výměnný systém Annaburger
Příspěvků: 62
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
hmotnosť nákladu
NAZDAR KOLEGOVIE
Chcem sa spýtať tých ktorý majú návesy HTS 22.79 koľko ton s ním vozia a aké odpruženie náprav používajú?
Ďakujem
Chcem sa spýtať tých ktorý majú návesy HTS 22.79 koľko ton s ním vozia a aké odpruženie náprav používajú?
Ďakujem
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Naše firma prodává každý rok asi 60-70 návěsů nebo výměnných systémů Annaburger v ČR . Více jak 70% strojů jsou výměnné systémy Profi třídy.
Nejde o množství strojů, ale velikost ,počet nástaveb a výkonost.
Protože jsou naše výměnné systémy o něco větší než konkurenční je těžké porovnávat podle počtu kusů.
Na Farmwebu je vidět, že tahle značka je v některých oblastech dobře zastoupena, i když není nejlevnější.
Vedle Annaburgeru máme letos prodáno ještě přes 20 ks návěsů Krampe.
Nejde o množství strojů, ale velikost ,počet nástaveb a výkonost.
Protože jsou naše výměnné systémy o něco větší než konkurenční je těžké porovnávat podle počtu kusů.
Na Farmwebu je vidět, že tahle značka je v některých oblastech dobře zastoupena, i když není nejlevnější.
Vedle Annaburgeru máme letos prodáno ještě přes 20 ks návěsů Krampe.
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
Re: 1303
Chtěl bych se vás zeptat , když má Annaburger označení například 29.27. tak to není výměnný systém, ale cisterna ne?
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
návesy annaburger
nazdar kolegovia
čoskoro by nám mali pribudnúť dva nové návesy HTS 22.79 a 22.14. Už sa tešim. Vraj tam budú pneumatiky Alliance som zvedavý koľko vydržia. V susednom podniku ím stale praskajú.
čoskoro by nám mali pribudnúť dva nové návesy HTS 22.79 a 22.14. Už sa tešim. Vraj tam budú pneumatiky Alliance som zvedavý koľko vydržia. V susednom podniku ím stale praskajú.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Výměnné systémy mají za třídou celkové hmotnosti označení 79. (například HTS 29.79). Protože se jedná o podvozek, který má vlastní techničák, nástavby mají taky malý techničák, kde je označení nástavby.
Nebudu zabíhat do podrobností.
V programu Annaburgeru jsou tři typy náprav pro výměnné systémy.
Proto mají interně systémy označení HTS 29.A 79 (kloubové nápravy),HTS 29.B 79 (hydraulicky odpružené) a HTS 29.C79 (parabelické pružiny).
Číslo nástavby (jaká nástavba je nasazena) se ukáže při zapnutí ovládacího boxu (např. 004 - rozmetadlo ).
Cisterna má vlastní označení HTS 29.27.
K pneumatikám. Vozy HTS 22.79 a HTS 22.14 mají ve standardu pneu 600/55-26,5" Alliance diagonál. To není špatná guma, ale po 2 letech bude mít známku opotřebení na straně. Je to normální a taky tam kde se jezdí s návěsem na silnici delší vzdálenosti.
Našim zákazníkům v ČR doporučuji, když chtějí ušetřit a nezaplatit moc, pneu 650/55-26,5" Radiál A-380 od Alliance,což je radiální guma s dobrou životností.
Nejlepší parametry z hlediska proběhu, životnosti a spotřeby má ale Michelin 600/55-26,5" Cargo X bib.
Jsou to vlastní zkušenosti. U Michelinu jsem zatím neřešil nikdy garanci pneu.
Nebudu zabíhat do podrobností.
V programu Annaburgeru jsou tři typy náprav pro výměnné systémy.
Proto mají interně systémy označení HTS 29.A 79 (kloubové nápravy),HTS 29.B 79 (hydraulicky odpružené) a HTS 29.C79 (parabelické pružiny).
Číslo nástavby (jaká nástavba je nasazena) se ukáže při zapnutí ovládacího boxu (např. 004 - rozmetadlo ).
Cisterna má vlastní označení HTS 29.27.
K pneumatikám. Vozy HTS 22.79 a HTS 22.14 mají ve standardu pneu 600/55-26,5" Alliance diagonál. To není špatná guma, ale po 2 letech bude mít známku opotřebení na straně. Je to normální a taky tam kde se jezdí s návěsem na silnici delší vzdálenosti.
Našim zákazníkům v ČR doporučuji, když chtějí ušetřit a nezaplatit moc, pneu 650/55-26,5" Radiál A-380 od Alliance,což je radiální guma s dobrou životností.
Nejlepší parametry z hlediska proběhu, životnosti a spotřeby má ale Michelin 600/55-26,5" Cargo X bib.
Jsou to vlastní zkušenosti. U Michelinu jsem zatím neřešil nikdy garanci pneu.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Otázka ceny je vždy problematická záležitost, protože základní podvozek je k dispozici s 8 nástavbami, každá má základní cenu a široké příslušenství.
Odpružení oje je u Annaburgeru mechanicky nebo hydropneumatiky.
U verze HTS 22.79 je ve standardu elektrohydraulické ovládání stroje v podvozku což konkurence nemá.
Standardně jsou na HTS 22.79 kola 600/55-26,5" s velkým ráfkem (u konkurence jsou malá kola 22,5").
Další věcí jsou řiditelná a zvedatelná náprava, kterou máme ve standardu , ovládánou přes palubní box.
Jsou zde takové detaily, když se zvedne přední náprava, automaticky; se zaaretuje zadní řiditelná náprava.
Jako jedinná firma u výměnných systémů drží Annaburger šířku 2,55 m.
U modelu HTS 22.79 má Annaburger jako jedinná firma korbu s objemem 29 m3 (v senáži 37 m3), cisternu 18 m3, překládací nástavbu 28 m3,
rozmetací nástavbu s šířkou 2,3 m a objemem až 22 m3.
Ve standardu je u Annaburgeru spousta věcí, co u konkurence nenajdeš v základní ani v příplatkové ceně.
Je těžké porovnávat hrušky s jablky.
Model HTS 22.79 na trhu nemá velikostí a konceptem porovnatelného konkurenta.
Pokud chceš specielně vyspecifikovat nějaký model, není problém přes SZ.
Odpružení oje je u Annaburgeru mechanicky nebo hydropneumatiky.
U verze HTS 22.79 je ve standardu elektrohydraulické ovládání stroje v podvozku což konkurence nemá.
Standardně jsou na HTS 22.79 kola 600/55-26,5" s velkým ráfkem (u konkurence jsou malá kola 22,5").
Další věcí jsou řiditelná a zvedatelná náprava, kterou máme ve standardu , ovládánou přes palubní box.
Jsou zde takové detaily, když se zvedne přední náprava, automaticky; se zaaretuje zadní řiditelná náprava.
Jako jedinná firma u výměnných systémů drží Annaburger šířku 2,55 m.
U modelu HTS 22.79 má Annaburger jako jedinná firma korbu s objemem 29 m3 (v senáži 37 m3), cisternu 18 m3, překládací nástavbu 28 m3,
rozmetací nástavbu s šířkou 2,3 m a objemem až 22 m3.
Ve standardu je u Annaburgeru spousta věcí, co u konkurence nenajdeš v základní ani v příplatkové ceně.
Je těžké porovnávat hrušky s jablky.
Model HTS 22.79 na trhu nemá velikostí a konceptem porovnatelného konkurenta.
Pokud chceš specielně vyspecifikovat nějaký model, není problém přes SZ.
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
podľa Vás ktoré zapojenie návesu je lepšie, zapojenie do výškovo stavitelného závesu, alebo do spodného závesu???
Ďakujem
Ďakujem
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
Ďakujem za opdovede. Naši majú objednaný annaburger HTS 22.14 a mal by ho ťahať JD 7530, zapojenie do výškovo stavitelného závesu. Chceli kúpiť HTS 29.14 ale máme len 215 koňoví traktor vraj by s tým návesom mal čo robit. kopce veľmi nemáme iba jeden maličký.
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
nemáme objednané rozmetadlo. 22.14 je dvojstranne sklopná verzi apokial viem, 22.79 je výmenný systém tan bude ťahať MF 6499. plánujú dokúpiť cisternu.
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
nazdar kolegovia
mam takú otázku: potrebné množstvo oleja pre piest je 40 litrov pri vyklápaní návesu HTS 22.14. Kúpili sme JD 7530 a vraj hydraulika má 60 litrov oleja. Chcem sa Vás spýtať či dokáže sklopiť HTS 22.14.
Ďakujem
mam takú otázku: potrebné množstvo oleja pre piest je 40 litrov pri vyklápaní návesu HTS 22.14. Kúpili sme JD 7530 a vraj hydraulika má 60 litrov oleja. Chcem sa Vás spýtať či dokáže sklopiť HTS 22.14.
Ďakujem
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
annaburger
nazdar kolegovia
Dnes som sa rozprával s jedným kamarátom ktorý ťahá HTS 22.79, mal so zapojený do spodného závesu a vraj sa mu zlomil. Teraz ho má zapojený do výškovo stavite+ného závesu a vraj žiadny problém. Nerozumiem tomu zlomenii, skôr by to malo byť v prípade výškovo stavite+ného závesu. Spodný záves má predsa vyššie povolené žaťaženie.
Dnes som sa rozprával s jedným kamarátom ktorý ťahá HTS 22.79, mal so zapojený do spodného závesu a vraj sa mu zlomil. Teraz ho má zapojený do výškovo stavite+ného závesu a vraj žiadny problém. Nerozumiem tomu zlomenii, skôr by to malo byť v prípade výškovo stavite+ného závesu. Spodný záves má predsa vyššie povolené žaťaženie.
- JOHN DEERE 8330
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 lis 2007 17:58
annaburger
to: deutz215 bolo to v Majcíchove. Vždy som to tak vedel že zapojenie do spodného závesu unesie vyššie zaťaženie, ale čo sa tam mohlo udiať že sa mu zlomilo, to neviem. Odvtedy má náves zapojený do výškovo staviteľného závesu a žiadný problém.
to: Martin Hruška Zaujímal by ma Váš názor na zapojenie do výškovo staviteľného závesu a do spodného závesu.
to: Martin Hruška Zaujímal by ma Váš názor na zapojenie do výškovo staviteľného závesu a do spodného závesu.
Annaburger 34.17
Dobrý den.
měl bych pár otázek k návěsu Annaburger 34.17. Asi na pana Hrušku nebo na někoho ze "zasvěcených".
Zajímaly be mne rozměry tohoto drobečka a pohotovostní hmotnost. Rám si dělá annaburger sám nebo je dodáván od nějákého výrobce kamionových návěsů (např. Schwarzmüller)? Nápravy jsou použity BPW? A je díky tomu nějak omezena rychlost nebo se souprava může pohybovat obvyklou rychlostí 80-90km/h? Kolik se již těchto návěsů vyrobilo a jaké jsou s nimi zkušenosti?
Děkuji...
měl bych pár otázek k návěsu Annaburger 34.17. Asi na pana Hrušku nebo na někoho ze "zasvěcených".
Zajímaly be mne rozměry tohoto drobečka a pohotovostní hmotnost. Rám si dělá annaburger sám nebo je dodáván od nějákého výrobce kamionových návěsů (např. Schwarzmüller)? Nápravy jsou použity BPW? A je díky tomu nějak omezena rychlost nebo se souprava může pohybovat obvyklou rychlostí 80-90km/h? Kolik se již těchto návěsů vyrobilo a jaké jsou s nimi zkušenosti?
Děkuji...
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Re: výměnný systém Annaburger
Pro cendar:Model HTS 33-34.17 je vlastní výrobek firmy Annaburger .Rám je konstrukčně odvozen z rozmetadel - dlouhý tažený U-profil speciálního tvaru. U vozů s výtlačným čeloem není potřeba tažený nosník ,protože nedochází jakou sklápění k pružení rámu.
Nápravy BPW s hydropneumatickým odpružením jsou na našich strojích od roku 2003 standardem. Standardní verze 40 km/h je stejná prakticky jako 60 km/h, dělá se taky verze přes 62 km/h s ABS a ABL. Takovéto verze jezdí v Lipsku na letišti jak za kamionem tak za Lexionem.
Rozdíl v celkové hmotnosti 33 t nebo 34 t je v certifikaci závěsu K 80 - 3 nebo 4 t.
Model 33-34.17 je stejně velký jako 29.17 jen má jinak postavené vzdálené nápravy a ve standardu nucené řízení náprav s automatickým justýrování (srovnáním kol do roviny).
Model Schubmax se dělá teprve 2-3 roky a za tu dobu se vyrobilo přes 100 strojů. Schubmaxy jezdí jak ve východním Německu tak v Rusku, Lotyšsku.
V ČR jezdil jeden předváděcí model HTS 29.17 v roce 2009 na předvádění a zkušenosti jsou vesměs pozitivní. Na tento vůz o délce korby přes 10,4 m a objemu 55 m3 v plechu ,s kupkou i 60 m3 se vozilo 23-26 t senáže a siláže.
Je to ale vůz určený převážně na odvoz senáží a siláží, lehkých materiálů. U obilí se nedá naplnit vůz celý. V roce 2010 přijde inovovaný model, který bude mít postranice trochu nižší (pro odvoz obilí) a nástavky z plechu pro odvoz senáží a objemu. Díky tomu nedojde k přetěžování vozu u obilovin.
V Profi magazínu 12/2009 (přední německý časopis o zemědělské technice) vyšlo srovnání tandemu HTS 22.17s ostatními konkurenty. Tento vůz o objemu 40 m3 byl o 10 m3 větčí než další konkurenční vůz.
Podobně je tomu i u tridemu (+/- 10 m3 navíc pro Annaburger).
Dpoufám, že to takto stačí.
Nápravy BPW s hydropneumatickým odpružením jsou na našich strojích od roku 2003 standardem. Standardní verze 40 km/h je stejná prakticky jako 60 km/h, dělá se taky verze přes 62 km/h s ABS a ABL. Takovéto verze jezdí v Lipsku na letišti jak za kamionem tak za Lexionem.
Rozdíl v celkové hmotnosti 33 t nebo 34 t je v certifikaci závěsu K 80 - 3 nebo 4 t.
Model 33-34.17 je stejně velký jako 29.17 jen má jinak postavené vzdálené nápravy a ve standardu nucené řízení náprav s automatickým justýrování (srovnáním kol do roviny).
Model Schubmax se dělá teprve 2-3 roky a za tu dobu se vyrobilo přes 100 strojů. Schubmaxy jezdí jak ve východním Německu tak v Rusku, Lotyšsku.
V ČR jezdil jeden předváděcí model HTS 29.17 v roce 2009 na předvádění a zkušenosti jsou vesměs pozitivní. Na tento vůz o délce korby přes 10,4 m a objemu 55 m3 v plechu ,s kupkou i 60 m3 se vozilo 23-26 t senáže a siláže.
Je to ale vůz určený převážně na odvoz senáží a siláží, lehkých materiálů. U obilí se nedá naplnit vůz celý. V roce 2010 přijde inovovaný model, který bude mít postranice trochu nižší (pro odvoz obilí) a nástavky z plechu pro odvoz senáží a objemu. Díky tomu nedojde k přetěžování vozu u obilovin.
V Profi magazínu 12/2009 (přední německý časopis o zemědělské technice) vyšlo srovnání tandemu HTS 22.17s ostatními konkurenty. Tento vůz o objemu 40 m3 byl o 10 m3 větčí než další konkurenční vůz.
Podobně je tomu i u tridemu (+/- 10 m3 navíc pro Annaburger).
Dpoufám, že to takto stačí.
Re: výměnný systém Annaburger
Takže pokud tomu dobře rozumím, tak verze náprav s konstrukční rychlostí přes 62 km/h je schopna provozu i v rychlostech 80-90 km/h a tím pádem je možno ji používat v klasické kamionové dopravě.
Jen tak pro zajímavost, kolik je v ČR prodáno vozů schubmax a schubfix na tandemu/tridemu?
Jen tak pro zajímavost, kolik je v ČR prodáno vozů schubmax a schubfix na tandemu/tridemu?
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Re: výměnný systém Annaburger
Na rychlosti přes 60 km/h musíš mít nějaký tahač. takže rychlosti 80-90 km/h jsou spíše nereálné z důvodů nosnosti pneu spotřeby a opotřebení.
Spíše se kloním k verzi 40 km/h, která u nás technicky splňuje rychlosti a výbavu vozu s 60 km /h verzí. Jde o nápravy ,brzdy a a radiální pneumatiky a jejich nosnost při 50 km/h a 60 km/h.
Jedna poznámka k Schubmaxu. jedná se o vůz určený pro bioplynové stanice nebo pro službaře, kteří potřebují vozit velké množství objemu. Pokud jde o počty, tak je to u nás pořád novinka, která byla teprve v loňském roce trochu předvedena zákazníkům.
Spíše se kloním k verzi 40 km/h, která u nás technicky splňuje rychlosti a výbavu vozu s 60 km /h verzí. Jde o nápravy ,brzdy a a radiální pneumatiky a jejich nosnost při 50 km/h a 60 km/h.
Jedna poznámka k Schubmaxu. jedná se o vůz určený pro bioplynové stanice nebo pro službaře, kteří potřebují vozit velké množství objemu. Pokud jde o počty, tak je to u nás pořád novinka, která byla teprve v loňském roce trochu předvedena zákazníkům.
Re: výměnný systém Annaburger
Myslím, že si asi úplně nerozumíme. U traktorových návěsů je samozřejmě rychlost 40 (60)km/h maximální, o tom nemá smysl diskutovat. Ale pokud vezmu návěs za klasický sedlový tahač, jako jezdí např. v Mnichově (http://www.crs-marketing.cz/novinky/791), měl by být schopen použití i při vyšších rychlostech, nebo ne?
Příspěvků: 62
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků