"Banán" NH CX
Příspěvků: 124
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ty lyže má udělany tak aby se tomu nic nestalo. Jinak lexiony taky bagrují. Tam je kotoučová brzda, normálně podržíš stop dýl a zastaví se vál hned. CX mají souvraťový mangment. Když vyjedeš ze záběru, otočíš e tak se samy otevřou síta a když zajedeš do záběru tak se zavřou, nebo je to naopak, ale je to tam.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To je úplně jedno jestli si koupíš Lexiona nebo banán. protože oba dva mají vychytávky. Teď už i NH má vario lišty, takže se posunul. Pokud jde o kabiny, vítězí suverénně NH s CX. Když vezmem údržbu, je lepší Claas, ale CX mažeš zas po 50 hod. takže ob den. Když obsekáváš s banánkem tak můžeš jet se zavřeným bunkrem, což u Claasu moc nemůžeš. Navíc Claas měl slabou kosu, jel jsem ječmeny 7 km a už nestačila řemenice a řemen. Což NH zas může, když vezmu NH CX tak je to podle mě vytřasadlový kombajn s největší hltností. To je tady vyzkoušeny. Má největší plochu sít, což je taky plus. Má nevýhodu zas oproti Claasu, je moc těžký.
Mate pravdu jsou to oba dobre kombajny , ještě k tomu mazaní. Maže se po 50hodinach prace tak to vychyzi jednou za 5 dní to je dobra věc. Jinak rano natankuješ vyleštiš okno a už valíš na pole. Ještě se vratim k tomu souvratovemu managementu. Tam si mužeš navolit každou věc co chceš aby na souvratich udělal . My mame nastaveno že se uberou otačky bubnu tak o 100 ,otevřou sita o 2mm a zvíší se otačky ventilatoru aby se ta sita vyčistila . Ted si nevzpomenu jak je ovladani zvedaní a spouštěni lišty u Lexiona? CX na to ma jedno tlačitko když se zmačkne jednou lišta se položi na nastavenou vyšku a když ji chceš zvednout tak to zmačkneš dvakrat.
A musim uznat že mě CX taky težce přirostl k srdci
A musim uznat že mě CX taky težce přirostl k srdci
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Mě přirostl k srdci Lexion, a poslední dobou i CX. U Lexika je na ovládáni tlačítko na spuštění a zvednutí. Jsou opačně, když pouští lištu dolu tak mačká horní tlačítko, když na vrch tak spodní. Jinak tam se dávala do nastavené polohy, a bylo na páce i zapínání.
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
to Petrrr:Petře, ty tady píšeš že Lexoin má pásovou brzdu, odsávače prachu ze šikmé komory, ale je to všechno příplatek, a v Rostěnicích kde ses asi vozil nejvíc ses stím na 580 určitě nesetkal, protože tam ten kombajn je co se týče těchto věcí úplně očesanej. Nevím jestli sem byl svést i s jiným Lexionem který to má, a vyzkoušel to, ale když píšeš, žes nikdy lexiona neviděl "bagrovat" tak asi ne. A co se týče toho, že když zvedáš lištu tak nahánky Ti jdou dolů, jsou to normálně naprogramovaný dvě polhy přes Cebis a když jezdíš na naprogramovanou výšku a na automatiku, tak při výjezdu z pokosu zmáčkneš tlačítko a lišta a naháňky do do nastavených poloh.
Milan
Milan
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Tak to jsem seděl hodinu na poli jak sekli rostěnáci u Rousínova, ječmen a bagrovali normálně. To jak New Holland nebo deutz Fahr. To můžeš mít sebelepší kombajn a chytneš bagr ostošest. To otěch naháňkách, ty se dávají do normální polohy, když jedeš na přepravu. Tak je zatáhneš a pustíš. Když zajíždíš do záběru tak ale automatikou se nastaví symy. Pokud jde o brzdu, tak je tam kotoučová co jsem slyšel na školení. To odsávání mají v Kožušicích na 580ce v plné výbavě.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Dva jsou tam. Jeden je jedno nastavení a druhý zas jiny. Perfektní zajišťování kosy že? Jedna páka a jeto. U JD s musel vlézt pomalu pod šikmák, zacvaknout dva těžce jdoucí čepy přes takovy esko. Dva kardany, na každé straně dvě hadice. Otecřít ručně bunkr, složit drtič. Přehodit plech. To děláš u Lexika elektronicky.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
No jistě, seřídíš síta, všechno. Žabáci už to mají taky, ale tam je to udělany tak abys to seřídil, ale co jsme viděli tak je to amatérsky udělany a nedořešeny. Jsou tam dvě takovy krabice s elektromotorky. Ale u Lexáče se nezamažeš když něco seřizuješ. Je to něco.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
A kde ji mají? To nastupování je nezvyk. Kabiny mají chudy, navíc cely v hnědé barvě. Když sem vylezl, tak sem byl pokaždy unavenej. Jel sem cely odpoledne, po obědě to byl trest, nenatáhnul sem si ani nohy. Sedačka byla tvrdá hrozně, bylo to takovy nijaky. Kabina má byt prosvtlená, prostorná, pak v ní vydržíš v pohodě a vylezeš dreagovanej. Jako z Lexiona. Prostor, světlo a čistota. Pohodlí.
Jezdí v ZOD Potěhy na čáslavsku mají tam dva nový JD CTSi schválně se koukni na obrázek, není tak sice tolik vidět ,a le aspoň něco http://www.crs-marketing.cz/reference.php
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
A jo vlastně to vím. Tam jezdila ta slavkovská CTSka, nevím jak, ale prostě tam s ní dělali tritikale metr vysoky. Měli Masseye a pak si koupili dvě CTSky. Je tam vysoká spotřeba, zatím největší z kombajnů. 22-25l/ha. Ale v kukuřici jede.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Toho soukromníka znám, jezdil jsem s ním letos v tom Rousínově. Byla tam i CTSka, je to pravda, brala 2 krát víc. Jezdili s ní kluci Pelkovi, Tonda se synem, to je nejlepší servisák s p. Šikutou u John Deeru. Ten soukromník měl farmu tam jak se jelo na Němčany. Jo vím o koho jde, ale myslím že nebyla u něho. Jo Tonda Pelka s ní jezdí i kukuřice. Jednou byl taky v Rostěnicích. Tam jede ten kombajn dobře v kukuřicích. Ani tolik nebere. Ale příští rok už nepojede, prodávají ji nějakýmu dobrodruhovi, taky nevím co to koho napadlo.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
CX a vytřasadlovy řady se vyrábí v Belgii, v Zedelgemu. CR a Case AFX pak v Americe, tuším v Nebrasce? Starší axiální Case se vyráběly v Iowe, Illinois naproti fabrice John Deere Pak se stěhovaly tak to bude v Nebrasce. Ale nevím to jistě.
Příspěvků: 124
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků