Tatra 815 (148)
Příspěvků: 64
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Tatra 815 (148)
Agrotatra. Bejvávalo. Ted sem ju v ZD Mír Ratiboř viděl s rozmetadlem.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
Když mrknete na moje fotky řezačky JD s tou agrotatrou, tak dvakrát zajel do slušnýho bahna a zůstal tam, Trošku je to na těch fotkách vidět. Hrabal asi pět minut na místě, Tatra řvala jak kráva, cukal dopředu dozadu a já čekal, kdy ho ta řezačka bude tahat,ale on vyjel. pokaždy se z toho dostal sám. Bylo to super pozorovat.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
to jste ještě neviděli jak se u nás sklízí senáž,louky v kopci ,v lese a samožřejmě trochu navlhlý,když jel k řezačce s prázdnou tak v poho,ale jak jel plnej a aby to stíhal tak si to z kopečka trochu rozjel,jenomže jak sjedeš z toho kopečka ,tak je tam zatáčka doprava a přes druhý pole no a on dupl na brzdy a málem skončil na " houbách"
tatra v kukuřici když je mokro je nepoužitelná. Máme Tatru 815 kontejnerovku na širokých gumách. Rychlá 4 všude dým a jel tak 6 km/h. Za ním 160tka s vlečkou a vpohodě. Ne nadarmo se říká pod tatru pluvnut tak neujede. A mokrá tráva? To je beznadějné.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
škoda jen ,že už se agrotatra 815 nevyrábí, to TernNo.1 stojí za psí štěk, má to sice možnost výměny nástaveb,ale ty kola to není ono,jak to nemá široký gumy, tak už to nevypadá jako náklaďák do terénu a vypadá to jak nějakej dálkovej tahač
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Tatra zaostává, co jsem viděl letos tak oproti starým změnili akorát hrany kabiny a možná detaily na podvozcích. Co sem slyšel spotřeba taky není nejmenší.
Nevím jestli je TATRA out, jako jedna z mála má motory EURO III s řadovým vstřikovacím čerpadlem, bez jakékoliv elektroniky a ještě vzduchem chlazené, což takové Volvo, Man či ostatní už dávno nezvládli. No možná zvládli, ale bylo pro ně jednodušší tam nacpat drahou a složitou elektroniku. Snaží se pořád vyrábět jednoduchá a spolehlivá auta, což ostaní se moc nesnaží. Spolehlivost možná, ale jednoduchost??? Ta spotřeba je taky srovnatelná ve své kategorii. Takový MAN má třeba i vyšší co se týče terénu a průjezdnost? Na Tatru hned tak někdo mít hned nebude. Aspoň to je můj názor.
to je sice pěkný ale tatra žere 2x tolikklon píše:Nevím jestli je TATRA out, jako jedna z mála má motory EURO III s řadovým vstřikovacím čerpadlem, bez jakékoliv elektroniky a ještě vzduchem chlazené, což takové Volvo, Man či ostatní už dávno nezvládli. No možná zvládli, ale bylo pro ně jednodušší tam nacpat drahou a složitou elektroniku. Snaží se pořád vyrábět jednoduchá a spolehlivá auta, což ostaní se moc nesnaží. Spolehlivost možná, ale jednoduchost??? Ta spotřeba je taky srovnatelná ve své kategorii. Takový MAN má třeba i vyšší co se týče terénu a průjezdnost? Na Tatru hned tak někdo mít hned nebude. Aspoň to je můj názor.
tatra sice žere ale zato všude v terenu vyjede jezdim sni dva roky jak po silnici tak po loukach a v poli a ješte mě nikdo netahal a to sem stim skonči neklikrat na louce v močalu a na poli v bahně hlavně na podzim při kukuřici a to mam TernNo předek mam ma širokejch kolech a zadek na ouskejch kolech vždycky co sem vitahoval byly liazky ten naklaďak je tak na silnici a ne do pole i když to ma předek plivneš pokola a stojíto mam na to dvě korby jednu na silaž a ta druha je normalni a ješte na to mužu dat rozmetadlo ma to vyvodovi hřidel akora byto mohlo mit menši volant a oněco delši řadičku něco sem slišel že prej na na šírokejch kolech za mokra klouže ale nevim
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
Pepino,
tak až zase stou svou tatrou zapadneš tak to nafoť nebo natoč, ať se můžem podívat na Farmweb, z jakýho blata se tatra sama vyhrabe.
Bylo mokrý jaro, tak budeš mít určitě hodně příležitostí!!!
Dík Milan
tak až zase stou svou tatrou zapadneš tak to nafoť nebo natoč, ať se můžem podívat na Farmweb, z jakýho blata se tatra sama vyhrabe.
Bylo mokrý jaro, tak budeš mít určitě hodně příležitostí!!!
Dík Milan
- milcamechos
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 lis 2005 13:50
Karle, tak užs objevil to video zapadlé tatry?
Zkus to najít prosím, hrozně rád bych to viděl.
Dík
Milan
Zkus to najít prosím, hrozně rád bych to viděl.
Dík
Milan
Čauky chlapy chtěl jsem vás poprosit jestli by jste mi poslali nějaký fotky těch Tater AGRO o kterých tu mluvíte (T148 a T815). Líbí se mi totiž věškeré tatry. Tak zatím díky moc a mějte se.
Můj mail: c.wat@seznam.cz
Můj mail: c.wat@seznam.cz
141.Lukas píše:Jo tatra to je stroj!!!vyjede skoro vše,rozhodně vyjede víc než Liaz a mnohem víc uveze,takže je užitečnější.
No nevim je rozdíl jestli má tupláky nebo balony. A kolikrát stačilo vyjet na mokrý strniště a stojí, záleží na hodně věcech. Kolikrát Mates (MTS 27) dojel ( třeba o kukuřicích)dál něž Tatra na balonech. A tvrdit, že je užitečnější taky není moc objektivní. Porovnáváš dvě úplně jiný auta a jiné koncepce. Tatra je do terénu a Liaz byl zase víc zaměřen na silniční dopravu a taky má něco do sebe. Samozřejmě Tatra má vyšší nosnost, ale taky vyšší spotřebu a to není zanedbatelný faktor. Mám na mysli Tatru 148 a 815. Každá ze značek má něco do sebe a tvrdit, že je Tatra užitečnější jen díky vyšší tonáži a lepší terení průchodnosti je podle mě trochu krátkozraké. Ale je to jen můj názor.
Příspěvků: 64
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků