T 5000
Příspěvků: 64
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: T 5000
mně spíš připadá, že koníci chyběj při dopravě - trochu větší kopec a i s prázdnou devítkou musím dát malou čtyřku.Možná je to tim, že mám najeto cca. 30mth. Měl jsem půjčen předváděcí a ten jel lépe a i rychleji až 42km/hod, můj vytočím na max 39 km/hod
Re: T 5000
jinak souhlas na prodejce z Košátek - takhle se nedělá obchod, taky jsem tam byl a zetor potom vyškrtnul. Dále jsem se rozhodoval mezni NH a JD. JD byl v akční nabídce, byla to 6230 - nádhera, cena o něco vyšší než NH 5050,ale na mě už možná moc velký traktor rozměrově, výkonově na tom byli stejně, john měl CR a lepší převodovku. tak doufám, že nebudu litovat
Re: T 5000
Já rovnou se přiznám , kašlu na údaj na tachometru, jezdím tak, aby byla únosná spotřeba.
Re: T 5000
3 radlice záběr nemám změřený, ND na servis na 900 Mth jsme nakonec odebral z NH protože rozdíl na filtru 400,- rozhodl ...
Re: T 5000
Servis na 900 Mth , výměna filtru hydrauliky s pomocí povolovacího řetízkového klíče, pozor na dostatečně kapacitní záchytnou nádobu pod filtr doporučuji rozříznout 10 l kanystr, nový filtr dolévat postupně se zaplní u pouzdra filtru řízení se nedá dost dobře použít standardní klíč, prozatím vyřešeno siko kleště, ale jistě se dá vytvořit jednoúčelový klíč. Nové předražené těsnění pouzdra jsem nepoužil. Výměna olejů v reduktorech byla ulehčena přizvednutím traktoru čelním nakladačem a tím i bylo zlehčeno středové promazání nápravy.
Při servisu jsme konečně našli příčinu ztráty chladiva, byla neúplně nasazena spodní hadice chladiče a stahovací svorka nefungovala na 100%, výměna svorky s dostrčením hadice vše vyřešilo. Již před servisem bylo zjištěná uvolnění šroubu v systému dopínání klínového řemene, kdy byl řemen při vypadnutí šroubu částečně poškozen. Šroub byl vrácen a dotáhnut, řemenu chybí prozatím jedna část o velikosti jednoho výřezu, bude příležitostně nahrazen.
Nyní budu „nulovat“ hlášení servisu ….
Při servisu jsme konečně našli příčinu ztráty chladiva, byla neúplně nasazena spodní hadice chladiče a stahovací svorka nefungovala na 100%, výměna svorky s dostrčením hadice vše vyřešilo. Již před servisem bylo zjištěná uvolnění šroubu v systému dopínání klínového řemene, kdy byl řemen při vypadnutí šroubu částečně poškozen. Šroub byl vrácen a dotáhnut, řemenu chybí prozatím jedna část o velikosti jednoho výřezu, bude příležitostně nahrazen.
Nyní budu „nulovat“ hlášení servisu ….
Re: T 5000
Pri 50 MTh se objevila chybne vyrobena remenice klinoveho remenu na T5050. Remen se postupne palil az praskl a namotal se na vrtuli. Vymenu remenice a remenu provedl servis v ramci zaruky soubezne s prvnim servisem. Snad je timto problem odstranen
"Pokud se jednou ve vesmíru najde inteligentní život, pevně doufám, že to bude na Zemi."
A.C. Clarke
A.C. Clarke
Re: T 5000
Servis na 1200 Mth, trochu mě začíná vadit povolování a utahování pozdra filtru hydrauliky, takže budu nechávat dle otisku vyrábět klíč. Pozor jedno výpustné místo převodovky nebylo uvedeno v manuálu. Nulování servisu tentokrat za 1 min hotové . Konečně jsem dokončil montáž kastlíku místo schůdků viz. foto. Přední mříšku na kapotě jsem utěsnil tmelem a zajistil vruty ( nechápu, ale nebylo utěsněno narozdíl od bočních ) .
- Přílohy
-
- po montáži
- Fotografie0090.jpg (116.44 KiB) Zobrazeno 15505 krát
-
- před montáží
- Fotografie0087.jpg (119.26 KiB) Zobrazeno 15505 krát
Re: T 5000
Protoze mi prestava chladit klimatizace, potreboval bych poradit, jaka napln se do traktoru ma pouzivat (R134a?) a kolik oleje se ma davat (10g?)
Nemate nekdo zkusenosti?
Nemate nekdo zkusenosti?
"Pokud se jednou ve vesmíru najde inteligentní život, pevně doufám, že to bude na Zemi."
A.C. Clarke
A.C. Clarke
Re: T 5000
Ja nechaval doplnovat normalne v pneuservisu co se dava do aut, nevim presne specifikaci, a oleje co mi doporucili, myslim kolem 40 g.
Re: T 5000
Každý kdo dělá chlazení musí vědět kde je jaké chladivo, kolik ho tam má být pozná podle toho jak to chladí. Tudíž když zavoláš chlaďaře nebo pojedeš někde do servisu tak to tam jen postavíš a oni to zprovozní, a pokud se tě bude ptát jaké chladivo tam dát tak jeď hodně rychle pryč.
- matuzalem995
- Příspěvky: 10
- Registrován: 24 kvě 2015 14:27
Re: T 5000
Bar píše:pořízeno konečně závaží 2 x 150 kg
Originál? Koľko tá stalo?
Re: T 5000
Ahoj, mám TL 100 A, r.v. 2007, 4500mth. Pár závad už bylo, (selenoidy spojky, hydraulika, úniky oleje) ale na druhou stranu sme už udělali hromady práce tak holt se s tím asi musí počítat. Na traktoru se mi líbí převodovka - lehce se řadí a reverz je velmi citlivý. To prý John Deere tak nemá.
Čelní nakladač máme Hauer POM 90, myslím, a ten je taky špičkovej. Krásně se ovládá, odpružený, vůle zatím minimální.
Můžu se prosím taky zeptat, odkud jsi pořizoval to závaží do zadních kol? Dokud jsem napichoval dva 3,5q balíky tak to bylo relativně OK ale teď jsem se zmlsal, napichuju dva a už mě to převažuje.
Mělo to závaží nějaký vliv na spotřebu nebo sjíždění pneu?
Čelní nakladač máme Hauer POM 90, myslím, a ten je taky špičkovej. Krásně se ovládá, odpružený, vůle zatím minimální.
Můžu se prosím taky zeptat, odkud jsi pořizoval to závaží do zadních kol? Dokud jsem napichoval dva 3,5q balíky tak to bylo relativně OK ale teď jsem se zmlsal, napichuju dva a už mě to převažuje.
Mělo to závaží nějaký vliv na spotřebu nebo sjíždění pneu?
Re: T 5000
Závaží jsem kupoval orig. NH, vliv na pneu nebo spotřebu netuším, ale zlepšil se výrazně komfort jízdy a práce s nakladačem, měl jsem ho mět už dávno. Lituji , že jsem stále nedořešil osvětlení a to jak přední tak zadní, chtělo by to nějakého šikovného bastlíře
Re: T 5000
Díky, závaží promyslím, asi by to chtělo... Jinak, ani ne tak bastlíře jako šikovného autoelektrikáře;-) Nesvítí mi přední světla (poddimenzovaná kabeláž z výroby..) Nová origoš asi za 5tis Opravu mám domluvenou u jednoho staršího šikovného pána,tak jsem zvědav:-)
Re: T 5000
Konečně navařena matka na povolování pouzdra .. viz foto , namontováno 4x světlo a předehřev motoru čeká na instalaci ...
Re: T 5000
Tak jen doplním, kdyby někoho zajímalo....
Při cca 2500 hodinách přestal traktor jezdit. Zjištěn nízký tlak oleje v hydrodynamický spojce. Traktor se musel rozpůlit a vyměnit všechny O-kroužky....Celková cena 37 000Kč. Nedlouho poté ještě odešlo nějaké čidlo ani nevím čeho a spojka za jízdy rozepínala... Výměna 3000 Kč. Nic strašného ale takové věci mi při 2500 hodin přijdou brzy. Pravděpodobně tento rok změním značku....
Při cca 2500 hodinách přestal traktor jezdit. Zjištěn nízký tlak oleje v hydrodynamický spojce. Traktor se musel rozpůlit a vyměnit všechny O-kroužky....Celková cena 37 000Kč. Nedlouho poté ještě odešlo nějaké čidlo ani nevím čeho a spojka za jízdy rozepínala... Výměna 3000 Kč. Nic strašného ale takové věci mi při 2500 hodin přijdou brzy. Pravděpodobně tento rok změním značku....
"Pokud se jednou ve vesmíru najde inteligentní život, pevně doufám, že to bude na Zemi."
A.C. Clarke
A.C. Clarke
Re: T 5000
Tak se taky přidám. Máme NH t5050.
1) Rada pro všechny kdo mají t5000. Zkontrolujte si dotažení šroubů na pantech u zadního okna. Občas se povolují a originál okno vyjde na cca 6 500 + DPH, přes granit cca 2 500 i s DPH. Jednou jsem ho takhle rozbil. Povolili se šroubky na pantu. Okno bylo zrovna otevřené, skřížilo se a rozflákalo.....
Jinak po cca 50mth něco klepalo: byl povolen třmen výfuku a ten se protočil a klepal do zrcátka
Houpou mi otáčky motoru a vůbec nevím proč, servis na to dlabe. Dělá to v podstatě od začátku a obzvlášť v zimě.
Při první výměně oleje byli v přední nápravě cca 3 špony jak od soustruhu.
Po 1200 mth odešlo ložisko v převodovce oprava 130 000 .... Naštěstí skoro vše zaplatila pojistka, ale nasralo mě to.
Známí má case jxu 95 a měnil ho cca v 4500 mth a další známí má nh tl100 a měnil ho cca v 6 000mth.......
Občas jde těžko řadit a občas mě pěkně sere citlivost spojky, kalibrace to neřeší... a je to jen občas nárazově.
Clona proti sluníčku je úplně k ho*nu, přední stěrač nestírá plochu přes kterou nejvíc koukám když sedím vzpřímeně v sedačce (čumim přesně do mrtvého bodu nad stěračem). Po silnici skáče jako koza. Muselo se seštelovat lanko na přepínání otáček vývodového hřídele na 1000 nefungovalo.
Toť asi vše. Blížím se ke 3 000Mth tak uvidíme co nás ještě čeká.. Jinak traktor to není špatnej akorát mně přijde že nemaj kupa věcích dotažených do konce potažmo odfláklích :/ Větší traktor jsem teď pořídil CLAASe a zatím spokojenost bez vítky (ale jen 350mth) takže se taky teprv uvidí
1) Rada pro všechny kdo mají t5000. Zkontrolujte si dotažení šroubů na pantech u zadního okna. Občas se povolují a originál okno vyjde na cca 6 500 + DPH, přes granit cca 2 500 i s DPH. Jednou jsem ho takhle rozbil. Povolili se šroubky na pantu. Okno bylo zrovna otevřené, skřížilo se a rozflákalo.....
Jinak po cca 50mth něco klepalo: byl povolen třmen výfuku a ten se protočil a klepal do zrcátka
Houpou mi otáčky motoru a vůbec nevím proč, servis na to dlabe. Dělá to v podstatě od začátku a obzvlášť v zimě.
Při první výměně oleje byli v přední nápravě cca 3 špony jak od soustruhu.
Po 1200 mth odešlo ložisko v převodovce oprava 130 000 .... Naštěstí skoro vše zaplatila pojistka, ale nasralo mě to.
Známí má case jxu 95 a měnil ho cca v 4500 mth a další známí má nh tl100 a měnil ho cca v 6 000mth.......
Občas jde těžko řadit a občas mě pěkně sere citlivost spojky, kalibrace to neřeší... a je to jen občas nárazově.
Clona proti sluníčku je úplně k ho*nu, přední stěrač nestírá plochu přes kterou nejvíc koukám když sedím vzpřímeně v sedačce (čumim přesně do mrtvého bodu nad stěračem). Po silnici skáče jako koza. Muselo se seštelovat lanko na přepínání otáček vývodového hřídele na 1000 nefungovalo.
Toť asi vše. Blížím se ke 3 000Mth tak uvidíme co nás ještě čeká.. Jinak traktor to není špatnej akorát mně přijde že nemaj kupa věcích dotažených do konce potažmo odfláklích :/ Větší traktor jsem teď pořídil CLAASe a zatím spokojenost bez vítky (ale jen 350mth) takže se taky teprv uvidí
Re: T 5000
S výfukem jsem si taky celkem užil, pořád se klepe a všechny šrouby se na něm neustále povolovaly. Po vystřídání všemožných šroubů, podložek a lepidel momentálně drží (snad půjde i rozebrat až bude třeba )
Se spojkou jsem na tom taky podobně, v podstatě od začátku si čas od času postaví hlavu a něco si vymyslí. Jednou musíš používat jen reverzační páčku (jak se dotkneš spojky, píše všechno možný a nejede) a jindy zase jezdí úplně normálně dokud si zase za čas nevzpomene.....
Jo a zrovna dneska se povolila a odkutálela matka která drží řemenici na alternátoru. Oprava mě sice stála 10 Kč (matka a podložka), ale půl dne jsem skákal okolo traktoru než jsem alternátor dostal ven a pak zase zpět....
Jinak traktor má momentálně 2600 mth.
Jo a nakonec jsem se zase nechal přesvědčit a objednal novej T5.105 HD, tak snad bude fungovat alespoň tak jako tenhle....
Se spojkou jsem na tom taky podobně, v podstatě od začátku si čas od času postaví hlavu a něco si vymyslí. Jednou musíš používat jen reverzační páčku (jak se dotkneš spojky, píše všechno možný a nejede) a jindy zase jezdí úplně normálně dokud si zase za čas nevzpomene.....
Jo a zrovna dneska se povolila a odkutálela matka která drží řemenici na alternátoru. Oprava mě sice stála 10 Kč (matka a podložka), ale půl dne jsem skákal okolo traktoru než jsem alternátor dostal ven a pak zase zpět....
Jinak traktor má momentálně 2600 mth.
Jo a nakonec jsem se zase nechal přesvědčit a objednal novej T5.105 HD, tak snad bude fungovat alespoň tak jako tenhle....
"Pokud se jednou ve vesmíru najde inteligentní život, pevně doufám, že to bude na Zemi."
A.C. Clarke
A.C. Clarke
Re: T 5000
Bandas a udělal si radost Andrejovi, nebo si koupil nekde mimo? HD už je ta velká pětka, odpružení, 16x16, močovina? Já mám T5.95EC tři roky, než sem ji přikoupil kobyly, tak to byla hodně líná potvora, ted je o hodně živější. Jinak je to vcelku velkej traktor, do stodoly se vejdu s odřenou anténou, a hodně mi vadí zubová spojka na předek, občas v dopravě když přibrzdím nechce vyskočit. A od novýho mě zlobí nějaký čidlo na teplotu, když mrzne tak po zahřátí traktoru ho musím chcípnout a znova natočit, aby mne to pustilo do plných otáček, vyndavání vzduchového filtru taky moc nevyřešili, ale jinak spokojenost.
Re: T 5000
neni to EC. Původně jsem o něm uvažoval, ale vychází to, že za odpružení a lepší převodovku bych dal navíc cca 400 000, což mi za to nestojí. To radši udělám rekonstrukci rybníku.....
A ano, přispěju Andrejovi, což mi na tom vůbec štve nejvíc a zejména kvůli tomu jsem se poohlížel po jiné značce. Bohužel ale cenově i servisem vyhrál NH.....
A ano, přispěju Andrejovi, což mi na tom vůbec štve nejvíc a zejména kvůli tomu jsem se poohlížel po jiné značce. Bohužel ale cenově i servisem vyhrál NH.....
"Pokud se jednou ve vesmíru najde inteligentní život, pevně doufám, že to bude na Zemi."
A.C. Clarke
A.C. Clarke
Re: T 5000
Dark píše:Bandas a udělal si radost Andrejovi, nebo si koupil nekde mimo? HD už je ta velká pětka, odpružení, 16x16, močovina? Já mám T5.95EC tři roky, než sem ji přikoupil kobyly, tak to byla hodně líná potvora, ted je o hodně živější. Jinak je to vcelku velkej traktor, do stodoly se vejdu s odřenou anténou, a hodně mi vadí zubová spojka na předek, občas v dopravě když přibrzdím nechce vyskočit. A od novýho mě zlobí nějaký čidlo na teplotu, když mrzne tak po zahřátí traktoru ho musím chcípnout a znova natočit, aby mne to pustilo do plných otáček, vyndavání vzduchového filtru taky moc nevyřešili, ale jinak spokojenost.
Mám T5.105EC a krom jiných neduhů, jsem měl také problém s teplotou a omezovačem. Ani po zahřátí mě otáčky nepustily nad omezovač. Jak říkáš..musel jsem chcípnout a znova nastartovat. Vyřešil to upgrade softwaru..
Re: T 5000
Tak mam na NH TL100A cca 7tis MTH, a dostal za odmenu k tahani 5t tezky lis... Chodi s tim statecne a vcelku drzi. Uz jsem asi trochu odrzly a tak premyslim na zaslepenim EGR... Mate nekdo zkusenost?;-)
Re: T 5000
Ahoj, môj dotaz sa sice netýka rady T ale TD. Mám TD 5.85 a uvažujem že dokúpim ešte jeden aj s čelným nakladačom. Vedel by niekto povedať akú ma životnosť spojka v NH s nakladačom? Traktor by bol vybavený hydraulickým reverzom a prevodovka 12x12. Ďakujem.
Aj traktor je len stroj....
Příspěvků: 64
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník