Kabiny traktorů
Příspěvků: 75
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
No, je s Anaburgerem vyfocený na stránkách CRS. Ale mě šlo o to, jestli nevíš jak jsou spokojeni s JD, a tak se neco tak dovědět blíž otom.
CASE má dveře jen na levé straně a ty BOHUŇOVICE jezdí tam muj servis na horsche a on říká / jen tlumočím jestli je to pravda nevím/ .JD mají typ nevim ale přes 320k asi a hrozně na něj nadávali a že si koupí dalšího fenda a JD vrátí a pak toho FENDA zapřáhly do HORSCH a rychle se vracely k JD.ten stim jezdil líp ale víte servis ten tvrdí co mu pasuje jo a nerad prý jezdí do BOHUŇOVIC jsou prý moc nároční.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ano, je to typ 8520. byl na akci Lukromu, v kroměříži. podle traktoristy je katastrofa spotřeba, za dva nebo tři roky jim dávali program do řídící jednotky na motor, celkem chybou servisu dvakrát.
Jinak nic, ale oni srovnávají JD 8520 s Fendtem 930. jezdí s ním traktorista co měl 10 let 822 fendtku. byl na to zvyklý a nechtěl měnit, ještě dnes drží jen na Fendty. je celkem jasny že kdo má Fendt traktor tak má nejnižší spotřebu. zase je to horší na ovládání a složitá konstrukce. A motory typicky americky držáky jsou spotřebově na tom hůř.
Jinak nic, ale oni srovnávají JD 8520 s Fendtem 930. jezdí s ním traktorista co měl 10 let 822 fendtku. byl na to zvyklý a nechtěl měnit, ještě dnes drží jen na Fendty. je celkem jasny že kdo má Fendt traktor tak má nejnižší spotřebu. zase je to horší na ovládání a složitá konstrukce. A motory typicky americky držáky jsou spotřebově na tom hůř.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
horší nehorší.
Doporučuji ti jezdit jeden den s JD, a jeden s Fendt TMS Vario.
Fendt má hodně funkcí a systémů na ovládání. programy a automatiky, kdy ovládáš nářadí na joysticku tlačítky. Traktor nemá vlastně manuální ovládání, tedy páky, a nastavování průtoků a výšky zdvihu TBZ nářadí, rychlost, prostě tento traktor chce mít svého stálého řidiče, který si zvykne na jeho ovládání a nastavení a pak to bude využívvat. to je traktor Fendt. když jsem sedl z JD do Fendt tak jsem nevěděl nic, bylo tam hodně tlačítek, displej, kde sem se nevyznal první tři hodiny. JD má ovládání logicky vyřešeny, to samo i CASE a americké traktory. Tam když sedneš tak po půl hodině se sjišeš s traktorem a jezdíš. To ale nejde u fendtky.
celkově je konstrukce složitější ale to nevadí, protože tyto traktory jezdí bez problému. Tolik k tomu.
Doporučuji ti jezdit jeden den s JD, a jeden s Fendt TMS Vario.
Fendt má hodně funkcí a systémů na ovládání. programy a automatiky, kdy ovládáš nářadí na joysticku tlačítky. Traktor nemá vlastně manuální ovládání, tedy páky, a nastavování průtoků a výšky zdvihu TBZ nářadí, rychlost, prostě tento traktor chce mít svého stálého řidiče, který si zvykne na jeho ovládání a nastavení a pak to bude využívvat. to je traktor Fendt. když jsem sedl z JD do Fendt tak jsem nevěděl nic, bylo tam hodně tlačítek, displej, kde sem se nevyznal první tři hodiny. JD má ovládání logicky vyřešeny, to samo i CASE a americké traktory. Tam když sedneš tak po půl hodině se sjišeš s traktorem a jezdíš. To ale nejde u fendtky.
celkově je konstrukce složitější ale to nevadí, protože tyto traktory jezdí bez problému. Tolik k tomu.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Složitější a horší.
nemáš vše hned po ruce, klasika taková. to jsou kabiny kt. vyvinul Fendt někdy v roce 1993, nebo 1994. od té doby tam přibyla loketní opěrka, tvarově se změnila boční konzola a přibyl display. Možná změny v klimatizaci ale asi tak zhruba. jinak vše stejné od té doby. u slabších přibyla sedačka spolujezdce. třeba když to vezmu tak, joystick by mohl třeba líp padnout do ruky, lépe udělat ergonomii a tlačítka. sjednotit fce do nejakého centra, asi tak jak u 936. tam měl být ten vzhled a kabina ne na 936 ale na řadě 900 do typu 930. pak už tomu traktoru nic nechybí.
nemáš vše hned po ruce, klasika taková. to jsou kabiny kt. vyvinul Fendt někdy v roce 1993, nebo 1994. od té doby tam přibyla loketní opěrka, tvarově se změnila boční konzola a přibyl display. Možná změny v klimatizaci ale asi tak zhruba. jinak vše stejné od té doby. u slabších přibyla sedačka spolujezdce. třeba když to vezmu tak, joystick by mohl třeba líp padnout do ruky, lépe udělat ergonomii a tlačítka. sjednotit fce do nejakého centra, asi tak jak u 936. tam měl být ten vzhled a kabina ne na 936 ale na řadě 900 do typu 930. pak už tomu traktoru nic nechybí.
Tedy za sebe, mě se podle fotek disajn vnitřku 936 nelíbí vůbec. Mc Futurea hi-tec,a le funkčně to bude asi fajn, to nemůžu posoudit. Ale to jena tak mimo. Jinak ještě jednou díky za osvětlení, to mi stačí. Mě se totiž osobně disajn a celkově udělání kabiny fendtu líbí ze všech traktorů nejvíc, tak proto sem se ptal. Dík.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Mě se nelíbí tato kabina. Co je dobré tak oébrazovka, sedačka. Jinak plus že je světlá.
V ovládání zas má plus John Deere. Ale tamje zase chybička v tom, že celý interiér je v tmavé barvě, hnědé, a to taky není dobry na to když tam sedíš celý den, mohlo by to být příjemnější prostředí,
V ovládání zas má plus John Deere. Ale tamje zase chybička v tom, že celý interiér je v tmavé barvě, hnědé, a to taky není dobry na to když tam sedíš celý den, mohlo by to být příjemnější prostředí,
Tak vypadá kabina CASE MX A TG to má skoro stejné
http://www.caseih.com/files/tbl_s46IVDG ... 24x768.jpg
Je tam dost prostoru nohy se daj natahnout akorát by tam mohly dát víc odkládacích poliček s poklopem třeba pod sedadlo spolujezdce jinak se vní cítím supr
http://www.caseih.com/files/tbl_s46IVDG ... 24x768.jpg
Je tam dost prostoru nohy se daj natahnout akorát by tam mohly dát víc odkládacích poliček s poklopem třeba pod sedadlo spolujezdce jinak se vní cítím supr
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Jeden oříšek:
Nevíte někdo kde se dá sehnat varná konvice do zásuvky od zapalovače nebo do zásuvky v traktoru? Podobně jako auto ledničky...
Nevíte někdo kde se dá sehnat varná konvice do zásuvky od zapalovače nebo do zásuvky v traktoru? Podobně jako auto ledničky...
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Tady se na mě dívaly jak kdybych spadl z marsu že sem po nich chtěl neco takovyho. Takže asi budu muset na každou druhou pumpu a ne první. Kolik to stojí?
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To jsem slyšel, a že to má taky velký odběr... ještě musím vymyslet do čeho potom dát tu kávu aby se to nerozlilo.
- PISKUNK563
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 pro 2007 12:33
Já si občas sjedu se 6711.Na Štědrý den jsem s dědou naváželi do krmelců. Nechal mě řídit, když jsme přijeli domů, měl sem tak zmrzlý prsty, že sem je nemoch půl hodiny natáhnout.Ale nestěžuju si, mám toho Zetora moc rád, je jednoduchej a spolehlivej. Akorát nám jednou v noci praskla hodice, co vede olej do posilovače. K té kabině, je docela velká, když chceme ject všichní, tak se nás tam vejde 5. Ale to jezdíme jenom po vsi.
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310
Jedna z nepovedenejch kabin dle mě jeleni s eséčkama SE, mechanika, těžko něco přístupný apod. ty blinkry třeba, světla a další, žádná obrazovka, terminál na nastavení funkcí apod.
ale už na to přišli sami, byl jsem se podívat u Marka, má tam nástupce nějakej Standard název či tak nějak a to je něco jinýho, prej vlastně Premium 6020 kdo znáte. Chlubil se, že je o to zájem a už to na jaro prodávají mají docela dobrý ceny,a le Vario do toho neumí ani odpruženku přední, prej to né všichni chtějí.
Za loňskej rok 35 traktorů se mi zdá moc.?
ale už na to přišli sami, byl jsem se podívat u Marka, má tam nástupce nějakej Standard název či tak nějak a to je něco jinýho, prej vlastně Premium 6020 kdo znáte. Chlubil se, že je o to zájem a už to na jaro prodávají mají docela dobrý ceny,a le Vario do toho neumí ani odpruženku přední, prej to né všichni chtějí.
Za loňskej rok 35 traktorů se mi zdá moc.?
- Martin.Komar
- Příspěvky: 49
- Registrován: 28 zář 2007 23:38
- Bydliště: Hradec Králové
Taky tam mám ovládání blinkrů z felcky, možná že to vipadá líp, ale stejně to není ono, dával to tam dealer a podle mího je ten přepínač moc daleko od volantu a taky se mi stává že když třeba vipínám ten blinkr tak že drknu do vypínače a pustím dálkový, asi si to nějak ještě zkusim předělat dát trošku blíž k volantu.
jen jsem chtěl říct tak na okraj že otvírání předního okna u fendta je nezbitná věc jinak by se nedala dolévat brzdová kapalina ! jinak myslím že čím míň oken tím líp a co se týče dveří tak stačí jen jedny i u starých taktorů si většinou každý oblíbyl jen jedny dveře a temi se lezlo nevíc kabyny dnes jsou velmi dobré a mozná si pamatujete z posledního techagra ale nejvíc smíchu bylo slyšet když lidé lezli z ruského kombajnu kde byli i postele a skřínky
Příspěvků: 75
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník