prevodovka 8011
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Re: prevodovka 8011
zkus popsat problém a možná se někdo najde.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: prevodovka 8011
no kulomet nie ale uz to som tak kupil ze medzi 4kolesom a jadrom presuvnej obijimky je velka medzera 4mm ,vizera to ako bi tam daco chybalo alebo bi mali tam maly ist hrubsie operne kruzky k jednotke a medzi dvojkua trojku.Katalog bava dve moznosti ale tu druhu nevie nikto co jeto .Skusal som dat dve kuzka pred jednotku ale neviem ci tak moze byt,dokonca aj origynal zetor mechanik je z toho vedla. Ja som tiez mechanik ale taku skrinu som este nerobil.
Re: prevodovka 8011
Tak tohle jde mimo mně, jelikož jsme to ještě neřešil, tak neporadím. Snad se tu někdo najde, kdo ví.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: prevodovka 8011
to nebude čína, to bude ze severu
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- nabocklish
- Příspěvky: 102
- Registrován: 09 led 2014 22:57
Re: prevodovka 8011
ahoj,
měli jsme rozpůleného crystala 12011 kvůli výměně gufera mezi převodovkou a meziskříní. Po opětovném složení se objevil další únik v prostoru meziskříně. Při běžícím motoru olej lehce vykapává, po zhasnutí motoru vyteče tak půl deci až deci oleje výtokovou dírou blíže k motoru. Jde o převodový olej.
Předpokládám tedy, že po nastartování motoru se natlakuje vše hydraulické v meziskříni, potom průběžně vykapává a po zhasnutí to přes nějakou netěsnost vyteče dokud se to neodtlakuje.
Vzhledem k tomu, že se v tom skoro vůbec nevyznám, poprosil bych o radu. Těch míst ze kterých to teče může být mnoho, ale nemáte někdo zkušenost, že to obvykle bývá "tím nebo tím"? Rád bych se vyhnul opětovnému půlení - lze to udělat nějak zvenčí (nepředpokládám to)? A poslední: jak to vypadá když rozpůlím traktor mezi motorem a meziskříní? Ze strany od motoru je do meziskříně přístup nebo je tam stěna jako ze strany k převodovce?
předem moc díky za váš čas!
měli jsme rozpůleného crystala 12011 kvůli výměně gufera mezi převodovkou a meziskříní. Po opětovném složení se objevil další únik v prostoru meziskříně. Při běžícím motoru olej lehce vykapává, po zhasnutí motoru vyteče tak půl deci až deci oleje výtokovou dírou blíže k motoru. Jde o převodový olej.
Předpokládám tedy, že po nastartování motoru se natlakuje vše hydraulické v meziskříni, potom průběžně vykapává a po zhasnutí to přes nějakou netěsnost vyteče dokud se to neodtlakuje.
Vzhledem k tomu, že se v tom skoro vůbec nevyznám, poprosil bych o radu. Těch míst ze kterých to teče může být mnoho, ale nemáte někdo zkušenost, že to obvykle bývá "tím nebo tím"? Rád bych se vyhnul opětovnému půlení - lze to udělat nějak zvenčí (nepředpokládám to)? A poslední: jak to vypadá když rozpůlím traktor mezi motorem a meziskříní? Ze strany od motoru je do meziskříně přístup nebo je tam stěna jako ze strany k převodovce?
předem moc díky za váš čas!
Re: prevodovka 8011
nabocklish píše:ahoj,
měli jsme rozpůleného crystala 12011 kvůli výměně gufera mezi převodovkou a meziskříní. Po opětovném složení se objevil další únik v prostoru meziskříně. Při běžícím motoru olej lehce vykapává, po zhasnutí motoru vyteče tak půl deci až deci oleje výtokovou dírou blíže k motoru. Jde o převodový olej.
Předpokládám tedy, že po nastartování motoru se natlakuje vše hydraulické v meziskříni, potom průběžně vykapává a po zhasnutí to přes nějakou netěsnost vyteče dokud se to neodtlakuje.
Vzhledem k tomu, že se v tom skoro vůbec nevyznám, poprosil bych o radu. Těch míst ze kterých to teče může být mnoho, ale nemáte někdo zkušenost, že to obvykle bývá "tím nebo tím"? Rád bych se vyhnul opětovnému půlení - lze to udělat nějak zvenčí (nepředpokládám to)? A poslední: jak to vypadá když rozpůlím traktor mezi motorem a meziskříní? Ze strany od motoru je do meziskříně přístup nebo je tam stěna jako ze strany k převodovce?
předem moc díky za váš čas!
sice už je to asi pasé, ale pokud jste to ještě neřešili a dělá to při zapnutém čerpadlu hydrauliky, hledal bych problém tam (častý nešvar crystalů je povolené hrdlo čerpadla) pokud to dělá při i vypnutém čerpadlu, je problém u čerpadla převodovky, respektive ve šroubení/trubce co jde z meziskříně do víka převodovky (tlakový olej pro násobič, spojku VH a spojku PHN) obojí se dá řešit zvenku bez půlení traktoru. a mezi motorem a meziskříní je normálně díra, když se koukneš na motor uvidíš spojku
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků