Nákladní automobily x traktorové návěsy
Příspěvků: 77
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
- Honza 2
Nákladní automobily x traktorové návěsy
Myslíte že nákladní auta skončila v zemědělství a nahradí je traktorové návěsy a výměnné systémy? Kde je ekonomika provozu aut a návěsů? Který má větší místo v podniku?
Podle mého názoru je třeba jak auto tak i traktorový návěs. Měly by být výměnné nástavby, jako rozmetadlo, vana a překládací nástavba. Potom lze skloubit auto při odvozu a návěs s traktorem, který překládá sklizené obilí na návěs s tahačem.
Námitka č.1 - silniční daň.
Soupravu tahače s návěsem lze ale využít celoročně. Máte zkušenosti s touhle problematikou? Teoreticky lze dosáhnout takhle zisku. Jak je to v praxi?
Podle mého názoru je třeba jak auto tak i traktorový návěs. Měly by být výměnné nástavby, jako rozmetadlo, vana a překládací nástavba. Potom lze skloubit auto při odvozu a návěs s traktorem, který překládá sklizené obilí na návěs s tahačem.
Námitka č.1 - silniční daň.
Soupravu tahače s návěsem lze ale využít celoročně. Máte zkušenosti s touhle problematikou? Teoreticky lze dosáhnout takhle zisku. Jak je to v praxi?
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
z praxí ti moc neporadím,ale myslím si,že je lepší traktor+návěs,dejme tomu třeba fastrac+fliegl 28 tun a srovnej si to z třeba z T815+ přívěs,rychlost Tatry je o trochu větší,ale zase v terénu máš navrch s traktorem a uveze stejně jako fastrac,spotřeba je podobná a o využití ani nemluvím
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když nemáš Fastraca, tak je lepší auto. Já se přikláním k autu i traktoru. Celá linka založená tak, že pojede rychlý traktor s vyvážecím vozem a naloží obilí na kamion. Když jsou schopny lidi v podniku, tak soupravu využije š celý rok, přeprava ostatním podnikům, vytěžovací firmy, za tahač změníš návěs. Valník se dá taky využít.
Tady mají kamiony, soupravy a vyvážecí vůz nemají a vozí to na devítitunách.
Tady mají kamiony, soupravy a vyvážecí vůz nemají a vozí to na devítitunách.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
jo když nemáš fastraca je lepší náklaďák,protože rychlejší traktor jak fastrac není,ale já se taky přikláním na oboje dvoje a jsme zase u toho u penězích,když je nemáš musíš vozit tím co máš,a když prachy máš tak fastrac a 30 tuna
Spíš by mě zajímala skutečnost, kterou tady Kuba nakousnul a to Fastrak a třicetituna. Jak to s tim je. Neni to moc? Máte někdo osobní zkušenosti?nejen že ste to viděli na fotkách, to já taky, ale myslim něco z praxe. Jakej máte vůbec postoj k těmhle meganávěsům. Btw, vim o jednom traktoru, kterej jede víc než fastrak
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
a co to je za traktor,není to náhodou MB unimog,jinak o 3220+flieglu píšou v MZ a o tom,že by to bylo moc tam nepíšou,jenom když před kopcem špatně zařadíš tak tě to zpomalí
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když vezmem v úvahu novou převodovku v něm, tak bych se nebál s tím jezdit. Je to jiná věc a bezpečnost. Navíc 250 koníků tě zachrání. Co jde o 3220, slyšel sem že nemá problémy. Hmotnost návěsu se přenese na tahač, takže zvážíš li tuto soupravu, traktor bude mít větší hmotnost. Tím se vezme tato a porovná se s hmotností návěsu a vyjde to. Pokud je to málo, dává se za kabinu tunové závaží. Jinak tam je ABS, celkem hodně uděláno pro bezpečnost, ale měl bych strach je to o hubu.
Jo a rychlejší traktor existuje. Taky ho znám Ale nepovím.
Jo a rychlejší traktor existuje. Taky ho znám Ale nepovím.
Příspěvků: 77
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků