení obavy nemám. A oba kolegáčci co jezdí na 4080 HTS (každý na své) ani tolik foukat nemusí. Jim to stačí tak jednou za dva až tři dny. Ale oni mají 8 válec a já jen 6 vál.
Portálový DF nemáme (ZD Lysice nemá :) ), ale jedna 4080tka má vyrovnávání sít.

Příspěvky: 38
Registrován: 06 pro 2005 17:15
Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko

Příspěvekod Martin Čepička » 27 pro 2005 17:14

Nějak mi to nenapsalo že jsem to psal já, tedy Martin Čepička ten článek o něco víš od anonyma :evil:

Příspěvky: 38
Registrován: 06 pro 2005 17:15
Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko

Kolona DF

Příspěvekod Martin Čepička » 27 pro 2005 17:25

No taky jsem si vzpomněl, když už tu o tom Miro psal, že něž jsme letos vyjeli na Slováky (polovina července), tak jsem taky viděl kolonu hodně moc (hodně moc = 8 až 12) kombajnů DF, projížděl jsem okolo nich. Stáli zrovinka na odpočívadle někde mezi Letovicemi a Sebranicemi. Šla mě z toho hlava kolem, začínalo to 4075 a končilo 8XLkama! Takovou krásu jsem ještě neviděl :lol: Rval jsem si vlasy z hlavy že jsem sebou neměl foťák :(

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 27 pro 2005 18:04

Tak to je dobré hodnocení kombajnů Deutz Fahr. Překvapili mě. Díval jsme se na nové typy mlátiček, mají hezky udělanou kabinu.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 27 pro 2005 18:48

Opýtam sa ťa ešte na pohony, zdása mi že sú tam nejaké "tenké" remene, netrpia moc ? A čo pohon sita, to čo som videl na 4065 mi nepripadalo moc robustné, ale jeden nikdy nevie ...

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 27 pro 2005 20:28

vedle v podniku maj toplinera rv96 maj na něm 5 metrovou lištu a šlape jak hodinky na velký výkony to sice neni ale docel dobry.nemá nekdo zkušenost s těma novejsima toplinerama? kolik jich tady asi je?
CNH JE BEST

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 28 pro 2005 03:01

Tak ty jsi videl u Sebranic tolik DF, jak mi to mohlo jen uniknout ja bydlim kousek od tam. JO v Lysicih u blanska mají 3 DF musím je nekde v lete najit, zatim jsem nemnel stesti, jem z dalky. :(

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 28 pro 2005 14:09

Myslíš Sebranice u Poličky?

Příspěvky: 38
Registrován: 06 pro 2005 17:15
Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko

pohony

Příspěvekod Martin Čepička » 28 pro 2005 16:58

Abych pravdu řek, tak 4065 jsem neviděl, ale to je fuk. S řemeny problémy nemáme. Jedinej řemen, který se trušku častěji mění je řemen na kosu (tak jeden za sezonu), ale zaleží jak se k němu člověk chová. Většinou vydrží i dýl. Jinak některé jsou ještě originál. Jedna z věcí co mě na té mé 4075ce se.. je, že má docela úzkou kabinu a nemá sedačku pro spolujezdce :( První dvě sezóny (ještě jako pomocník) jsem se takhle vozil a kolikrát to bylo strašný, to už člověk nevěděl zda si má sednout, kleknout, čí postavit na hlavu.

Příspěvky: 38
Registrován: 06 pro 2005 17:15
Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko

Sebranice

Příspěvekod Martin Čepička » 28 pro 2005 17:01

to Fugas: Sebranice u Boskovic. Jeli po státní určo směr Brno. Taky si myslím, že byly z Čech, protože kdyby sídlily někde poblíž tak by se mi to určo doneslo.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 28 pro 2005 17:11

Dneska jsme seděl v nové 130ce, s tou hranatou kapotou vpředu. V lednu přijde nová 110 K v plné výbavě. Má to pěknou kabinu, celkem solidně udělanej traktor. Uvidím co vydrží. Viděl sem nové prospekty od mlátiček, jediny co by mě štvalo tak to že jsou dělany v Chorvatsku. Kolik s ním uděláte za sezonu ?
Díky.

Další

Zpět na Deutz-Fahr

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník