JCB Fastrac

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 20:54

Pánové,co říkáte na tohle www.jcb-store.com/assetmanagement/files/Fastrac%20Military%20Spec.pdf

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 01 kvě 2006 21:02

Nemůžu to pustit.Nemoh bys to napsat jako odkaz?

Příspěvky: 66
Registrován: 30 bře 2006 11:16
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvekod SID » 01 kvě 2006 21:11

tak to je fakt krutý :!: :!: dost zajímavý použítí ale v original barvách je lepší :D :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 01 kvě 2006 21:11

Pěkné! A proč né, že? Tady to dokazuje, jak je Fastrac všestranný... 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 21:13

musíš mít nějaký program, který otvírá soubory s příponou *.pdf, taky trochu rychlý internet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 21:15


Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 21:16

Dost dobrý, že....Fastrac je fakt univerzál....

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 01 kvě 2006 21:18

zdar me to pise ze mi nejde zobrazit stranku

Příspěvky: 66
Registrován: 30 bře 2006 11:16
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvekod SID » 01 kvě 2006 21:20

mně to jde normálně..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 21:21

Zdravím Pavlíku jestli chceš můžu ti to poslat na mail...

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 01 kvě 2006 21:21

ja na to kliknu a piseto stranku nelze zobrazit co tam je ja by jsem se rad podival

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 01 kvě 2006 21:23

jo ja ti poslu imejl soukromou zpravou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 kvě 2006 21:25

musíš mít Adobe Acrobat...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 01 kvě 2006 21:26

Tak to je fakt hustý.Ještě přidělat kulomet a ... 8)

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 01 kvě 2006 21:31

tak jsem ti poslal ten imejl na soukromou zpravu

Uživatelský avatar
Příspěvky: 91
Registrován: 13 lis 2005 12:35
Bydliště: Metylovice

Příspěvekod Honza » 02 kvě 2006 09:05

Jo mě se taky víc líbí Fastrac v orginalních barvách vypada tak lip než ta vojenska barva ,vojaci by byli fak moc napadní s orginalni barvou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 03 kvě 2006 16:13

Dnes jsem byl po delší době na statku a Fastrac zase nejde má prasklý simerink od převodovky, nutné bude rozdělat kompletně traktor, oprava bude stát nějakých 60 000 kč....

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 10 kvě 2006 22:21

Po jakem čase mažete na Fastracu oba kardany?
Jezdím zase s 3220 mazali jsme to při udržbě. Navíc poslední dobou se mi na tom traktoru nelíbí vůbec motor. Vozím v Annaburgru 13tun hnojiva, snažím se jezdit 40km ale ten motor jakoby neměl vůbec výkon, žádnou zálohu a ani ty koně jak kdyby tam nebyly. nevyjedu žádnej kopec, nic, po silnici do kopce na dvojku a na šneka. Když přeřadím dolu ještě tak je to konec protože se zastavim a rozjedu jenom na jedničku.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 10 kvě 2006 23:35

Jan Sedlák píše:Po jakem čase mažete na Fastracu oba kardany?
Jezdím zase s 3220 mazali jsme to při udržbě. Navíc poslední dobou se mi na tom traktoru nelíbí vůbec motor. Vozím v Annaburgru 13tun hnojiva, snažím se jezdit 40km ale ten motor jakoby neměl vůbec výkon, žádnou zálohu a ani ty koně jak kdyby tam nebyly. nevyjedu žádnej kopec, nic, po silnici do kopce na dvojku a na šneka. Když přeřadím dolu ještě tak je to konec protože se zastavim a rozjedu jenom na jedničku.

Já se tomu ani moc nedivím.
Nevím kolik váží celá souprava,ale tipuju kolem 30 tun a když vemu že máš pod kapotou motor o obsahu 5,9l a výkonem někde kolem 200 koní-těch 220 nedá při dopravě pokud není přečipovanej, a chceš udržet rychlost kolem 40 km na členitých cestách nebo silnicích,tak se ani nedivím že jsi zklamanej.Jak říkaji příznivci Hárleje objem ničím nenahradíš a něco na tom bude koně máš,ale ta síla trochu chybí.Tím nechci říct že je Fastrak špatný stroj ba naopak,ale každá mašina má své hranice.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 11 kvě 2006 08:06

každé dva dny, teda když se jezdí...mažeme vazelínou SCHELL je opravdu dost kvalitní...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 kvě 2006 17:14

Nám Tokáči říkali po 50mth to tak vyjde.
S tym motorem je to divny, dnes sem vezl 11 tun, a lezl do klopců jak kdybych měl 160ku zetor. Po záběhu je to slabší a slabší. Špatná mašina to v žádnym připadě není. To o tom objemu tvrdí i servismani od John Deeru a Case.... Asi to bude pravda.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 11 kvě 2006 20:24

co se týká toho výkonu CNH i JD přešli na 9 l motor jen fend si nechal 7.14 koně tam jsou ale krouták atd tam není je to jen vyhnanej motor já jsem taky pro větší obsah

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 kvě 2006 20:33

myslel sem si že obsah nebude mít takový vliv, ale teď už je mi to jasny. Větší obsah, i za cenu větší spotřeby ale pořádnej výkon.
Mechanizátor chtěl abysme jezdili na 1700 -1800otáček, kdy má motor nejlepší parametry. Vypočítává ty otáčky podle maximálních, 70%maximálních otáček a dostane se hodnota otáček kdy je optimální spotřeba a parametry.
A když jedu tak s tou 3220 tak sílu má, ale otáčky začnou klesat, krouticí moment ztrácí a ráz tam je 1400 - 1300. Přeřadím z trojky na dvojku a traktor se nerozjede vůbec už. zastaví se v kopci a konec.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 11 kvě 2006 20:58

to je právě výhoda toho většího obsahu tam ty otáčky udržíš lépe tam je právě větší převíšení to je jak formule malí obsah hodně koní ale krouták malí další srovnání fábie 1.2 a 1.4 stejné koně ale v kopci na 90 začne na 5 rychlost 1.2 strácet ale 1.4 jede dál

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 11 kvě 2006 21:01

to je pjekne divny ze takle taha pomalu mi mame 185 65 se seckou farmet a plnym zasobnikem se trema zokama v tom a jede jak blazen a nevi ze vubec neco veze a a vi kde maj toho samiho jako mi a maj zatim velkyho anaburgra s rozmetadlem a voza fury jak blazen a masti si ho jak vino tak nevim

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 11 kvě 2006 21:11

další možnos podívat se na filtry vzduchovy naftovy nám taky nechtěl jezdit do kopců 270 a měl tam plno vody v naftě nebo pak proměřit notbukem

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 kvě 2006 21:14

Ještě mě napadlo je tam průtokáč a sledovací zařízení s odesíláním dat a okamžitých otáček a spotřeby. Jestli to nebrzdí ten. Navíc mě začalo štvát řazení, zustal sme pulkou traktoru v cestě, z obou stran auta. Motor se udusil na dvojku se šnekem. Když vyjedu na jedničku msim řadit a dostat tam dvojku neni nejlehčí. Jinak ale dobry.
A když tady psal Jarmil že tahaly tridem Fliegl a bez problému plněě naložený utáhl v pohodě.... máme za ním Annaburger HTS 20,79. Překladač. Ale i tak jezdilo se s ním dobře, o návěsu nebylo ani vědět, stabilní, perfekt odpružení, spojení na kulu taky super.

Příspěvky: 110
Registrován: 25 úno 2006 20:17
Bydliště: Nymbursko

Příspěvekod Pavel » 11 kvě 2006 21:36

ja si myslim ze tam bude neco s naftou jinak taky nevim co by tam bylo jinyho treba cidlo na cerpadle a to co jsi rikal

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 11 kvě 2006 22:14

A ta 8250 je to samo. Tahá práškovač, ten co je na fotkách na Farm Webu, dojede před kopec a už nechce jet, v kopci se zastaví motor jede ale jakoby zase nestačila převodovka, nedokázala traktor rozjet. A to má motor 8,3l a 250 koní.
Když jsme to řikali tokáčum tak že to neni možny že 3220 nejde. Že to musí jet a když jel se mnou prodejce tak se fastrac tahnul do kopce pomaličku na dvojku a že to stačí, neni kam spěchat jestli tam dojedem později bylo řečeny.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 11 kvě 2006 23:20

To Jan Sedlák:
Honzo ptát se jestli si hlídáte kvalitu nafty je asi zbytečný,ale přece.Nám jednou dovezli naftu papírově v pořádku,ale nic nechtělo tahat no hruza.A když už začal střílet i Kirovec,který není tak choulostivý,tak nechali udělat rozbor a byl to pěkný hnus co dovezli.

PředchozíDalší

Zpět na JCB

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků