identifikace
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
identifikace
prosím o pomoc co je to za podvozek http://stroje.bazos.sk/inzerat/11268896/Kontajner.php
Re: identifikace
Dobrý den,
Chtěl bych Vás poprosit, zda by mi někdo nepomohl s identifikací tohoto vleku. Kdyby někdo věděl, byl bych vděčný. Pokud by měl někdo představu, mohu poslat více foto.
Nápravy jsou hranatého profilu z plného materiálu. Brzdy jsou pouze na zadní nápravě. Rozměry pneumatik, z kterými jsem to koupil byly vzadu 7,50 – 20 a vpředu 6,50 – 20. Kola jsou na nápravy přidělány pěti šrouby, pravděpodobně stejné rozteče jako na české BSS 3,5 tuně. Nápravy jsou připevněny za listová péra, obsahují 10 listů, relativně tuhá, vyzkoušená nosnost, až 7 tun. Zatáčení je řešeno točnou, která se skládá z obruče a jako protikus slouží dřevěné špalíky umístěny na čtyřech místech. Uprostřed je silný šroub, který drží obě části točny u sebe a funguje jako tažný a spojující člen přední nápravy s rámem. Rám se skládá z klasického hutního U-profilu, na kterém jsou odlité nápisy KLADNO 10d. Podlaha je potom řešena pomocí příčně položených prken. Pravděpodobně později, někdo umístil na prkna plech. Ještě dodat, že se často vyskytují dřevěné materiály (točna, držáky vzduchojemu). Oj je relativně krátká, nevím, jestli je původní. V přední části korby, v čelním plechu jsou umístěny na obou krajích korby kulatá oka řetězu, možná sloužila pro upevnění pojistných řetězů pro připojení, jako se užívali na autovlekách BSS. Ještě dodám, že rozměry korby měřené na prknech jsou 3,95 x 1,8 m a je to klasický nesklápěcí valníkový vlek.
Chtěl bych Vás poprosit, zda by mi někdo nepomohl s identifikací tohoto vleku. Kdyby někdo věděl, byl bych vděčný. Pokud by měl někdo představu, mohu poslat více foto.
Nápravy jsou hranatého profilu z plného materiálu. Brzdy jsou pouze na zadní nápravě. Rozměry pneumatik, z kterými jsem to koupil byly vzadu 7,50 – 20 a vpředu 6,50 – 20. Kola jsou na nápravy přidělány pěti šrouby, pravděpodobně stejné rozteče jako na české BSS 3,5 tuně. Nápravy jsou připevněny za listová péra, obsahují 10 listů, relativně tuhá, vyzkoušená nosnost, až 7 tun. Zatáčení je řešeno točnou, která se skládá z obruče a jako protikus slouží dřevěné špalíky umístěny na čtyřech místech. Uprostřed je silný šroub, který drží obě části točny u sebe a funguje jako tažný a spojující člen přední nápravy s rámem. Rám se skládá z klasického hutního U-profilu, na kterém jsou odlité nápisy KLADNO 10d. Podlaha je potom řešena pomocí příčně položených prken. Pravděpodobně později, někdo umístil na prkna plech. Ještě dodat, že se často vyskytují dřevěné materiály (točna, držáky vzduchojemu). Oj je relativně krátká, nevím, jestli je původní. V přední části korby, v čelním plechu jsou umístěny na obou krajích korby kulatá oka řetězu, možná sloužila pro upevnění pojistných řetězů pro připojení, jako se užívali na autovlekách BSS. Ještě dodám, že rozměry korby měřené na prknech jsou 3,95 x 1,8 m a je to klasický nesklápěcí valníkový vlek.
- Přílohy
-
- foto9.jpg (99.36 KiB) Zobrazeno 3341 krát
-
- foto3.jpg (72.68 KiB) Zobrazeno 3341 krát
-
- foto2.jpg (88.13 KiB) Zobrazeno 3341 krát
Re: identifikace
Ještě nějaké foto
- Přílohy
-
- foto6.jpg (59.7 KiB) Zobrazeno 3331 krát
-
- foto7.jpg (80.91 KiB) Zobrazeno 3331 krát
-
- foto5.jpg (51.17 KiB) Zobrazeno 3331 krát
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník