Emag
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Emag
Říká vám něco značka EMAG?
Byl to maďarský výrobce kombajnů, lépe řečeno spíš kombajny pajcoval než aby vyvinul něco pořádného.
K nám se dovážely typy ACD a AC a taky pak ŽMV 330, což byl okopírovanej náš kombajn. Neviděly jste to někde? Hlavně ten druhej, ten se dá eště najít.
Byl to maďarský výrobce kombajnů, lépe řečeno spíš kombajny pajcoval než aby vyvinul něco pořádného.
K nám se dovážely typy ACD a AC a taky pak ŽMV 330, což byl okopírovanej náš kombajn. Neviděly jste to někde? Hlavně ten druhej, ten se dá eště najít.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: Emag
Oficiálně se říká že to bylo přes RVHP, neoficiálně to bylo trochu jinak. Nicméně ty typy AC a ACD byly sovětská mlátička S-4 a tam žádný RVHP nebylo.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: Emag
Ten typ byl vlastně ŽMV - prý to byla Žací Mlátička Vylepšená. Původní ŽM byla sestrojena v Prostějově - už tehdy (cca rok 1958) měla hydraulické automatické kopírování řádků. Jinak to byla ale původně stabilní mlátička na kolech - dočišťování jako ve stodole - a částečné dosoušení chladicím vzduchem od motoru. A taky cyklon na plevy + plevník - to bylo i u té vylepšené. A taky ještě jedna lahůdka - za kombajnem bývával i jednošpagátový vázací lis Agrostroj. Motor byl pořád stejný Tatra 924- 4 válec - dodnes je na pojízdných kompresorech a elektrocentrálách.
A taky prý ještě Prostějov měl dělat E 516 - taky podle svojí dokumentace - původně to měla prý být ŽM-600, ale RVHP opět zapracovalo... Kombajny zkrátka dělal v RVHP kde kdo -Rusi, Poláci, Rumuni, NDR - jen nám to nikdy nevyšlo - a podle toho ten stav vypadá podnes. Jen krátce po převratu Wichterle vystavoval na veletrhu v Brně kombajn na prostějovském podvozku (asi z Torona) - WIKOV, ale z výroby sešlo - místo toho dělají sekačky na anglické trávníky...
A taky prý ještě Prostějov měl dělat E 516 - taky podle svojí dokumentace - původně to měla prý být ŽM-600, ale RVHP opět zapracovalo... Kombajny zkrátka dělal v RVHP kde kdo -Rusi, Poláci, Rumuni, NDR - jen nám to nikdy nevyšlo - a podle toho ten stav vypadá podnes. Jen krátce po převratu Wichterle vystavoval na veletrhu v Brně kombajn na prostějovském podvozku (asi z Torona) - WIKOV, ale z výroby sešlo - místo toho dělají sekačky na anglické trávníky...
Re: Emag
Tohle nevypadá tak špatně, hlavně to jede a kdyby se tomu udělal kosmetický zásah pro omlazení, tak.........http://starenakladaky.websnadno.cz/Kombajny.html
Každý člověk má právo na můj názor.
- Frantík SK
- Příspěvky: 112
- Registrován: 28 říj 2008 21:00
- Bydliště: Vých. Slowensko
Re: Emag
OŤAS, počul som od bývalého predsedu tunajšieho JRD, že tie ŽMky boli kvôli tomu vzduchom chladenému motoru náchylné na požiar... je to pravda?
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků