Praga V3S, S5
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
je skoda ze ta praga jako firma takhle dopadla,ty lidi tam ocividne hloupy nebyli, stejne tak Tatra, treba model 111 byl tim svym podvozkem s vykyvnejma polonapravama taky revolucni,a ta tatra se aspon stale drzi na trhu. Tech vejtrasek uz se tolik nevidi,to spis ty matesy a tatry, ty nakladaky tu budou jezdit jeste dlouho...
no tak před měsícem nám nějaký dobrák zapálil hnojiště(spíš je to jen prochcaná sláma od koní se se každý den vyváží) no a hasiči řekli, že to nemá cenu hasit, že se to má nechat shořet, ale to šéf nechtěl, tak jsme půjčili V3S a hasili jsme močůvkou, škoda, že jsem sebou neměl foťák....mám jen pár fotek z mobilum, ale jsou hodně kvalitní, tak kdyby jste chtěli tak se ozvěte....
s V3S sem jezdil párkrát na vojně a nedovedu si představit stím v dnešní době jezdit celej den ruky vytahany jak opice a a špunty v uších ještě měsíc potom ale špatný auto do terénu to rozhodně není chtělo by to jinou kabinu a posilovač řízení a je to super no ale na dnešní nároky už se to ani neoplatí modernizovat ani nevím kolik to má nosnost tipl bych to tak na 7t
- A.Massey
V3S
máme V3S a je to mašina do terénu jak má být, minimální udržbu ji věnujeme, nikdy nás oprava nestála víc než 1000kč, takže supr vozidlo, samo že je bez SPZ a všech píčovin poplatkovejch. Máme ji u chlíva na hnůj místo vleku, kvůli zimě-jede sněhem moc dobře, ale metr sněhu a víc už taky neprojede- musím ho s 4011 táhnout. a to máme řetězy na 2 nápravách a traktor -Z 4011 má dvoje řetězy na sobě a ještě ho táhnu přes radlici zadní a je to uvázáný do spod. závěsu-takhle se dá s traktorem nejvíc utáhnout. Jinak někdy se s vejtřasem vozí baliky slámy a má za sebou vlek 9t. No a máme i fekál V3S ale s tim je to už horší....
- claas celtis 456
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 pro 2006 15:32
- Bydliště: Liptákov
Mischel píše:Jo, tady jich jezdí moc, ale žádný nový traktor, jen JD 8200
Já moc možností srovnávat nemám, s žádným jsem nejel, tak nevím. Jen vím kolik jich mají a jaké, ale jinak moc ne.
O té V3Sce jsem taky slyšel, že je v terénu nedostižná a že byla mnohdy kopírována cizinci...
To o tom kopírování to je uplně naopak.
- claas celtis 456
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 pro 2006 15:32
- Bydliště: Liptákov
V3S byla kopie americkýho armádního vozidla z 2. světovy akorát ten americkej typ mel benzínovej motor ale jinak o tom nic nevim.
- claas celtis 456
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 pro 2006 15:32
- Bydliště: Liptákov
Neni zac ale je skoda ze sem se o tom vic nedozvedel .
Naposledy upravil claas celtis 456 dne 28 čer 2007 16:16, celkově upraveno 1
Toto by mohol byť spomínaný "originál" V3S-ky, o ktorom (nielen) tu bola reč.
http://www.gmccckw.nl/
http://www.gmccckw.nl/
Re: Praga V3S, S5
zdravim,
chtel bych se zeptat pritomnych jak presne rozeznam prevodovku PV3S s vyvedem na navijak od prevodovky bez vyvodu... Jde o to, ze mam V3Sku doma a chtel bych si na ni dat navijak. Ale nevim jiste jestli na to mam prevodovku... Nevite nekdo? Nemate ciste nahodou fotku prevodovky s vyvodem zezadu?
chtel bych se zeptat pritomnych jak presne rozeznam prevodovku PV3S s vyvedem na navijak od prevodovky bez vyvodu... Jde o to, ze mam V3Sku doma a chtel bych si na ni dat navijak. Ale nevim jiste jestli na to mam prevodovku... Nevite nekdo? Nemate ciste nahodou fotku prevodovky s vyvodem zezadu?
Re: Praga V3S, S5
Ak si dobre pamätám, ten vývod je asi vyvedení namiesto vývodu strednej nápravy, a ten je preložený oproti náhonu na predok
Re: Praga V3S, S5
Nazdar ve spolek. Stal jsem se štastným majitelem dvou kusů VS3 jedna z rukou a S5 , celkem jsem se popral ze základní údržbou ale potřeboval bych poradit u S5 . Nemám sprovozněné půlky a potřeboval bych vědět jestli se půlí jednička i do pomala . Jezdím sní jen na polních cestách a někdy by se mi hodila větší síla na rozjezd , tak jestli to mám opravovat.
Re: Praga V3S, S5
Mali sme ju na družstve pred pár rokmi v peknej zelenej farbe. Mala hydraulickú ruku a nádstavbu na zvoz slamy. To bola romantika keď ešte pracovala Bohužiaľ neskôr sa myslím zadrel motor a V3S nahradil Manitou
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků