Zapojení dvouokruhových brzd
Pravidla fóra
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Příspěvků: 39
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
Ale to tak prostě je. Kamarád měl pumu 195 a ukazoval mi jak debilně se u Pumy nastavuje průtok oleje a nejsmutnější je na tom to, že když traktor zastaví a vypne klíček, znovu nastartuje tak se mu to všechno vymaže, to já neznám, já si to u tkaktoru uplně jednoduše nastavím a dokud to nepřanastavím tak to tam mám, stejně jako souvraťový systém. Teď už tu Pumu prodal tak má pokoj, taky si s ní užil než přišel na to proč mu nepruží přední náprava. Musel si na to přijít sám, jelikož servis si s tím nevěl rady.
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
Já se vůbec nahádám a hádat se nechci, jen ti píšu jaké mám zkušenosti s traktory Case.
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
tak s pumou jezdim taky ano bez monitoru je to jiné s monitorem je to jednoduší a to že se to po vypnutí motoru přenastaví to plyne s vaší nevědomosti a o tom to je po nastavení stačí zamknout a je to tam na vždy hold chce to umět a ne pomlouvat napřed měř a pak řeš neznalost neomlouvá a chce se to učit a ne všechno pomlouvat
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
Ono to bude spíš servisem, jelikož byl traktor z neměcka a nebyli mu schopni dodat český návod.
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
no a jsme u toho chce se to zeptat a pokud já bych sedl do Johna tak bez vysvětlení toho moc neudělám. ale pokud ti to nevysvětlí i když i
školení pracovníci nevědí vše.
školení pracovníci nevědí vše.
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
Zdravím pánové,
jdu si pro radu ohledně dvouokruhových brzd. Koupil jsem autovlek který delší dobu stál, ale jinak v dobrém stavu. Jelikož na něm byly staré koncovky, dovezl jsem ho zapojen pouze na červenou hadici na jednookruh. Pak jsem se dal do oprav a začal výměnou koncovek, aby šlo zapojit na dvouokruh, jenže problém byl v tom, že po zabrždění neodfoukne a brzdy zůstávají zabržděné. Tak jsem se jal vyměnit rozvaděče na vzduchojemech za repas. Ani po tomhle nic. Vyměnil jsem i zátěžáky a taktéž nic.
Po tom všem jsem zapojil kolegův autovlek se stejnými vzduchojemy, válci a stejnými rozvody vzduchu a světe div se, ten funguje normálně, a to i s poloviční spotřebou vzduchu na zabrždění. Kolegův 0,5bar a můj 1bar.
Po tomto všem jsem to zase zpět přehodil na červenou jednookruh, protože si už nevím rady.
Nějaký typ, co by to mohlo dělat? A že to neodfoukne, je pro mě rada k nezaplacení, protože to vím.
jdu si pro radu ohledně dvouokruhových brzd. Koupil jsem autovlek který delší dobu stál, ale jinak v dobrém stavu. Jelikož na něm byly staré koncovky, dovezl jsem ho zapojen pouze na červenou hadici na jednookruh. Pak jsem se dal do oprav a začal výměnou koncovek, aby šlo zapojit na dvouokruh, jenže problém byl v tom, že po zabrždění neodfoukne a brzdy zůstávají zabržděné. Tak jsem se jal vyměnit rozvaděče na vzduchojemech za repas. Ani po tomhle nic. Vyměnil jsem i zátěžáky a taktéž nic.
Po tom všem jsem zapojil kolegův autovlek se stejnými vzduchojemy, válci a stejnými rozvody vzduchu a světe div se, ten funguje normálně, a to i s poloviční spotřebou vzduchu na zabrždění. Kolegův 0,5bar a můj 1bar.
Po tomto všem jsem to zase zpět přehodil na červenou jednookruh, protože si už nevím rady.
Nějaký typ, co by to mohlo dělat? A že to neodfoukne, je pro mě rada k nezaplacení, protože to vím.
„Národ, který ničí půdu, ničí sebe.“ Franklin D. Roosevelt
Re: Zapojení dvouokruhových brzd
Ta se hýbe a hýbala se vždy. Když jsem dával repasované zátěžáky, tak jsem ji obstříhl silikonovým olejem.
„Národ, který ničí půdu, ničí sebe.“ Franklin D. Roosevelt
Příspěvků: 39
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Zpět na Opravy, práce na strojích
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků