zetor 11245(11) a 14245
Příspěvků: 37
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
zetor 11245(11) a 14245
Mám dotaz nevíte někdo o těchto zetorech já to viděl poprvé napsaný na příručce kterou jsem viděl v Agrico Týniště nad Orlicí a taky u nás na dílně v Holicích ktará se tam válí(je tam 8245)
Re: zetor 11245(11) a 14245
Nejsem na to odborník, ale mám takový pocit, že tyto tipy dělali v ZTS Martin než to tam kompled padlo. Odhaduji roky výroby 1995 - 2000.
Re: zetor 11245(11) a 14245
Je to pravda, išlo o poslednú inováciu UR II. Typy ako 9211, 11211, 14245 a pod boli určené na vývoz, pre lepšie uspokojenie zákazníkov z hľadiska výkonových tried.
Re: zetor 11245(11) a 14245
chcem sa opytat - ak ma 14245 motor bez turba a vyrobne cislo motora 4 - je to povodne?
Re: zetor 11245(11) a 14245
142 má už turbo, má jen nižší max dávku paliva, Je to de-facto 162 s omezeným výkonem a nižší spotřebou.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
..prave preto sa pytam, lebo som videl 14245 bez turba - motor ma v.c.4 a majitel povedal, ze to je jeden z prototypov. Urobil som z toho aj par fotiek. Tvrdil, ze sa nejedna o rovnaky motor ako v 16245 bez turba.
Re: zetor 11245(11) a 14245
Jano SK píše:..prave preto sa pytam, lebo som videl 14245 bez turba - motor ma v.c.4 a majitel povedal, ze to je jeden z prototypov. Urobil som z toho aj par fotiek. Tvrdil, ze sa nejedna o rovnaky motor ako v 16245 bez turba.
No nevím jestli jde nahnat 20 koní jenom naftou bez turba-to asi ne. Podle mých informací se z typu 161 po omezení max dodávky nafty stala 141 a z 101 po omezení max dodávky byla 91 tyto traktory mají přeplňování i v katalogu N.D.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
No to spíš protože zts Martin jen kopíroval zetor jen kabiny měli asi lepší... Turbo může být vyndané a někdo ho ani nepotřebuje jako náš debil.. soused má zetor 120.45 a za tím 3 radlicový pluh.....
Re: zetor 11245(11) a 14245
neřekl bych že ZTS kopírovali zetory, byla tam přesunuta výroba UŘ-II z brna, takže to byla odnož brna, ovšem vývoj skoro žádný...
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
Zetor v martine nemal vyvoj ? .motory sme mali 6 valce vo vykone 180 HP a vy doteraz nemate taky .a uz splnal emisie. a zetor brno skoro padol len vasa vlada mu pomohlo a u nas bol minister podohospodarstva baco a jeho syn vozil JD na slovensko ( jedinny distributor) a preto u nas nebol odbyt lebo sa to umelo tlmilo
Re: zetor 11245(11) a 14245
nechci nikoho naštvat, jen tlumočím svůj názor.
Vývoj UŘ-I přešel volně do UŘ-III (podle mně je to pořád UŘ-I) Bohužel udělali nový blok a upravili pár věcí ale jinak je to stejné.
UŘ-II je poněkud jiná kapitola. Je to stroj ušitý horkou jehlou. Nechci to hanit ale i když ten stroj má už i 180HP tak dostupnost náhradních dílů z něj dělá neprodejnou hromadu železa. Bohužel vlastním i 161- je to na svou dobu dostačující stroj ovšem právě ta absence KVALITNÍCH náhradních dílů mně nutí nechat ho na nejtěžší práce a zbytek obstarávat právě UŘ-I. motor je po převložkování, výměně obou reduktorů v zadní nápravě, motor maže za tepla tak 0,5-1, čerpadla byla dělána před 2 lety a už zase tečou.Tenhle stroj prostě nebyl dotažen do konce. Toliko můj názor.
P.S. Stačí porovnat cenu stejně starých traktorů u UŘ-I a UŘ-II.
Vývoj UŘ-I přešel volně do UŘ-III (podle mně je to pořád UŘ-I) Bohužel udělali nový blok a upravili pár věcí ale jinak je to stejné.
UŘ-II je poněkud jiná kapitola. Je to stroj ušitý horkou jehlou. Nechci to hanit ale i když ten stroj má už i 180HP tak dostupnost náhradních dílů z něj dělá neprodejnou hromadu železa. Bohužel vlastním i 161- je to na svou dobu dostačující stroj ovšem právě ta absence KVALITNÍCH náhradních dílů mně nutí nechat ho na nejtěžší práce a zbytek obstarávat právě UŘ-I. motor je po převložkování, výměně obou reduktorů v zadní nápravě, motor maže za tepla tak 0,5-1, čerpadla byla dělána před 2 lety a už zase tečou.Tenhle stroj prostě nebyl dotažen do konce. Toliko můj názor.
P.S. Stačí porovnat cenu stejně starých traktorů u UŘ-I a UŘ-II.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
Nemá smysl se tu takhle handrkovat,všechny zetory od UŘ1 až UŘIV prošly nějakou historií a vývojem a jsou tam kde jsou. Někdo je chválí a někdo haní, ale srovnávat jednotlivé řady mezi sebou je taky trochu blbost,každý typ má své výhody a nevýhody, to platí i u jiných značek. To už si pak musí každý přebrat sám,co mu vyhuvuje,jaký traktor chce a hlavně kolik je ochotný do něj investovat.
Jestli si někdo myslí,že se traktory jiných značek nekazí,tak je velký hlupák,vše jsou to jenom stroje,které vymyslel jenom člověk a vždy na něm budou nějaké nedostatky nebo vady. Můj známý provozuje kromě pěti Zetorů i tři JD od 100,180 a 250koní a kazí se úplně stejně,jen ty náhradní díly jsou cenově trochu někde jinde,bohužel na svou výměru potřebuje stroje okolo 200koní,což zetor nikdy nedělal,tak musel zvolit relativně to nejmenší zlo a zvolil značku JD.
Jestli si někdo myslí,že se traktory jiných značek nekazí,tak je velký hlupák,vše jsou to jenom stroje,které vymyslel jenom člověk a vždy na něm budou nějaké nedostatky nebo vady. Můj známý provozuje kromě pěti Zetorů i tři JD od 100,180 a 250koní a kazí se úplně stejně,jen ty náhradní díly jsou cenově trochu někde jinde,bohužel na svou výměru potřebuje stroje okolo 200koní,což zetor nikdy nedělal,tak musel zvolit relativně to nejmenší zlo a zvolil značku JD.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 11245(11) a 14245
máš pravdu, nechci se handrkovat jen tlumočím svůj názor. to že se stroje kazí je prostě normální, já řešil nedostupnost ND
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
To je silně teoretický názor.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 11245(11) a 14245
bigbul píše:Můj názor je ,že takové stroje už jste měli mít ze dvora dávno pryč.
asi máš pravdu. Bohužel na výměnu není hotovost a zadlužovat se nebudu
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 11245(11) a 14245
Dnešní doba jak se říká bez dluhů nejde ,ale když si dobře nastavíš financování tak to jde přežít ono čekat až našetříš - nervů při opravách stratíš,ale to je na chuti každého soudruha ,měl jsem z toho taky strach a dneska už vím ,že jsem to měl udělat nejméně o dva roky dřív.
Re: zetor 11245(11) a 14245
V podstatě obdivuji ty,kteří se odhodlali zadlužit se až na půdu a měli štěstí, že z toho vyvázli se zdravou kůží a vyšlo jim to.
Dnešní doba je víc nejistá,než kdykoli jindy, stačí pár nezaplacených faktur od odběratelů a hned se člověk dostane do víru platební neschopnosti a pak se to už jenom veze rovnou do pekel a exekutorům ráj.
Možná bohužel jsem v těchto věcech už dost konzervativní, raději si dopřeji ten luxus nemít žádné dluhy, v noci klidně spát a jezdit se starým traktorem či nákladním autem než mít nový a doufat,že mi možná zůstane a neztratit střechu nad hlavou. Možná si mnozí myslí že je to blbost, že se jim to nemůže stát, když se jim zrovna teď přece daří, ale už jsem viděl ztroskotaných zoufalců víc než dost a vím jedno,že štěstěna je velmi vrtkavá.
Třeba před 1,5rokem jsem měl s kámošem velmi zajímavý podnikatelský záměr, už je celkem jedno jaký, ale potřeboval jsem k tomu únosné nákladní auto s hydr.čelem. Už jsem byl rozhodnutý,že půjdu do úvěru a koupím si už něco lepšího,prostě ať to běhá bez problémů s nějakým slušným komfordem,protože bylo nutné být na cestách i několik dní. Nicméně mne osvítilo a opět jsem dal na svoji předtuchu nejistoty a koupil jsem starou Liazku 110ku valník s čelem,byla sice stará,ale jezdila dobře bez problémů a práci odvedla. Půl roku kšeft fungoval bez problémů a peníze šly pěkné. Když jsem si už říkal,že to funguje,že by to už chtělo nový náklaďák a nejlépe už dva,tak mi kolega laskavě sdělil,že už mně nepotřebuje a ze kšeftu mně všplouchl. Závěr je ten,že kdybych se zadlužil,tak jsem dnes pod mostem.
Jediný způsob,jak si zachránit vlastní kůži je hrát na jistotu,bohužel v dnešní době není jistota nikde a žádná.
A třeba v současnosti,když dělám ty příležitostné služby s traktorem a vidím,jak se zákazníci škubou s pěnezi i za orbu pár hektarů a táhám to z nich i půl roku,tak s tímhle do nového stroje rozhodně jít nelze. A dělat jenom na svém je taky sázka do loterie,ceny komodit skáčou jak noty na buben,do toho nepřízeń počasí a politika našich chytráků na hradě,tak to si rovnou můžu hodit na první větvi.
Dnešní doba je víc nejistá,než kdykoli jindy, stačí pár nezaplacených faktur od odběratelů a hned se člověk dostane do víru platební neschopnosti a pak se to už jenom veze rovnou do pekel a exekutorům ráj.
Možná bohužel jsem v těchto věcech už dost konzervativní, raději si dopřeji ten luxus nemít žádné dluhy, v noci klidně spát a jezdit se starým traktorem či nákladním autem než mít nový a doufat,že mi možná zůstane a neztratit střechu nad hlavou. Možná si mnozí myslí že je to blbost, že se jim to nemůže stát, když se jim zrovna teď přece daří, ale už jsem viděl ztroskotaných zoufalců víc než dost a vím jedno,že štěstěna je velmi vrtkavá.
Třeba před 1,5rokem jsem měl s kámošem velmi zajímavý podnikatelský záměr, už je celkem jedno jaký, ale potřeboval jsem k tomu únosné nákladní auto s hydr.čelem. Už jsem byl rozhodnutý,že půjdu do úvěru a koupím si už něco lepšího,prostě ať to běhá bez problémů s nějakým slušným komfordem,protože bylo nutné být na cestách i několik dní. Nicméně mne osvítilo a opět jsem dal na svoji předtuchu nejistoty a koupil jsem starou Liazku 110ku valník s čelem,byla sice stará,ale jezdila dobře bez problémů a práci odvedla. Půl roku kšeft fungoval bez problémů a peníze šly pěkné. Když jsem si už říkal,že to funguje,že by to už chtělo nový náklaďák a nejlépe už dva,tak mi kolega laskavě sdělil,že už mně nepotřebuje a ze kšeftu mně všplouchl. Závěr je ten,že kdybych se zadlužil,tak jsem dnes pod mostem.
Jediný způsob,jak si zachránit vlastní kůži je hrát na jistotu,bohužel v dnešní době není jistota nikde a žádná.
A třeba v současnosti,když dělám ty příležitostné služby s traktorem a vidím,jak se zákazníci škubou s pěnezi i za orbu pár hektarů a táhám to z nich i půl roku,tak s tímhle do nového stroje rozhodně jít nelze. A dělat jenom na svém je taky sázka do loterie,ceny komodit skáčou jak noty na buben,do toho nepřízeń počasí a politika našich chytráků na hradě,tak to si rovnou můžu hodit na první větvi.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 11245(11) a 14245
Trošku to sem nepatří, ale dobře. Mám stejný a potvrzený názor jako kolega bigbull. Ano úvěr je dluh, ale sezonní splácení, víceméně jistota dotací a nejhorším případku zajištění nakupovaným strojem ten pocit dluhu velice snižuje a stím i risk, který to celé obnáší Toť vše...
Re: zetor 11245(11) a 14245
Samozřejmě,že je to nejrychlejší cesta jak se hnout rychle dopředu,s tím souhlasím,ale vždy jsou tam různá ryzika a buď je člověk ochotný je přijmout,nebo ne.
Nejhůř se začíná z nuly,jak už má člověk vybudované nějaké prostředky,jak movité či nemovité,tak se už dá na něčem stavět a rozvíjet se.
Ale to vše je na dlouhé diskuze a nejspíš i do jiného vlákna.
Možná by nebylo špatné někde zde založit vlákno na tohle téma ohledně financování,úvěrech,dotacích,fakturacích a ekonomice provozování a penězích vůbec týkajících se jakýmkoliv spůsoběm jakýchkoli strojů.Každý by pak mohl zde vyjádřit své zkušenosti,nebo ostatním poradit na co si dát pozor atd. Je to velká oblast finančních operací,která se v dnešní době stala nedílnou součástí snad každého stroje. Více méně si to každý nechává sám pro sebe,ale nevidím důvod proč se tu o tom nebavit vě větším měřítku, myslím,že by to mohlo mnohým pomoct při rozhodování.
Nejhůř se začíná z nuly,jak už má člověk vybudované nějaké prostředky,jak movité či nemovité,tak se už dá na něčem stavět a rozvíjet se.
Ale to vše je na dlouhé diskuze a nejspíš i do jiného vlákna.
Možná by nebylo špatné někde zde založit vlákno na tohle téma ohledně financování,úvěrech,dotacích,fakturacích a ekonomice provozování a penězích vůbec týkajících se jakýmkoliv spůsoběm jakýchkoli strojů.Každý by pak mohl zde vyjádřit své zkušenosti,nebo ostatním poradit na co si dát pozor atd. Je to velká oblast finančních operací,která se v dnešní době stala nedílnou součástí snad každého stroje. Více méně si to každý nechává sám pro sebe,ale nevidím důvod proč se tu o tom nebavit vě větším měřítku, myslím,že by to mohlo mnohým pomoct při rozhodování.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 11245(11) a 14245
Nechci zakládat nový link,tak se sem vetřu...můžou mi místní znalci trošičku poradit??budu mít volnou kapacitu na traktor a vlek a chtěl bych ho nabídnout,pro komerční využití.Myslím tím,když soused potřebuje dovézt dřevo z lesa a nemá čím atd....jde mi o ceny za km,nebo za hodinu,nebo jak to účtujete vy?? Díky
Re: zetor 11245(11) a 14245
Re Poulm, taky jsem začínal z ničeho čtyři ocásky ve chlévě a 1.5ha to byl můj začátek, ale jak se říká kdo se bojí nesní do lesa.
Takové přepravy jsem řešil tak 400kč hodinu jízdy + 200kč nakládka + vykládka zas tak moc se mi to drahé nezdálo a za půl roku nepřišel už nikdo a měl jsem klid,toto záleží jak jsou lidi ochotni platit ale za pivo a cigarety nebo půl litra to nejde
Takové přepravy jsem řešil tak 400kč hodinu jízdy + 200kč nakládka + vykládka zas tak moc se mi to drahé nezdálo a za půl roku nepřišel už nikdo a měl jsem klid,toto záleží jak jsou lidi ochotni platit ale za pivo a cigarety nebo půl litra to nejde
Re: zetor 11245(11) a 14245
Ono na těchhle srandách nabyde nejvíc čas prostojema.
Když chce někdo třeba dovézt dřevo z lesa, tak počítej čas,než nachystáš traktor s vlečkou,tj. cca 15-30min,pak cesta,třeba 20km a 20km zpět,záleží jak rychle jede traktor,třeba Z7011-Z8011,takže min. cca2h cesta celkem,dále čas když se to dřevo na ručo nakládá tak min. 2h,teď různým couváním a manévrováním jak v lese tak u zákazníka doma nameleš další hodinu,pak doma odstavení traktoru a zaparkování skoro dalších 15min a nakonec zjistíš, že jsi prodrbal půl dne, přes 5h času a domů si neseš cca 1000kč hrubého a ještě se na tebe dívají že jsi drahý. Nehledě na to,že si v lese mnohdy otrháš zrcátka,zástěrky,kerhaky na vlečce a mnoho dalších drobotin,které nejsou zadarmo a nikdo ti to nezaplatí,nedejbože roztrhnout pneumatiku na nějakém ostrém šutru skovaném v trávě,to už je úplná tragédie.
Takové drobné fušky jsou dost zrádné, ty si třeba spočítáš náklady na traktor,které ti jakš takš někdo zaplatí,ale jak chceš zaplatit i tvůj čas,třeba 100-150kč/h,což není moc,tak jseš najednou největší hajzl na světě.
Takové mám trpké zkušenosti a věřím, že i mnozí z vás, takže je velice důležité si rozmyslet, který kšeft má smysl a který ne.Jak píše "bigbul", za cigarety,pivo,láhev rumu a podobné hity,tak na to rychle zapomeňte, už to není jak za totáče s kolchoznickým traktorem.
Když chce někdo třeba dovézt dřevo z lesa, tak počítej čas,než nachystáš traktor s vlečkou,tj. cca 15-30min,pak cesta,třeba 20km a 20km zpět,záleží jak rychle jede traktor,třeba Z7011-Z8011,takže min. cca2h cesta celkem,dále čas když se to dřevo na ručo nakládá tak min. 2h,teď různým couváním a manévrováním jak v lese tak u zákazníka doma nameleš další hodinu,pak doma odstavení traktoru a zaparkování skoro dalších 15min a nakonec zjistíš, že jsi prodrbal půl dne, přes 5h času a domů si neseš cca 1000kč hrubého a ještě se na tebe dívají že jsi drahý. Nehledě na to,že si v lese mnohdy otrháš zrcátka,zástěrky,kerhaky na vlečce a mnoho dalších drobotin,které nejsou zadarmo a nikdo ti to nezaplatí,nedejbože roztrhnout pneumatiku na nějakém ostrém šutru skovaném v trávě,to už je úplná tragédie.
Takové drobné fušky jsou dost zrádné, ty si třeba spočítáš náklady na traktor,které ti jakš takš někdo zaplatí,ale jak chceš zaplatit i tvůj čas,třeba 100-150kč/h,což není moc,tak jseš najednou největší hajzl na světě.
Takové mám trpké zkušenosti a věřím, že i mnozí z vás, takže je velice důležité si rozmyslet, který kšeft má smysl a který ne.Jak píše "bigbul", za cigarety,pivo,láhev rumu a podobné hity,tak na to rychle zapomeňte, už to není jak za totáče s kolchoznickým traktorem.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: zetor 11245(11) a 14245
foto 14245 - motor bez turba - odkaz na fotky:
http://www.flickr.com/photos/94112132@N08/
Je to original, alebo vyhodili turbo ?
http://www.flickr.com/photos/94112132@N08/
Je to original, alebo vyhodili turbo ?
Re: zetor 11245(11) a 14245
Jano SK píše:foto 14245 - motor bez turba - odkaz na fotky:
http://www.flickr.com/photos/94112132@N08/
Je to original, alebo vyhodili turbo ?
tohle bych řekl že je bez turba, takže 12245. 140 bez turba postavil brněnský zetor jako protoyp, mělo to snad vyšší zdvih, nějak se to neujalo (nevím proč, zkrátka se nevyráběl) pak vyšla uř2: 8011(45), 10011(45), 12011(45) a 16045, pak co se přesunula výroba na slovensko, tak začli dělat pro západ i traktory 9111(45)-101 se sníženou dávkou, 11111(45) - 121 se sníženou dávkou a 14145 - 161 se sníženou dávkou. pokračovali s tím i u řady xx2xx
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: zetor 11245(11) a 14245
Tie informácie že sa 14045 sériovo nevyrábal sú zo spoľahlivého zdroja? Lebo dosiaľ som skôr narážal na to ,že sa určitú dobu robilo (asi pred zavedením prepĺňania). Dosť ma to zaujíma ,rad by som v tom mal jasno.
Re: zetor 11245(11) a 14245
kniha: Historie Traktorů Zetor
edice: Autosalon
"Na základě požadavku podniku zahraničního obchodu Motokov v ZTS rozšířili paletu modelů o typ Z 14045, s motorem Z 8602 s redukovaným výkonem ke zlepšení průběhu kroutícího momentu."
Zetor 14045: Šestiválcový motor Z 8602, zdvihový objem 6 842 cm3, výkon 96,5 kW / 130 k, převodovka 8+4Z (16+8Z)
Zetory 9111(45) a 14145 se vyráběli v letech 1985-88 pouze pro export
edice: Autosalon
"Na základě požadavku podniku zahraničního obchodu Motokov v ZTS rozšířili paletu modelů o typ Z 14045, s motorem Z 8602 s redukovaným výkonem ke zlepšení průběhu kroutícího momentu."
Zetor 14045: Šestiválcový motor Z 8602, zdvihový objem 6 842 cm3, výkon 96,5 kW / 130 k, převodovka 8+4Z (16+8Z)
Zetory 9111(45) a 14145 se vyráběli v letech 1985-88 pouze pro export
Re: zetor 11245(11) a 14245
to jsou ale dva typy 140-ky, první byla ještě před 12045 a byla atmosférická, pak se začly dělat 12045 později i 16045, takže 14045 nějak upadla v zapomnění (nějakou chvíli se snad dělala, ale vyrobilo se jen pár kusů, na netu jsou i fotky jak tahá nějakej pluh, myslím phx), myšlenka se obnovila až v zts, ovšem tentokrát už to byl traktor s turbem, jednalo se v podstatě o 16145 se sníženou dávkou paliva a s tou původní 14045 to ale nemá co dělat, je to jiný traktor.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: zetor 11245(11) a 14245
No tá stará 14045 mala údajne prevŕtaný motor so 120-tky na 7474 cm3.A samozrejme atmosférický. Aspoň podľa jedného zdroja.
Re: zetor 11245(11) a 14245
Peter23 píše:No tá stará 14045 mala údajne prevŕtaný motor so 120-tky na 7474 cm3.A samozrejme atmosférický. Aspoň podľa jedného zdroja.
přesně tak, objem byl vyšší, jen si už neuvěomuju, jestli to bylo převrtáním, nebo zdvihem, přikláním se spíš ke zvýšenému zdvihu, ale ruku do ohně za to nedám a nehádám se
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 37
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník