Zetor 5245
Příspěvků: 76
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
karelk píše:Neví někdo jaký má rozložení přední a zadní nápravy Zetor 5745. Ďík karel
Na co to potřebuješ ?
Octaviaman
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
Re: Zetor 5245
Statkář píše:Co myslíte, mám ho koupit? Chtěl bych ho na takový lehčí práce, jako na obracení, shrnování, svážet balíky, do 6m valcu a nějakej vlek na vyvážení hnoje by taky zvládnul. Chci ho právě proto, že jako tří válec má super spotřebu a při dnešní ceně nafty, je to pro soukromníka zajímavý traktor. Kamarád ho má a nikdy by ho kvuli spotřebě neprodal. Napište prosim, jaký s timto traktorem máte zkušenosti a s čím ho u vás využíváte. Dík.
Tak co, koupil jsi tu 5245 ? Je to dobrej a úspornej traktor. Hlavně ta spotřeba ! Já mám 5211 s kola 16,9/28 a jěště jsem s ní nikdy nezapad. Musíš používat nářadí úměrné traktoru a bude vše O.K.
Octaviaman
Zetor 5211
Čau chlapi.Mám dotaz ohledně redukce otáček zadního náhonu 540/1000 ,proč to můj nemá.Je to rok výroby 1987.
Nevíte jaký má tento traktor originální pneu?
Nedávno jsem ten traktor koupil za 150 000Kč ,je to rozumná cena?
Když jsem s tím vjel do pole s pluhem tak to dál nejelo.Tak jsem rozebral spojku a lamela byla úplně na plech.Nechápu kteruj vůl s tím mohl jezdit ,proto to asi prodával.Vživotě bych ho neprodal ,kvůli spotřebě!
Nevíte jaký má tento traktor originální pneu?
Nedávno jsem ten traktor koupil za 150 000Kč ,je to rozumná cena?
Když jsem s tím vjel do pole s pluhem tak to dál nejelo.Tak jsem rozebral spojku a lamela byla úplně na plech.Nechápu kteruj vůl s tím mohl jezdit ,proto to asi prodával.Vživotě bych ho neprodal ,kvůli spotřebě!
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
Re: Zetor 5211
Lukas1508 píše:Čau chlapi.Mám dotaz ohledně redukce otáček zadního náhonu 540/1000 ,proč to můj nemá.Je to rok výroby 1987.
Nevíte jaký má tento traktor originální pneu?
Nedávno jsem ten traktor koupil za 150 000Kč ,je to rozumná cena?
Když jsem s tím vjel do pole s pluhem tak to dál nejelo.Tak jsem rozebral spojku a lamela byla úplně na plech.Nechápu kteruj vůl s tím mohl jezdit ,proto to asi prodával.Vživotě bych ho neprodal ,kvůli spotřebě!
Máš 5211 nebo 5245 ? Já mám taky rok 87. U řady 52.. je standard těch 540 otáček. Máš tam násobič ? Origo. pneu v zadu jsou 14,9/13- 28, ale já tam mám 16,9/14 - 28. Má to lepší záběr....
Octaviaman
Re: Zetor 5211
počkej jak nemá ty nemáš na podlaze strčenej 1000 dráškovej náhon a co tam teda je aby ti to jelo na 540?????Lukas1508 píše:Čau chlapi.Mám dotaz ohledně redukce otáček zadního náhonu 540/1000 ,proč to můj nemá.Je to rok výroby 1987.
Zetor 5211
Je tam jen díra v kastli ,ale žádná páčka ani násobič tam není ,tuplem hřídel 1000hran.Je to rok 87.Nevíte proč jde stuha řízení?
Re: Zetor 5211
no to ti pak nejde náhon né??? a asi koupils tak trochu odlehčenou verzi(někým odlehčenou)Lukas1508 píše:Je tam jen díra v kastli ,ale žádná páčka ani násobič tam není ,tuplem hřídel 1000hran.Je to rok 87.Nevíte proč jde stuha řízení?
A to tam máš dieru aj v prevodovke Tak to už je koncovka aj s držiakom privatizovaná............
Niektoré nemajú 1000 otáčok, majú tam pekne krytku a v prevodovke nemajú ani na to prevody. Ale kludne môže tam byť rychlostka zo nejakého staršieho Zetora.
Na serve môže byť viacej príčin. Špatný ventil, čerpadlo, jeho náhon, chýba olej , zadreté riadenie, chyba v rozvadzači a pod.
Niektoré nemajú 1000 otáčok, majú tam pekne krytku a v prevodovke nemajú ani na to prevody. Ale kludne môže tam byť rychlostka zo nejakého staršieho Zetora.
Na serve môže byť viacej príčin. Špatný ventil, čerpadlo, jeho náhon, chýba olej , zadreté riadenie, chyba v rozvadzači a pod.
Zetor 5211
Díra v převodovce není.Jenom v kastli.Šmejd to taky není když vořu za3 ,a to je 3válec.Náhon jde.
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
riderstan píše:moje 77ka byla motorově taky dobrá, ale zbytek....on potom i ten motor to nevychytá když z toho teče jako by to bylo díravé....
A není to tak trochu vizitka obsluhy ?
Octaviaman
bohužel je to tak....jenže té co měla traktor přede mnou....já na něm hospodařím všeho všudy půl roku....za tu dobu jsem změnil co se dalo....škoda jen, že to byly jen maličkosti....velký problém do začátku byl, že se traktor moc hřál....na to jsem zkusil propláchnout chladič 1kg sody bicarbony a chladič snad poprvé okusil chuť destilované vody, dá se říct, že problém byl vyřešený...dál tu byla přední náprava a neuvěřitelné vůle ve všem...základem jsem všechno pořádně promáznul vazelínou, jako další jsem objevil pod kapotou prázdnou nádobku vedoucí k málému pístu na právé strně nápravy, vyměnil jsem hadičku, zalepil nádržku, dolil kapalinu a dá se říct, že většina nepřesností byla zničena....pak už jsou to jen maličkosti jako doplnění funkční autobaterií, oprava elektroinstalace v kabině, pořádný úklid a nakonec nový lak...vím, že to není nic proti úniku oleje z převodovky od kardanu k přednímu náhonu, taky servu, které je téměř naodpis a nyní zadřenému motoru, ale aspoň si toho traktoru všimnul šéf a zjistil, že díky mému snažení ještě není na odpis a že se s ním dá udělat ještě nějaký ten denní výkon, takže jsou přislíbené nějaké peníze na generální opravu....tak uvidím....sorry za OT...
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
riderstan píše:bohužel je to tak....jenže té co měla traktor přede mnou....já na něm hospodařím všeho všudy půl roku....za tu dobu jsem změnil co se dalo....škoda jen, že to byly jen maličkosti....velký problém do začátku byl, že se traktor moc hřál....na to jsem zkusil propláchnout chladič 1kg sody bicarbony a chladič snad poprvé okusil chuť destilované vody, dá se říct, že problém byl vyřešený...dál tu byla přední náprava a neuvěřitelné vůle ve všem...základem jsem všechno pořádně promáznul vazelínou, jako další jsem objevil pod kapotou prázdnou nádobku vedoucí k málému pístu na právé strně nápravy, vyměnil jsem hadičku, zalepil nádržku, dolil kapalinu a dá se říct, že většina nepřesností byla zničena....pak už jsou to jen maličkosti jako doplnění funkční autobaterií, oprava elektroinstalace v kabině, pořádný úklid a nakonec nový lak...vím, že to není nic proti úniku oleje z převodovky od kardanu k přednímu náhonu, taky servu, které je téměř naodpis a nyní zadřenému motoru, ale aspoň si toho traktoru všimnul šéf a zjistil, že díky mému snažení ještě není na odpis a že se s ním dá udělat ještě nějaký ten denní výkon, takže jsou přislíbené nějaké peníze na generální opravu....tak uvidím....sorry za OT...
O.K. v pohodě.
Ať ti šlape.... Podle toho co píšeš, si ta 7745 GO fakt zasloužila
Octaviaman
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
Re: Zetor 5211
Lukas1508 píše:Díra v převodovce není.Jenom v kastli.Šmejd to taky není když vořu za3 ,a to je 3válec.Náhon jde.
Kolik tam máš radlic když ořeš na trojku ? Jaký máš rozměr zadních kol ?
Octaviaman
- Smolík Petr
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 bře 2006 21:49
- Bydliště: Valašsko
Pístek na pravé straně přední napravy je tlumič řízení ono to moselo aj trajdat po silnici jinak naleval sa tam hydraulický olej.K těžko řízení bez předku:špatné servo nebo bez oleja případně vyschla vazelína v čepocha može byt také moc dotáhlá převodka řízení,u traktoru s předkem može byt moc zavaží,skus si zvednut přední nápravu a potočit ja sem to měl na 7245.
Smolda
jak tady nekdo psal ze nama 1000 nahon tak to je normalka nektere verze to nemely kupovali jsem 72 v roce 91 a mela to i nasobic soused v roce 92 uz byla jednou tak draha a nema tam nic!! to same kdyz jsem jeste temkrat delal autoskolu tak jsem jezdil s 72 a ta taky nemela ani 1000 ani nasobic
zetor rulezzzzzzz
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
martasek píše:jak tady nekdo psal ze nama 1000 nahon tak to je normalka nektere verze to nemely kupovali jsem 72 v roce 91 a mela to i nasobic soused v roce 92 uz byla jednou tak draha a nema tam nic!! to same kdyz jsem jeste temkrat delal autoskolu tak jsem jezdil s 72 a ta taky nemela ani 1000 ani nasobic
Přesně tak, jám 5211 z roku 87. Mám vývod 540 ot. a bez násobiče. Je to tak originál. Kámoš dotáhl 5211 z Německa, taky rok 87 a má to s násobičem i s 1000 ot.na zadku. Je to zajímavý , ale je to tak. Za nic bych ji nevyměnil.....
Octaviaman
- Smolík Petr
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 bře 2006 21:49
- Bydliště: Valašsko
Tak to bych netvrdíl podívaj sa při čem ten tlumič pracuje jestli při kyvu nápravy nebo při řízení dojdeš na to že při řízení a je tam z toho důvodu když ti kolo vletí do jamy aby ti volant nezlomíl ruku věř nebo né.Kamošovi to udělalo v lese při stahování a byla ruka v gipsu,samozřejmě mu tam chyběla kapalina.Jo a funguje to tak že sa to přes servo a tyče řízení vlastně přetláčá
Naposledy upravil Smolík Petr dne 03 led 2007 18:10, celkově upraveno 1
Smolda
Z 5245
Plánujeme 1. částečnou generálku motoru po 30 000 mth. Jenom písty, vložky a kroužky, klika je prej eště dobrá (japonská). Kontrolka mazání zhasne dřív než přestanu startovat. Uvažoval jsem o přestavbě na turbo, jako má třeba Z 5243T viniční turbo. Na stránkách zetorengines.cz píšou, že motor Z 5201T má výkon 41kW/55.7k a to je sakra rozdíl oproti 33kW/45k bez turba. Co si o tom myslíte? Na kolik to celkem asi vyjde, když tam musej bejt titanový písty a vložky? Vyplatí se to? A co chlazení?
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
O té přestavbě motoru na Z5201 TURBO taky velice uvažuji.Sháním informace.kontaktoval jsem i ZETOR BRNO (zatím bez ospovědi).Nikdo z prodejců ND které jsem oslovil ale zatím nebyl schopen říct co na přestavbu nakoupit a nachystat.Kdyby někdo z Vás měl zkušenost tak se prosím podělte.
Octaviaman
Příspěvků: 76
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník