Zetor Adblue+Common rail v 2014
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
- michal7745
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 bře 2013 15:48
Zetor Adblue+Common rail v 2014
kvoli emisnej norme stage 4 ktory bude v roku 2014,takto to pisu na oficialnej stranke zetor,
odstavec mocovina pro stage IV
http://www.zetor.cz/zivotni-prostredi
budeme este doplacat na adblue, motor uz nebude to co bolo plne mechanicky
zaujimalo by ma aka je priemerna spotreba adblue a kolko priemerne stoji ta mocovina
lebo v buducnosti planujeme kupit forterru
odstavec mocovina pro stage IV
http://www.zetor.cz/zivotni-prostredi
budeme este doplacat na adblue, motor uz nebude to co bolo plne mechanicky
zaujimalo by ma aka je priemerna spotreba adblue a kolko priemerne stoji ta mocovina
lebo v buducnosti planujeme kupit forterru
- Frantík SK
- Příspěvky: 112
- Registrován: 28 říj 2008 21:00
- Bydliště: Vých. Slowensko
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Ad Blue cca 50- 70 centov za liter, záleží či kupuješ v malom po 20l, alebo si kúpiš 1000l kontajner, spotreba vychádza v pomere cca 7-9l na 200l spálenej nafty, mení sa to podľa zaťaženia, resp. druhu práce (nižšie zaťaženie-menej emisií-menej AdBlue)
Byť poľnohospodárom nie je povolanie, ale poslanie.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Na stránkách to sice je, ale co jsem se bavil s prodejci tak od dubna budou mít filtr pevnejch částic i proximy, které ho zatím nemají a forterry by mněli být v příštím roce beze změn, ale možná to budou mít ty nové forterry hd .
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
my sme to adblue v kamionoch riedili vodou aby sa usetrilo. Ale si sa klepal v takom nemecku,aby Ti to nezmerali ph papierom ci co to pouzivali.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Myslíte,že ta nová Forterra opravdu vyjede? Aby to nebyly jenom báje,jako posledních 10 let Maxterra
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Nová forterra bude zhruba od poloviny roku o tom není pochyb, ale s maxterrou to bude horší.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
No já doufám,že alespoň na Techagru bude něco novýho. Zetor je v tomhle ohledu strašně pomalej
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Tak to máte pravdu. Funkční prototyp maxterry už měli v roce 2008 nebo alspoň ta co jsem sní jezdil měla na štítku rok výroby 2008 a dodneška není sériová výroba a je to škoda, protože ač tedy maxterra ani v roce 2008 nebyla nejmodernější stroj, ale myslím si, že by si našla mnoho zákazníků, protože to je poměrně jednoduchý traktor a kdyby se na něj dala ještě odpružená náprava(odpruženou kabinu už měli i prototyp s kterým jsem jezdil) tak by to byl parádní traktor a oproti forterře daleko lepší i z pohledu řidiče protože kabina je opravdu o dost tišší a ovládání jednoduché a velice rychle si na to člověk zvykne. A navíc je to 6 válec a jezdí kolem 50km a celkově je to mohutný traktor, který by alspoň podle mého názoru mohl nahradit v podnicích stávajcí zetory jako 16145 a podobné, ale tak holt zetor má svojí hlavu a radši vyrábí Majora, který je spíše krok zpět a já osobně bych si asi nekoupil už kvůli šíleně těžké spojce a mechanickým brzdám to i v mém majoru 5645 z roku 1968 mám kapalinové brzdy .
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
S novým Majorem to tak trochu chápu,protože se snaží vyhovět zákazníkům,kteří chtějí náhradu za UŘ1.
Na druhou stranu,pokud je u Maxterry brzdí emisní limity,je to škoda.Ale emisní limity jsou známy x let dopředu tak proč vyvíjet motor,který je pak nesplní ještě před uvedením na trh?
Mě osobně by stačila zmodernizovaná 16245,kde by byla odpružená náprava,3 stupňový násobič,hydraulika Bosch,klimatizace a odhlučnění.
Na druhou stranu,pokud je u Maxterry brzdí emisní limity,je to škoda.Ale emisní limity jsou známy x let dopředu tak proč vyvíjet motor,který je pak nesplní ještě před uvedením na trh?
Mě osobně by stačila zmodernizovaná 16245,kde by byla odpružená náprava,3 stupňový násobič,hydraulika Bosch,klimatizace a odhlučnění.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
No ono by bylo nejlepší udělat ten motor pro dva režimy práce, na silnici a na poli. Nechápu komu na polu vadí saze, když činností vířím podstatně více prachu než produkuji motorem.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Otázku emisí tu nepatří vůbec rozebírat,protože to nikam nepovede.Je to jenom ekonomický diktát unie,s ekologií to nemá nic společnýho.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
V roce 2012 jsem mluvil s pánem na dni zetoru a říkal něco o novém traktoru s názvem crystal,ale žádné podrobnosti,nevíte nekdo něco více,jinak forterra hd měla být na polagra premiéry a nebyla tam.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Zetor to už je jen značka se slavnou minulostí.Pokud si vezmu současný motor Z 7205/4,2l,48kw,turbo,/ a porovnám to s motorem z roku 1972
Z 8001/cca stejný objem ,57kw,bez turba/ a přídám k tomu že je téměř o 50 let starší motor.Tak kde vidíte nějaký vývoj,pokrok .Jen těžško se hledá,převýšení Mt..........Jen to porovnejte s jinými značkami traktorů nebo s motory u aut Š100/Octavia2013.
Z 8001/cca stejný objem ,57kw,bez turba/ a přídám k tomu že je téměř o 50 let starší motor.Tak kde vidíte nějaký vývoj,pokrok .Jen těžško se hledá,převýšení Mt..........Jen to porovnejte s jinými značkami traktorů nebo s motory u aut Š100/Octavia2013.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
kalfi píše:V roce 2012 jsem mluvil s pánem na dni zetoru a říkal něco o novém traktoru s názvem crystal,ale žádné podrobnosti,nevíte nekdo něco více,jinak forterra hd měla být na polagra premiéry a nebyla tam.
Crystal vyrábí Poláci - Crystal Orion.Něco to má ze NH,motor Deutz a převodovka ZF
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
No na svých stránkách se zetor cachá tím,že během pár let má mít 6 modelových řad,tak jsem zvědavej. Podle mě to dopadne jako v minulosti a budou to jenom báchorky.
Koukal jsem,že už i ten Ursus to dokázal zmodernizovat a šel cestou skládačky. Mimochodem ten 15014 se mi na první pohled velice zamlouvá.
Koukal jsem,že už i ten Ursus to dokázal zmodernizovat a šel cestou skládačky. Mimochodem ten 15014 se mi na první pohled velice zamlouvá.
Re: Zetor Adblue+Common rail v 2014
Jo,včera jsem to četl na stránkách Zetoru. A že Majorů se loni prodalo místo plánovaných 800 kusů 1300 kusů.Tak snad tenhle růst bude někde vidět a nepůjde zisk jenom do kapes akcionářů.
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků