Veteráni JD

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 18 pro 2011 09:02

ahoj s tím lanzem zkus juknout na www.ebay.de tam se něco objevuje jinak nevím -aby to bylo za snesitelné peníze.U porsche ti neporadím snad jen že by to dělalo vstřik. čerpadlo nic jiného tam podle mě není.Bude tam bosch tak ho nechat někde seřídit.Dělalo ti to i před GO motoru?

Příspěvky: 2
Registrován: 17 pro 2011 19:10

Re: Veteráni JD

Příspěvekod Adams » 02 led 2012 13:53

na ebay koukám tak každý den. Už jsem jednu hlavu i vydražil, ale prodejce nekomunikoval, nezvedal telefon a neodpovídal na email. Jelikož bydlel až za Hamburkem, nechtělo se mi tam jet jen tak na otočku se podívat. Nakonec hlavu dal znovu do prodeje a vydražil ji přede mnou někdo jiný. :?
U porsche jsem nechal vstřik udělat společně s generálkou. Před ní motor neměl žádné tlaky a bez etheru, nebo na roztažení nechytl. Navíc byla vymlácená šála, takže to bouchalo jako kráva. :D

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 22 led 2012 00:40

ahoj, tak jak pokročila práce na JD 2030?

Chci se tě ještě zeptat na ty světla. Nemůžu se vyhrabat z tý elektriky na tý mojí 3010. Natahuju nový kabely po celém traktoru a podle těch starých kabelů se mi nedaří to dát dohromady, protože byla v dost špatném stavu, nic nefungovalo a některý kabely tam i chyběly.
Jde mi o zapínání světel, jestli si vzpomeneš u toho Lanze 700. Jestli se muselo při zapínání světel nejdřív otočit klíčkem ve spínačce a pak teprve tím otočným přepínačem vlevo na přístrojovce ovládat tlumený,dálkový a nebo se tímto přepínačem rovnou ovládají bez otočení klíčku? Nevím jak má tohle správně fungovat, a takových věcí tam mám víc :D Díky.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 03 úno 2012 08:52

ahoj promin že jsem napsal až ted .tak bylo to podle mě tak že jsem musel otočit klíčkem a teprve pak jsem otáčel druhým vypínačem světla.jestli si to pamatuju tak by to mělo být tak.já se tě taky zeptám na radu co do té mojí mašiny dát za fridex?g11 nebo g12?červenej nebo zelenej?ja tam mám asi takovej hráškově zelenej ale nevím jestli odpovída normě g11 nebo g12 a nebo jestli je to specialitka jd? chtěl bych ho někdy vyměnit preventivně.

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 05 úno 2012 12:55

ahoj,
do nových traktorů se používá chladící kapalina COOL-GARD, určená do motorů JD. A dřív měla zelenou barvu, ale těžko říct, jestli se v tom tvém používal originál nebo něco jiného, protože normálně bych ti doporučil dát tam to, co tam bylo doteď.
Osobně si myslím, že na tom až tak nezáleží jaký fridex tam dáš. Spíš bych ho určitě vyměnil, protože nevíš jak dlouho už tam je ta stará.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 05 úno 2012 16:01

no právě proto jsem zjištoval co tam mělo být a kolik stoji ten COOL-GARD u vás nemáš tušení?zkoušel jsem hledat to schema zapojení světel na lanze co jsem měl někde jsem to měl uložené ale zatim jsem to nenašel.... jak to najdu pošlu ti to

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 06 úno 2012 10:04

Cool Gard je za 82Kč/litr bez DPH, jestli ho tam budeš chtít dát.

Kdybys našel nějaký schémata na toho Lanze, hodně by mi to pomohlo :) . Ještě dotaz, blikali ti brzdová světla se zapnutými varovkami? Varovky by měli být zapojený přes spínač brzd. světel. Dík. čus

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 20 úno 2012 15:16

ahoj máš SZ ,no s tím blikáním,neuvědomuju si že by mě blkali světla.

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 21 bře 2012 23:24

co myslíš tím SZ??? :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 22 bře 2012 07:29

Ahoj to je soukromá zpráva tam máš odkazy na schemata

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 22 bře 2012 19:09

našel jsito ?pomohlo ti to?

Příspěvky: 1
Registrován: 30 pro 2013 01:07

Re: Veteráni JD

Příspěvekod sykys » 30 pro 2013 01:14

mates píše:Ahoj chlape,právě není to přímej vstřik tak to je horší ale zase na druhou stranu to nažhavíš a chytne to i s menšíma obtížema vždy ,startoval jsem to i v -20 a chytlo sice se nechtělo ale chytlo.komprese byla před opravou okolo 17-18 a po tom co jsem ten motor udělal tak okolo 25atm a stejně to nestartuje jako přimej střik. co mě překvapilo že to i po vyměně vložek,pistu,kroužku a vstřiku při prošlapnutí kouřilo do modra a to i čerpadlo bylo na stolici..s dílnou máš naprostou pravdu ta nezavislost na počasí nema chybu ,maš tam krasně teplo a světlo kdykoli.Kolik hodin ti to zhruba trvalo než si to uvedl do tohohle krasnýho stavu?je mi jasné že z tebe doma radost moc neměli ale opravdu si s tím pohnul rychle :wink:


Zdarec,
Prosim Vas, mám JD Lanz 500 a hůře mi startuje,hlavně v zimě. Nevíte náhodou jaké tlaky by měly být ve válcích?
Mé měření ukázalo při startování tlaky 8,2 - 8,4 atm. ve třech válcích a v jednom 7,8 atm.
Děkuji Vám za info. :D

Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 30 pro 2013 09:31

to je hrozně málo to je mín než u benzínu , chce to min .těch 25atm. , čeká tě asi demontáž ,jinak nezjistíš čím to je

Předchozí

Zpět na John Deere

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků