fortschritt e 524
Příspěvků: 119
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Do těch zelenejch jen topení na přání. O klimatizaci jsem se nedočet. Nemátě někdo zkušenosti z MDW 524H?? Motor 170k a hydropojezd. Minimálně jedna je v republice.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
- 7745 Tunis
- Příspěvky: 74
- Registrován: 24 úno 2007 20:58
- Bydliště: Žatec
Známej má zelenou 524 a chválí si jí.Má asi 80ha,ale dělá i služby vloni udělal kolem 300ha.Nejvážnější závady:prasklá poloosa-40000kč,Za rok zase ta druhá-dalších 40000kč.
Mlátí se vůbec dobře s E 524 na svahu? Jak to zvládá motor s těmi 152k??
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
No tak to musel být teda náklon, jak se říká lidově o hubu
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
- michal.n.514
- Příspěvky: 59
- Registrován: 11 zář 2007 23:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: fortschritt e 524
Nemáte náhodou někdo na prodej nebo na okopírování dílenskou příručku na tento kombajn?
Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz
http://www.zemtech.estranky.cz
Re: fortschritt e 524
Borci, nemáte tady někdo info o předseriových E 524kách? Byly barvený celé v khaki jak E 512 a 516, ale na nich mi ten nátěr přišel kvalitnější. Jedná se mi o ročníky hlavně 85-87. Co vím, tak jedna taková ročníku 87 tady byla.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: fortschritt e 524
Ale, vidím své fotky:-D Aspoň ta s tou liazkou určitě. V roce 1987 se tady opravdu testovala první E 524 státní zkušebnou. Ale je trochu zajímavé jaká. Protože tu jezdil model už s novou barvou, ale ještě se starším potiskem. Šlo o model z roku 1987, někde bych našel i seriové číslo motoru. A ten tu prokazatelné zůstal. Ale v MZ ročníku 87, kdy vyšel článek o testu tohoto stroje, byl na fotkách právě ten první předseriovej celohnědej model. Tak nevím, co si o tom mám myslet, když oficiální dokumentace ze zkušebny obsahuje jinou fotku.
To že tady jezdila E 524 ročníku 85, na to jsi přišel kde?
To že tady jezdila E 524 ročníku 85, na to jsi přišel kde?
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: fortschritt e 524
zdravím . promiň te že do toho zazahuji ale roku 1987 vznikl taky model MDW E-523 Fortschritt a potom nastala rychlá modernizace a vznikl typ E-524 ale nevim já jenom co jsem se dočet a když 1987 vznik 523 tak těžko mohlase testovat 524 r.v. 1985 když 523 byla dřív než 524 ale nechci nikoho napadat jak řikam jen jsem se o tom dočet
Re: fortschritt e 524
První byla E 524. Šlo o základní model od kterého se měly odvíjet další modely jako E 523, E 522 a E 525 -> šlo o řadu kombajnů s mláticím kanálem 1289mm.
Stejně tak E 526, od kterého se odvijely typy E 527 a E 528 -> šlo o řadu kombajnů s mláticím kanálem 1680mm.
A třetí, zároveň nejsilnější řadou měla být řada E 530, axiál s šířkou komory 1289mm. Zase základní model byl E 532, od něho se měly odvíjet modely E 531 a E 533 se zamyšleným výkonem do 20t/h.
Vyrobeno z toho byla ještě pod značkou Fortschritt E 524, zřejmě i pár kusů E 523(z finančních důvodů zastaveno), E 526 i s typem E 5260 a E 532. Prý bylo vyrobeno i E 528 na kterém pracovaly i s Drážďanskou univerzitou. Což platí i v případě E 532.
Všude byly použity nové Ifácké motory, některé byly modernizované, jiné zcela nové. E 523 měla mít 5ti válec o výkonu 130k. V parametrech u jedné takové hnědé E 524 to tam mám. Takže jich určitě pár udělaly. E 524 z roku 1985 se pozná podle začerněných bočních skel.
Stejně tak E 526, od kterého se odvijely typy E 527 a E 528 -> šlo o řadu kombajnů s mláticím kanálem 1680mm.
A třetí, zároveň nejsilnější řadou měla být řada E 530, axiál s šířkou komory 1289mm. Zase základní model byl E 532, od něho se měly odvíjet modely E 531 a E 533 se zamyšleným výkonem do 20t/h.
Vyrobeno z toho byla ještě pod značkou Fortschritt E 524, zřejmě i pár kusů E 523(z finančních důvodů zastaveno), E 526 i s typem E 5260 a E 532. Prý bylo vyrobeno i E 528 na kterém pracovaly i s Drážďanskou univerzitou. Což platí i v případě E 532.
Všude byly použity nové Ifácké motory, některé byly modernizované, jiné zcela nové. E 523 měla mít 5ti válec o výkonu 130k. V parametrech u jedné takové hnědé E 524 to tam mám. Takže jich určitě pár udělaly. E 524 z roku 1985 se pozná podle začerněných bočních skel.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: fortschritt e 524
Zdar chlapi, precetl jsem to cele od 524 a potřeboval bych naké info. co jsem tedy pochopil ono to mema hydropojezd?? tzv klasika variator?? aspon je to levnejsi na opravy ale trosku jsem sklaman, ty zeleny tedy opravdu nemaj klimu?? to me dost stve protože pri pohledu na tu kabinu to musi bejt hrozny peklo hortsi jak v 512. nejčastějši poruchy? videl jsem par fotek s upadlým kolem co je tam špatně???, jak se s tim mlatí řepka? předpokládam že řepkový adaptér je dostupny k tomu... a v neposlední řadě jak je to s dílama?? jsou běžne dostupné jako na 512-517 nebo je to horší... potřebují na přisti rok sehnat vykonější kombajn než je 512 a tyto jsou cenově a velikostně pro me ok jenže nic o tom nevim.... do starších MF claas nebo NH se mi nechce pač jsou to vetšinou drahy doježděny sroty s cenama nahradních dilů jak krava děkují vsem předem za odpovědipište vše co o tom víte. p.s nemate jestě nake fotky dik moc.
zetor rulezzzzzzz
Re: fortschritt e 524
Normálně to hydropojezd nemá. Akorád pak MDW 524S a těch je docela málo. Ta měla teda i silnější motor. Kabiny měly možnost klimatizace, ale obávám se, že sem se žádná taková nedovezla. Je to opravdu skleník jak prase!! Náhdarní díly jsou pořád dostupné.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Re: fortschritt e 524
No já se s žádnou takovou ještě nesetkal. Ale vím, že ta kabina tu možnost měla. Ty kabiny se totiž dávaly i na E 514 a E 517(E 518). A u jedné takové E 514 jsem to viděl i s klímou.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Příspěvků: 119
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků