Deutz-Fahr Topliner

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 06 kvě 2007 19:54

kubiakk píše:Miro mali sme ho pred 10imi rokami takze si uz vsetko nepametam. Paky neboli na lavej strane v kabine, my sme tam mali sedadlo. Aj sedadlo vodica bolo ovladane vzduchom. Rok vyroby si uz nepametam ale kupili sme ho uplne novy. Vtedy to boli obrovske peniaze, dnes uz su dotacie a pod. Tych chyb a poruch mal obrovitanske mnozstvo a je to nieco neuveritelne. Uz som tu o niektorych poruchach pisal tak nechce sa mi este raz. Proste " nepodareny kus " je slabe slovo na tu kopu srota. Ale toho kombajna je obrovska skoda.


Obrovska skoda ho bola?????A v com ked tak o nom pises...

Příspěvky: 18
Registrován: 27 dub 2007 20:53
Bydliště: Východ Slovenska

Příspěvekod kubiakk » 06 kvě 2007 20:01

no lebo ak by nepatril k tym totalne vadnym kusom ale pracoval by tak ako by mal a ako poznam ja tu v okoli vsetke DF tak by sme s nim boli spokojny, a preto je ho obrovska skoda ze stale stal koli porucham a pod. :cry:

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 06 kvě 2007 20:46

pokud to mělo sedadlo spolujezdce, a zapínání mlátičky a lišty se ovládalo elektrikou , to byly modely od roku 96.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 kvě 2007 21:04

Takže už vieme že to bol ročník 1996 a hore. Písal si o klime, to je bežné vec, vozík to beriem na ten nadáva každý kto má malé kolesá (nielen DF má také :roll: ), poistky, remene, ložiská, sedačka, to sú prkotiny, tak daj do placu čo bolo s lištou, drtičom, čo sa zlomilo a tak......
Stále si nejako nekonkrétny. Sú stroje kde sú vážne poruchy a nie lacné tak to rozveď trošku.

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 06 kvě 2007 21:33

mně by to taky zajímalo proč ten kombajn nejel, jak píše Miro jsou závady a většinou se dají opravit a jede se dál, ale pokud jste si s tím neuměli poradit tak to je zas něco jinýho. Viděl jsem na různých kombajnech prasklý hřídele, zadřený ložiska, upečený motory, ale to neznamená že by nejely celý žně, vždycky se to opravilo, když byla dobrá vůle. :wink:

Příspěvky: 18
Registrován: 27 dub 2007 20:53
Bydliště: Východ Slovenska

Příspěvekod kubiakk » 06 kvě 2007 21:39

Miro, BOLO TO PRED 10 rokami!!! Jj mali sme ele. zapinanie a nie tie krepe paky. Verim Vam ze su to drobnosti, ale ked v priebehu jedneho poriadneho dna odijde 20% vsetkych tych vasich " drobnosti " tak to botom neviem co je za kombajn. A potom treba dalsi cas na opravy a pod. a ten stroj potrebuje pracovat a nie ako my co sme stale len behali po celom kombajne a vzdy len nieco opravovali. Proste sa v nom dosralo uplne uplne vsetko. Bol to strasny vyrobok :evil: ale konkretnejsie moc nepametam len co akurat sa u nas povaluju vsetke tie suciastky ktore sme vymienali. Ale mal obrovitansky problem so stratami. Nikto nezistil preco a boli pri nom nie obycajny profici. Proste strasne nieco a kazdy o tom nechce ani pocut o tom stroji. Skazil toho strasne vela...ale co vam budem hovorit....

Příspěvky: 18
Registrován: 27 dub 2007 20:53
Bydliště: Východ Slovenska

Příspěvekod kubiakk » 06 kvě 2007 21:43

Ja nehovorim ze nemate prevdu, ale to sa inac nez " zakliaty kombajn " neda pomenuvat. Ja a vsetci od nas vieme svoje. A inac vy mate ake skusenosti alebo co sa najviac kazilo u toplineroch?

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 07 kvě 2007 17:18

kubiakk píše:Miro, BOLO TO PRED 10 rokami!!! Jj mali sme ele. zapinanie a nie tie krepe paky. Verim Vam ze su to drobnosti, ale ked v priebehu jedneho poriadneho dna odijde 20% vsetkych tych vasich " drobnosti " tak to botom neviem co je za kombajn. A potom treba dalsi cas na opravy a pod. a ten stroj potrebuje pracovat a nie ako my co sme stale len behali po celom kombajne a vzdy len nieco opravovali. Proste sa v nom dosralo uplne uplne vsetko. Bol to strasny vyrobok :evil: ale konkretnejsie moc nepametam len co akurat sa u nas povaluju vsetke tie suciastky ktore sme vymienali. Ale mal obrovitansky problem so stratami. Nikto nezistil preco a boli pri nom nie obycajny profici. Proste strasne nieco a kazdy o tom nechce ani pocut o tom stroji. Skazil toho strasne vela...ale co vam budem hovorit....


Mam len dve otazky....kolko si mal pred tymi desiatimi rokmi rokov a kto vam to v zaruke servisoval....nic vic :shock:

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 07 kvě 2007 21:00

To nemohl být Topliner, to byl přestříkaný KOLOS na zeleno :shock:

Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2008 12:27
Bydliště: Střední Čechy

Re: Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod RanchMcely » 21 črc 2009 21:35

PRODÁM -kombajn Deutz - Fahr 4080, r.v. 2000, najeto 2000MtH. Řepkový vál, lišta 6m. Nymburk. Cena milion Kč, možná výměna za jiný zemědělský stroj, a eventuélně doplatek.

Příspěvky: 210
Registrován: 23 kvě 2009 10:22
Bydliště: Východné Slovensko

Re: Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod Bartuc » 25 črc 2009 21:07

Mohol by si mi napisat svoj mail, rad by som si ho pozrel dik.

Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2008 12:27
Bydliště: Střední Čechy

Re: Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod RanchMcely » 26 črc 2009 18:36


Příspěvky: 22
Registrován: 12 úno 2007 11:52
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: pohony

Příspěvekod Agribar » 02 říj 2010 22:45

Martin Čepička píše:Abych pravdu řek, tak 4065 jsem neviděl, ale to je fuk. S řemeny problémy nemáme. Jedinej řemen, který se trušku častěji mění je řemen na kosu (tak jeden za sezonu), ale zaleží jak se k němu člověk chová. Většinou vydrží i dýl. Jinak některé jsou ještě originál. Jedna z věcí co mě na té mé 4075ce se.. je, že má docela úzkou kabinu a nemá sedačku pro spolujezdce :( První dvě sezóny (ještě jako pomocník) jsem se takhle vozil a kolikrát to bylo strašný, to už člověk nevěděl zda si má sednout, kleknout, čí postavit na hlavu.



Jen pro upřesnění, sedačka spolujezdce se montovala do Toplineru od roku 1996, kdy se přešlo s mechanizkého ovládání mlátičky, pohonu kosy a pohonu výsipníku na elektrické.

S řemeny je to tak jak píšeš. Pokud se kupuje nějaká náhrada, doporučuji na pohon kosy řemen s kevlarem.
Nepřihlašuji se na tento server z důvodu reklamy, ale chci se Vám pomoci objasnit zmíňené otázky.

Příspěvky: 30
Registrován: 23 bře 2014 13:20

Re: Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod KambaCZ » 06 dub 2015 21:15

Zdravím, chtěl bych tuto diskuzi oživit. Děláte ještě s DF Toplinerem? Chtěl bych se poptat jak to máte s pracovní rychlostí a s dopravní rychlostí, kolik vám to tak přibližně jede. Popřípadě, měli jste problém s dosažením maximální rychlosti? Jestli ano, tak jak jste tuto "závadu" opravili? Předem dík za odpovědi :wink:

Příspěvky: 22
Registrován: 12 úno 2007 11:52
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Deutz-Fahr Topliner

Příspěvekod Agribar » 07 dub 2015 08:08

Pokud Topliner nemá dostatečný výkon, bývá to nejčastěji způsobeno nízkými otáčkami na motoru, je zapotřebí je seřídit, již rozdíl 100 otáček dělá moc, setkal jsem se již i s 200.
Nepřihlašuji se na tento server z důvodu reklamy, ale chci se Vám pomoci objasnit zmíňené otázky.

Předchozí

Zpět na Deutz-Fahr

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků