Fendt 936
Příspěvků: 147
• Stránka 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Dovolte mi k tomu se vyjádřit. No je sice super se na něj podívat na výstavě,ale na druhou stranu výstavy sou pro mě bohužel o ničem. Jo, je paráda to vidět,ale když to tam jen tak stojí, tak co z toho. Víc bych se radoval, kdyby RCG Agromex udělal nějakej polní den (ne jen den otevřenejch dveří, dyť je to taky jen výstava) a kdyby tam byl. Prostě vidět to v akci, ale výstava, to je jen hromada vlaječek, letáků a lidí, který se pletou před objektivem
Tedy shrnuto, děkuji Honzovi za povzbuzující info, ale dost dobře nerozumín Kubovu "MAZEC", protože tam prostě bude jen stát.
Tedy shrnuto, děkuji Honzovi za povzbuzující info, ale dost dobře nerozumín Kubovu "MAZEC", protože tam prostě bude jen stát.
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
toho traktora jsem ještě na vlastní oči neviděl a tak bych si ho rád prohlídl,sedl do kabiny,ale hlavně vyfotil,to je pro mě mazec a to samé i s JD 8530 a Case IH 310,samozřejmě ,že by bylo pro mě lepší ho viděl na dnu zemědělce,než na techagru a v roce 2004 jsem navštívil techagro bylo dobrý,ale pak jsem jel do Hustopečí na den zemědělce a to teprv bylo mazec,sice tam nebyla všechna technika,ale alespoň jsem to viděl při práci
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Akorát vyšla reportáž v Zemědělci z Agritechniky o traktorech, je tam taky samostatný článek o představení Fendtu 936. Všichni výrobci, hlavně JD a Fendt se věnují motorům, které mají snížit obsah emisí. Rovněž prohlašují snížení spotřeby paliva.
Podle mých informací od prodejce Fendt se při tomto novém způsobu a normách spotřeba paliva znatelně zvíší což má vliv na prodejnost typů 930.
Dost mě ale zklamalo že má 936ka motor Deutz o obsahu 7,1l. jsou použité nové pneumatiky speciálně pro tento traktor. Je to hezký zajímavý traktor, zajímala by mě ještě cena. Na rychlost 60km se mě ale zdá ten traktor trošku širší.
Podle mých informací od prodejce Fendt se při tomto novém způsobu a normách spotřeba paliva znatelně zvíší což má vliv na prodejnost typů 930.
Dost mě ale zklamalo že má 936ka motor Deutz o obsahu 7,1l. jsou použité nové pneumatiky speciálně pro tento traktor. Je to hezký zajímavý traktor, zajímala by mě ještě cena. Na rychlost 60km se mě ale zdá ten traktor trošku širší.
Jo to se zvýší spotřeba, protože čím nižší spotřeba tím se ale zvyšují emise oxidu dusíku (karcinogení) tady si člověk nevybere buď větší spotřeba a nižší emise nebo naopak , východiskem by byl bioalkohol. U toho jsou emise nižší a spotřeba taky aspon u aut to tak je, ale problém je , že by se nějaké věci v motoru musely vyměnit za míň korodující, protože bioalkohol má větší sklony k rezivění.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Část spalin jde do sání, tím projdou ještě jednou celým procesem. Takje to napsáno, logicky se zvíší spotřeba paliva protože je méně kyslíku. A více se musí chladit vzduch.
Ale spíš bych měl strach u JD, pokud byla větší spotřeba při Common Railu tak teď bude mít vyšší tuplem. U Fendta bych se toho nebál. Ale je to pěkny hovádko. Nevím ale jstli bch si ho koupil, cenově to bude taky dražší, nevím, asi MT 765 nebo NH Tg nebo 936ku
Ale spíš bych měl strach u JD, pokud byla větší spotřeba při Common Railu tak teď bude mít vyšší tuplem. U Fendta bych se toho nebál. Ale je to pěkny hovádko. Nevím ale jstli bch si ho koupil, cenově to bude taky dražší, nevím, asi MT 765 nebo NH Tg nebo 936ku
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
já to vidím tak,že cena tohoto traktoru bude astronomická,už jenom ten design,výkon a rychlost,to máš jak když chceš auto,když chceš auto do 300 tisíc s dobrými jízdnímy vlastnostmi,tak tam není komfort,a když chceš zase s komfortem tak to není dobré po technické stránce a když chceš obojí dvojí tak si kup mercedes či audi,ale musíš taky myslet na to,že to má vysokou pojistku drahej servis a ND
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Na poli vario předovka nemá větší spotřebu. To je všelék, n aco ji používáš tam má příznivé výsledky.
Ale jinak ti řeknu, Bergmanna za něho, valit těch 40 50 po vesnických cestách bych měl opravdu strach. To by musela být jednosměrka, ten traktor má ke třem metrům.
Ale alespoň Fendt u tohoto se zamyslel nad přenosem síly a tahu, kdežto JD zesílil motor a převodovku nechal u 8530 Vario standardně i obutí je stejné, kabina stejná, nevím jaký bude úspěch v těchto traktorech.
Ale jinak ti řeknu, Bergmanna za něho, valit těch 40 50 po vesnických cestách bych měl opravdu strach. To by musela být jednosměrka, ten traktor má ke třem metrům.
Ale alespoň Fendt u tohoto se zamyslel nad přenosem síly a tahu, kdežto JD zesílil motor a převodovku nechal u 8530 Vario standardně i obutí je stejné, kabina stejná, nevím jaký bude úspěch v těchto traktorech.
Asi takto. Rozdiel v účinnosti medzi týmito typmi prevodoviek je len pár percent, okrem varia od Fendta, kde sa dosť prenáša cez hydrauliku pri určitej rýchlosti a tam je to trochu horšie.
Motor má výbornú spotrebu len v určitom pásme otáčok a keď ho udržíš v tomto pásme pomocou prevodovky tak máš najnižšiu mernú spotrebu motora a ťahovú spotrebu. Keď to tak spravíš obyčajnou prevodovkou je ťahová spotreba ešte lepšia o rozdiel v tej účinnosti prevodov, len zas to nie je jednoduché udržať motor v tomto ekon. pásme, to chce výborný motor.
Motor má výbornú spotrebu len v určitom pásme otáčok a keď ho udržíš v tomto pásme pomocou prevodovky tak máš najnižšiu mernú spotrebu motora a ťahovú spotrebu. Keď to tak spravíš obyčajnou prevodovkou je ťahová spotreba ešte lepšia o rozdiel v tej účinnosti prevodov, len zas to nie je jednoduché udržať motor v tomto ekon. pásme, to chce výborný motor.
Podle toho co jsem se dočetl tak má větší spotřebu plynulá a je tam i příklad:
Dva traktory s plynulou a klasickou převodovkou jedou po poli s talířovým podmítačem na rovném pozemku s vyrovnanýma půdníma vlastnostma ve stejné hloubce a při stejné pracovní rychlosti, která se nemění. Oba trakotory běží ve stejný otáčkách, převodový poměr se nemění. Který bude mít větší spotřebu?
Ten s plynulou, protože plynula ma nejhorší přenos výkonu.
Dva traktory s plynulou a klasickou převodovkou jedou po poli s talířovým podmítačem na rovném pozemku s vyrovnanýma půdníma vlastnostma ve stejné hloubce a při stejné pracovní rychlosti, která se nemění. Oba trakotory běží ve stejný otáčkách, převodový poměr se nemění. Který bude mít větší spotřebu?
Ten s plynulou, protože plynula ma nejhorší přenos výkonu.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Přesně tak.
U skupinových převodovek je nejlepší účinnost ale je těžší udržet motor ve správných otáčkách. Myslím že stejně zůstane na těžké polní práce nejvíc používaná PowerShift. Na Johnka 8530 by ji montoval standardně místo vario, která je standardně u toho modelu. Je to stroj pro pole a tahové práce a na práces vyvodovým hřídelem stejně není dobrý kvůli motoru.
U skupinových převodovek je nejlepší účinnost ale je těžší udržet motor ve správných otáčkách. Myslím že stejně zůstane na těžké polní práce nejvíc používaná PowerShift. Na Johnka 8530 by ji montoval standardně místo vario, která je standardně u toho modelu. Je to stroj pro pole a tahové práce a na práces vyvodovým hřídelem stejně není dobrý kvůli motoru.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když traktor s vario nevyužiješ na sečení, lisování, senážáky, frézy a nevím co ještě, jen ho mít na těžké tahové práce na pole ani ne do dopravy moc ne tak nemá cenu kupovat takový traktor už ne vůbec 936ku nebo 8530JD, které se cenově blíží velkým kloubovým tahačům nebo pásovým. Tak jak to říká Miro, to je pravda, naprosto je to tak.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Nevím na kolik háček si to v Německu pořídí ale myslím že to bude něco kolem 500ha a zbytek vytížení mu bude tvořit práce někde s frézami, odhrnování sněhu, doprava, mulčování. tohle je práce pro traktory Fendt.
Příspěvků: 147
• Stránka 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků