fortschritt e 514
Re: fortschritt e 514
nasol som aj neaku stranku na FB ohladom fortschritt e514 a vlasne je tam toho viac... tusim....
tak ak chcete ceknite... a hadam neako neporusujem vase pravidla, ak ano tak mozte prispevok zmazat...
- Kód: Vybrat vše
http://www.facebook.com/FortschrittE514?ref=hl
tak ak chcete ceknite... a hadam neako neporusujem vase pravidla, ak ano tak mozte prispevok zmazat...
Re: fortschritt e 514
Prosím potřebuji radu jak se na variatoru šteluje šířka řemenice aby řemen chodil zaroven s hranou který to jsou šrouby má se to dělat dvouma je napsaný v příručce a já mám ze předu tři.. nebo se musí rozdělat??
fortschritt e 514
Nevíte náhodou jaké číslo je řemenu na pohon lišty u E514 v českém provedení?
děkuji
děkuji
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:Prosím potřebuji radu jak se na variatoru šteluje šířka řemenice aby řemen chodil zaroven s hranou který to jsou šrouby má se to dělat dvouma je napsaný v příručce a já mám ze předu tři.. nebo se musí rozdělat??
Napište prosím o který variátor se jedná.
Re: fortschritt e 514
tyjo měl jsem za to, že to se seřizovat ani neda, vnitřní pulka drží napevno segerovka na hřídeli a vnejší je tlačená pružinou na kterej je právě klobrc se třema šroubama...
Re: fortschritt e 514
ty seřizovací šrouby jsou pod druhou řemenici, ne na na převodovce. jsou to dva řouby (tuším M10) zajištěné kontra maticí, když s tim budeš hýbat, tak s oběma stejně, aby se ti nekřížily. na ty šouby na převdovce nešahej, těma se povoluje ta pružina.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
mám prozbu nevíte kde je nějáký vrak 514 a nebo nemáte někdo náhodou doma řemenici jak je na motoru??
Re: fortschritt e 514
kolegové, nevíte jestli je klaskovej elevator (kaslík+dráha+spodní šnek) stejný jako na E512? Dneska mi babča zbaštila vodí dráhu na řetez 

Re: fortschritt e 514
kláskovej elevetár je úplně stejnej s e-512 u všech typů, ale u starších typů 514 byly stejný i zrnový elevátory, novější typy mají zrnovej elevátor větší kvůli větší průchodnosti.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:kláskovej elevetár je úplně stejnej s e-512 u všech typů, ale u starších typů 514 byly stejný i zrnový elevátory, novější typy mají zrnovej elevátor větší kvůli větší průchodnosti.
Zrnovej mám právě ten širší, zjistil sem to, když jsem dával novej dopravník a musel sem ho vymenit protože sem koupil uzkej. Proto sem se ptal na kláskovej, jestli neni taky jiny
Re: fortschritt e 514
ne ne, kláskovej je stejnej
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Vašek píše:mám prozbu nevíte kde je nějáký vrak 514 a nebo nemáte někdo náhodou doma řemenici jak je na motoru??
V Dašicích u Pardubic je vrakoviště zem. strojů.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: fortschritt e 514
Ladislav píše:Vašek píše:mám prozbu nevíte kde je nějáký vrak 514 a nebo nemáte někdo náhodou doma řemenici jak je na motoru??
V Dašicích u Pardubic je vrakoviště zem. strojů.
pokud ale vím, tak Klouček tam má jen e-512 a e-516, leda že by přivezl něco nového. ale za pokus se nic nedá, taky bych to zkusil tam
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Jirka10 píše:Nevíte náhodou jaké číslo je řemenu na pohon lišty u E514 v českém provedení?
děkuji
2HB 3000
duplex řemen, cena do 700Kč, už ho tam máme 15let.
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
- rakosniklubomir
- Příspěvky: 67
- Registrován: 16 zář 2009 23:58
Re: fortschritt e 514
Dobrý večer,ta řemenice jde vyrobit cca za 9000 kč -nová
Re: fortschritt e 514
rakosniklubomir píše:Dobrý večer,ta řemenice jde vyrobit cca za 9000 kč -nová
Docela ranec. Kolik stojí v Týništi nad Orlicí nebo v Hroněticích u Nymburka?
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: fortschritt e 514
http://www.technikboerse.com/view/gebra ... e-514.html
pěkně poladěná e-514, zvláště se mi líbí ta vrtule chladiče, neví někdo z čeho to je ? upravená e-516 ? dík za odpověď
pěkně poladěná e-514, zvláště se mi líbí ta vrtule chladiče, neví někdo z čeho to je ? upravená e-516 ? dík za odpověď
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Ahojte,chcel by som sa opýtat že tie Perkinsi majú aku spotrebu?A keby som vymenil motor Ifa za Perkins 6 valec zmenilo by sa vela veci myslim rychlost pri praci.A ešte by som prosil o radu,neviem prečo ale pri praci otáčky bubnu mi idu dole nikdy ne ostanu na 10-11 stale je 9 neviem co mam robit vravia že je to kombajnu neprospešné.
Re: fortschritt e 514
Dani píše:Ahojte,chcel by som sa opýtat že tie Perkinsi majú aku spotrebu?A keby som vymenil motor Ifa za Perkins 6 valec zmenilo by sa vela veci myslim rychlost pri praci.A ešte by som prosil o radu,neviem prečo ale pri praci otáčky bubnu mi idu dole nikdy ne ostanu na 10-11 stale je 9 neviem co mam robit vravia že je to kombajnu neprospešné.
motor perkins máme v claasu, pokud to maká, je to fajn motor, spotřebu to má cca o litr menší než ifa, ale žádnej zásadní rozdíl v tom nevidím (co se týče výkonu nebo spotřeby), ifa je jednoduchej motor, kterej hodně snese, už se mi kolikrát povedlo že byl na 120°, když se to stalo u toho perkinse, tak ho připekl. osobně bych nechal v kombajnu ifu, pokud chceš jiný motor, uvažoval bych spíš o crystalu 120 (je levnější, lepší dostupnost ND). to že ti padají otáčky bubnu si myslím, že je to tím, že se ti unáší klika, zkus jí něčím zaseknout (já pod ní mám hasičák).
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
Mal by som jednu dobru otazku?? Všade pozeram obrazky a vidim ze skoro na kazdom E512 je stol 5,70m.Ja sa tešim ze mi E 514 odnesie 4,20metrovy stol,a ako to ze na e512 je 5,70. 

Re: fortschritt e 514
Pokial sa pozeráš na obrázky z prospektů z bývalého NDR, tak tam je na všech vyfocená E 512 s lištou 5,7 m. K nám se dodávala jen 4,2 m, ale je pravda že po roce 1990, když se sloučily východní a západní Německo a novodobí farmáři z NDR se začali zbavovat Fortschrittů ve velkém, tak se jich tady u nás také několik objevilo v bazarech i na E 514.
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: fortschritt e 514
A akoze E 512 vládala 5,70-ku,nejaky lepši motor alebo čo??
Alebo ta klasická Ifa vladala len museli ist pomalsie??

Alebo ta klasická Ifa vladala len museli ist pomalsie??
Re: fortschritt e 514
Dani píše:A akoze E 512 vládala 5,70-ku,nejaky lepši motor alebo čo??![]()
Alebo ta klasická Ifa vladala len museli ist pomalsie??
byl to normální klasický kombajn, jen v našich výnosech by se s 5,70 lištou hltil, tak se sem dodávaly s lištou 4,2
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
standais píše:http://www.technikboerse.com/view/gebrauchtmaschine/maehdrescher/797768/mdw-fortschritt-e-514.html
pěkně poladěná e-514, zvláště se mi líbí ta vrtule chladiče, neví někdo z čeho to je ? upravená e-516 ? dík za odpověď
co ta vrtule chladiče, nikoho nic nenapadá?
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 514
podporte... ked tak nieco prispejte.... diki
http://www.facebook.com/FortschrittE514?ref=hl
http://www.facebook.com/FortschrittE514?ref=hl
Re: fortschritt e 514
Nádherná flotila kombajnů http://ddr-modellbau.aktiv-forum.com/t1 ... cher-e-514
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: fortschritt e 514
http://www.youtube.com/watch?v=vYNY7uPoBdo
Pekný co?? Motor Perkins
http://www.youtube.com/watch?v=ZOYR_z43 ... ure=relmfu
Velmi velka škoda ze bez zvuku.
Pekný co?? Motor Perkins
http://www.youtube.com/watch?v=ZOYR_z43 ... ure=relmfu
Velmi velka škoda ze bez zvuku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků